Minulla on win98 käytössäni ja on toiminut tähän asti moitteettomasti. Käynnistyksen yhteyteen on nyt ilmestynyt puhelinverkkoyhteydet, aluksi se piti klikata 3 kertaa jotta pääsi jatkamaan, päivä päivältä määrä vain lisääntyy ja tänään jouduin tekemään sen jo 18 kertaa. Millä siitä pääsee eroon? Alunperin puhelinverkkoyhteys tuli näkyviin ainoastaan kun todella halusin nettiin eli klikkasin exploreria tai outlookia.
Puhelinverkkoyhteydet
Jonna
3
177
Vastaukset
- Minäkin
Ota vanha pois ja asenna puhelinverkkoyhteydestä
uusi.Levyn siivous voisi tehdä terää.- Jonna
Heivasin nurkkaan jo koko puhelinverkkosysteemin ja asensin uudelleen, idea ei toiminut aivan täydellisesti... 18 kerrasta klikkailu väheni 11 kertaan. Levyä on jo pian kiillotettu ja vahattukin. Mietin jo pitäisikö minun ottaa koko windows pois koneelta ja asentaa se uudelleen?
- keijo.k
hei !
minulla on sama ongelma , jos saat selvyyttä asiaan ilmoittele sähköpostilla. kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780