Jee. The hömppäohjelma.
Eli siis amerikkalaista saippuasarjaa, varsin hyvä minun mielestäni.
Tai no, ei se niin hyvä ole, mutta siihen jää koukkuun.
Nettisivut... http://www.soapland.eu/keskustelu/
Juu. Tarvitsen tämän topickin myös siksi, että saan tietää mitä tapahtui, jos esim. en näekään ko. ohjelmaa.
Stephanie on paras, kun se aina aiheuttaa niitä ongelmia ja sitten yrittää sovittaa niitä. Esimerkiksi kun on kaikki vuodet piinannut perhettänsä niin nyt sitten putkahti ilmoille hyvänä selityksenä tää lapsuusjuttu. Just... :D
Eric on hyvä tyyppi. Sen ja Jackien (mun lempparin) kohtaukset on aina eroottisviritteisiä ja hauskoja. Toivottavasti ei lähde Jackie pois ikinä... :)
Taylor ja Bridget on ihan sanonko mistä. Ne on vaan niin tylsiä... :L
Juu. Keskustelua Kaunareista, danke.
Ai niin ja jos joku löytää jostain tuossa alapuolella pyytämiäni jaksovideoita niin heittäkää linkillä kiitän!! Kun Rhanna on ilmeisesti kuollu ja kuopattu... :S
Kauniit ja rohkeat
2
547
Vastaukset
- Rhanna
kuollut enkä kuopattu :) Soaplandin keskusteluun kannattaa mennä tätä kautta: http://soapland.albumit.fi/etusivu
Sieltä löytyy vanhoja jaksoselostuksia ja kuvagalleriaa sekä lehtijuttuja. Mitä tulee pyytämiisi jaksovideoihin, niiden löytämiseen menee hiukkasen enemmän aikaa kun käyn dvd:t läpi ja etsin ko. jaksot. Kaikki pyytämäsi videot pitäisi löytyä, joten odottele rauhassa.- Reg+++
Miksi tuolle saitille pitää rekisteröityä? Itse olen rekisteröitynyt jo kymmenille foorumeille ja alkaa olla vaikeaa muistaa kaikkia. Yleensä rekisteröintiä vaativat foorumit ovat hyvin hiljaisia ja kuolevat ennenpitkään. Keskustelun elävyys kärsii rekisteröinnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673