Seksin puute ärsyttää

Marja

Olen nainen parhaassa iässä, suhteellisen hyvännäköinen kasvoiltani ja vartaloltani. Saan paljon katseita miehiltä, mutta!

Mieheni ei jaksa harrastaa seksiä kanssani niin paljon kuin haluaisin. Tahdon rakastella joka ilta ja mieheni ei siihen suostu. Pitääkö mun hankkia itselleni rakastaja vai elää puutteessa?

151

34657

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      Vihdoin joku toinenkin nainen sanoo tästä!Sama tilanne meillä ja sama reaktio muilta miehiltä minua kohtaan.Omani ei jaksa eikä haluta.Sanoo ettei vika ole minussa vaan häntä ei seksi huvita.Ei välitä filmeistä eikä rekvisiitastakaan eikä mistään.Täällä sitä ollaan käyttämättä!

      • Rva

        Niin, itsekin olen aktiivisempi osapuoli. Hyvä tietää, että on muitakin kohtalotovereita. Sama juttu mun miehen kanssa, ettei rekvisiitta ja filmit kiinnosta häntä...minua kylläkin, tulee minulle Jallu ja katselen mielelläni filmejäkin, mutta eiköhän tämä ole pieni ongelma, mieshän voisi olla juoppo tai renttu tai jotain muuta kamalampaa. Minä tyydyn omaan käteeni lähes päivittäin ja saan häntä ehkä joka 4 pv. ja sitä päivää odotan aina kuin kuuta nousevaa.

        Tsemppiä kohtalotoverit...koittakaa jaksaa ja hoidelkaa "välipäivinä" itsenne!


      • Nainen vm45
        Rva kirjoitti:

        Niin, itsekin olen aktiivisempi osapuoli. Hyvä tietää, että on muitakin kohtalotovereita. Sama juttu mun miehen kanssa, ettei rekvisiitta ja filmit kiinnosta häntä...minua kylläkin, tulee minulle Jallu ja katselen mielelläni filmejäkin, mutta eiköhän tämä ole pieni ongelma, mieshän voisi olla juoppo tai renttu tai jotain muuta kamalampaa. Minä tyydyn omaan käteeni lähes päivittäin ja saan häntä ehkä joka 4 pv. ja sitä päivää odotan aina kuin kuuta nousevaa.

        Tsemppiä kohtalotoverit...koittakaa jaksaa ja hoidelkaa "välipäivinä" itsenne!

        Todellakin, luultavasti meitä naisia on vastaavas-
        sa tilanteessa vaikka kuinka paljon. Itse en tar-
        vitse mitään rekvisiittaa, filmeistä puhumattakaan
        oma kiinnostukseni on lähtöisin halusta, halusta
        jota tosiaankin tunnen. En kehoita ketään käymään
        vieraissa, sen voi jokainen itse päättää, mutta
        itse olen tehnyt niin, enkä tosiaankaan ole katu-
        nut sitä, päinvastoin teen sen vieläkin. Tarkoitus
        ei ole ryhtyä "nunnaksi" vielä, vaan nauttia elä-
        mästä ja sen ihanuudesta vielä kun pystyy!


      • whatever
        Nainen vm45 kirjoitti:

        Todellakin, luultavasti meitä naisia on vastaavas-
        sa tilanteessa vaikka kuinka paljon. Itse en tar-
        vitse mitään rekvisiittaa, filmeistä puhumattakaan
        oma kiinnostukseni on lähtöisin halusta, halusta
        jota tosiaankin tunnen. En kehoita ketään käymään
        vieraissa, sen voi jokainen itse päättää, mutta
        itse olen tehnyt niin, enkä tosiaankaan ole katu-
        nut sitä, päinvastoin teen sen vieläkin. Tarkoitus
        ei ole ryhtyä "nunnaksi" vielä, vaan nauttia elä-
        mästä ja sen ihanuudesta vielä kun pystyy!

        Jos mies joutuu vuosia elämään puutteessa kun nainen ei anna ni menee sillä halut lopulta lopullisesti, ainakin sitä naista kohtaan.

        Miettikää naiset sitä ku pihtaatte nuorempana! Keski-iässä ku naisella alkaa taas seksihalut palata ni miestä ei kiinnosta koko asia enää pätkääkään!

        Itse olen vielä nuorimies, enkä saa parisuhteessa seksiä niin paljon kuin haluaisin ja olen jo alkanut sopeutua tilanteeseen, mutta kun vaimoni on keski-ikäinen niin varmasti sen seksihalut kasvaa huomattavasti. Mutta turha sen on sitten alkaa enää vonkaamaan multa seksiä ku oon 20 vuotta totutellu elämään selibaatissa! Eipä tipu naiselle seksiä enää!

        Eikä tässä oo kyse mistää kostosta, vaa siitä että mies turtuu koko ajatukseen seksistä! Näin se monesti menee... Valitettavasti. Pettämään en minä ainakaan ryhdy, toivottavasti ei vaimonikaan sitten 20 vuoden kuluttua...


      • Hannele
        whatever kirjoitti:

        Jos mies joutuu vuosia elämään puutteessa kun nainen ei anna ni menee sillä halut lopulta lopullisesti, ainakin sitä naista kohtaan.

        Miettikää naiset sitä ku pihtaatte nuorempana! Keski-iässä ku naisella alkaa taas seksihalut palata ni miestä ei kiinnosta koko asia enää pätkääkään!

        Itse olen vielä nuorimies, enkä saa parisuhteessa seksiä niin paljon kuin haluaisin ja olen jo alkanut sopeutua tilanteeseen, mutta kun vaimoni on keski-ikäinen niin varmasti sen seksihalut kasvaa huomattavasti. Mutta turha sen on sitten alkaa enää vonkaamaan multa seksiä ku oon 20 vuotta totutellu elämään selibaatissa! Eipä tipu naiselle seksiä enää!

        Eikä tässä oo kyse mistää kostosta, vaa siitä että mies turtuu koko ajatukseen seksistä! Näin se monesti menee... Valitettavasti. Pettämään en minä ainakaan ryhdy, toivottavasti ei vaimonikaan sitten 20 vuoden kuluttua...

        Mutta jos mies pihtaa vaikka miehellä on ikää vain 30 ja itselläni 24. Olen vielä sen verran mukiin menevän näköinen, että vähän väliä tulee ukot pyytelemään puhelinnumeroa.. Olen tyytynyt "oman käden onneen".


      • Käsitöille
        Rva kirjoitti:

        Niin, itsekin olen aktiivisempi osapuoli. Hyvä tietää, että on muitakin kohtalotovereita. Sama juttu mun miehen kanssa, ettei rekvisiitta ja filmit kiinnosta häntä...minua kylläkin, tulee minulle Jallu ja katselen mielelläni filmejäkin, mutta eiköhän tämä ole pieni ongelma, mieshän voisi olla juoppo tai renttu tai jotain muuta kamalampaa. Minä tyydyn omaan käteeni lähes päivittäin ja saan häntä ehkä joka 4 pv. ja sitä päivää odotan aina kuin kuuta nousevaa.

        Tsemppiä kohtalotoverit...koittakaa jaksaa ja hoidelkaa "välipäivinä" itsenne!

        Mulla sama juttu, mutta meillä vaimo on passiivisempi osapuoli. Itsekin joudun päivittäin (parhaina jopa 5 kertaa)hoitelemaan iseni kädellä, mutta mulle on tullut myös pari syrjähyppyä


      • whatever
        Hannele kirjoitti:

        Mutta jos mies pihtaa vaikka miehellä on ikää vain 30 ja itselläni 24. Olen vielä sen verran mukiin menevän näköinen, että vähän väliä tulee ukot pyytelemään puhelinnumeroa.. Olen tyytynyt "oman käden onneen".

        Onko teillä ollu aikasemmin niin että mies on halunnu enemmän ku sinä, vai onko tilanne aina ollu tällai? Jos miehellä on jotai fantasioita tai vastaavia, jota ei saa/ei oo saanu toteuttaa ni seki voi sit aiheuttaa haluttomuutta. Sama tietenki toisinki päin.


      • Poppamies
        whatever kirjoitti:

        Jos mies joutuu vuosia elämään puutteessa kun nainen ei anna ni menee sillä halut lopulta lopullisesti, ainakin sitä naista kohtaan.

        Miettikää naiset sitä ku pihtaatte nuorempana! Keski-iässä ku naisella alkaa taas seksihalut palata ni miestä ei kiinnosta koko asia enää pätkääkään!

        Itse olen vielä nuorimies, enkä saa parisuhteessa seksiä niin paljon kuin haluaisin ja olen jo alkanut sopeutua tilanteeseen, mutta kun vaimoni on keski-ikäinen niin varmasti sen seksihalut kasvaa huomattavasti. Mutta turha sen on sitten alkaa enää vonkaamaan multa seksiä ku oon 20 vuotta totutellu elämään selibaatissa! Eipä tipu naiselle seksiä enää!

        Eikä tässä oo kyse mistää kostosta, vaa siitä että mies turtuu koko ajatukseen seksistä! Näin se monesti menee... Valitettavasti. Pettämään en minä ainakaan ryhdy, toivottavasti ei vaimonikaan sitten 20 vuoden kuluttua...

        ihanaa..nähdä ja lukea, että sinun kaltaisesi mies lukee näitä juttuja. Ammattiauttajana näen, kuinka oikealla polulla olet. Asia on juuri niinkuin kirjootat. Parisuhde ja sen tärkeimpänä elemenntinä seksi ei pelaa ellei aina vaan uudestaan ja uudestaan viettele partneria..tavallaan. Ja , jos on ollu "pihtaamisaika", mies ei toivu siitä koskaan, kokemus osoittaa. Sen verran "yksinkertaanen " kapistus on mies.
        Muuten tää internet on näköjään yksi erittäin hyvä mielenterveyden hoitamis- ja ennaltaehkäisy foorumi..Hyvä näin...
        Eritäin hyvä keskusteluketju kokonaisuutena...kiitos


      • mustis
        whatever kirjoitti:

        Jos mies joutuu vuosia elämään puutteessa kun nainen ei anna ni menee sillä halut lopulta lopullisesti, ainakin sitä naista kohtaan.

        Miettikää naiset sitä ku pihtaatte nuorempana! Keski-iässä ku naisella alkaa taas seksihalut palata ni miestä ei kiinnosta koko asia enää pätkääkään!

        Itse olen vielä nuorimies, enkä saa parisuhteessa seksiä niin paljon kuin haluaisin ja olen jo alkanut sopeutua tilanteeseen, mutta kun vaimoni on keski-ikäinen niin varmasti sen seksihalut kasvaa huomattavasti. Mutta turha sen on sitten alkaa enää vonkaamaan multa seksiä ku oon 20 vuotta totutellu elämään selibaatissa! Eipä tipu naiselle seksiä enää!

        Eikä tässä oo kyse mistää kostosta, vaa siitä että mies turtuu koko ajatukseen seksistä! Näin se monesti menee... Valitettavasti. Pettämään en minä ainakaan ryhdy, toivottavasti ei vaimonikaan sitten 20 vuoden kuluttua...

        joo tossa olet ihan oikeassa.MUTTA MITÄ TIÄT TULEVASTA.Tämä halujen katoaminen tapahtuu VAIN YHDEN NAISEN kohdalla ei kaikkien. Olen olut samassa tilanteessa. sanoin että HALUT KUOLEE ei uskonut nyt on totuus saluais useammin kun minä mua ei HALUTA.Mutta vierasta naista 2-4 kertaa ja 2 kertaa VIIKOSSA eli ei halut ole kadonnu


      • Grandpa48

        Moni pari näyttäisi olevan ns.vaiheessa. Itse olen opettelemalla opetellut elämään sen tosiasian kanssa, että kerran vuodessa, tai kaksi parhaassa olemme yhdessä "sillai". Taustalla on puolison sairauttakin. Tumputtaminen olisi silti typerän tuntuista ja jonkin ulkopuolisen suhteen aloittaminen ei myöskään kiinnosta. Vaikka kuinka vannottaisiin, ettei niissä tunnekoukkuun jää, eikä seksisuhteista ole muuta harmia odotettavissa, on totuus jotakin muuta. Vain arviolta yksi tuhannesta ihmisestä on siihen tarpeeksi vahva ja itsenäinen. Niin paljon, kuin seksin ostoa ja myyntiä halutaankin kriminalisoida (paritus ja muu rikollisuus ovat oma lukunsa), on se kuitenkin monelle ainoa "järkevä" vaihtoehto.


      • jone

        ...jos haluat joku-m ät suomi24.fi


      • mari
        whatever kirjoitti:

        Onko teillä ollu aikasemmin niin että mies on halunnu enemmän ku sinä, vai onko tilanne aina ollu tällai? Jos miehellä on jotai fantasioita tai vastaavia, jota ei saa/ei oo saanu toteuttaa ni seki voi sit aiheuttaa haluttomuutta. Sama tietenki toisinki päin.

        mulla sama ongelma etten saanu tarpeex
        nyt suhde naapuriin ja saan tarpeex kun eka omaa ja sit vierasta. mut joku aika sitten istuin sen muijan kans baarissa ja se puhu et sen mies on ruvennu pihtaamaan ei kai enää jaksa ja syy minussa mut onnex se ei tiedä sitä


      • Voisikin tehdä toisin!
        whatever kirjoitti:

        Jos mies joutuu vuosia elämään puutteessa kun nainen ei anna ni menee sillä halut lopulta lopullisesti, ainakin sitä naista kohtaan.

        Miettikää naiset sitä ku pihtaatte nuorempana! Keski-iässä ku naisella alkaa taas seksihalut palata ni miestä ei kiinnosta koko asia enää pätkääkään!

        Itse olen vielä nuorimies, enkä saa parisuhteessa seksiä niin paljon kuin haluaisin ja olen jo alkanut sopeutua tilanteeseen, mutta kun vaimoni on keski-ikäinen niin varmasti sen seksihalut kasvaa huomattavasti. Mutta turha sen on sitten alkaa enää vonkaamaan multa seksiä ku oon 20 vuotta totutellu elämään selibaatissa! Eipä tipu naiselle seksiä enää!

        Eikä tässä oo kyse mistää kostosta, vaa siitä että mies turtuu koko ajatukseen seksistä! Näin se monesti menee... Valitettavasti. Pettämään en minä ainakaan ryhdy, toivottavasti ei vaimonikaan sitten 20 vuoden kuluttua...

        "Silloin nuorempana; Olin aina yksin lasten kanssa, arki ja huolet painoivat päälle. Kun tulit tarpeinesi viereeni, en ymmärtänyt, että akti oli ainoa tapasi näyttää tunteesi, sinäkin olit väsynyt. Olit mielestäni itsekäs ja polkumme erkanivat huomaamatta. Vasta nyt ymmärrän; tekisin toisin. En tiedä, miten lähestyisin sinua nyt.

        Olemme kuin ventovieraat samassa talossa. Saman tv:n äärellä.
        Urheiluohjelman aikana katson sinua ja mietin, mitä sanoisit, jos tulisin ja koskettaisin. Ajatus jää ajatukseksi. Onhan tv ollut seuralaisesi jo liian kauan. Todennäköisesti tiukasti käskisit lopettaa häirinnän.
        Kysyn vai arkisesti: joisimmeko teetä.

        Tee sinä aloite. Vie minut pois. Aloitetaan alusta. Tavataan vahingossa ja treffaillaan. Vie minut ajelulle ja syömään, kuten silloin ennen. Kaipaan hellittelyäsi ja lapsellista hauskaa, jota meillä oli. Pitkiä sunnuntaiaamuja peiton alla...
        Nyt voimme olla kaksin taas, kuten ennen. Ilman lastenhoito-ongelmaa ja väsymystä.
        Aloitetaan uudelleen,puhtaalta pöydältä,ilman vuosien väärinkäsityksiä.


        Kaipaan kosketustasi,olethan mieheni."


        Tämäkin jäi sanomatta ja olemme tahoillamme yksinäisiä ...


      • mustis
        Voisikin tehdä toisin! kirjoitti:

        "Silloin nuorempana; Olin aina yksin lasten kanssa, arki ja huolet painoivat päälle. Kun tulit tarpeinesi viereeni, en ymmärtänyt, että akti oli ainoa tapasi näyttää tunteesi, sinäkin olit väsynyt. Olit mielestäni itsekäs ja polkumme erkanivat huomaamatta. Vasta nyt ymmärrän; tekisin toisin. En tiedä, miten lähestyisin sinua nyt.

        Olemme kuin ventovieraat samassa talossa. Saman tv:n äärellä.
        Urheiluohjelman aikana katson sinua ja mietin, mitä sanoisit, jos tulisin ja koskettaisin. Ajatus jää ajatukseksi. Onhan tv ollut seuralaisesi jo liian kauan. Todennäköisesti tiukasti käskisit lopettaa häirinnän.
        Kysyn vai arkisesti: joisimmeko teetä.

        Tee sinä aloite. Vie minut pois. Aloitetaan alusta. Tavataan vahingossa ja treffaillaan. Vie minut ajelulle ja syömään, kuten silloin ennen. Kaipaan hellittelyäsi ja lapsellista hauskaa, jota meillä oli. Pitkiä sunnuntaiaamuja peiton alla...
        Nyt voimme olla kaksin taas, kuten ennen. Ilman lastenhoito-ongelmaa ja väsymystä.
        Aloitetaan uudelleen,puhtaalta pöydältä,ilman vuosien väärinkäsityksiä.


        Kaipaan kosketustasi,olethan mieheni."


        Tämäkin jäi sanomatta ja olemme tahoillamme yksinäisiä ...

        "Silloin nuorempana;Olin aina töissä,arki ja huolet painoivat päälle.Kun tulin tarpeineni viereesi,et ymmärtänyt. Olin väsynyt, ja halusin nukkua,sinäkin olit väsynyt.Olin mielestäsi itsekäs ja polkumme erkanivat huomaamatta. Vasta nyt ymmärrän;mitä tekisin toisin.Nyt maksan elatus maksuja. Olemme kuin ventovieraat eri talossa.Eri tv:n äärellä.Katson formuloita ja mietin, mitä sanoisit,jos soittaisin.Ajatus jää ajatukseksi .Onhan uusi mies ollut seuralaisesi jo liian kauan.Todennäköisesti tiukasti käskisit lopettaa häirinnän.Kysyn vain miksi näin.Ja loppu on HISTORIAA


      • Voisikin tehdä toisin !
        mustis kirjoitti:

        "Silloin nuorempana;Olin aina töissä,arki ja huolet painoivat päälle.Kun tulin tarpeineni viereesi,et ymmärtänyt. Olin väsynyt, ja halusin nukkua,sinäkin olit väsynyt.Olin mielestäsi itsekäs ja polkumme erkanivat huomaamatta. Vasta nyt ymmärrän;mitä tekisin toisin.Nyt maksan elatus maksuja. Olemme kuin ventovieraat eri talossa.Eri tv:n äärellä.Katson formuloita ja mietin, mitä sanoisit,jos soittaisin.Ajatus jää ajatukseksi .Onhan uusi mies ollut seuralaisesi jo liian kauan.Todennäköisesti tiukasti käskisit lopettaa häirinnän.Kysyn vain miksi näin.Ja loppu on HISTORIAA

        Tämä viisaus ja uusialku -mikä hieno suhde siitä tulisikaan,
        aika on vain tehnyt tehtävänsä.
        Liian monta pahaa ajatusta, -sanaa ja -tekoa ennen eroa ja sen jälkeen.

        Itkettävän surullinen historia -eikä tulevaisuudessakaan ole hurraamista.

        Taas kaksi yksinäistä "sinkkua" tilastoihin kätkettäväksi.


      • mustis
        Voisikin tehdä toisin ! kirjoitti:

        Tämä viisaus ja uusialku -mikä hieno suhde siitä tulisikaan,
        aika on vain tehnyt tehtävänsä.
        Liian monta pahaa ajatusta, -sanaa ja -tekoa ennen eroa ja sen jälkeen.

        Itkettävän surullinen historia -eikä tulevaisuudessakaan ole hurraamista.

        Taas kaksi yksinäistä "sinkkua" tilastoihin kätkettäväksi.

        Tämä viisaus ja järki-mitä kaikkea jättäisinkään tekemättä mutta aika on tehnyt tehtävänsä Liian monta munausta liian monta vierasta ennen eroa. Taas yksi TYHMÄ MIES kaikkien mollattsvaksi Eikä mahkuja uusintaan


      • tapsa

        Jos kaipaat seksiä,niin ota yhteyttä,mun haluni vaan kasvavat vuosi vuodelta!


      • minä!!

        Tyttäreet hallooo!! Tulkaa minun tykö niin toimii..*hymy* Olen reipas..sänkyssä ja muussa asiassa=))


      • james72
        mari kirjoitti:

        mulla sama ongelma etten saanu tarpeex
        nyt suhde naapuriin ja saan tarpeex kun eka omaa ja sit vierasta. mut joku aika sitten istuin sen muijan kans baarissa ja se puhu et sen mies on ruvennu pihtaamaan ei kai enää jaksa ja syy minussa mut onnex se ei tiedä sitä

        Hei kaikki naiset.

        Jos asia on ajankohtainen, ota rohkeasti yhteyttä ;)

        [email protected]


    • Nainen 40+

      Jos seksi ei miestä kiinnosta.. siihen on kaksi vaihtoehtoa. Erotkaa tai käykää vieraissa. Minun mielestä on oikeus hakea seksiä muualta, koska sitä ei kotoa saa. Niinhän miehetkin tekevät. Itse olen eronnut ja seksiä saan harrastaa, kun sitä haluan.

      • Asiamies

        Ja juuri sen takia olet eronnut. Käsittämätöntä miten aikuinen ihminen voi ajatella noin?! Ei vastuuta, ei tapoja. On niitä tietysti ihmisiä jotka nauttivat yksinelosta mutta itse en rakastamaani naista jättäisi vaikka se ei hetken päästä enää joka päivä antaisi. Pettäminen nyt on viimeinen asia tässä maailmassa mitä kenellekään ihmiselle voisin tehdä. Minulla on tuttuja joita on petetty ja olen niitä lohduttanut joten tiedän ainakin melkein millaista on tulla petetyksi, miten sellaista voi tehdä toiselle ihmiselle? MITEN?


      • Kommentti vaan..

        Eikä tuo kommenttisi miehistä (niinhän miehetkin käy)ole mitenkään yleistystä..? Lapsellista muutenkin ajatella tuon ikäiseltä ihmiseltä, että jos toikin niin minäkin..


      • mustis

        jooo-o ai vieraissa vai kyl on kokeiltu.Ei varmaan ole oikein oikein mutta.Mulle äiti sano että ota sellainen nainen joka antaa rakkautta sillä jos mies ei sitä kotoa saa HAKEE SE SEN KYLÄLTÄ.Nyt kun oon eläny (37) on ollu molempia.


      • hieman epätoivoinen
        mustis kirjoitti:

        jooo-o ai vieraissa vai kyl on kokeiltu.Ei varmaan ole oikein oikein mutta.Mulle äiti sano että ota sellainen nainen joka antaa rakkautta sillä jos mies ei sitä kotoa saa HAKEE SE SEN KYLÄLTÄ.Nyt kun oon eläny (37) on ollu molempia.

        Onko niin , että miehelle rakkaus on aina vaan sänkyhommat? Ilmeisesti on , koska olen huomannut miesystäväni kertovan minulle yhä enenevissä määrin , että se rakastaa minua mitä enemmän harrastamme seksiä. Minun kanssani se ei tule toimimaan, koska ei aina huvita rakastella monestakin syystä. Mutta siinä vaiheessa kun hän alkaa käymään vieraissa suhde loppuu heti.


      • mustis
        hieman epätoivoinen kirjoitti:

        Onko niin , että miehelle rakkaus on aina vaan sänkyhommat? Ilmeisesti on , koska olen huomannut miesystäväni kertovan minulle yhä enenevissä määrin , että se rakastaa minua mitä enemmän harrastamme seksiä. Minun kanssani se ei tule toimimaan, koska ei aina huvita rakastella monestakin syystä. Mutta siinä vaiheessa kun hän alkaa käymään vieraissa suhde loppuu heti.

        MOI en tiä ikääsi mutta susta on tulossa katkera jostain syystä ja sen takia pihtaat pilluas ku tiät sen ÄRSYTTÄVÄN.Sää haet sitä eroo ja sen myös saat.Ei pahalla mut.Voisix kertoo nitä syitä voisin ja voisimme tulla viisaamiksi NÄIN. Ja kaikkihan tietää että miehen aivot on kullin päässä.Sen verran että mä tuun kiukkusex jos on ollut pitkä aika kun viimex


      • mies

        käykää kiusotteleen rohkeasti eli kulliin kiinni niin ei mee kauaa kun rupeaa ukollakin halut herään... toimii ainakin meillä vaikka olisin kuinka väsynyt niin kun vaimo päättää ottaa niin ei siinä itseäkään kauaa väsytä.


    • Miehenmielestä

      Merkillinen juttu... sama täällä..vaikka mies olenkin.. vai siitäkö se johtuukin..
      Olen eronnut.. aikuinen 47.. mielestäni kunnollinen.. elämän hyviä periaatteita kannatava mies.. kuitenkin se jokin elämästäni on puuttunut pitkään... kolmen vuoden seksitön loppuavioliitto.. ja nyt vapaan ollessa.. mistä löytää sen naisen, jonka kanssa herkkiä hetkiä voisi jakaa..
      Ei ne löydy savuisista kupiloista, ei lyhtypylväiden juurelta.. metsistä samoillessani niitä olen koettanut katsella.. järvelä soudellessa.. maailmalta matkatessani.. mutta ei..
      kertokaa... mistä??
      kyselee.. vapaa..tavallisen tallaajan näköinen.. aikuinen mies..

      • kun lohdutti

        Tässäpä on hyvä aihe pohdittavaksi, niin naimisissa olevien, kuin yksinäisten näkökulmasta.
        Itse olen eronnut 49 vuotias nainen ja joutunut toteamaan, ettei ole helppo eronneenkaan osa siinä tapauksessa, että tuntee vielä vetoa toista sukupuolta kohtaan. Tuossa joku kirjoitti, että eronneena on helppoa...seksiä saa kun haluaa. Onhan se niinkin, kyllä kapakoissa seksin tarjoajia riittää, mutta pääsääntöisesti vain yhdeksi yöksi miehiltä, jotka vaihtavat naista kuin paitaa tai toisena vaihtoehtona ukkomiehet. Itseäni ei ainakaan kiinnosta enää pätkääkään tämmöinen pikahurma joka sekin on koettu, ei edes siinä tapauksessa, että joutuisin lopun elämääni oleman ilman.
        Haluaisin elämääni miehen, jonka kanssa voi nauttia seksistä ja vielä lisäksi niistä arkisista puuhista, kuten...mitäs syötäis tänään, eli miestä sinne aamukahvipöytään ja pyykkipäivään.
        Lohduttaa kyllä huomata, ettei suinkaan ole yksin, vaan kohtalotovereita löytyy. Seksin puute avioliitossa on varmaan ärsyttävää, mutta eipä ole tilanne helppo aina vapaanakaan, välillä suorastaan sietämätön.
        Kuten mies 47 v sanoi, ei löydy kumppania lenkkipolulta, kapakasta, eli siis mistä, mistä, mistä ?


      • miehenmielestä
        kun lohdutti kirjoitti:

        Tässäpä on hyvä aihe pohdittavaksi, niin naimisissa olevien, kuin yksinäisten näkökulmasta.
        Itse olen eronnut 49 vuotias nainen ja joutunut toteamaan, ettei ole helppo eronneenkaan osa siinä tapauksessa, että tuntee vielä vetoa toista sukupuolta kohtaan. Tuossa joku kirjoitti, että eronneena on helppoa...seksiä saa kun haluaa. Onhan se niinkin, kyllä kapakoissa seksin tarjoajia riittää, mutta pääsääntöisesti vain yhdeksi yöksi miehiltä, jotka vaihtavat naista kuin paitaa tai toisena vaihtoehtona ukkomiehet. Itseäni ei ainakaan kiinnosta enää pätkääkään tämmöinen pikahurma joka sekin on koettu, ei edes siinä tapauksessa, että joutuisin lopun elämääni oleman ilman.
        Haluaisin elämääni miehen, jonka kanssa voi nauttia seksistä ja vielä lisäksi niistä arkisista puuhista, kuten...mitäs syötäis tänään, eli miestä sinne aamukahvipöytään ja pyykkipäivään.
        Lohduttaa kyllä huomata, ettei suinkaan ole yksin, vaan kohtalotovereita löytyy. Seksin puute avioliitossa on varmaan ärsyttävää, mutta eipä ole tilanne helppo aina vapaanakaan, välillä suorastaan sietämätön.
        Kuten mies 47 v sanoi, ei löydy kumppania lenkkipolulta, kapakasta, eli siis mistä, mistä, mistä ?

        Niin.. vaikea asia se on.. sitä vain todennäköisesti on itse liian ranttu.. kylläkait..niin KAIT.. sitä tälläinen ei treenattu..
        ei akateemisesti koulutettu.. ei mikään parkettien partaveitsi.. saisi..ehkä rahalla jos ei muuten... mutta ei se sitä nälkää tyydytä..
        mietin sitä, että ollaanko me " tavalliset tallaajat" jo oma syrjään laitettu kasti...
        en ole yhtään ilmoitusta nähnyt jossa kysytään kaljuuntunutta..isomahaista karvaista miehen körilästä..
        olen kuitenkin varma, että tälläisiä on.. seurankipeitä siinä missä kauniitkin... komeatkin.. mutta kuka meitä tarvitsee..
        Luulen, että kohta laiva Spingalosan saarelle on lähdössä..niin kuin muinoin spitaalisten kanssa...


      • mies 45
        miehenmielestä kirjoitti:

        Niin.. vaikea asia se on.. sitä vain todennäköisesti on itse liian ranttu.. kylläkait..niin KAIT.. sitä tälläinen ei treenattu..
        ei akateemisesti koulutettu.. ei mikään parkettien partaveitsi.. saisi..ehkä rahalla jos ei muuten... mutta ei se sitä nälkää tyydytä..
        mietin sitä, että ollaanko me " tavalliset tallaajat" jo oma syrjään laitettu kasti...
        en ole yhtään ilmoitusta nähnyt jossa kysytään kaljuuntunutta..isomahaista karvaista miehen körilästä..
        olen kuitenkin varma, että tälläisiä on.. seurankipeitä siinä missä kauniitkin... komeatkin.. mutta kuka meitä tarvitsee..
        Luulen, että kohta laiva Spingalosan saarelle on lähdössä..niin kuin muinoin spitaalisten kanssa...

        Minulla on taas ongelmana vaimo, joka ei välitä seksistä. Muuten meillä menee ihan mukavasti, mutta hänen mielestään seksi on inhoittavaa.
        No ei tee sitten mieli minunkaan kun toinen ajattelee noin.
        Kyllä tämä tilanne on ainakin minut vieraisiin ajanut, ei käy kieltäminen. Enkä edes kadu.
        Vaikka täällä onkin solvattu pettäjät. Jos ei lämpöä ja läheisyyttä saa kotoa, voi tärkeä ja rakast ihminen löytyä muualta joka haluaa seksiäkin.


      • MIES
        miehenmielestä kirjoitti:

        Niin.. vaikea asia se on.. sitä vain todennäköisesti on itse liian ranttu.. kylläkait..niin KAIT.. sitä tälläinen ei treenattu..
        ei akateemisesti koulutettu.. ei mikään parkettien partaveitsi.. saisi..ehkä rahalla jos ei muuten... mutta ei se sitä nälkää tyydytä..
        mietin sitä, että ollaanko me " tavalliset tallaajat" jo oma syrjään laitettu kasti...
        en ole yhtään ilmoitusta nähnyt jossa kysytään kaljuuntunutta..isomahaista karvaista miehen körilästä..
        olen kuitenkin varma, että tälläisiä on.. seurankipeitä siinä missä kauniitkin... komeatkin.. mutta kuka meitä tarvitsee..
        Luulen, että kohta laiva Spingalosan saarelle on lähdössä..niin kuin muinoin spitaalisten kanssa...

        Vaimoni haluaa seksiä korkeintään kerran kuukaudessä, jos silloinkaan. Olen ihan varma että syynä on se, että tunteemme ovat viilenneet sen asian osalta.
        Löysin mahtavan naisen elämääni avioliittoni ulkopuolelta. Meillä on tämä rinnakkaissuhde ollut jo kolme vuotta. Enkä kadu.


      • Miehenmielestä
        MIES kirjoitti:

        Vaimoni haluaa seksiä korkeintään kerran kuukaudessä, jos silloinkaan. Olen ihan varma että syynä on se, että tunteemme ovat viilenneet sen asian osalta.
        Löysin mahtavan naisen elämääni avioliittoni ulkopuolelta. Meillä on tämä rinnakkaissuhde ollut jo kolme vuotta. Enkä kadu.

        Niin siinä sitten käy.. kyllä seksi kiinteänä osana parisuhteeseen kuuluu..sanokoon kuka mitä tahansa...
        Olen sitä mieltä..että jos seksi toimii.avioliittokin toimii..
        Mutta... muna..vai kana... Loppuuko seksi ensin..ja sitten avioliitto alkaa mennä alamäkeen..vai alkaako avioliitto mennä ensin..ja sitten seksi loppuu..
        Oli kummin tahansa..minusta seksi pitää liittoa kasassa...
        Kaduttaako??? Olette miehet onnenpekkoja...
        itsenne kanssa sinut.. koska ette kadu.
        Voin kuvitella,,että tuo on kantanut liittoanne eteenpäin.. jossainhan meidän miesten se tunnekaipuu on haettava.ja jossain se tyydytettävä.
        Naiset.. nyt kommentteja... teista joku saattaa olla jopa erimieltä.


      • Nainen 40+
        kun lohdutti kirjoitti:

        Tässäpä on hyvä aihe pohdittavaksi, niin naimisissa olevien, kuin yksinäisten näkökulmasta.
        Itse olen eronnut 49 vuotias nainen ja joutunut toteamaan, ettei ole helppo eronneenkaan osa siinä tapauksessa, että tuntee vielä vetoa toista sukupuolta kohtaan. Tuossa joku kirjoitti, että eronneena on helppoa...seksiä saa kun haluaa. Onhan se niinkin, kyllä kapakoissa seksin tarjoajia riittää, mutta pääsääntöisesti vain yhdeksi yöksi miehiltä, jotka vaihtavat naista kuin paitaa tai toisena vaihtoehtona ukkomiehet. Itseäni ei ainakaan kiinnosta enää pätkääkään tämmöinen pikahurma joka sekin on koettu, ei edes siinä tapauksessa, että joutuisin lopun elämääni oleman ilman.
        Haluaisin elämääni miehen, jonka kanssa voi nauttia seksistä ja vielä lisäksi niistä arkisista puuhista, kuten...mitäs syötäis tänään, eli miestä sinne aamukahvipöytään ja pyykkipäivään.
        Lohduttaa kyllä huomata, ettei suinkaan ole yksin, vaan kohtalotovereita löytyy. Seksin puute avioliitossa on varmaan ärsyttävää, mutta eipä ole tilanne helppo aina vapaanakaan, välillä suorastaan sietämätön.
        Kuten mies 47 v sanoi, ei löydy kumppania lenkkipolulta, kapakasta, eli siis mistä, mistä, mistä ?

        Tuumasin vain aiheeseen, "kun on seksitön suhde", että itsestä se on kiinni. Suhdetta taas onkin hankalampi löytää tosta noin vaan. No.. itse olen törmännyt miehiin mm. kapakoissa tai erilaisissa musiikkitapahtumissa. Tutustuminen on mukavaa, kun tapaa mukavan miehen. Ravintolassa tai pubissa voi törmätä vaikka vahingossa mieheen, joka ei tykkää käydä ravintoloissa, mutta on just silloin siellä kavereiden kans käymässä... :) Minulle kävi näin. Eihän mistään löydä mitään, jos ei liiku!


      • Ai, ai
        mies 45 kirjoitti:

        Minulla on taas ongelmana vaimo, joka ei välitä seksistä. Muuten meillä menee ihan mukavasti, mutta hänen mielestään seksi on inhoittavaa.
        No ei tee sitten mieli minunkaan kun toinen ajattelee noin.
        Kyllä tämä tilanne on ainakin minut vieraisiin ajanut, ei käy kieltäminen. Enkä edes kadu.
        Vaikka täällä onkin solvattu pettäjät. Jos ei lämpöä ja läheisyyttä saa kotoa, voi tärkeä ja rakast ihminen löytyä muualta joka haluaa seksiäkin.

        Pistää kyllä hiukan ihmettelemään, miksi pitää yllä seksitöntä liittoa ? Ymmärrän tilanteen ehkä silloin, jos on pieniä lapsia tms, mutta en kyllä oikeastaan siinäkään tilanteessa. Tai no, mikäpä sen lokoisampaa miehelle, kuin se, että kotona ruoat valmiina, tuttu ja turvallinen vaimo odottamassa, siis hän, jonka viereen voi tutusti kellahtaa, kun tarpeet on tyydytetty tämän avioliiton pelastavan enkelin luona, joka pyyteettömästi jaksaa ymmärtää silloin tällöin vierailevaa miestä ! Mikähän muuten saa vapaan naisen tyytymään tämmöiseen satunnaiseen matkaajaan vuodesta toiseen, joka kynsin hampain pitää avioliittonsa kulisseja pystyssä ? Ollapa niin jalo ja pyyteetön luonne, niin eipä tarvisi tässä kitua ja kärvistellä.


      • Simo
        Miehenmielestä kirjoitti:

        Niin siinä sitten käy.. kyllä seksi kiinteänä osana parisuhteeseen kuuluu..sanokoon kuka mitä tahansa...
        Olen sitä mieltä..että jos seksi toimii.avioliittokin toimii..
        Mutta... muna..vai kana... Loppuuko seksi ensin..ja sitten avioliitto alkaa mennä alamäkeen..vai alkaako avioliitto mennä ensin..ja sitten seksi loppuu..
        Oli kummin tahansa..minusta seksi pitää liittoa kasassa...
        Kaduttaako??? Olette miehet onnenpekkoja...
        itsenne kanssa sinut.. koska ette kadu.
        Voin kuvitella,,että tuo on kantanut liittoanne eteenpäin.. jossainhan meidän miesten se tunnekaipuu on haettava.ja jossain se tyydytettävä.
        Naiset.. nyt kommentteja... teista joku saattaa olla jopa erimieltä.

        Jes, niin se on! Hyvä seksi pitää parisuhteen kunnossa, se on selvä. Jopa mieskään ei ole niin himojensa orja, ettei tarvitsisi hellyyttä ja hyvänä pitoa. Kun seksi alkaa rispaantua, voi jäljelle jäädä ns. kumppanuus. Hyvä niin, mutta jostain pitää löytää se tunnepuoli sitten, yhtyminen toiseen ihmiseen jota rakastaa, ja joka haluaa juuri 'minua'.


      • Lauri
        Nainen 40+ kirjoitti:

        Tuumasin vain aiheeseen, "kun on seksitön suhde", että itsestä se on kiinni. Suhdetta taas onkin hankalampi löytää tosta noin vaan. No.. itse olen törmännyt miehiin mm. kapakoissa tai erilaisissa musiikkitapahtumissa. Tutustuminen on mukavaa, kun tapaa mukavan miehen. Ravintolassa tai pubissa voi törmätä vaikka vahingossa mieheen, joka ei tykkää käydä ravintoloissa, mutta on just silloin siellä kavereiden kans käymässä... :) Minulle kävi näin. Eihän mistään löydä mitään, jos ei liiku!

        Mua ei huvita seksi avioliitossa, elän mieluummin ilman.
        Jotain on tapahtunut vuosien myörä. Kun tulen kotiin, vastassa on nalkuttava akka, joka heti luettelee tekemättömät työt.
        Vaimo ei tee enää mitään mielikseni, ei pese hiuksia mua varten, ei laita hajuvettä, ei meikkaa.. Ei osta kivoja alusvaatteita, kiihottavia juttuja.
        Sitä paitsi...hän haisee hieltä.
        Mä en tunne sitä naista enää. Ihmetellä sopii, jos miestä ei seksi kiinnosta, kun sille ei ole edellytyksiä.


      • Laurille
        Lauri kirjoitti:

        Mua ei huvita seksi avioliitossa, elän mieluummin ilman.
        Jotain on tapahtunut vuosien myörä. Kun tulen kotiin, vastassa on nalkuttava akka, joka heti luettelee tekemättömät työt.
        Vaimo ei tee enää mitään mielikseni, ei pese hiuksia mua varten, ei laita hajuvettä, ei meikkaa.. Ei osta kivoja alusvaatteita, kiihottavia juttuja.
        Sitä paitsi...hän haisee hieltä.
        Mä en tunne sitä naista enää. Ihmetellä sopii, jos miestä ei seksi kiinnosta, kun sille ei ole edellytyksiä.

        Minäpä teen kaiken tuon,mitä luetteleit,että vaimosi ei tee ja silti en saa seksiä.Muilta miehiltä olisi kuulemma tarjolla(niitä tulee kyllä)mutta haluaisin saada sitä omaltani.Tiedän mitä saan ja haluaisin.Häntä ei huvita.Sanoo vain,että naiset luulee,että miehet aina haluais,muka.Ei se ole itsensä laittamisestakaan näköjään kiinni ja minä en edes koskaan haise hielle.Mies itse kyllä haisee...


      • NaineN39
        Miehenmielestä kirjoitti:

        Niin siinä sitten käy.. kyllä seksi kiinteänä osana parisuhteeseen kuuluu..sanokoon kuka mitä tahansa...
        Olen sitä mieltä..että jos seksi toimii.avioliittokin toimii..
        Mutta... muna..vai kana... Loppuuko seksi ensin..ja sitten avioliitto alkaa mennä alamäkeen..vai alkaako avioliitto mennä ensin..ja sitten seksi loppuu..
        Oli kummin tahansa..minusta seksi pitää liittoa kasassa...
        Kaduttaako??? Olette miehet onnenpekkoja...
        itsenne kanssa sinut.. koska ette kadu.
        Voin kuvitella,,että tuo on kantanut liittoanne eteenpäin.. jossainhan meidän miesten se tunnekaipuu on haettava.ja jossain se tyydytettävä.
        Naiset.. nyt kommentteja... teista joku saattaa olla jopa erimieltä.

        Löysin chat-palstalta hänet, jota olin alitajuisesti etsinyt jo pitkään.

        Hieman vanhemman,elämää nähneen aikuisen miehen!
        Kylmässä ja seksittömässä parisuhteesa olevan viisikymppisen miehen, jonka on mahdottomuus erota vaimostaan.

        En halua lasteni takia aloittaa tiiviimpää parisuhderumbaa.
        Saamme näin kummatkin kaiken sen, mitä tarvitsemme. Rakkautta,hellyyttä,lämpöä,huolenpitoa,jonkun jakamaan ajatuksia,seuraa rientoihin ..ja seksiä.
        Asumme eri paikkakunnilla, mutta ajomatka on kohtuullinen.

        Kun joskus mieleeni hiipii ajatus siitä, miten mukavaa olisi jatkuvasti olla yhdessä -muistan avioliiton arjen ja sen, miten puolison maneerit alkavat ärsytämään, miten arki tappaa rakkauden.
        Silloin olen suunnattoman kiitollinen ihmisestä, joka on olemassa minua varten, näillä ehdoilla ja ajoituksilla


      • Poppamies
        NaineN39 kirjoitti:

        Löysin chat-palstalta hänet, jota olin alitajuisesti etsinyt jo pitkään.

        Hieman vanhemman,elämää nähneen aikuisen miehen!
        Kylmässä ja seksittömässä parisuhteesa olevan viisikymppisen miehen, jonka on mahdottomuus erota vaimostaan.

        En halua lasteni takia aloittaa tiiviimpää parisuhderumbaa.
        Saamme näin kummatkin kaiken sen, mitä tarvitsemme. Rakkautta,hellyyttä,lämpöä,huolenpitoa,jonkun jakamaan ajatuksia,seuraa rientoihin ..ja seksiä.
        Asumme eri paikkakunnilla, mutta ajomatka on kohtuullinen.

        Kun joskus mieleeni hiipii ajatus siitä, miten mukavaa olisi jatkuvasti olla yhdessä -muistan avioliiton arjen ja sen, miten puolison maneerit alkavat ärsytämään, miten arki tappaa rakkauden.
        Silloin olen suunnattoman kiitollinen ihmisestä, joka on olemassa minua varten, näillä ehdoilla ja ajoituksilla

        Harvinaisen järkevää puhetta....tilanne on sama täällä....etsii ja etsii
        Arki ja maneerit tosiaan tappaa rakkauden ennen pitkää...minusta hyväkin juttu toisaalta kun maailma menee tähän suuntaan..
        Huomaakohan kaikki kuinka suuren suosion tää -ketju on saanut :))


      • NaineN35
        Poppamies kirjoitti:

        Harvinaisen järkevää puhetta....tilanne on sama täällä....etsii ja etsii
        Arki ja maneerit tosiaan tappaa rakkauden ennen pitkää...minusta hyväkin juttu toisaalta kun maailma menee tähän suuntaan..
        Huomaakohan kaikki kuinka suuren suosion tää -ketju on saanut :))

        Rakkaus ja seksi!

        Mistä mielenkintoisemmasta voisi puhua?

        Yöpakkasista? ;)


      • NaineN39
        NaineN35 kirjoitti:

        Rakkaus ja seksi!

        Mistä mielenkintoisemmasta voisi puhua?

        Yöpakkasista? ;)

        9 muuttui 5 :ksi :D


      • Poppamies
        NaineN35 kirjoitti:

        Rakkaus ja seksi!

        Mistä mielenkintoisemmasta voisi puhua?

        Yöpakkasista? ;)

        aivan...mistäpä...minua suuresti ilahduttaa naiset , jotka uskaltaa vapaasti puhua tälläisistä hyvin tärkeistä asioista. Kuten huomaamme...siinä jopa nuorenee, kun niistä puhuu :))


      • Turkkipoi
        Nainen 40+ kirjoitti:

        Tuumasin vain aiheeseen, "kun on seksitön suhde", että itsestä se on kiinni. Suhdetta taas onkin hankalampi löytää tosta noin vaan. No.. itse olen törmännyt miehiin mm. kapakoissa tai erilaisissa musiikkitapahtumissa. Tutustuminen on mukavaa, kun tapaa mukavan miehen. Ravintolassa tai pubissa voi törmätä vaikka vahingossa mieheen, joka ei tykkää käydä ravintoloissa, mutta on just silloin siellä kavereiden kans käymässä... :) Minulle kävi näin. Eihän mistään löydä mitään, jos ei liiku!

        vaik oon vast 17 ni mua nyppii taas se et kun oon jonku muijan kans ni ne saa yleensä aikasemmi ku mä itte. harmittaa ku joutuu menee jälkeeppäi viä tumpul vessaa....


      • MUSTIS
        mies 45 kirjoitti:

        Minulla on taas ongelmana vaimo, joka ei välitä seksistä. Muuten meillä menee ihan mukavasti, mutta hänen mielestään seksi on inhoittavaa.
        No ei tee sitten mieli minunkaan kun toinen ajattelee noin.
        Kyllä tämä tilanne on ainakin minut vieraisiin ajanut, ei käy kieltäminen. Enkä edes kadu.
        Vaikka täällä onkin solvattu pettäjät. Jos ei lämpöä ja läheisyyttä saa kotoa, voi tärkeä ja rakast ihminen löytyä muualta joka haluaa seksiäkin.

        PUITA UUNIIN ITEKKIN TIÄT ETTÄ PILLUUN ON PARAS RUNKATA JIPPII V I E R I S I I N JOS EI KOTOO NI SITTEN...


      • MUSTIS
        Nainen 40+ kirjoitti:

        Tuumasin vain aiheeseen, "kun on seksitön suhde", että itsestä se on kiinni. Suhdetta taas onkin hankalampi löytää tosta noin vaan. No.. itse olen törmännyt miehiin mm. kapakoissa tai erilaisissa musiikkitapahtumissa. Tutustuminen on mukavaa, kun tapaa mukavan miehen. Ravintolassa tai pubissa voi törmätä vaikka vahingossa mieheen, joka ei tykkää käydä ravintoloissa, mutta on just silloin siellä kavereiden kans käymässä... :) Minulle kävi näin. Eihän mistään löydä mitään, jos ei liiku!

        kenen elämää elät myönnä ettet kehtaa lähtee vieraan miehen mukaan kun olet tyttöjen kanssa hei melaa mekkoon


    • MIES

      Jos te keski-ikäiset naiset itkette seksin puutetta, hommatkaa nuori ja viriili mies. Eipä oo ehtiny kyllästymään... Saatatte ihan alkaa kukoistamaan. Sitäpaitsi kuka onkaan parempi petikumppani nuorelle miehelle kuin kokenut, itsensä hyväksynyt aikuinen nainen..?

      • mia

        mun on pakko kommentoida nyt,että ei ne nuoretkaan aina kyllä jaksa.
        itse olen vasta 19 ja asunut reilun vuoden avoliitossa ja mulla on myös ongelma,kun mieheltä ei saa tarpeeksi!
        itse haluaisin ainakin kerran päivässä,mutta mies ei jaksa ..harrastamme seksiä nykysin n.3kertaa viikossa,ei aina sitäkään.
        ainiin mieheni on 23 eli ei mikään vanhus hänkään.

        ja sama ongelma on ollut aiempienkin poikaystävien kanssa,kukaan ei jaksa tai halua tarpeeksi usein. ja ongelma ei voi olla se että en olisi haluttava,koska olen hyvännäköinen ja seksikäs ja aina sitä saa kuulla vierailta miehiltä ja päät kääntyvät,josta mieheni muuten on kertonut pitävänsä! siis kun muut kattelevat mua..

        jokatapauksessa halusin vaan sanoa että ei se ole pelkästä iästä kiinni haluaako usein seksiä,kun vallalla tuntuu olevan käsite siitä että miehet varsinkin nuoret ovat suunnilleen kyltymättömiä,ei mun kokemusteni mukaan todellakaan.

        mä taidan olla vähän nuorempi kun muut tässä keskustelussa,joten taidan olla vähän ulkopuolinen..hipsin vähin äänin toisiin keskusteluihin..=)


      • mia
        mia kirjoitti:

        mun on pakko kommentoida nyt,että ei ne nuoretkaan aina kyllä jaksa.
        itse olen vasta 19 ja asunut reilun vuoden avoliitossa ja mulla on myös ongelma,kun mieheltä ei saa tarpeeksi!
        itse haluaisin ainakin kerran päivässä,mutta mies ei jaksa ..harrastamme seksiä nykysin n.3kertaa viikossa,ei aina sitäkään.
        ainiin mieheni on 23 eli ei mikään vanhus hänkään.

        ja sama ongelma on ollut aiempienkin poikaystävien kanssa,kukaan ei jaksa tai halua tarpeeksi usein. ja ongelma ei voi olla se että en olisi haluttava,koska olen hyvännäköinen ja seksikäs ja aina sitä saa kuulla vierailta miehiltä ja päät kääntyvät,josta mieheni muuten on kertonut pitävänsä! siis kun muut kattelevat mua..

        jokatapauksessa halusin vaan sanoa että ei se ole pelkästä iästä kiinni haluaako usein seksiä,kun vallalla tuntuu olevan käsite siitä että miehet varsinkin nuoret ovat suunnilleen kyltymättömiä,ei mun kokemusteni mukaan todellakaan.

        mä taidan olla vähän nuorempi kun muut tässä keskustelussa,joten taidan olla vähän ulkopuolinen..hipsin vähin äänin toisiin keskusteluihin..=)

        mieheni kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta paljon ja hän hyväksyy täysin jos haluan seksiä lisää vieraalta. ja se on varsin hienoa..

        ja lisäisin vielä sen,että kukaan mies ei osaa tyydyttää minua,hyväilen itse aina klitorista sormin tai vibralla yhdynnän aikana,jotta minäkin saan orgasmin..joku oli tuostakin kirjoitellut niin minäkin kannoin korteni kekoon..


      • Tommy
        mia kirjoitti:

        mieheni kanssa ollaan kyllä puhuttu asiasta paljon ja hän hyväksyy täysin jos haluan seksiä lisää vieraalta. ja se on varsin hienoa..

        ja lisäisin vielä sen,että kukaan mies ei osaa tyydyttää minua,hyväilen itse aina klitorista sormin tai vibralla yhdynnän aikana,jotta minäkin saan orgasmin..joku oli tuostakin kirjoitellut niin minäkin kannoin korteni kekoon..

        Mia hei, totuus on se, että te nuoret naiset ootte niin kovia petoja ja kyltymättömiä, että me ollaan teidän kanssa helisemässä. Mulla oli 18v likkakaveri ja huhhuh sitä menoa ja vilskettä. Kyllä pikkukaveri oli siinä koetuksella...mutta eipä valitella :)


      • fuckbuddysi
        mia kirjoitti:

        mun on pakko kommentoida nyt,että ei ne nuoretkaan aina kyllä jaksa.
        itse olen vasta 19 ja asunut reilun vuoden avoliitossa ja mulla on myös ongelma,kun mieheltä ei saa tarpeeksi!
        itse haluaisin ainakin kerran päivässä,mutta mies ei jaksa ..harrastamme seksiä nykysin n.3kertaa viikossa,ei aina sitäkään.
        ainiin mieheni on 23 eli ei mikään vanhus hänkään.

        ja sama ongelma on ollut aiempienkin poikaystävien kanssa,kukaan ei jaksa tai halua tarpeeksi usein. ja ongelma ei voi olla se että en olisi haluttava,koska olen hyvännäköinen ja seksikäs ja aina sitä saa kuulla vierailta miehiltä ja päät kääntyvät,josta mieheni muuten on kertonut pitävänsä! siis kun muut kattelevat mua..

        jokatapauksessa halusin vaan sanoa että ei se ole pelkästä iästä kiinni haluaako usein seksiä,kun vallalla tuntuu olevan käsite siitä että miehet varsinkin nuoret ovat suunnilleen kyltymättömiä,ei mun kokemusteni mukaan todellakaan.

        mä taidan olla vähän nuorempi kun muut tässä keskustelussa,joten taidan olla vähän ulkopuolinen..hipsin vähin äänin toisiin keskusteluihin..=)

        hei mia,

        Jos laittaisit mailisi, voidan jutella. Olisin halukas palvelemaan fuckbuddyksi sinulle.


    • rouva 45v

      Meillä loppui n 3,5v takaperin seksijuttumme,kunnes huomasin että sitä on lähellä saatavilla ja useita ehdotuksia alkoi sataa kun annoin vain vinkin.Miksi erota kun vieras maistuukin niin hyvältä.Kurssit alkavat taas syksyllä tarkoittaa siis että pääsen viettää alibilla vieraan kainalossa..

      • Marja

        Johtuukohan seksin loppuminen kotona siitä kun miehellä alkaa tukka lähteä ja vatsa kasvamaan?:) Tuli vain mieleen?

        Ehdotuksia on tullut kovasti mut en ole vielä sellaisiin sortunut. Työväenopiston kurssit alkavat kohta, hakisinko vaikka puutyökurssille jos sieltä löytyisi samanhenkinen ihminen seksin suhteen.:)


      • mies 32-vee
        Marja kirjoitti:

        Johtuukohan seksin loppuminen kotona siitä kun miehellä alkaa tukka lähteä ja vatsa kasvamaan?:) Tuli vain mieleen?

        Ehdotuksia on tullut kovasti mut en ole vielä sellaisiin sortunut. Työväenopiston kurssit alkavat kohta, hakisinko vaikka puutyökurssille jos sieltä löytyisi samanhenkinen ihminen seksin suhteen.:)

        ..valitettavasti teilläkin hyvät naiset alkaa vanhemmiten perse roikkua ja tissit riippua. Ettehän tekään ole enää kaksikymppisiä.. joten hyväksytään myös ne puolison viat kuin omat ;-)


      • alina
        mies 32-vee kirjoitti:

        ..valitettavasti teilläkin hyvät naiset alkaa vanhemmiten perse roikkua ja tissit riippua. Ettehän tekään ole enää kaksikymppisiä.. joten hyväksytään myös ne puolison viat kuin omat ;-)

        tarkotan sitä,että suurempi osa naisista pitää itsestään huolta vanhempanakin,siis kuin mies.
        elikkäs naiset enempi kiinnittää huomiota ulkonäköönsä sekä nuorena että vanhana,joten ..

        mutta totta on että kun suomalaisia katselee,niin kyllä on sekä miehillä että naisilla parantamista,kun liikuntakin monelta tuppaa jäämään ja ylipainoa kertyy autoillessa..

        mutta kyllä pahin ongelma kai sitä on ihmisten mielissä kun vaaditaan aina kiinteempaa ja parempaa.


    • Tyytymätön

      Mulla on taas sellainen Ongelma, että mieheni ei osaa tyydyttää mua. Olen kohta 35, siis "kukkeimmillani"seksin suhteen. Kaikki menee aluksi hyvin, mutta kun päästään vauhtiin, niin äijä saa ennenku olen edes kunnolla lämmennyt.
      Se potuttaa. Valehtelen yleensä saaneeni, vaikka tekis mieli parkua. En jaksa kuitenkaan aloittaa alusta, koska mieheni ei kuiteskaan enää toista varvia jaksa. Todella harvoja on ne kerrat kun hänen erektionsa kestää kauemmin, ja silloin minullakin on toivoa huipusta. Muutenkin tuntuu että hänen halunsa on harvennut, eikä silti ole vielä ikälopusta kysymys (40v).
      Väkisinkin tulee sellainen mieliala, että pitäiskö kokeilla vierasta...

      • ei taida olla!

        Tuntuu näitä tekstejä lukiessa siltä! Itsekkin liityn näiden purnaavien kerhoon.
        Mieheni haluaisi joka päivä rakastelua ja omilla ehdoillaan! Minun pitäisi suostua kaikenmaailman hiplauksiin, joista en pidä! On keskusteltu asiasta, mutta hänellä on "pakkomielle" toteuttaa omia fantasioitaan, jotka eivät siis ole samanlaiset kuin minulla.
        Omat haluamiseni eivät häntä paljon hetkauta! Pitäisin esim. silittämisestä, suukottelusta, yms., hän "raa´asta" toiminnasta. Aktin kestosta mies on sitä mieltä, ettei koko juttu ole mistään kotoisin, ellei "hinkkaus" kestä vähintäin 45 min., mieluummin yli! Itse panostaisin laatuun, en niinkään määrään tai kestoon!
        Tuntuu, että olen pelkkä panopuu, eikä tunteilla ole sijaa rakastelutapahtumassa!
        Ostanko piakkoin olevan synttäriensä juhlistamiseksi hänelle *Barbaran*, vai ajanko vieraisiin?
        En haluaisi erotakkaan, hän on ystävänä mitä ihanin!


      • miettii
        ei taida olla! kirjoitti:

        Tuntuu näitä tekstejä lukiessa siltä! Itsekkin liityn näiden purnaavien kerhoon.
        Mieheni haluaisi joka päivä rakastelua ja omilla ehdoillaan! Minun pitäisi suostua kaikenmaailman hiplauksiin, joista en pidä! On keskusteltu asiasta, mutta hänellä on "pakkomielle" toteuttaa omia fantasioitaan, jotka eivät siis ole samanlaiset kuin minulla.
        Omat haluamiseni eivät häntä paljon hetkauta! Pitäisin esim. silittämisestä, suukottelusta, yms., hän "raa´asta" toiminnasta. Aktin kestosta mies on sitä mieltä, ettei koko juttu ole mistään kotoisin, ellei "hinkkaus" kestä vähintäin 45 min., mieluummin yli! Itse panostaisin laatuun, en niinkään määrään tai kestoon!
        Tuntuu, että olen pelkkä panopuu, eikä tunteilla ole sijaa rakastelutapahtumassa!
        Ostanko piakkoin olevan synttäriensä juhlistamiseksi hänelle *Barbaran*, vai ajanko vieraisiin?
        En haluaisi erotakkaan, hän on ystävänä mitä ihanin!

        hyvää seksisuhdetta puolisonsa kanssa...?? Eronneena ja näitä tekstejä luettuani, alan miettiä kuinka onnekas olenkaan uudesta ja vapaasta "sinkkuelämästäni" joka sallii vapaasti tulla ja mennä kenen kanssa haluaa. Ei taida enää kannattaa vakituiseen suhteeseen mennäkään, jos se kuitenkin on tuota kitumista...


      • Asco
        miettii kirjoitti:

        hyvää seksisuhdetta puolisonsa kanssa...?? Eronneena ja näitä tekstejä luettuani, alan miettiä kuinka onnekas olenkaan uudesta ja vapaasta "sinkkuelämästäni" joka sallii vapaasti tulla ja mennä kenen kanssa haluaa. Ei taida enää kannattaa vakituiseen suhteeseen mennäkään, jos se kuitenkin on tuota kitumista...

        Ehdin jo söhäistä vastausta seksin kaipuussa elävälle parisuhdenaiselle. Minulla on erittäin hyvä seksisuhde parisuhteessa. Samalla minulla on myös hyvä seksisuhde parisuhteen ulkopuolella. Ja olen varma, että niin on kumppanillanikin. Mutta elämä ei ole kuitenkaan pelkkää seksiä, joten kaikista näistä suhteiden verkoista syntyy hyvä elämä, jonka parhaat puolet tiivistyvät nk. parisuhteessa (=avio-, avo-, etä-, viikonloppu- yms. suhde)


      • Neuvokas

        Kokeile ihmeessä vierasta. Jos on hyvää, saat intoa kokeilla lisää. Jos on oikein hyvää, saat vinkkejä uupeloon parisuhteeseen - ja intoa kokeilla lisää. Elämä ilman hyvää seksiä on teeskentelyä.


      • Neuvokas
        Asco kirjoitti:

        Ehdin jo söhäistä vastausta seksin kaipuussa elävälle parisuhdenaiselle. Minulla on erittäin hyvä seksisuhde parisuhteessa. Samalla minulla on myös hyvä seksisuhde parisuhteen ulkopuolella. Ja olen varma, että niin on kumppanillanikin. Mutta elämä ei ole kuitenkaan pelkkää seksiä, joten kaikista näistä suhteiden verkoista syntyy hyvä elämä, jonka parhaat puolet tiivistyvät nk. parisuhteessa (=avio-, avo-, etä-, viikonloppu- yms. suhde)

        Mahtoiko tämä olla pilajuttu? Tuntuu uskomattomalta,että ihmisellä voisi olla elämässään näin paljon tilaa. Toivottavasti totta. Ketään ei voi omistaa. Ja rakataminen tarkoittaa rakastamista, ei hylkäämistä. Rakastaa, todella rakastaa, voi yhtä, rakastella...no, riippuu voimista ja nautinnon halusta...


      • Miehenmielestä
        miettii kirjoitti:

        hyvää seksisuhdetta puolisonsa kanssa...?? Eronneena ja näitä tekstejä luettuani, alan miettiä kuinka onnekas olenkaan uudesta ja vapaasta "sinkkuelämästäni" joka sallii vapaasti tulla ja mennä kenen kanssa haluaa. Ei taida enää kannattaa vakituiseen suhteeseen mennäkään, jos se kuitenkin on tuota kitumista...

        Niin..sinkkuna..voisi kuvitella, että asia on noin yksinkertainen.. miehenä..eronneena..sinkkuna..
        46 vuotiaana.. ei niin helppoa ole saada naisseuraa.. ei se naisten vika ole.. omaa ujoutta..omaa osaamattomuutta se on..
        On vaikea aloittaa.. ja vaikeaa on ajatella vain " pikapanoa" ..
        Vai miten naiset on..Onko teitä, jotka vain
        asian nopeaa hoitamista haluaisi??


      • Jo "kypsä" mies
        miettii kirjoitti:

        hyvää seksisuhdetta puolisonsa kanssa...?? Eronneena ja näitä tekstejä luettuani, alan miettiä kuinka onnekas olenkaan uudesta ja vapaasta "sinkkuelämästäni" joka sallii vapaasti tulla ja mennä kenen kanssa haluaa. Ei taida enää kannattaa vakituiseen suhteeseen mennäkään, jos se kuitenkin on tuota kitumista...

        Olen toista kertaa aviossa,itseäni n. 20 vuotta nuoremman naisen kanssa.Liitto on kestänyt jo kymmenisen vuotta ja seksi rakkauselämä sujuu to-si hyvin.Aivan rehellisesti sanottuna,en voisi kuvitella pettäväni vaimoani,enkä usko, että hänelläkään olisi siihen mitään tarvetta, tai halua!Harrastamme seksiä useita kertoja viikossa,usein monena päivänä peräkkäin,eikä halut tunnu vähenevän.Olemme kai epänormaaleja, mutta ONNELLISIA!!!!!


      • mustis
        ei taida olla! kirjoitti:

        Tuntuu näitä tekstejä lukiessa siltä! Itsekkin liityn näiden purnaavien kerhoon.
        Mieheni haluaisi joka päivä rakastelua ja omilla ehdoillaan! Minun pitäisi suostua kaikenmaailman hiplauksiin, joista en pidä! On keskusteltu asiasta, mutta hänellä on "pakkomielle" toteuttaa omia fantasioitaan, jotka eivät siis ole samanlaiset kuin minulla.
        Omat haluamiseni eivät häntä paljon hetkauta! Pitäisin esim. silittämisestä, suukottelusta, yms., hän "raa´asta" toiminnasta. Aktin kestosta mies on sitä mieltä, ettei koko juttu ole mistään kotoisin, ellei "hinkkaus" kestä vähintäin 45 min., mieluummin yli! Itse panostaisin laatuun, en niinkään määrään tai kestoon!
        Tuntuu, että olen pelkkä panopuu, eikä tunteilla ole sijaa rakastelutapahtumassa!
        Ostanko piakkoin olevan synttäriensä juhlistamiseksi hänelle *Barbaran*, vai ajanko vieraisiin?
        En haluaisi erotakkaan, hän on ystävänä mitä ihanin!

        EI ystävän kanssa maata vaan RAKKAAN juttus kerto ettet rakasta


      • alina
        mustis kirjoitti:

        EI ystävän kanssa maata vaan RAKKAAN juttus kerto ettet rakasta

        rakkaan tulisi olla ystävä jos meinaa jutun saada toimimaan ja kyllä ystäviä rakastetaan.
        mutta parisuhteessa omn lisäksi himo ja toisen vetovoima ym. moni sotkee noi rakkauteen ja kun ne pitkässä suhteessa mahdollisesti hiipuu,niin ihmiset tuumaa,että rakkaus loppu..:)

        pitää vaan viritellä eri keinoilla haluja uudestaan..nimittäin rakkaushan ei mihinkään itsestään katoa.


      • OINAS...
        Miehenmielestä kirjoitti:

        Niin..sinkkuna..voisi kuvitella, että asia on noin yksinkertainen.. miehenä..eronneena..sinkkuna..
        46 vuotiaana.. ei niin helppoa ole saada naisseuraa.. ei se naisten vika ole.. omaa ujoutta..omaa osaamattomuutta se on..
        On vaikea aloittaa.. ja vaikeaa on ajatella vain " pikapanoa" ..
        Vai miten naiset on..Onko teitä, jotka vain
        asian nopeaa hoitamista haluaisi??

        Heips vaan. Minä kylläkin varattuna pidän pikapanoista, mutta miesystäväni oli aikoinaan edellisessä avioliitossa oppinut pidättämään, mutta se ei minua paljon sävähdytä. Hinkkaaminen kestää sellaiset 45 min. ja ole jo aivan kypsä kahvin keittoon. Pidättelee ja pidättelee eikä tule. Olen kyllä siitä yrittänyt keskustella, että voisi yrittää tulla samaan aikaan kun hän osaa niin hienosti säädellä. Hän sanoo, että haluaa nauttia. Mutta eikö se ole liian itsekästä? Hänhän se siinä nauttii enkä minä. Minä haluan kiihkeitä, riettaita, salaisia pikapanoja. Olenko liian maskuliininen? Olen sitä monesti miettinyt. Vai olenko vain niin kiihkeä luonteeltani? Olen oinas horoskoopiltani, jos sillä on jotain tekemistä sen kanssa.


      • mustis
        alina kirjoitti:

        rakkaan tulisi olla ystävä jos meinaa jutun saada toimimaan ja kyllä ystäviä rakastetaan.
        mutta parisuhteessa omn lisäksi himo ja toisen vetovoima ym. moni sotkee noi rakkauteen ja kun ne pitkässä suhteessa mahdollisesti hiipuu,niin ihmiset tuumaa,että rakkaus loppu..:)

        pitää vaan viritellä eri keinoilla haluja uudestaan..nimittäin rakkaushan ei mihinkään itsestään katoa.

        ystäviä on monen laisia nin no me ajatellaan eri lailla YSTÄVÄSTÄ VOI TULLA RAKAS MUTTA RAKKASTA EI YSTÄVÄÄ.


      • Anonyymi

        Ota musta rakastaja,homma on kunossa.Jaksaa panna komealla isolla kyrvällä,josta tulee tavaraa kunolla. On tietoa.


    • Asco

      Sinä nainen, joka et saanut mieheltäsi seksiä niin paljon kuin haluat.
      Vaikka ole itse mies, olen sitä mieltä, että jos vain olet valmis - eli jos ajattelet, että haluat jatkaa nykyistä suhdettasi tai ajattelet, että se ei kärsi sivuaskeleista - hanki rakastaja. Eihän kukaan menetä mitään seksissä, jota ei halua antaa. Viestisi oli sen sävyinen, että kyse oli halusta, ei esimerksi mistään sairaudesta tai vammasta. Silloin juttu on - ehkä - toinen. Mies, joka ei halua joka ilta, on omituinen - tai sitten HÄNELLÄ on toinen!

      • Pirre

        Olen kyllästynyt seksiin miheni kanssa. Eikö kukaan ymmärrä, että voi vaan kyllästyä? Tunteet haalenaa. Jäljelle voi jäädä kaveruus, mutta seksi loppuu. Itselleni kävi niin. Elän ihan hyvää elämää ilman seksiä. Miehelläni on rakastajatar. Muuten arkielämä pelää hyvin.


      • Tyytymätön
        Pirre kirjoitti:

        Olen kyllästynyt seksiin miheni kanssa. Eikö kukaan ymmärrä, että voi vaan kyllästyä? Tunteet haalenaa. Jäljelle voi jäädä kaveruus, mutta seksi loppuu. Itselleni kävi niin. Elän ihan hyvää elämää ilman seksiä. Miehelläni on rakastajatar. Muuten arkielämä pelää hyvin.

        ..tunnen tarvitsevani vielä seksiä. Muutoin elämä olisi hyvillä kantimilla; lapset ovat jo koululaisia, töitä on kohtuullisesti, on riittävästi vapaa-aikaa...
        Aikaisemmin kun lapset oli pieniä, mies oli "vonkaamassa" useammin, kun itse en olisi edes jaksnut jyystää sitä viisminuuttista.
        Nyt jo jaksaisin vaikka nauttia pidempäänkin, mutta näköjään mies ei. Olisi kiva vielä kokea niitä nuoruuden rakasteluja, kun hekumaa kesti ja kesti... Mutta ei kai siinä auta muuta kuin tyytyä viisiminuuttiseen tai kokeilla sitä vierasta....


      • Marja

        Saattaa miehelläni olla toinenkin, mut ei ole kertonut. En oikein jaksa uskoa että on. Onneksi en ole mustasukkaista tyyppiä. Jos hänellä olisi toinen se helpottaisi mun ratkaisua eli hommaisin itselleni rakastajan.
        Taidan olla seksin suhteen kyltymätön eikä mies jaksa samaa tahtia.


      • Aila
        Marja kirjoitti:

        Saattaa miehelläni olla toinenkin, mut ei ole kertonut. En oikein jaksa uskoa että on. Onneksi en ole mustasukkaista tyyppiä. Jos hänellä olisi toinen se helpottaisi mun ratkaisua eli hommaisin itselleni rakastajan.
        Taidan olla seksin suhteen kyltymätön eikä mies jaksa samaa tahtia.

        Mun miehellä on aina toinen nainen niinä ajanjaksoina, kun hän on laiska seksin suhteen.
        Hän ei tiedä että minä tiedän sen. Parempi pitää omana tietona, ettei tule kauhea sota. Lapsetkin vielä tarvitsevat isäänsä, kun ovat vasta 10 ja 12. Olen ratkaissut ongelman niin, että olen aloittanut vakaan ja turvallisen suhteen erään työkaverini kanssa. Käymme lenkillä, hiihtämässä, kesällä uimassa, rakastelemme usein. Meillä on tosi mukavaa, eikä mieheni yksityiselämä näin ollen masenna minua olenkaan.


      • Mitäs tästä sanot?

        Mies"halua"kerran vuodessa ja silloinkin vaimon patistamana.Ei koskaan oma-aloitteisesti:Ei seurusteluaikanakaan!?Oltu 15 v naimisissa 3 lasta.(sentään)Vaimo elää puutteessa,joka tapauksessa.Mies on muuten hyvä ja kunnollinen ja töitä tekee tosi paljon.Varmaan se rasittaa liikaa.Hän on aina poikki.Työ on sellainen josta hän ei voi lähteä.Muuten emme tule toimeen.Sama homma minulla.Silti jaksaisin aina rakastella.Hän ei.


      • JUSSI 29
        Aila kirjoitti:

        Mun miehellä on aina toinen nainen niinä ajanjaksoina, kun hän on laiska seksin suhteen.
        Hän ei tiedä että minä tiedän sen. Parempi pitää omana tietona, ettei tule kauhea sota. Lapsetkin vielä tarvitsevat isäänsä, kun ovat vasta 10 ja 12. Olen ratkaissut ongelman niin, että olen aloittanut vakaan ja turvallisen suhteen erään työkaverini kanssa. Käymme lenkillä, hiihtämässä, kesällä uimassa, rakastelemme usein. Meillä on tosi mukavaa, eikä mieheni yksityiselämä näin ollen masenna minua olenkaan.

        Mulla on työkaverina 48v rva ja se pettäny 4v.Katselen sivu silmällä kun se flirttaa asiakkaita töissä.Aamuisin kun olemme kahden hän kertoo mulle pettämisistä.Hänellä ei kotona suju
        ,mut vieraan jälkeen hän säteilee ja on tyytyväinen.Hänellä ei ole syytä erota ja uskon sen.


      • mies

        miksi sitä pitäisi harrastaa joka helvetin ilta sitä samaa perusseksiä....?????

        itselläni ei ole toista ja mielenterveyteni on vakaa. ehkä suhteemme toimii vain hiukan toisella tavalla


      • viriili John
        Mitäs tästä sanot? kirjoitti:

        Mies"halua"kerran vuodessa ja silloinkin vaimon patistamana.Ei koskaan oma-aloitteisesti:Ei seurusteluaikanakaan!?Oltu 15 v naimisissa 3 lasta.(sentään)Vaimo elää puutteessa,joka tapauksessa.Mies on muuten hyvä ja kunnollinen ja töitä tekee tosi paljon.Varmaan se rasittaa liikaa.Hän on aina poikki.Työ on sellainen josta hän ei voi lähteä.Muuten emme tule toimeen.Sama homma minulla.Silti jaksaisin aina rakastella.Hän ei.

        Meillä se taas on toisin tämä homma,olemme kumpikin reilusti alle kolmenkymmenen ja seksielämämme on lähes olematonta.viimeisen vuoden aikana olemme harrastaneet seksiä 6 KERTAA!!!!!!!!! ei se ole aina niinkään että nainen ei saa tarpeeksi seksiä kotona.ja sitten ihmetellään että miksiköhän sitä vieraissa käydään...


    • N46

      Minä olen sinkkunainen ja joskus seksin puute melkein itkettää. Seksin takia en kumminkaan omaani ja lasteni elämää pilaa, hankkimalla elämääni jotain viikonloppurenttua. Sitä "oikeaa", johon voisi panostaa, ei niin vain löydy vapaista. Olen tavannut ikäisiäni vapaita miehiä sätinkin tiimoilta. Olen oivaltanut saman jutun, mistä rouvat puhuvat. Ikäiseni miehet etsivät jo jotain seesteistä pullanpaistajaa. Heille "runsas seksi" on kerran tai kahdesti viikossa -seksiä, minä tahtoisin ainakin kerran päivässä. Seksi on melkein aina mielessä. itseäni nuorempi mies taas arveluttaa sekin: mitä jos rakastuminen tulisi kuvioihin mukaan. Nyt se olisi kyllä hyvä ratkaisu. Sillä ilmeisesti useimmilla miehillä halut hiipuu jo tässä iässä. Surullista on jos pettämään pitää lähteä, mutta ymmärrän sen. Seksin tarve on voimakas. Hyvä kun naisetkin uskaltaa sen jo sanoa.

      • miehen mielestä

        Niin se tilanne on.. minullakin.. Toisaalta miettii, että eikö koko asian voisi unohtaa..toisaalta taas..se vain pyörii mielessä..
        mitä tehdään??
        kirjita minulle.
        [email protected]


      • 123

        Siitä vaan nuorempaa hankkimaan, jos mieli tekee, eikä muita esteitä ole. Itse olin parikymppisenä yli kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa seksisuhteessa ja täytyy sanoa, että oli erittäin miellyttävä kokemus. Seksiä oli niin yöllä, kuin päivälläkin monen tunnin sessioina. Eläimellinen tunne.


    • Halko

      Onneks on miehes kaltasii miehii,
      multa loppuis hommat,
      Jos niitä ei olis.
      Kattos 20 jaksaa koko yön,
      siinä missä oma jo sammuisi =)

    • jussi

      Johan seksin puute lähtee!

      • katariina 36

        mistähänpäin ja millainen "adonis" olisi valmiina minua varten?


      • pohjmies
        katariina 36 kirjoitti:

        mistähänpäin ja millainen "adonis" olisi valmiina minua varten?

        Voisin auttaa asiassa , vaikka useampaakin naista tai pidemmän aikaa . [email protected]


    • Rva vm.65

      Tätähän tämä on.
      Mä oon myös hyvän näköinen nainen.
      Ja aina olisin ´saanut´ , kun olen kylillä liikkunut, jos olisin halunnut.
      Ja mitä vanhemmaksi olen tullut, sen enemmän on halukkaita lämpööni ollut.
      Vaan mieheltäni en saa .
      Tätä olen ennenkin valittanut, tv ja urheilutarjonta on minut voittanut.
      Yömyöhällä ja herätettynä unestani, en kyllä enää ole kiihkeimmilläni.
      Vaan enhän voi valittaa, itse olen tämän uskollisuuden valinnut,
      toistaiseksi

      • Marja

        Mä haluan rakastella mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Ollessamme juhlimassa mieheni vetää lärvit eikä jaksa enää rakastella. Mä olisin valmis vaikka aamuun asti rakastelemaan, mut eipä se yksin onnistu.

        Telkkarista on tullut myös mun mieheni puoliso. Ei huomaa vaikka lähtisin lenkille ja tapailisin toista miestä. Viikonloppu on tulossa.:) Ei ole kohta muuta vaihtoehtoa kuin rakastaja.


      • Poppamies
        Marja kirjoitti:

        Mä haluan rakastella mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Ollessamme juhlimassa mieheni vetää lärvit eikä jaksa enää rakastella. Mä olisin valmis vaikka aamuun asti rakastelemaan, mut eipä se yksin onnistu.

        Telkkarista on tullut myös mun mieheni puoliso. Ei huomaa vaikka lähtisin lenkille ja tapailisin toista miestä. Viikonloppu on tulossa.:) Ei ole kohta muuta vaihtoehtoa kuin rakastaja.

        Luettuani koko keskusteluketjun läpi, tulin poppamiehenä siihen tulokseen ettei Sulla ookkaan muuta vaihtoehtoa....kuvittele se on jännää ..annat ittelles luvan aloittaa rakastajan hankkimisen...;)


      • Rva -65
        Marja kirjoitti:

        Mä haluan rakastella mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Ollessamme juhlimassa mieheni vetää lärvit eikä jaksa enää rakastella. Mä olisin valmis vaikka aamuun asti rakastelemaan, mut eipä se yksin onnistu.

        Telkkarista on tullut myös mun mieheni puoliso. Ei huomaa vaikka lähtisin lenkille ja tapailisin toista miestä. Viikonloppu on tulossa.:) Ei ole kohta muuta vaihtoehtoa kuin rakastaja.

        No, niinhän me tehdään. Ihan vaan hienotunteisesti itseä ajatellen.
        Siitä ei puhuta eikä itketä täällä eikä kylillä.
        Silloin se ei ketään loukkaa. Meitähän tässä sitäpaitsi loukataan, ja meidän oikeuttamme terveeseen elämään.
        Joku ihana rakastaja saattaa saada sellaisen hehkun aikaan, että ainakin yks ihmettelevä katse saataisiin tv-sohvan äärestä...


    • Jarkki

      Marja,ei kukaan jaksa aina naida.Missä asut?Minkä väriset hiukset sulla on?

    • Nymfi

      En jaksanut lukea koko ketjua, niin en tiedä onko tämä ollut jo esillä.

      Luin äskettäin erään artikkelin jossa sanottiin, että nykyisin ahdistus lisää naisten seksihaluja sairaalloisesti.

      Siihenkin saa apua kuten muihinkin ahdistusneurooseihin. Jotakin on pielessä jos jatkuvasti haluttaa.

      • Poppamies

        ei oo tootta tosiaan..kyllä se on juuri niin päin että masennus ja ahdistus vähentää haluja...ei sairaanloista seksihalua ookkaan...
        Ilmoita nymfi mulle se artikkeli niin annan palautetta...
        Hyvä ja säännöllinen seksielämä päinvastoin poistaa ahdistusta...niin katsottuna vois olla totta...ei siihen muuta hoitoa ole...


      • Marja

        Mua ei ahdista muu kuin seksin puute. Jos tulkitset sen ahdistusneuroosiksi niin perustakaa miehet meille seksin puutteesta kärsiville naisille ilotalo. Siellä lähtisi neuroosit.:)

        En kai mä seksiä 24 tuntia päivässä ajattele ja mitä pahaa siinä on jos haluaa rakastella joka päivä?


      • Steven
        Marja kirjoitti:

        Mua ei ahdista muu kuin seksin puute. Jos tulkitset sen ahdistusneuroosiksi niin perustakaa miehet meille seksin puutteesta kärsiville naisille ilotalo. Siellä lähtisi neuroosit.:)

        En kai mä seksiä 24 tuntia päivässä ajattele ja mitä pahaa siinä on jos haluaa rakastella joka päivä?

        Kivaahan se olis joku päivä..siinä voi olla vaan vanhempi kaveri koetuksella kun nainen pistää ison vaihteen päälle. Meikäpoika oli "lirissä" nuoren morsiameni kanssa jokin aika sitten. hehe.


      • Mistä apua?
        Marja kirjoitti:

        Mua ei ahdista muu kuin seksin puute. Jos tulkitset sen ahdistusneuroosiksi niin perustakaa miehet meille seksin puutteesta kärsiville naisille ilotalo. Siellä lähtisi neuroosit.:)

        En kai mä seksiä 24 tuntia päivässä ajattele ja mitä pahaa siinä on jos haluaa rakastella joka päivä?

        Minulla on neuroosi.
        Joka tunnista menee ainakin 10min. sen ajattelemiseen !
        Olen luullut olevani normaali nainen, ja nyt kuulen olevani neurootikko...miten jatkaa tämän tiedon kanssa?
        Onko lääkettä, joka vaihtaisi kohteen?


      • Poppamies
        Mistä apua? kirjoitti:

        Minulla on neuroosi.
        Joka tunnista menee ainakin 10min. sen ajattelemiseen !
        Olen luullut olevani normaali nainen, ja nyt kuulen olevani neurootikko...miten jatkaa tämän tiedon kanssa?
        Onko lääkettä, joka vaihtaisi kohteen?

        Höh...et tarvise apua ..eikä oo diagnoosia..oot terve nainen..!!


      • mindfuck
        Mistä apua? kirjoitti:

        Minulla on neuroosi.
        Joka tunnista menee ainakin 10min. sen ajattelemiseen !
        Olen luullut olevani normaali nainen, ja nyt kuulen olevani neurootikko...miten jatkaa tämän tiedon kanssa?
        Onko lääkettä, joka vaihtaisi kohteen?

        Nyky-yhteiskunta on todella sairas. Normaalius määritellään sen mukaan, että ihminen pystyy toimimaan kuin kone, välittämättä lainkaan luonnollisista tarpeistaan. Jos et ole kone, sinua varten löytyy kyllä diagnoosi ja purkki pillereitä.

        Kyllä moni tämän tiedostaakin, mutta kukaan ei voi tehdä asialle yksin mitään. Näin tulee olemaan niin pitkään, kun annamme rahan, emmekä omien tarpeidemme ohjata elämäämme.


      • Poppamies
        mindfuck kirjoitti:

        Nyky-yhteiskunta on todella sairas. Normaalius määritellään sen mukaan, että ihminen pystyy toimimaan kuin kone, välittämättä lainkaan luonnollisista tarpeistaan. Jos et ole kone, sinua varten löytyy kyllä diagnoosi ja purkki pillereitä.

        Kyllä moni tämän tiedostaakin, mutta kukaan ei voi tehdä asialle yksin mitään. Näin tulee olemaan niin pitkään, kun annamme rahan, emmekä omien tarpeidemme ohjata elämäämme.

        kuuleppa..yhteiskunta on yhtä sairas kuin sen jäsenet..mehän sen muodostamme...oon koko ajan yrittäny toitottaa..että seksuaalinen halu, libido, on yksi ihmisen perustarpeista ja sen tyydyttämisen puutteesta tulee sairaaksi..Olen iloinen avoimesta keskustelusta..
        Miksi vaieta asiasta , jonka kaikki tietää..
        Lisää...!!


      • pohjmies
        Marja kirjoitti:

        Mua ei ahdista muu kuin seksin puute. Jos tulkitset sen ahdistusneuroosiksi niin perustakaa miehet meille seksin puutteesta kärsiville naisille ilotalo. Siellä lähtisi neuroosit.:)

        En kai mä seksiä 24 tuntia päivässä ajattele ja mitä pahaa siinä on jos haluaa rakastella joka päivä?

        Laitoin tuonne ylemmäs jo osoitteen , minulle kyllä kelpaisi tyydyttäjän paikka :)


      • Mistä apua?
        mindfuck kirjoitti:

        Nyky-yhteiskunta on todella sairas. Normaalius määritellään sen mukaan, että ihminen pystyy toimimaan kuin kone, välittämättä lainkaan luonnollisista tarpeistaan. Jos et ole kone, sinua varten löytyy kyllä diagnoosi ja purkki pillereitä.

        Kyllä moni tämän tiedostaakin, mutta kukaan ei voi tehdä asialle yksin mitään. Näin tulee olemaan niin pitkään, kun annamme rahan, emmekä omien tarpeidemme ohjata elämäämme.

        Sarkastinen sävyni ei poista sitä, että olen ollut puutteessa jo kauan ja ajatukset pyörivät vain seksissä. Katselen kaikennäköisiä ja -kokoisia miehiä joka paikassa, joka hetki. Kuvittelen työpaikallakin mielettömiä teamistamme.
        Siihen ei vaikuta nyky-yhteiskunta mitenkään. Vaan terve ruumis terveessä mielessä.

        Olen yrittänyt siirtää ajatukseni järjettömään työntekoon, urheiluun jne.

        EN HALUA OLLA YKSIN!!


      • mindfuck
        Mistä apua? kirjoitti:

        Sarkastinen sävyni ei poista sitä, että olen ollut puutteessa jo kauan ja ajatukset pyörivät vain seksissä. Katselen kaikennäköisiä ja -kokoisia miehiä joka paikassa, joka hetki. Kuvittelen työpaikallakin mielettömiä teamistamme.
        Siihen ei vaikuta nyky-yhteiskunta mitenkään. Vaan terve ruumis terveessä mielessä.

        Olen yrittänyt siirtää ajatukseni järjettömään työntekoon, urheiluun jne.

        EN HALUA OLLA YKSIN!!

        Miksi haluaisit tuollaiset ajatukset pois päästäsi? Eikö olisi mielekkäämpää kuunnella omaa kehoa ja harrastaa seksiä, jos sitä kerran mieli tekee?


      • Jaa-a
        Marja kirjoitti:

        Mua ei ahdista muu kuin seksin puute. Jos tulkitset sen ahdistusneuroosiksi niin perustakaa miehet meille seksin puutteesta kärsiville naisille ilotalo. Siellä lähtisi neuroosit.:)

        En kai mä seksiä 24 tuntia päivässä ajattele ja mitä pahaa siinä on jos haluaa rakastella joka päivä?

        Kuulostaa kyllä vähän oudolta, ehkä jopa mielisairaalta...Joka päivä pakko saada kullia sisäänsä...Johtuukohan toi jostain lapsuuden traumoista tai mistä lie..


      • toheloi
        Jaa-a kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä vähän oudolta, ehkä jopa mielisairaalta...Joka päivä pakko saada kullia sisäänsä...Johtuukohan toi jostain lapsuuden traumoista tai mistä lie..

        Nyt saatin sitten mielisairauskin määriteltyä .
        HYVÄ ,HYVÄ eihän terveen ihmisen , varsinkaan naispuolisen saa haluta seksiä ..
        Sehän on jo tiedettykin että itsetyydytys on sairaus pahinta laatua ja kaikki sellaiset jotka itsesaastutusta harrastavat , pitäisi sulkea ikiajoiksi lukkojen taa ..


      • Marja
        Jaa-a kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä vähän oudolta, ehkä jopa mielisairaalta...Joka päivä pakko saada kullia sisäänsä...Johtuukohan toi jostain lapsuuden traumoista tai mistä lie..

        Mitäs mielisairautta seksin haluaminen on? Sehän on maailman luonnollisin asia.

        Mulla oli hyvä lapsuus enkä kärsi traumoista vaan miehestä joka ei halua seksiä mun kanssani joka ilta.:)


      • O´boy
        Jaa-a kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä vähän oudolta, ehkä jopa mielisairaalta...Joka päivä pakko saada kullia sisäänsä...Johtuukohan toi jostain lapsuuden traumoista tai mistä lie..

        ei välttämättä yleensä seksin suhteen,vaan siitä että sitä on jonkinlainen pakkomielle saada joka päivä.Ei sellanen ole enää luonnollista,vaan viittaa nymfon oireisiin ja tappaa kyllä normaali-ihmisen halut alta aikayksikön.Ymmärrän kyllä keskustelunaloittajan miestä oikein hyvin.


      • nymfon ex
        Marja kirjoitti:

        Mitäs mielisairautta seksin haluaminen on? Sehän on maailman luonnollisin asia.

        Mulla oli hyvä lapsuus enkä kärsi traumoista vaan miehestä joka ei halua seksiä mun kanssani joka ilta.:)

        Aika kohtuullista harrastaa seksiä joka ilta. Nukuttaakin sitten niin makeasti ja sikeästi. Viiden vuoden kokemus aiheesta :)

        Vahinko vaan, että se suhde kariutui sitten muihin juttuihin. Ei edes täydellinen seksi pysty pitämään suhdetta koossa, jos muuten alkaa mennä pieleen :(

        Kummaa sakkia, kun tuollaisesta alkavat kipeäksi nimetä. Sitten voi ruveta puhumaan sairaudesta, jos joka päivä pitää saada seksiä useampaan kertaan. Siihen ralliin en kyllä toista kertaa hämäänny... Ei sovellu normaalille pidemmän päälle.


      • veera
        nymfon ex kirjoitti:

        Aika kohtuullista harrastaa seksiä joka ilta. Nukuttaakin sitten niin makeasti ja sikeästi. Viiden vuoden kokemus aiheesta :)

        Vahinko vaan, että se suhde kariutui sitten muihin juttuihin. Ei edes täydellinen seksi pysty pitämään suhdetta koossa, jos muuten alkaa mennä pieleen :(

        Kummaa sakkia, kun tuollaisesta alkavat kipeäksi nimetä. Sitten voi ruveta puhumaan sairaudesta, jos joka päivä pitää saada seksiä useampaan kertaan. Siihen ralliin en kyllä toista kertaa hämäänny... Ei sovellu normaalille pidemmän päälle.

        Olen ollut työmatkalla ja tännehän on tullut mielenkiintoinen aihe keskusteltavaksi. En ole jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta sinun vastauksesi herätti mieleeni erään artikkelin viikonlopun Ilta-Sanomista.

        Siellä on juttu otsikolla "Tunnen itseni prostituoiduksi". Juttu kertoo seksiriippuvuudesta. Psykologi Seija-Anneli Mansnerus sanoo artikkelin lopussa näin:
        "Myönteisen riippuvuuden seksistä erottaa sairaudesta ilo. Terve seksi antaa voimaa ja hyvää oloa, riippuvuus nöyryyttää ja musertaa ihmistä."

        Olen kanssasi samaa mieltä, että hyvä seksi nukuttaa ja rentouttaa. Ihmisiä on monenlaisia, toiset tykkää rakastella aina kun tilaisuus tulee, toiset vain kerran kuukaudessa.

        Jos puoliso ei enää halua seksiä kumppaninsa kanssa, niin kannattaa keskustella asiasta avoimesti. Yhdessä miettiä mikä on vialla. Voihan Marjan tapauksessa olla kyse siitä, että hänen miehellään on toinen nainen. Hyvin tyypillinen syy miksi puolison kanssa seksi ei maistu, mutta toivoisin ettei Marja kuitenkaan lähde pettämään miestään seksin vuoksi.


      • Mistä apua?
        mindfuck kirjoitti:

        Miksi haluaisit tuollaiset ajatukset pois päästäsi? Eikö olisi mielekkäämpää kuunnella omaa kehoa ja harrastaa seksiä, jos sitä kerran mieli tekee?

        Olisihan se mielekkäämpää,siis toimia eikä vain ajatella.
        Mutta, en osaa vampata. Mistä löydän sopivan miehen? Miten edetä?
        Tai, olisikohan vanha taito tallella?
        Kumpa uskaltaisi edes yrittää...


      • mindfuck
        Mistä apua? kirjoitti:

        Olisihan se mielekkäämpää,siis toimia eikä vain ajatella.
        Mutta, en osaa vampata. Mistä löydän sopivan miehen? Miten edetä?
        Tai, olisikohan vanha taito tallella?
        Kumpa uskaltaisi edes yrittää...

        Totutuista rutiineista on tietysti vaikea irtaantua, koska uuden tekeminen aiheuttaa monasti ahdistusta. Tarvitaan vain rohkeutta tehdä se ratkaiseva siirto ja sen jälkeen kaikki sujuu, ainakin toivottavasti =)


    • M28

      No nyt tiedät, mille suurimmasta osasta miehiä tuntuu! Ajattelepa, että Suomessakin on hirvittävä määrä miehiä, jotka eivät saa seksiä koskaan! Jos satut olemaan lyhyt ja/tai "vain" tavallisen näköinen, ei seksiä tipu. Et kelpaa kuin korkeintaa epätoivoisille ihrakasoille ja humalaisille 5-kymppisille. Pientä mulkkua ei pelasta pituus, hyvä kroppa tai komea pärstäkään.

    • omatunto

      Johan tuli ihan huono omatunto, kun olen ollut niin onnekas. Olemme olleet naimisissa 30-vuotta ja seksielämämme luistaa vieläkin hyvin. (Oikeastaan paremmin, kun turhat arastelut ovat jääneet pois). Olisikohan syynä, että on säilynyt sellainen pieni leikkimielisyys, eikä seksitä ole tarvinnut tehdä sellaista ns, pakollista velvollisuutta. Niin että rakastan miestäni ja meidän yhteistä sexiämme;)))

    • Tasa-arvoa

      totisesti!
      Miehet ovat koko olemassaolonsa ajan saaneet kestää haluttomia naisia,ja nyt nykyaikana kun nainenkin on aktiivisempi niin ollaan heti hankkimassa rakastajaa kun ei saa joka ilta.Hävetkää!!!Tervetuloa miehen arkiseen maailmaan,sillä miehiksihän te olette kovaa vauhtia tulossa.

    • Kristian

      Terve!

      Jos haluatte 27v hyvännäköisen ja vartaloisen 100% luotettavan ja mukava miehen rakastajaksi ja olette pääkaupunkiseudulta niin postia [email protected] ja kysy lisää...

      • Anniina

        Siinä tuli ratkaisu ongelmiin :- )) Ja huomaa, että aivot ovat 28 vuotiaat!!!


    • pete

      voin sunkanssa harjotella seksiä ja ei tarvi olla puuteessa kirjottele .t.pete

    • Byron> JKL

      Täytyy vain näitä keskusteluja lukiesssaan sanoa että tasapaino on monellakin hukassa :-(

      Itse olen reipas 30v mies ja meillä on kotona sama tilanne. Itse haluaisin harrastaa seksiä ja rakastella päivittäin useaankin otteeseen. Kotona vaimo ei vain ole suostuvainen tähän tai halukas.

      Tiedän että kaikki sanovat että tee niin ja näin helli ja pidä hyvänä, ole hellä ja seksi ei ole kaikki kaikessa parisuhteessa. Mutta ainakin se on tärkeä ja olennainen osa sitä.

      Itse teen kotona kotitöitä siinä missä vaimokin, laitan ruuan, siivoan, järjestelen paikkoja, hieron vaimon kipeitä hartioita ja jalkoja. Teen aamiaista ja hoidan lapsia. En halua tällä sepostuksella mitään sulkia hattuuni, haluan vain kertoa että teen varmasti oman osani kaikessa.

      Mutta hieronta ja hellyys, alasti nukkuminen ei johda seksuaaliseen kanssakäymiseen kun kerran kuussa jos silloinkaan ...

      Kaikesta pahinta ja tai mitä lieneekään on se että vaimo tykkä hyväillä kaluani ja saada se seisomaan ja minut kiimaiseksi, mutta ei halua sen jälkeen seksiä. Hän pitää siitä että kaluni osoittaa halun merkkejä häntä kohtaan. (se kyllä osoittaa haluan merkkejä kaikkia naisia kohtaan).

      Joskus meillä on ollut kiihkeitäkin lyhyitä kausia ja toivottavasti niin myös jatkossa on.

      Mutta tämä kaikki on saanut minut kyllä lankeamaan muutaman kerran nettituttavuuksien kautta jne.

      Nyt olenkin löytänyt vakituisen kumppanin, naisen jolla avioliitossa on samoin ... saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ...

      Niin olen lähtenyt pettäjän tielle

      byron

      • Janina

        Olet kyllä kelpo mies!!
        Olen IHAN varma, että olet ihana aviomies ja ihana isä.
        Minusta kyllä vaimosi menettelee aika raakamaisesti, kun hyväilee sinut haluamaan ja sitten kääntää selkänsä. Kai olet jutellut hänelle siitä?
        Joku voisi kirjoittaa nyt, että olet aika raukka kun petät.. Niitä kirjoituksiahan tämä keskustelupalsta on ollut pullollaan tämän kesän.
        Mä ymmärrän sinua. Seksi ja läheinen kanssakäyminen on tärkeä osa parisuhdetta.
        Mä en ymmärrä, mitä tapahtuu, kun läheisyyden kaipuu katoaa avioliitosta.
        Itsellenikin kävi niin. Yhtäkkiä niin kiihkeästi rakastamani aviomieheni ei halunnutkaan seksiä kuin silloin tällöin ja silloinkin nopeasti ja sitten nukkumaan. Kaipasin tosi paljon ihania aikojamme.
        Niin kävi minullekin, että siitä alkoi pettäjän tie. Minulla on ihana, rakas ystävä, jonka kanssa myös rakastelemme. Enkä tiedä minäkään, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
        Enkä silti tunne olevani mikään nymfi.


      • david copperfield

        Olen itse elänyt parisuhteessa vasta muutaman vuoden, mutta tarinasi kuulostaa kumman tutulta, jos lapsia ja pettämistä ei lasketa mukaan.

        Tyttöystäväni on tehnyt erittäin selväksi sen, että rakastelu ei häntä kovinkaan usein kiinnosta. Tämä tarkoittaa ehkä kerran, pari kuukaudessa, ja olenkin päättänyt olla kiusaamatta häntä sen enempää asialla. Seksuaalinen halukkuuteni on lopahtamassa kokonaan, enkä jaksa tehdä enää aloitteita häntä kohtaan, koska pelkään, että en saa vastakaikua haluilleni.

        Paineita helpotan lähinnä urheilemalla ja masturboimalla. Itsensä tyydyttäminenkin tuntuu lähinnä samalta, kuin söisi päivästä toiseen pohjaanpalanutta puuroa. Joskus sitä toivoo, että olisi vain eläin, joka voisi naiskennella kadunkulmassa kaikkia vastaantulevia naaraita, jotka näyttävät vähänkin halukkailta.

        Pettämistä en ole harkinnut koskaan vakavasti, koska tiedän, etten pystyisi pitämään moista asiaa sisälläni. Se ahdistaisi yksinkertaisesti liikaa ja tulisi kuitenkin ilmi ajan myötä. Harmittaa kuitenkin, kun tyttöystävällä on poikia kavereina ja hän tykkää jutella ja olla heidän seurassaan esim. koulussa. Itse en naisista kavereita halua hankkia, vaikka tulen hyvin toimeen heidän kanssaan. Ajatukset keskittyvät yksinkertaisesti liikaa seksiin.


      • Byron
        Janina kirjoitti:

        Olet kyllä kelpo mies!!
        Olen IHAN varma, että olet ihana aviomies ja ihana isä.
        Minusta kyllä vaimosi menettelee aika raakamaisesti, kun hyväilee sinut haluamaan ja sitten kääntää selkänsä. Kai olet jutellut hänelle siitä?
        Joku voisi kirjoittaa nyt, että olet aika raukka kun petät.. Niitä kirjoituksiahan tämä keskustelupalsta on ollut pullollaan tämän kesän.
        Mä ymmärrän sinua. Seksi ja läheinen kanssakäyminen on tärkeä osa parisuhdetta.
        Mä en ymmärrä, mitä tapahtuu, kun läheisyyden kaipuu katoaa avioliitosta.
        Itsellenikin kävi niin. Yhtäkkiä niin kiihkeästi rakastamani aviomieheni ei halunnutkaan seksiä kuin silloin tällöin ja silloinkin nopeasti ja sitten nukkumaan. Kaipasin tosi paljon ihania aikojamme.
        Niin kävi minullekin, että siitä alkoi pettäjän tie. Minulla on ihana, rakas ystävä, jonka kanssa myös rakastelemme. Enkä tiedä minäkään, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
        Enkä silti tunne olevani mikään nymfi.

        Itselläni ei (ainakaan vielä) ole tullut ongelmia tästä tiestä. Ystäväni kanssa olemme puhuneet asiasta paljon sähköpostin välityksellä ja todenneet että tämä on pelkää fysiikkaa (silloin kun tapaamme ei keskustella vaan toimitaan ;-)), ja kun tunnemme toisiamme niin silloin seksikin on upeaa ja mahtavaa, ihan toista kuin ravintolasta bongattu yhden illan suhde.

        En minäkään tiedä mitä tulevaisuus tuo tulleessaan. Rakastan perhettäni ja vaimoani ja haluan heidät pitää ... toivon ja odotan muutosta ja yritän (olen yrittänytkin) keskustelua tuon suhteen avata, mutta toistaiseksi ei vastakaikua ole juuri saapunut.

        Tunnen olevani jonkinasteinen seksiaddikti


      • nainen 33v/perheellinen
        Janina kirjoitti:

        Olet kyllä kelpo mies!!
        Olen IHAN varma, että olet ihana aviomies ja ihana isä.
        Minusta kyllä vaimosi menettelee aika raakamaisesti, kun hyväilee sinut haluamaan ja sitten kääntää selkänsä. Kai olet jutellut hänelle siitä?
        Joku voisi kirjoittaa nyt, että olet aika raukka kun petät.. Niitä kirjoituksiahan tämä keskustelupalsta on ollut pullollaan tämän kesän.
        Mä ymmärrän sinua. Seksi ja läheinen kanssakäyminen on tärkeä osa parisuhdetta.
        Mä en ymmärrä, mitä tapahtuu, kun läheisyyden kaipuu katoaa avioliitosta.
        Itsellenikin kävi niin. Yhtäkkiä niin kiihkeästi rakastamani aviomieheni ei halunnutkaan seksiä kuin silloin tällöin ja silloinkin nopeasti ja sitten nukkumaan. Kaipasin tosi paljon ihania aikojamme.
        Niin kävi minullekin, että siitä alkoi pettäjän tie. Minulla on ihana, rakas ystävä, jonka kanssa myös rakastelemme. Enkä tiedä minäkään, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
        Enkä silti tunne olevani mikään nymfi.

        jos totta puhun,niin koska seksitöntä on meilläkin,mies ei vaan lasten jälkeen halua.Tunnun hukkaavan osan naiseuttani,ja kyllä se rakastelun taitokin on tainnut kadota sekä uskaltaminen.olen miettinut salasuhdetta"mutta mistä ihmeestä löydätte tälläisiä?normaaleita miehiä jotka kuitenkin ymmärtävät ettei rikkoisi sitä perhettä?ja onko se suhde sitten vain seksiä?


      • Byron / perheellinen - 2 lasta
        nainen 33v/perheellinen kirjoitti:

        jos totta puhun,niin koska seksitöntä on meilläkin,mies ei vaan lasten jälkeen halua.Tunnun hukkaavan osan naiseuttani,ja kyllä se rakastelun taitokin on tainnut kadota sekä uskaltaminen.olen miettinut salasuhdetta"mutta mistä ihmeestä löydätte tälläisiä?normaaleita miehiä jotka kuitenkin ymmärtävät ettei rikkoisi sitä perhettä?ja onko se suhde sitten vain seksiä?

        Olin jo aiemmin todennut että nykyinen paras mahdollinen tapa tavata tuntemattomia ihmisiä ja tutustua heihin on kyberavaruus eli netti.

        Kun kavereiden kanssa käy oluella tai parilla niin ei kaupungilta / ravintoloista uskalla seuraa tarkoitukseen josta puhut etsiä. Ei nousuhumalassa touhuaminen niin mukavaa ole kuin ihmisen kanssa josta tietää jo jotain tai ainakin hänen toiveistaan ja fantasioistaan.

        Itse kirjoitin novellin, verkkoon eräästä fantasiastani (mikä liittyi kuumaan kesäpäivään ja syrjäiseen niittyyn) ja siinä kerroin että minuun voi ottaa tarpeen mukaan yhteyttä kirjeenvaihdon merkeissä. Ja taisin myös osallistua yhteen tälläiseen keskusteluunkin, josta kirjeenvaihto alkoi ja totesimme olevamme samalla paikkakunnalla. Kirjoittelimme useita kuukausia puolin ja toisin ennenkuin tapasimme. ensimmäiseen rakasteluhetki tämän samoin ajattelevan naisen kanssa meni vuosi ensimmäisestä kontaktista. Ja tuntui hyvälle ;-)

        Toisaalta me kaikki olemme tuntevia ja ajattelevia ihmisiä ja tuollaisesta salasuhteesta ei koskaan voi tietää mitä siitä seuraa. Hyvää vai pahaa. Toistaiseksi kokemukset ovat hyvät ja sopimus pelkästä fysiikasta on pitänyt ...

        Voihan olla että tulevaisuus tuo jotain muuta tullessaan, mutta itse ajattelen/ajattelin että jos seksittömyys kotona jatkuu niin se saa aikaan enemmän ongelmia, kuin salaisen suhteen upea seksi.

        We only live once

        M

        PS: en voi sanoa että omatunto olisi hiljaa koko ajan, mutta koen että kotonakin menee paremmin ...
        PS2: minulle voi kirjoittaa ...


      • pohjmies
        nainen 33v/perheellinen kirjoitti:

        jos totta puhun,niin koska seksitöntä on meilläkin,mies ei vaan lasten jälkeen halua.Tunnun hukkaavan osan naiseuttani,ja kyllä se rakastelun taitokin on tainnut kadota sekä uskaltaminen.olen miettinut salasuhdetta"mutta mistä ihmeestä löydätte tälläisiä?normaaleita miehiä jotka kuitenkin ymmärtävät ettei rikkoisi sitä perhettä?ja onko se suhde sitten vain seksiä?

        Onhan meitä , jotka ymmärrämme . Mutta sattua tarpeeksi lähelle , tai malttia odottaa ... siinäpä kysymys. Ja se onko muuta ?? niin riippuu kyllä henkilöistä.


      • matalo
        nainen 33v/perheellinen kirjoitti:

        jos totta puhun,niin koska seksitöntä on meilläkin,mies ei vaan lasten jälkeen halua.Tunnun hukkaavan osan naiseuttani,ja kyllä se rakastelun taitokin on tainnut kadota sekä uskaltaminen.olen miettinut salasuhdetta"mutta mistä ihmeestä löydätte tälläisiä?normaaleita miehiä jotka kuitenkin ymmärtävät ettei rikkoisi sitä perhettä?ja onko se suhde sitten vain seksiä?

        Miehelles on näköjään tullu äiti kompleksi ja se ei uskalla rakastella kanssasi kun ajattelee sua vain äitinä.Normaaleja miehiä löytyy kylläkin ja myös sellaisia ketkä osaa kunnioittaa toisen perhettä ja yksityisyyttä,itse olen oman eroni jälkeen tavannu vain naimisissa tai avoliitossa asuvia neitosia joilla on ollu samanlaisia tilanteita.Eihän mikään suhde ole pelkkää seksiä vaan kyllä niistä alkaa tunteet tulee pintaa kun tarpeeksi aikaa kuluu,mut on se myös mahdollista pitää pelkkänä seksi suhteena kunha ei tapaa liian usein.


    • mustis

      itse tykkään pyöreemmistä tytöistä ja en koskaan ole saanut yhtä hyvää rakastelua kun laiminlyödyltä "vaimolta" sen saa liekkeihin se SYTTYY sillon se uskaltaa ilmaista halunsa.Ja antaa kaikkensa voit yllättyä itsestäs.Ei en kehu mutta saman lainen nainen kotona ilman.Mulle kosti 6 tuntia 03-09 noin se tiesi niten SYTYTTÄÄ uusix mutta mies ei halunnu kun pika panon.EI KUN VIERAISIIN JA N A U T I

      • eräs

        Lukenut täällä sun viestejäsi. luulen, että sulla ei ole ihan kaikki kohdallaan: yläpäässä meinaan.


      • mustis
        eräs kirjoitti:

        Lukenut täällä sun viestejäsi. luulen, että sulla ei ole ihan kaikki kohdallaan: yläpäässä meinaan.

        missään mä olen realisti en haaveilia ja kerro mkä jutuissa mättää.


    • jone

      meilaa....et pety
      T.jone

    • tuntematon

      On uskaliasta lähteä heti tältä istumalta vieraisiin. Sitä ei tiedä mihin sotkuihin voi joutua ja vaikeuksiin. Mutta onhan meillä Suomessa mieshuoria käytettävissä. Niihin on hyvä turvautua, koska eihän he vaadi sinulta mitään , ei edes rakkautta.

      Niinhän ne miehetkin ovat kautta aikojen ottaneet omaksi etuoikeudekseen ottaa huorissa käynnin. Nykyään vielä enemmän, kun huoratalot pitäisi virallistaa, että miehet saisivat siellä käydä halujaan tyydyttämssä. Miehille ei kertakaikkiaan riitä yksi nainen. Naisia pitää olla paljon, joita käydä panemassa. Niin yksioikoista porukkaa ne ovat. Sanotaan, että kun rakkautta ei saa kotoa, niin pitää hakea vieraista. Siis miehille rakkauskäsite on jotain muuta. Mutta miten on laita, kun huora vaan haluaa rahaa? Onko se niin, että mies koko elämänsä ajan haluaa hyväksyntää kuin pieni lapsi? Vai mitä toi pelleily on?

      Mutta suosittelen mieshuoran etsimistä jo tasa- arvon nimissä.

      • Jo "kypsä" mies

        Hei!!! Lukaiseppa ketjun viesti:Olen kai taivaas-
        sa!!!


    • Villikko

      Tilanteesi tuntuu hyvin tutulta. Olen itsekin seksuaalisesti hyvin aktiivinen, kypsä ja omasta mielestäni viehättävä nainen. Mieheni kanssa harrastamme kyllä hyvinkin usein seksiä, mutta sen laatu ei tahdo aina tyydyttää minua. Rakastan miestäni hyvin paljon ja parisuhteemme toimii...mutta...haluaisin kuitenkin jotain vielä enemmän. Olen hyvin vapaamielinen ja haluaisin kokeilla kaikkea mahdollista seksin saralla. Kerranhan vain me täällä elämme! Mutta haluaisin tehdä sen myös niin, etten loukkaisi miestäni...Mielestäni tällaisessa tilanteessa pitäisi vain pysytä puhumaan kumppanin kanssa asiasta rehellisesti ja suoraan. Jos se ei auta, niin tilanne on hankalampi. Kannattaa kuitenkin miettiä hyvin tarkkaan, onko salainen rakastaja sen arvoinen, että esim. avioliitto vaarantuu, ja mahdollisesti tuhoutuu tämän vuoksi?? Avoimesti puhumaan vaan, keksimään yhdessä uusia ideoita, uusia paikkoja, vaikka piristäviä kahdenkeskisiä matkoja jonnekin.:) Uskoisin seksin siitä vain paranevan, kun kumppanit pystyvät kertomaan tuntemuksistaan ja toiveistaan avoimesti. Avoimuus ja omien halujen ja fantasioiden paljastaminen on todella kiihottavaa!:)

    • Janne

      Meillä tilannne on taas toisin päin. Vaimoni pihtaa, vaikka olemme molemmat urheilullisia ja alle 30-vuotiaita. Minä vaan haluan paljon useammin kuin vaimoni. Kuinkahan kauan tätä jaksaa...

    • Vibrator

      Mikset osta dildoa ja tunge sitä vittuusi joka ilta?

    • mindfuck

      Jos haluaa jotain, niin miksi oikeasti haluaisi sitä, koska tavoitteen saavuttamisen jälkeen on taas tyytymätön ja haluaa jotakin muuta?

    • jossu

      Hanki jokin sähköllä toimiva vimpain.
      Kun haluat seksiä, työnnä se sinne ja ajattele vaikka naapurin miestä.

      • Marja

        Oiskohan toi ratkaisu mun ongelmaan? Ei tulis mulle huono omatunto ainakaan pettämisestä.:)

        Naapurin mies on muuten helskutin hyvännäkönen tyyppi.


    • hyi

      mihin maailmakin on menossa kun aivan aitoaan pettää toista

    • O´boy

      sitä nyt joka ilta jaksaa,viitsii seksiä harrastaa...ookko nä vähän tyhmä,elämässä on(ja pitääkin olla)muutakin tekemistä kun seksi.Ja vielä tyhmemmäksi sut tekee se,että edes mietit tollasia rakastajan ottamisia yms.Vai elät puutteessa kun ei joka ilta saa?voi jessus,kaikenlaisia täälläkin näkee.

      • Marja

        Taidat itte elää puutteessa kun noin huonolla tuulella olet heti aamusta.:)


      • Niina
        Marja kirjoitti:

        Taidat itte elää puutteessa kun noin huonolla tuulella olet heti aamusta.:)

        Minä ainakin olen hankkinut itselleni rakkaan ihmisen. En sen takia kuin sinä, seksin puutteen, vaan sen takia, että rakkaus on kuollut mieheni ja minun väliltä. Tuntuu uskomattomalta,
        että tällä palstalla jauhetaan pettämisestä ja petetyksi tulemisesta koko kesä. Eikö kukaan ymmärrä, että kaikki kuolee aikanaan, rakkauskin.
        Kun rakkaus kuolee, ei seksikään maistu enää. Niin kauhean yksinkertaista se on!


      • Mistä apua?
        Marja kirjoitti:

        Taidat itte elää puutteessa kun noin huonolla tuulella olet heti aamusta.:)

        ..todennäköisesti :D

        *lähtee kaakaolle*..heh heh


      • O´boy
        Marja kirjoitti:

        Taidat itte elää puutteessa kun noin huonolla tuulella olet heti aamusta.:)

        niin elän puutteessa,ja elän niin kauan kun tapaan naisen joka perustaa parisuhteen arvot MUULLEKIN kun seksille.ja sori,ei ollut tarkoitus tyhmäksi haukkua,jokainenhan taaplaa tyylillään,mutta ottaa niin hermon päälle lukea tällaisia keskustelunavauksia.Ja lisäksi pettäjät on säälittäviä tapauksia vailla luonteenlujuutta.


      • O´boy
        Niina kirjoitti:

        Minä ainakin olen hankkinut itselleni rakkaan ihmisen. En sen takia kuin sinä, seksin puutteen, vaan sen takia, että rakkaus on kuollut mieheni ja minun väliltä. Tuntuu uskomattomalta,
        että tällä palstalla jauhetaan pettämisestä ja petetyksi tulemisesta koko kesä. Eikö kukaan ymmärrä, että kaikki kuolee aikanaan, rakkauskin.
        Kun rakkaus kuolee, ei seksikään maistu enää. Niin kauhean yksinkertaista se on!

        mielestäni petollinen ihminen,jos kaksinnaimista harrastat.Eikö silloin pidä erota,jos ei suhteessa ole enää rakkautta,vai etkö uskalla?
        Niin kauhean yksinkertaista se on!Pidät tätä toista ilmeisesti "varalla" pelkona siitä ettet jäisi yksin mahdollisen eron koittaessa.Tai jos tämä "rakas" ihminen jättää,niin sitten pääset luikkimaan häntä koipien välissä tuttuun suhteeseen.Sellanen sydeemi kaikilla kaksinnaimista harrastavilla ihmisillä näkyy olevan.Ei uskalleta ottaa omista tekosista vastuuta.


      • Ada
        O´boy kirjoitti:

        niin elän puutteessa,ja elän niin kauan kun tapaan naisen joka perustaa parisuhteen arvot MUULLEKIN kun seksille.ja sori,ei ollut tarkoitus tyhmäksi haukkua,jokainenhan taaplaa tyylillään,mutta ottaa niin hermon päälle lukea tällaisia keskustelunavauksia.Ja lisäksi pettäjät on säälittäviä tapauksia vailla luonteenlujuutta.

        hyvästä ja asiallisesta viestistäsi. On mukava kun tuollaisia miehiä vielä on!Myötätuulta elämääsi kaikille sektoreille!


      • Marja
        O´boy kirjoitti:

        niin elän puutteessa,ja elän niin kauan kun tapaan naisen joka perustaa parisuhteen arvot MUULLEKIN kun seksille.ja sori,ei ollut tarkoitus tyhmäksi haukkua,jokainenhan taaplaa tyylillään,mutta ottaa niin hermon päälle lukea tällaisia keskustelunavauksia.Ja lisäksi pettäjät on säälittäviä tapauksia vailla luonteenlujuutta.

        Hei, en ole vielä pettänyt miestäni. Omia tunteitani seksin suhteen purin aloittamalla keskustelun.

        Mieheni väittää rakastavansa mua, mut yritän oppia ymmärtämään ettei hänelle seksi maistu joka ilta. Itselle se on kova paikka koska onhan siinä kyse siitäkin et haluaa tuottaa toisellekin mielihyvää.

        Saattaa miehelläni olla toinen nainen, mistäs mä sitä tiedän ennenkuin hän sen tunnustaa. Se voi syy myös haluttomuuteen. Enkä mä tän asian takia helposti vieraisiin kajoa.


      • O´boy
        Marja kirjoitti:

        Hei, en ole vielä pettänyt miestäni. Omia tunteitani seksin suhteen purin aloittamalla keskustelun.

        Mieheni väittää rakastavansa mua, mut yritän oppia ymmärtämään ettei hänelle seksi maistu joka ilta. Itselle se on kova paikka koska onhan siinä kyse siitäkin et haluaa tuottaa toisellekin mielihyvää.

        Saattaa miehelläni olla toinen nainen, mistäs mä sitä tiedän ennenkuin hän sen tunnustaa. Se voi syy myös haluttomuuteen. Enkä mä tän asian takia helposti vieraisiin kajoa.

        viestilläni tarkoittanutkaan syyttää pettämisestä.Ajatelin vain mainita tästä aihetta sivuten,mitä mieltä itse olen pettäjistä ja yhtäaikaa monen kanssa pelleilijöistä.Tietysti se on jokaisen oma asia mitä tekee,mutta toisen sielun satuttaminen,vaikka salaakin,on tuomittavaa ja säälittävien ihmisten tekosia.Sen verran täytyy selkärankaa olla ettei hairahdu lapsellisuuksiin ja eroaa,jos toisen liha maistuu makoisammalle.


    • Uros

      Itselläni on sama vika, haluton osapuoli on vain nainen. Kyllä sitä omaan käteenkin pikkuhiljaa kyllästyy, joten oma suhde on ainakin kaatumassa nimenomaan seksin puuteeseen.

      Seksuaallisuus on yksilöllistä ja minkäs sille tekee jos ei toinen halua, pitää vaan löytää sopiva myös seksihaluissa, ettei tarvitse puuteessa elää.

    • NeitiX

      Ei elämäs kaikkein tärkein ole paneminen? Varsinkaan jos miehes on siedettävä tapaus siis että muuten arkielämä rullaa.. Käy ostaa ittelles hyvät pelit ja vehkeet lelukaupast niin saa värkkiis tyydytyksen... Jos et tyydyty siitä huolimatta, ota ero ja toivo että saat sellasen pupujussin ettei mitään määrää..
      Rakastajan ottaminen ei ole mun mielest ku ittensä ja kumppanin pettämist ja sil tyylil vaan yritetään nostaa omaa egoo tai jotai..
      Mun mielest jos alkaa suhteeseen niin silloin ollaan suhtees, mut jos suhtees joku pökkii ja ei saa puhumal selvitettyy niin parempi erota.. Kaksnaamasuus on yök.. ;)

    • minnie

      kirjotit että et saa riittävästi huh huh .
      Mitäpä jos miehellesikin asian ilmoittaisit niin hän vois vaikka innostua eikä tartteis rakastajatarta käyttää vai mistä se seksinvähyys mahtaa johtuakaan teillä . Ehkä kerrot kaiken muunkin mitä suhteessane on kun tykkäät yksityiselmäsi intiimielämääsi riepotella täällä ihan vieraiden ihmisten kanssa. Mies ei varmaan halua senkään vertaa enää kun fiksut ihmiset ei noita juttuja levitä minekkän netinpalstoille vaan juttelee keskenään asiat selväksi ja miettivät . Joku muuko voi sun asian siis ratkaista tässä asiassa huh huh huh .

      • Marja

        Tuntuu tuo ongelma koskevan muitakin kuin mua ja mitäs sun tarttee lukea toisten yksityisasioita kun kerran noin ärsyttää.

        Enkä mä mitään Duracel-pupua tartte. Riittäis jos mieheni rakastelis edes muutamana iltana kanssani. Se kun väittää olevansa niin väsyny päivän töistä. Ehkä onkin tai sit sillä on vieras nainen. Ehkä sekin selviää ajan myötä.


      • nixnaxi
        Marja kirjoitti:

        Tuntuu tuo ongelma koskevan muitakin kuin mua ja mitäs sun tarttee lukea toisten yksityisasioita kun kerran noin ärsyttää.

        Enkä mä mitään Duracel-pupua tartte. Riittäis jos mieheni rakastelis edes muutamana iltana kanssani. Se kun väittää olevansa niin väsyny päivän töistä. Ehkä onkin tai sit sillä on vieras nainen. Ehkä sekin selviää ajan myötä.

        se provosoi jo 2003?


    • tyydytetty

      rakastajaa, kerran täällä vaan eletään

    • Anonyymi

      Hanki nuori paksumunainen mies,jaksaa antaa hyvää munaa.

    • Anonyymi

      aikaa on mennyt aloituksesta lähemmäs 20 vuotta. Aloittajallakin menopaussivaihe päällänsä tai peräti ohitse. Biologisen kellon ohjaama seksimania hellittänyt . Nykyään himottaa vain suklaan ja perunalastujen mussuttelu patjalla pötköttäen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe