Nyt olisi tarjolla perinteinen, mutta haastava tietokilpailu! 10 kysymystä, joihin kaivataan vastauksia. Oikeat vastaukset ja/ tai voittajat ilmoitan sunnuntaina 18.5. Luonnollisesti tällaisesta kilpailusta voittona on mainetta ja kunniaa!
Lykkyä tykö! :)
KYSYMYKSET
1.Kuinka monta maata osallistuu PISA-tutkimukseen vuonna 2009?
2.Minkä valtion lipussa on lohikäärmeen kuva?
3.Kuka hallitsi Ruotsin kuningaskuntaa, kun Pultavan taistelu käytiin?
4.Mistä Cofee-ohjelma on lyhennys?
5.Missä maassa sijaitsee kaupunki nimeltä Lviv?
6.Jos käyt lomamatkalla esim. Sveitsissä, kuinka monta kiloa maito- tai lihatuotteita saat enintään tuoda Suomeen?
7.Kuka oli musiikin jumalatar muinaisegyptiläisessä mytologiassa?
8.Minkä maalainen on kuohuviini Pongrácz?
9.Kuinka monta henkilöä haki Turun yliopiston oikeustieteelliseen tiedekuntaan vuonna 2004?
10.Mikä on Suomen viidenneksi suosituin sukunimi?
Tietokilpailu
4
3014
Vastaukset
- on vaikeita
Koko elämäni olen tietokilpailuja harrastanut, mutta näistä en tiedä yhtäkään.
Nettiä saa käyttää apuna, sillä tuskinpa kukaan tietää vastauksia näihin kysymyksiin ihan suoralta kädeltä. Googlettamaan vaan, niin ehkä vastaukset löytyvät..! ;)
Kukaan ei näemmä innostunut, mutta ei se mtn :) jos joku haluaa vastauksia tietää, niin voi ottaa yhteyttä sähköpostiin: [email protected]
- Dabbe
minulle. Olen melkein 18, eikä minulla ole koskaan hajua näihin kysymyksiin. Lasten sanaristikot ovat minulle liian vaikeita. Voisi olla joitain helppoja kysymyksiä, kuten katsoin eilen Neloselta Älypää-ohjelman, joista jäi mieleen kysymyksiä, kuten TV, elokuva ja musiikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293