Mulle tuli hirvee muistikatkos, enkä voi mitenkään muistaa yhtä asiaa, ja tarvitsisin nyt apua!
Mikä matsi se oli, kun Suomen maalivahti (muistelisin että Myllys) lähti maalin taakse hakemaan kiekkoa ja oikeeoppisesti liu'utti sen kaukalon reunaa pitkin (tarkotuksena tavoittaa siis omat pelaajat), mutta kaukalossa oli lommo tai jotain ja kiekko siis kimpos suoraan vastustajapelaajalle, joka teki siis maalin suoraan tyhjään verkkoon? Mä ne kuolemaksenikaan voi muistaa ketä vastaan matsi oli ja minä vuonna.
lätkätietäjät!
6
1155
Vastaukset
- 500
vuosi 1996? Sellainen mielikuva on. Vastustajaa en muista mutta muistelisin että Suomen pelit päättyivät siihen maaliin.
- Koistinen-Väänänen
Ei nyt tyhjiin, mutta "säkäohjaus" yläkulmaan ihme rystytsipillä... Suomi ulos.
Olisko se siis tämä? Hakemalla netistä löytyy asiasta paljon keskustelua. - luluti1
Koistinen-Väänänen kirjoitti:
Ei nyt tyhjiin, mutta "säkäohjaus" yläkulmaan ihme rystytsipillä... Suomi ulos.
Olisko se siis tämä? Hakemalla netistä löytyy asiasta paljon keskustelua.Mä en usko, että toi on se mitä mä itse hain, koska muistan melko hyvin (?), että se meni aika lailla tyhjiin, kun maalivahti oli maalin takana syöttämässä kiekkoa reunusta pitkin ja kiekko kimpos suoraan vastustajan eteen, ja vastustaja sit vaan vaan "työns" sen kiekon maaliin. Ja ei myöskään varmaan (?) ollut kotikisat.
Mä en muista oliko se ees ratkaiseva maali ja oliko peli tärkeä, mutta muistan, että Suomessa siitä synty pieni höpinä. Suomi siis syytti siitä maalista kisan järjestäjiä, koska kiekon ei pitäisi liu'utettaessa kimmota sillä tavalla.
Mä oon yrittänyt etsiä sitä netistä miljoonalla eri hakusanalla, mutta en vaan löydä. Mut kiitos teille jo vastauksista! Kyllä ton vielä joku muukin muistaa´toivottavasti...
Silloin oli Myllys maalissa, joten olisiko tuo vuosi kyseessä? Vastustajaa en minäkään tiedä. Youtubesta yrittänyt etsiä mutta mutta...
- 7Ender
ainakin vuoden 97 kotikisoista lähdettiin laulukuoroon semmoisen tapaisella maalilla.
uuden uusi hartwall-areena oli juuri pykätty valmiiks ja jostain syystä kaukalossa eivät olleet lankut ihan kohillaan. kiekot siis saattoivat kimpoilla reunasta äkkiarvaamattomasti maalin eteen.
muistan semmosen maalin ja siihen loppu leijonien kisat. onhan niitä tietty voinu muuallakin sattua, en kyl muuta muista tähän hätään.
- Anonyymi
Suomi sveitsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957