http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/05/645747
Ihmettelinkin, että on hiljainen päivä. Testasin juuri toisella puhelimella, että kaikki puhelut menee vastaajaan ja viestit eivät tule perille. Hyvää tiedotusta Elisalta.
Elisan kännykkäverkko mykistyi
91
22221
Vastaukset
- joku
kun kapasiteetti loppuu niin tulee ongelmia.
Muilla yhtiöllä toimii elisa on huono vaihtakaa elisa pois..- äkkiä rahat sampoon tahi ta...
toivottavasti tää söhköhköhköposti toimii
- jojo
On ollut v. -02 lähtien elisa. Tähän mennessä ei ole ollut ongelmia. Edellisen operaattorin (sonera) aikaan sen sijaan ongelmia oli. Kaiken lisäksi maksoin puheluista ruhtinaallisesti ylihintaa.
- Repe
Itse erehdyin ottamaan elisan liittymän ja kytkypuhelimen. Siitä ongelmat alkoi ja ovat jatkuneet koko talven.
Reklamaation olen tehnyt kahdesti ja soittanut asiakaspalveluun kolme kertaa. On kuulemma yhdeksän viikon jono reklamaatioissa.
Että silleen,kertonee paljon...- repe62
Moi!Mulla on ollut elisan kytky puhelin jo kauan,loppuu lokakuussa tänä vuonna.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa tämän kanssa,ei puhelimen tai liittymän!
Mulla on nokia n 73 kaikki pelaa ja hienosti täällä Mikkelissä! - Rahalla
Kunnon kytkytön puhelin,ja heitä se kytky lähimpään vesistöön !!
- kytkykauppaa
Luulin, että kännykässä on vikaa, kun vietit eivät tulleet perille ja puhelut menivät kuulemma vastaajaan,
Elisa on hiljaa kuin pissa sukassa, ei kyllä tiedottele. On niin huono yhtiö, että harmittaa, kun olen kytköksissä vielä melkein vuoden.
Mutta mikä olisi parasyhtiö...kertokaa. - dna operaattoriin.
kytkykauppaa kirjoitti:
Luulin, että kännykässä on vikaa, kun vietit eivät tulleet perille ja puhelut menivät kuulemma vastaajaan,
Elisa on hiljaa kuin pissa sukassa, ei kyllä tiedottele. On niin huono yhtiö, että harmittaa, kun olen kytköksissä vielä melkein vuoden.
Mutta mikä olisi parasyhtiö...kertokaa.vuosia olin elisassa.Mutta kun tuttavani kännykkään soittaessani,sanottiin että numero ei ole käytössä..vaikka muutama tunti sitten soiteltiin ja tekstarit ei tulleet perille..Laskutukset kuukausia perässä...Ei ole pakko sietää tuollaista!
- vellupee
repe62 kirjoitti:
Mulla on nokia n 73 kaikki pelaa ja hienosti täällä Mikkelissä!Ai sinulla ei ole ollut ongelmia "Ellun" kanssa. Olet todellinen Onnen poika, jos kaikki on toiminut niin kuin kuuluu, siis myös vaikkapa laskutuskin. Rohkenen kuitenkin epäillä, mutta...
dna operaattoriin. kirjoitti:
vuosia olin elisassa.Mutta kun tuttavani kännykkään soittaessani,sanottiin että numero ei ole käytössä..vaikka muutama tunti sitten soiteltiin ja tekstarit ei tulleet perille..Laskutukset kuukausia perässä...Ei ole pakko sietää tuollaista!
et ainakaan menny parempaan suuntaan liittymäsi kanssa ...
- laalaaaa
repe62 kirjoitti:
Mulla on nokia n 73 kaikki pelaa ja hienosti täällä Mikkelissä!sama juttu,n73 toimii hienosti,ei mitään ongelmia..
- yhtiö on
kytkykauppaa kirjoitti:
Mutta mikä olisi parasyhtiö...kertokaa.Elisa. Yli 10 vuotta Elisan liittymä on ollut ilman mitään ongelmia.
- presiist
poju74 kirjoitti:
et ainakaan menny parempaan suuntaan liittymäsi kanssa ...
DNA haisee.
- yksikin
Operaattori tai muu palvelun tarjoaja jolla ei ikinä ole ongelmia palveluissaan? Millä tuon olisivat minullekkin tiedottaneet, soittamallako ;) No osasin itsekkkin asian päätellä kun puhelut menivät vastaajaan, kaveri soitteli kun samassa paikassa oltiin.
Joko ne taas temppuilee... huoh... välil joutuu venailee et saa yhteyden asiakaspalveluun 60 min, ja sitten taas toisella kertaa ties mitä, no ei ihme ettei oo pahemmin puheluja tullut vaik yleensä känny soi taukoamatta...
Vois joskus tehdä ees jottain oikein noi pösilöt.- tietysti...
Ihmettelinki miksei työpaikasta ilmotettu vaikka luvattiin ja aikarajat iski päälle. No kerkesin sitte ottamaan jo huonomman tilalle.
- Tonttu Toljanteri
Jos haluat kirjoittaa sanan NIINPÄ oikein, niin ÄLÄ kirjoita niiMpä
- jojo
Tonttu Toljanteri kirjoitti:
Jos haluat kirjoittaa sanan NIINPÄ oikein, niin ÄLÄ kirjoita niiMpä
Mutta tämä tana 24nenkin takkuaa taas, kerran. Jatketaan vanhaan malliin.
- wörkkii
Mulla on ollut Elisan liittymä jo vuosia ja hyvin on wörkkinyt. Esim.Soneralla ollut ongelmia ihan jatkuvasti ainakin kaverilla.
- sentäs ilmoittivat ,että my...
Kävipä netin kanssa , en päässyt nettiin ja kun kysyin M*A*K*S*U*L*L*I*S*E*S*T*A numerosta missä vika,kun ...niin ilmottivat sitten: täällähän vikaa, jota korjataan ja korjaantuu sitten aikanaan.
- joo!!!!
sentäs ilmoittivat ,että my... kirjoitti:
Kävipä netin kanssa , en päässyt nettiin ja kun kysyin M*A*K*S*U*L*L*I*S*E*S*T*A numerosta missä vika,kun ...niin ilmottivat sitten: täällähän vikaa, jota korjataan ja korjaantuu sitten aikanaan.
se numero on kyllläkin ilmainen. eli soitit kuitenkin sensi linjoille!
- :-)
joo!!!! kirjoitti:
se numero on kyllläkin ilmainen. eli soitit kuitenkin sensi linjoille!
1.5 alkaen,,,,,joten soittele oikeen paljon sinne vaan...
- tyytyväinen asiakas
:-) kirjoitti:
1.5 alkaen,,,,,joten soittele oikeen paljon sinne vaan...
Kyllä noi Elisan numerot ainakin henkilöasiakkaille on ilmaset. Yritysasiakkaille on omat maksulliset numerot. Käy kattoon niitten nettisivuilta oikeat numerot niin ei tarvi maksaa turhasta. Soneralla taisi suurin osa numeroista muuttua maksullisiksi.
- Mie vaan.
Laittelin puhelimen 3G asetuksille ja pelittää!
- osaa ainakin
laskutuksen,tossa joku aika sitten tuli muutaman kuukauden takaisia "laskuttamattomia" laskuja vaikka olin maksanut ylimääräistä jo etukäteen. Sitten 2 viikon välein laskuja,kunhan kytky loppuu niin saa elisa painua helvettiin.
- otit kytkyn
toi laskutus rumpa oli kuitenkin elisalta asiallisestti ilmoitettu monelta taholta. etpä silloin vikissyt mitään kun ei laskuja tullut olenkaan. sinun on varmaan syytä katsoa peiliin!
- Sonerakin
menepä vaihtamaan puhepakettia kesken laskutusjakson ja saat maksaa molemmista paketeista. Netissä menin mokoman tempun tekemään ja laskussa vasta huomasin kyseisen asian. Täyttä asiakkaiden huijausta tuollainen. Elisan ja sitä ennen RL:n kanssa ei ole ollut koskaan mitään ongelmia vaikka olin asiakkaana yli 10 vuotta (ja niin muuten olen taas ja aion pysyäkin)
- todella asiallisesti
otit kytkyn kirjoitti:
toi laskutus rumpa oli kuitenkin elisalta asiallisestti ilmoitettu monelta taholta. etpä silloin vikissyt mitään kun ei laskuja tullut olenkaan. sinun on varmaan syytä katsoa peiliin!
kun alkoi tulemaan yli 100€ laskuja viime kesältä,ajalta jolloin olin laskuni joka kuukausi maksanut. Elisan selitys oli että tietokonepäivityksistä johtuen on jäänyt laskuttamatta,vitut! Ihmisten kusettamista,reklamoin 3kk sitten ja vieläkään ei ole asiasta kuulunut mitään. T.Enää 2kk Elisan asiakkaana
- meneppä
Sonerakin kirjoitti:
menepä vaihtamaan puhepakettia kesken laskutusjakson ja saat maksaa molemmista paketeista. Netissä menin mokoman tempun tekemään ja laskussa vasta huomasin kyseisen asian. Täyttä asiakkaiden huijausta tuollainen. Elisan ja sitä ennen RL:n kanssa ei ole ollut koskaan mitään ongelmia vaikka olin asiakkaana yli 10 vuotta (ja niin muuten olen taas ja aion pysyäkin)
elisan nettisivuille vauhtamaan puhepakettia kesken kauden, kato huvikses miten käy..Hohhoijaa ja katso sitten peiliin.
- tosi nopsaan
nyt tämä elisan 3g mobiililaajakaista kun on tuo 2g verkko alhaalla :)
- mitään uutta..
palveluja tyrkytetään urakalla joka operaattorilta..asiakaspalvelu unohtunut kaikilta operaattoreilta tyystin..jotenkin tuntuu et ahneus iskenyt kaikkialle mobiili-bisnekseen..Palautteisiin ei vastata, koskee myös tätä suomi24:sta..olen senikäinen vaari jo että, muistan kun Helsingin Puhelinyhdistyksen (nyk. Elisa) asiamiehet kävivät myymäaasä ovelta ovelle HPY:n osakkeita..hinta oli muistaakseni 360mk..joskus 60v sitten..
- tytsykkä83
Syydin noin tuhat euroa elisalle MUKA maksamattomista laskuista jotka oli maksettu ajallaan mutta maksut eivät vain olleet menneet heille.Meni perintään vaikka minulla on tiliotteet ym että on varmasti mennyt elisalle.Asiakaspalvelu ei osaa neuvoa (valehtelematta noin 20 puhelua sinne soitettuani).Yhä tuli laskuja jotka olivat summiltaan päätä huimaavia väliltä 300-700e.
Ja minulla on vain kk maksullinen liittymä.
Maksoin sitten kaikki kiltisti pois.
Elisa päättikin sitten purkaa liittymä sopimukseni maksamattomien laskujen takia...että näin.Rahojani en koskaan saa takaisin ja velat vain jäi.Tänään elisalta tuli taas lasku muka liittymästä joka on edelleen auki.Ja samalla perinnältä kirje että maksut maksettava.Huomenna marssin kuluttajaviranomaisen luokse ja alkaa jotain tulemaan enkä VARMANA ole ainut!!!!
Elisan asiakkaana kohta 8v en enää...DNA tuli otettua.Josko toimisi.- hmm..
selviäisi sinne peiliin kasomalla.
Minulla ole ongelmia ollut ja olen ollut pidempään asiakas. - tytsykkä83
hmm.. kirjoitti:
Minulla ole ongelmia ollut ja olen ollut pidempään asiakas.Voin laittaa tänne vaikka ison lasku pinon ja perinnän laskut ja samalla omat tiliotteeni jossa näkyy melkein 1000e summa jonka olen elisalle maksellut.kytky on.
ja puhelimekin jouduin maksamaan pois samassa rytäkässä.eli sekin on nyt oma.
ja se että laskuja tulee yhä jotka on maksettu pois.
pankkikin on selvittänyt että ovat menneet ajallaan elisalle.en ole ainut. kolmelta olen jo kuullut samaa. - hmm..
tytsykkä83 kirjoitti:
Voin laittaa tänne vaikka ison lasku pinon ja perinnän laskut ja samalla omat tiliotteeni jossa näkyy melkein 1000e summa jonka olen elisalle maksellut.kytky on.
ja puhelimekin jouduin maksamaan pois samassa rytäkässä.eli sekin on nyt oma.
ja se että laskuja tulee yhä jotka on maksettu pois.
pankkikin on selvittänyt että ovat menneet ajallaan elisalle.en ole ainut. kolmelta olen jo kuullut samaa.Näen komean kaverin katsovan sieltä?
- tytsykkä83
hmm.. kirjoitti:
Näen komean kaverin katsovan sieltä?
tuskin löytyy.ainakaan fiksuus ja komeus samasta päästä..
- hmm...
tytsykkä83 kirjoitti:
tuskin löytyy.ainakaan fiksuus ja komeus samasta päästä..
joten sen puoleen...EN tuon kommentin jälkeen ihmettele, että laskut näyttävät sekavalta =)
- ¤¤¤¤¤¤
mulla toinen puh. dna. Otin Elisasta kun ihastuin puhelimeen. Kadun laskut tulee 2 viikon
välein. Dna ker./kk säännöllsesti. Ehdin ottaa
laajakaistan myös Elis. se on renannut koko
ajan.
Kun 2v tulee umpeen lähden, mutta on 2v sopimus.
PASKA ELISA SE TOUHUAA JOKA PAIKAS. TÄMMÖSEKSI SE SIT MENEE. - ehat
täällä on samoissa kun sinä!
laskuja paukkuu vaikka puhelimet on laitettu kiinni.
asiakaspalvelu sekoili tarpeeksi,laskutettiinn 010 alkusista numeroista vaikka en ole soittanut yhtään niihin.kun soitin asiakaspalveluun tästä niin,ei mitään varotettu. heti laitettiin puhelimet kiinni,siis esto lähteville puheluille,se riitti minulle,otin preapaid liittymän 1,4,08 ja maksoi 4,90€,sai 10€.puheaikaa.ja vielä on jäljellä 7,50€,,eli on paras mikä tähän mennessä on ollut.suosittelen.
elisa saa pitää puljunsa!!!se osaa vaan rahastaa eikä mitään muuta!!!!!!!!! - ju7hy6
ihan oikeessa elisan suhteen,ongelmat alkoi ja laskut suureni kolminkertaisiksi kun elisa aloitti ns. laskutus uudistuksensa eli noin vuosi sitten..totta puhut
- vaan..
¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
mulla toinen puh. dna. Otin Elisasta kun ihastuin puhelimeen. Kadun laskut tulee 2 viikon
välein. Dna ker./kk säännöllsesti. Ehdin ottaa
laajakaistan myös Elis. se on renannut koko
ajan.
Kun 2v tulee umpeen lähden, mutta on 2v sopimus.
PASKA ELISA SE TOUHUAA JOKA PAIKAS. TÄMMÖSEKSI SE SIT MENEE.HYVÄ tuki laajakaistassa kun oppii sitä käyttämään niin ongelmat aukeaa itsestään olen tosi tyytyväinen omaan laajakaistaan 3g puhelin on ainoa oikea liittymä ei koskaan tiedä missä maan osassa milloinkin on.
- joka on
hmm.. kirjoitti:
Näen komean kaverin katsovan sieltä?
töissä Elisalla. Paska firma ja samanlaisia kokemuksia kuin tytsyllä,et varmasti ole ainoa.
- omissa laitteissa se vika
hmm.. kirjoitti:
Minulla ole ongelmia ollut ja olen ollut pidempään asiakas.miten vitussa se vika voi olla omissa laitteissa jos elisa pätkii muuallakin????
mitä idiootteja.
ELISA ON PASKA ONNEKS ON PÄÄSSY KOKO PASKASTA EROON - hmm...
joka on kirjoitti:
töissä Elisalla. Paska firma ja samanlaisia kokemuksia kuin tytsyllä,et varmasti ole ainoa.
EN tiennytkään, että elisa on turvallisuusalalla?
- __kokenut__
Minulla kävi täsmälleen samalla tavalla. Liittymäni oli useasti suljettu muka maksamattomien laskujen takia.
Onneksi on enää 1 kk jäljellä tätä kytkypaskaa. Liittymä vaihtuu 100% varmuudella kun olen viimeisen erän maksanut.
Ps. Halusin tietää miksi laskut olivat järjettömän suuria, joten tilasin erittelyn. No olihan siinä numeroita mutta kaikki tyyliin 044XXX XXXX. Heh ota nyt noista selvää.
Tästä v*ttuuntuneena laitoin sähköp. eli$alle, jonka kirjoitin niin, että puolet oli X-merkkejä. Eivät he tietenkään vastanneet aspassa joten laitoin saman viestin tekniseen tukeen. Sieltä tuli vastauksena joku tekstinpätkä joka ei edes liittynyt aiheeseen, kuten heillä on tapana. - kebne
hmm... kirjoitti:
EN tiennytkään, että elisa on turvallisuusalalla?
moukka joo.
- liittymäni
Onneksi ei ole liittymäni Elisalla. Joskus harkitsin sitä. Onneksi ei kuitenkaan.
- läl lää
Niimpä!
- putkikauppa.com
elisalla tietoa ongelman kestosta? Se saattaisi kiinnostaa aika monia.
- tytsykkä83
eli jos vois soittaa niin sitten..
- PaveluPelaa
ja sen jälkeen ovat palvelut pelanneet kaikilla tasoilla. Emme ole sonerassakaan. Mukavaa katsoa sivusta hölmöjä suomalaisia kun niitä saa räkiä ja kusta silmille (ja kusettaa laskuissa) ilman mitään rajaa, ja nämä lampaat jatkavat samalla operaattorilla tai muulla instanssilla, kun ei löydy rohkeutta tehdä kunnon ratkaisuja ja äänestää ihan omatoimisesti vaihtamalla palvelu sellaiseen joka toimii. Yksinkertaista! Ai ei vai? No mihin tyhjään aivolohkon kohtaan tämä nyt osui, ettei mennyt perille?
- mie.mie
Telefinlandista? kannattaako siihen vaihtaa? entä sonera? Luultavasti saunalahti sekoilee yhdessä elisan kanssa kuitenki tulevaisuudessaki, ettei sikäli varmaanka kannata elisast saunalahtee vaihtaa...
- PalveluPelaa
mie.mie kirjoitti:
Telefinlandista? kannattaako siihen vaihtaa? entä sonera? Luultavasti saunalahti sekoilee yhdessä elisan kanssa kuitenki tulevaisuudessaki, ettei sikäli varmaanka kannata elisast saunalahtee vaihtaa...
ovat parempia ja sujuvampia kuin joku elisa ja ei missään nimessä sonerakaan. Siinä kaksi (elisa-sonera) raha-ahnetta rahanteko konetta asiakkaan taskuista pois, ilman että saisi vastinetta rahoilleen. Tällä hetkellä suomessa on kolme kirosanaa: sampo-elisa-sonera, joita kannattaa välttää paremmin kuin ruttoa. Ruttokin on terveellisempi kansantaloudellisesti kuin nuo "rosmot" jotka hilluvat kansalaisten rahoilla. Toisaalta, jokaisen, joka noiden kanssa on tekemisissä, pitäisi katsoa wessan peiliin, mieluummin ulkovessassa siinä kohdassa "peiliin" mikä on reikä.
- kaikki persiilleen
Jotain taas selän takana puuhaa.....
- Stuidu.vm.61
Ai, että Elisalla ongelmia, no eipähän tuota huomaa.. Kaikenlaiset sukka- ja housukauppiaat ovat tänäänkin häirinneet. Äsken soitti joku lehtiagentti.
Pitää varmaan sulkea puhelin, kun siellä on kuulema ongelmia *wirn*.
St.- Nimetön
joo elisa en ikinä erehy ottaan sitä!niin paska!kaikki valittaa et tulee ihan turhia lauskuja ja vielä senki jälkee ku on vaihtanu liittymää.ja palvelu ei ikinä vastaa ku on tungosta.mut ei kaikilla vältsysti oo ongelmia.vaihtakaa hullussa vaikka dna!
- make
Nimetön kirjoitti:
joo elisa en ikinä erehy ottaan sitä!niin paska!kaikki valittaa et tulee ihan turhia lauskuja ja vielä senki jälkee ku on vaihtanu liittymää.ja palvelu ei ikinä vastaa ku on tungosta.mut ei kaikilla vältsysti oo ongelmia.vaihtakaa hullussa vaikka dna!
pääsin eroon neljä kuukautta sitten tai en sittenkään vieläki saatana tappelen laskujen kanssa,ei enää koskaan missään tekemisissä kyseisen puljun kanssa!!!
- Stuidu.vm.61
make kirjoitti:
pääsin eroon neljä kuukautta sitten tai en sittenkään vieläki saatana tappelen laskujen kanssa,ei enää koskaan missään tekemisissä kyseisen puljun kanssa!!!
Sorry, jos erehdyitte luulemaan, että haluaisin eroon Elisan liittymästä. Niin EI todellakaan ole. Ihmettelin vain viestissäni, että miksi muka yhteydet ei toimi. Minulla ainakin toimii ja puhelin soi lakkaamatta.
Muutin aikoinani n.10 vuotta sitten Soneralta silloiselle Radiolinjoille ja tyytyväinen olen ollut. Ei vääriä laskutuksia eikä muutakaan hässäkkää. Asiakas palveluunkin olen päässyt lyhyellä (alle 3min.) jonotuksella - toisin kuin Soneralle - pisin jonotus 1 tunti ja 10 min.
Selvittää: St. - on se ainoa
Stuidu.vm.61 kirjoitti:
Sorry, jos erehdyitte luulemaan, että haluaisin eroon Elisan liittymästä. Niin EI todellakaan ole. Ihmettelin vain viestissäni, että miksi muka yhteydet ei toimi. Minulla ainakin toimii ja puhelin soi lakkaamatta.
Muutin aikoinani n.10 vuotta sitten Soneralta silloiselle Radiolinjoille ja tyytyväinen olen ollut. Ei vääriä laskutuksia eikä muutakaan hässäkkää. Asiakas palveluunkin olen päässyt lyhyellä (alle 3min.) jonotuksella - toisin kuin Soneralle - pisin jonotus 1 tunti ja 10 min.
Selvittää: St.liittymä niistä miljoonasta joka toimii,sen takia sun puhelin soi koko ajan.
- palvelut huononee koko ajan
Nyt Elisa, aikasemmin Sampo. Mitä vielä? Varmaan sähköt ja vesi menee poikki.
- sonera liittymää.
Mulla on siitä asti, kun ensimmäisen kännykän hankin, ollut aina sonera ja pysyy. En oo ikinä luottanut elisaan, vaikka kuinka suositellaan. Soneraan olen ja oon aina ollut tyytyväinen. Varsinkin soneran etu-asiakkaana saa vaikka mitä hyviä tarjouksia. Kokeilkaa ees soneraa.
- kans
IHAN PAKSA DNA ON HYVÄ EI MITÄÄN ONGELMIA OO OLLU! VAIHTAKAA DNA :HAN :D
- alamäkes
Liittymän vaihdolla voi tulla roppakaupalla epäonnea.
- Hakee verkkoa
kans kirjoitti:
IHAN PAKSA DNA ON HYVÄ EI MITÄÄN ONGELMIA OO OLLU! VAIHTAKAA DNA :HAN :D
Mieluummin olen Elisan verkossa, kun kokonaan verkon ulkopuolella....
- Nimetön
alamäkes kirjoitti:
Liittymän vaihdolla voi tulla roppakaupalla epäonnea.
on ollut mulla jo melkein 10-vuotta ekasta puhelimesta lähtien ja ei oo kertaakaan ollu valittamista. Kaveri just otti DNA- liittymän pois, kun ei ollu tyytyväinen liittymää. Sonera liittymässä on hyvä kun saa puhuu sunnuntaisin koko vuorokauden eurolla. Omalla puhelimella soitan vain sunnuntaisin. Arkisin käytän työpuhelinta.
- sucks,
Elisa on perseestä. Varsinkin laskutus ja asiakaspalvelu on syvältä.
- Palveluthyvät
...operaattorin tietä eteenpäin
ja koska matka oli katveessa niin
pyytävät he mukaan koko operaattorin.
Asiakaspalvelu on hauska näin
ei vastaa jos vastaa persusta päin
koska asiakas ompi tyhmä niin
mainostavat he mukaan lisä toverin.
Miljoonat suomalaiset marssivat näin
operaattorin narussa tyhmyyttään päin
koska matka on kallis ja mykkä niin
huutelevat he mukaan monen toverin.
Operaattori jatkaa ja laskuttaa näin
aurinkoisia osinkoja omaa taskua päin
ja suomalaiset maksavat paljon niin
tarvittaessa laskut perseaukisen toverin.- Nimetön
Upeeta, mahtavaa! Näin olen ymmärtänyt Elisan toimivan ja myös suomalaisten! =) Itselläni oli ennen Sonera, nykyään DNA. Onneksi en ole tullut siis ikinä hankkineeksikaan Elisaa. Miehelläni oli pari vuotta sitten Elisan laajakaista ja aina sai soitella asiakaspalveluun, josko saisi internetin pelittämään...
Voin suosittella lämpimästi DNA:ta; halpa, toimiva ja palveleva! Soneran kanssa paljon enemmän ongelmia: mieheni operaattori on edelleen Sonera, hän joutuu lainaamaan minun DNA:ta voidakseen soittaa omasta kodistaan, joka on 30km päässä Turusta!!! Aikamoista katvealuetta Sonerallakin! Eivätkä ole aikomassa kuulemma tehdä asialle mitään. Kohta siis ollaan kokonaan DNA-perhe.
DNA on toiminut kaikenlaisissa perämetsiköissäkin, samoin ulkomailla moitteettomasti. Olen ollut jo noin 4 vuotta DNA:n onnellinen asiakas. Ei vaivaa katveet, ei epämääräiset laskutukset...
Luulisi, että Elisa joutuisi jo vastuuseen toilailuistaan!!??!!??
- mielenkiintoista
mulla on nimittäin toi 3G hässäkkä vai mikä lie ja puhelut ei vaan tule läpi. Pystyn kyl soittamaan,mut mies naljaili jo et jos pitäisit puhelimen päällä sais sut kiinnikin paremmin. Että tällaista,hienoa Elisa..............
- kyllä toimii,
vaikkakin sama verkkopalvelin.
- kyllä toimii,
ihan moitteetomasti, vaikka sama verkkopalvelin.
- PErkelE mikä paska
Kun tää kytky on maksettu lähtee tää Elisa HETI!!!Aina jotain???????????
- MIELESTÄ
PErkelE mikä paska kirjoitti:
Kun tää kytky on maksettu lähtee tää Elisa HETI!!!Aina jotain???????????
HAISE KOKO MUIJJA...!
ENSIKSI UUSI LASKELMA "SYSTEMS" -MIHIN KAATUI NEUVOTELLA LASKUSTA...
EIKÖ SEE OOO IHAN NORMAALI JÄÄTIKÖT SULAA,ELISA KAATU...
TULIS JO NOPEMMIN JOKU JAPSIN KILPAILU YRITYS...!!
- ollut.
jo useita vuosia dna prepaid.Ei ole ollut ongelmia laskutuksessa,eikä verkossa.On toiminut hyvin ympäri Suomea.
itselläni oli radiolinjan ajoilta elisan liittymä,onneksi minulle ei kauheita laskutus ongelmia ole tullut mutta pientä häikkää on ollut kahessa viimeisessä laskussa on ollut vähän epämääräisiä mutta ovat viimein selvinneet.
vaihdoin silti dna liittymään kuukausi sitten koska nykyään se kuuluu täälä parhaiten.
elisa hikiseen yksi kuuluvuus tolppa vs dna 3 tolpaa vähintään.
en kadu kun kuulu tollasii uutisia elisan suunalta..voip elisa menettää viimeisetkin asiakkaat,herätys elisa!
- Minä savosta
Jaa'a.. Ei muka muilla operaattoreilla sitten ongelmia ole... Oon kuullu joka operaattorista pahaa sanaa; tyytymättömiä elisaan, soneraa, dna:han, telefinlandiin... Rupea luettelemaan mitään pikku operaattoreita mitkä huonouttaan kaatunut. Suomalaiset ei tyytyväisiä olisi vaikka ilmaiseksi saisi puhua linjoilla. Se on muittenkin operaattoreitten laskutukset ollu jostai mistä aurinko ei paista sillon tällön.
Jos elisa NIIN huono firma on.. Niin miksi se sitten ei ole kaatunut vaan soneran kanssa johtaviin operaattoreihin kuuluu?
Laskutuksesta kyllä etukäteen on asiakkaita informoitu, niin eipäs kukaan sinä aikana kun niitä laskuja ei tullut niin yhtään inissy. Tai voinu varautua siihen että luultavastikaan elisakaan mikään hyväntekeväisyysfirma ole?
Kännykkäverkon mykistymisestä olisi kyllä joo pitänyt vaikkapa ilmoittaa tekstiviestillä; mikä ei sitten perille olisi tullut? Samalla lailla kun sähkölaitokset ilmoittaa kirjekyyhkyllä että se on sähkökatkos tulossa.
Muita hyviä ideoita....
Ja lisätään loppuun että ne jotka vuoskaudet pysyy soneran asiakkaina niin eivät tule kyllä koskaan mitään pokaalia siitä saamaan.
VAI ONKO MONIKIN SAANUT? Ällöttää "soneran kulta-asiakkaat"... Kyllä teitäki o narutettu ;)
Siirtykää lankaliittymiin siinä on tulevaisuus! Pyöritettävät numerot jälleen käyttöön! Kyllä on suomalaisista kännykkäriippuvaisia tullut. Hellantenttas! Kukaan ei saanut tuntiin minuun mitään yhteyttä!- Minä savosta
Dna:an laskutushan se hieno vasta onkin... Kyllä oli ensimmäinen kuukaus paketin mukanen... Mutta tämän jälkeen laskut oli koko ajan semmosta 52-54€? Kappas... Siis sentilleen sama lasku aikalailla pyöri ja joka kuukausi.. Ja kuukaudesta toiseen... Ja voin sanoa että pitkään oli.. Ja hölmönä heti tullut surkeasta halpis firmasta vaihdettua pois. Kylläpä on sitten samanlaista liittymän käyttö ollut? Jaksoi kyllä ihmetyttää, mutta lähtenyt sitten asiakaspalveluihin jonottelemaan.
19,90 euron hintanen paketti oli.
Nyt lasku ollut alle parinkympin ja enempi tullut puhutta kyllä kun tuolla surkealla dna:alla.
- tämä on
Niinkuin paikkanakin kritisoida, nämä sivuthan toimii tunnetusti kuin junan vessa ;)
- Entinen elisan käyttäjä
myynti toimii elisalla mutta verkot ei toimi
ylikuormaa ilmeisesti,, internet ei toimi hyvin koskaan.. ja ihmisten huijaus on myös muotia elisalla,, - Entinen elisan käyttäjä
paskaa palvelua paskat verkot lagaa korkeat hinnat
ei pidä paikkaansa,, Olen tässä kuussa vaihtamassa toiseen liitymään, kun olen jo korvia myöten täynnä Elisan shittia.
- syysq91
Itsellä ainakin saunalahti eikä silti toimi... Kavereista en tiedä, mutta todella ärsyttävää kun pitää tuhat kertaa soittaa että pääsee läpi!
- VerkkoHaltija
Niin että semmosta että saunalahtihan toimii elisan verkossa!
- otti ohranäkkäri
Meikäläisen Kolimbus(elisa)liittymän puhelut menivät yllättäen vanhaan seinäpuhelimeen??? Toisen liittymän puhelut menivät suoraan vastaajaan. AIKA OUTOA. Täytyypä tarkastaa laskut pidemmältä aikaväliltä, olen turhaan luottanut sokeana Elisaan.
- kiinteä linja
lisäksi kannattaa olla kiinteä linja...
mitä jos kuntien katastrofitiedotus hoidettaisiin kännykkönumeroihin, kun suurimmalla osalla on kännykkä ja sitten ne eivät toimisikaan...
pitää olla aina varajärjestelmä eikö vain... ? - sellainen johtuu
Muutenkaan ei voi tietää, onko viesti mennyt perille, Elisan liittymällä.
Näyttää siltä, että viesti menee aivan tavanomaiseen tapaan, muttei se ole mennytkään.
Tällaista on sattunut useamman kerran.
Melkoisen kiusallista. Kun ei voi luottaa siihen, että viesti menee perille.- ei ongelmia
edes tänään ole ollut Elisan puheluissa!
Kaikki on pelannut ihan normaalisti, ainakin Oulun läänissä!
Harvinaista, ehkäpä, mutta tosi on!
- OrmOnnekas
Kuka nyt enää Elisaa viitsii käyttää kun se muuttui HPY:stä ökyfirmaksi. Sitä minä olen ihmetellyt kaverien kanssa jo vuosikausia. Saksalainen panisi hanttiin kuten Nokian hommissa. Elisahan sai Saksasta myös tulla häntä koipien välissä takaisin, kuka maksoi satojen miljoonien tappiot?
- vaan..
esimerkki poropeukaloista jotka aiheuttavat yleensä nämä notkahdukset. Oikein käytettynä aparaatit pelaavat Elisa on ilmeisesti teille liian tekninen joten menkää ihmeessä muille operaattoreille sähläämään.ALUSSA minäkin luulin että elisassa vika on kunnes tajusin hölmöilyni.
- slogan_
Laajin ja huonoiten kuuluva verkko.
- vaan..
ole ollut vielä sellaisessa paikassa jossa en olisi kuullut. Yleensähän se vika löytyy puhelimesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864