tietääkö kukaan semmoista elokuvaa kuin viimeisellä rannalla / kuka sen on tehnyt ja mistä sen vois löytää onko netissä semmoista ohjelmaa joka hakee elokuvia
tietääkö kukaan
5
241
Vastaukset
- Idiootti
Hakusanoiksi Ekassa biitsissä niin johan löytyy...
- Jussi
Kyseessä lienee elokuva nimeltä "On the Beach".
Löytyy Internet Movie Databasesta (www.imdb.com) tai suoraan seuraavasta linkistä:
http://us.imdb.com/title/tt0053137/ - fleur
olen kuullut elokuvan nimen mutten muista mikä se on saatikka sitten kuka
sen on ohjannut, mutta jos menisit vaikkapa makuunin sivuille (www.makuuni.fi)
ja sieltä elokuvahaku taikka sitten haku imdb niin sieltä ainakin löytyy elo-
kuvasta.- Ääliö
Mitä järkee on makuunin sivuille mennä? Taidat olla niillä hommissa!!!
Imdb:n sivuille ei kannata mennä niinkuin telkku.com tekee, eli paskasti, puolet elokuvalinkeistä ei johda "minnekään", ja muutenkin ihan väärille sivuille linkittävät, eli us.imdb.comiin, vaikka akas.imdb.com on kattavampi.
AKAS.IMDB.COM on ainut IMDB joka sisältää SUOMENKIELISETKIN elokuvanimet!
Ääliöt etsitte www.imdb.comista tai us.imdb.comista elokuvaa Viimeisellä rannalla, ja tulette tälle rannalle ruikuttamaan että tietäiskö joku ku mä oon ihan peelo pissis enkä osaa mitään niin jelppiskö joku ees vähäsen.
Ette osaa. Teillä ei ole hajuakaan. Ei toivookaan.
ÄÄLIÖT!!! - Jussi
Ääliö kirjoitti:
Mitä järkee on makuunin sivuille mennä? Taidat olla niillä hommissa!!!
Imdb:n sivuille ei kannata mennä niinkuin telkku.com tekee, eli paskasti, puolet elokuvalinkeistä ei johda "minnekään", ja muutenkin ihan väärille sivuille linkittävät, eli us.imdb.comiin, vaikka akas.imdb.com on kattavampi.
AKAS.IMDB.COM on ainut IMDB joka sisältää SUOMENKIELISETKIN elokuvanimet!
Ääliöt etsitte www.imdb.comista tai us.imdb.comista elokuvaa Viimeisellä rannalla, ja tulette tälle rannalle ruikuttamaan että tietäiskö joku ku mä oon ihan peelo pissis enkä osaa mitään niin jelppiskö joku ees vähäsen.
Ette osaa. Teillä ei ole hajuakaan. Ei toivookaan.
ÄÄLIÖT!!!No onneksi täällä on sentään edes yksi fiksu, kuten vastauksestasi on selkeästi huomattavissa.
Kiitokset asiantuntevasta kirjoituksestasi, jolla ohjasit meidät vähemmän asiasta tietävät sen ainoan ja oikean webbisivun, akas.imdb.com, äärelle.
Tunnenpa itseni taas tyhmäksi ja keskenkasvuiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710