Päätin leipoa pullaa..

Sini_siivetär

ja tässä niitä tulee:Silipa saa pitkänomaisen pullan, että saa kahvitella juusoeino-oskarin kanssa..saavat aloittaa eripäistä yht`aikaa, a-v:lle leivoin kunnon pohjalaisen nisuäijän, Vilma saa kierrepullan, että pysyy vauhdissa,solalle ja laardille leivoin nätin pienen pitkopullan, että voivat yhdessä availla lettiä,mikhailille leivoin strutsinpään..se muistuttaa musta ja mun erikoisesta harrastuksesta, pään upotuksesta hiekkaan kesä kuumalla..ja kaikki muut saavat tasavertaisesti jakaa kopan loput pikkupullaset..ja minä lähdenkin tästä takaisin taikinan ääreen, että saan itsekin yhden pullan..että..olkaa hyvät ja toivottavasti lämmin pulla maistuu!!

24

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti Pulla

      syökää pullia se kasvattaa kul.....kultakelloa juu

      • ihanaa!;) Nisuäijää mää olin vaillakin, mistä sää tiäsit?;)

        Kiitos kovasti!


      • nisua...
        a-v kirjoitti:

        ihanaa!;) Nisuäijää mää olin vaillakin, mistä sää tiäsit?;)

        Kiitos kovasti!

        Se kasvattaa....öööhtotaa....chisua....:))))


      • nisua... kirjoitti:

        Se kasvattaa....öööhtotaa....chisua....:))))

        olevan varastossa noita viiskymmentävuotta vanhoja kansanviisauksia? Olisko mitään tuoreempaa?


    • Vilma.

      vaikka vähän kiekuralla oli---mut selvisin

      • kun sitä on heikko ja altis... nisuäijä vei voimat ja nukahdin istaalleni tähän.

        Onneks ranka pysy suorana enkä pudonnu;)


      • a-v kirjoitti:

        kun sitä on heikko ja altis... nisuäijä vei voimat ja nukahdin istaalleni tähän.

        Onneks ranka pysy suorana enkä pudonnu;)

        ison nisu äijän hotkasit kun noin uupelo tuli-tais tuo blue-wings leipoo sulle kunnon pötkylän;)


      • blackmetal68 kirjoitti:

        ison nisu äijän hotkasit kun noin uupelo tuli-tais tuo blue-wings leipoo sulle kunnon pötkylän;)

        iso oli ja makee muutenki;) Eihän musta ollu sille vastusta...;)


      • a-v kirjoitti:

        iso oli ja makee muutenki;) Eihän musta ollu sille vastusta...;)

        ei ole kuin kaffetta-en kerinny korin pohjalta nisua napata....millonkahan se saa toisen satsin tekastua..;)


      • blackmetal68 kirjoitti:

        ei ole kuin kaffetta-en kerinny korin pohjalta nisua napata....millonkahan se saa toisen satsin tekastua..;)

        sitä ei oo hetkeen näkyny, se varmaan leipoo edelleen. Kukahan sun nisus nyysi... emmä ainakaan ottanu ylimäärästä.

        Oo asialla kun seuraavat ilmestyy;)


      • a-v kirjoitti:

        sitä ei oo hetkeen näkyny, se varmaan leipoo edelleen. Kukahan sun nisus nyysi... emmä ainakaan ottanu ylimäärästä.

        Oo asialla kun seuraavat ilmestyy;)

        antaa se nisu...lasipurkkiin...;)


      • blackmetal68 kirjoitti:

        antaa se nisu...lasipurkkiin...;)

        Juu, mä annan;) Et sitte yritä karata, jooko? Lassoan sut välittömästi et turha edes yrittää mitään spurttia;)




      • a-v kirjoitti:

        et sää kuitenkaan mihinkään malttais lähtee;)))

        Pehmosella saat maata ja nisua syötetään.

        mut se kuuluu kuitenkin strategiaan tehdä pakosuunnitelmia kuten kaikissa saduissa....paitsi,hitto vie täähän on totta! heh hee enkä mä nyt oikein välitä niistä pelastavista prinsseistäkään...pakko tyytyä kohtaloon...;))


      • blackmetal68 kirjoitti:

        mut se kuuluu kuitenkin strategiaan tehdä pakosuunnitelmia kuten kaikissa saduissa....paitsi,hitto vie täähän on totta! heh hee enkä mä nyt oikein välitä niistä pelastavista prinsseistäkään...pakko tyytyä kohtaloon...;))

        mut koita kestää;) Muutenki vähän vaikee kuvitella prinssiä sua pelastamassa...;)

        Mun täytyy nyt veivata toi Enklannin-ihme käyntiin ja käyppästä kylillä...

        Nähdään, moi;)


      • a-v kirjoitti:

        mut koita kestää;) Muutenki vähän vaikee kuvitella prinssiä sua pelastamassa...;)

        Mun täytyy nyt veivata toi Enklannin-ihme käyntiin ja käyppästä kylillä...

        Nähdään, moi;)

        rupes mielikuvitus laukkaa..vankina sun piparkakkutalos-mut onnex oot kasvissyöjä niin eei pelota kun hääräät patojen ja kattiloiden kans;))morjens;))oon kiltisti sillä aikaa-tuo tikkari kyliltä;)))


      • blackmetal68 kirjoitti:

        rupes mielikuvitus laukkaa..vankina sun piparkakkutalos-mut onnex oot kasvissyöjä niin eei pelota kun hääräät patojen ja kattiloiden kans;))morjens;))oon kiltisti sillä aikaa-tuo tikkari kyliltä;)))

        kaksi;)

        Morjens ny;)


      • a-v kirjoitti:

        kaksi;)

        Morjens ny;)

        Mä toin sulle kaks Dumle-tikkaria, ne on mun lemppareita, toivottavasti kelpaa sullekin;)


      • a-v kirjoitti:

        Mä toin sulle kaks Dumle-tikkaria, ne on mun lemppareita, toivottavasti kelpaa sullekin;)

        kun ei bm vastaa, niin...

        *tänne tikkari, mulle maistuu...*


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kun ei bm vastaa, niin...

        *tänne tikkari, mulle maistuu...*

        olisin kyllä arvannukki;)))

        Älä unta näe et jättäisin nää tikkumällit sun säilytettäviksi. Mä annan ne sille itte.

        Äh, pitäis lähtee lenkille... menisin autolla mutku bensa on niin pirun kallista;)


    • vielä se strutseille

      sopiva aurinkkylpy paikka kokematta,mutta onhan tässä kesää
      m d evk

    • Paavo Patonki.

      Kunnon patonkia teille pitäs leipoa ;-)

    • Anonyymi

      Oma ajatus ei jakoon Aineet pulla ajattelu Eero autio suola palo.ies häkä hulluus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe