molkosan

annostus?

osaako kukaan sanoa, miten paljon molkosania pitäis antaa n.20kg koiralle ja kuinka usein? suun kautta veteen sekoitettuna vai ruuan joukkoon vaan? kokeillaan tätä luonnontuotetta kun taipumusta hiivaan. eläinlääkärit eivät osanneet sanoa annostusta.

4

6723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen molkosania käyttänyt niin (siis yleisesti),että isot koirat saa noin ruokalusikalliset.En nyt kyllä mitään erikoisemmin mittaile,kuhan lorautan.
      Tuon kokoiselle ehkä jotain n.puolet.
      Sen voi laittaa suoraan ruuan joukkoon.
      Jos puhutaan hiivaongelmasta,niin silloin pitäisi antaa päivittäin,ja todennäköisesti melko pitkään,että se auttaisi elimistöön.

      Tosin hiivassa kannattaa muistaa,että yksi asia ei kesää valitettavasti tee,vaan asia on kokonaisuus.Tärkein siinä on mielestäni täydellinen ruokaremontti,varsinkin kun puhutaan sitkeestä hiivasta.

      • alkuperäine...

        tänään nyt heitin varovasti teelusikallisen ruuan joukkoon. eihän tollasesta luonnontuotteesta nyt mitään yliannostusta voi saada kait!
        eliminaatiodieetilä ollaan nyt toista viikkoa kun suljetaan mahdolliset allergiat pois. tyttö paljon jo pirteämpi! eikä korvienka hiiva oo nyt uusinu.
        lacto seveniä syödään päivittäin.


    • korviin?

      Meillä oli jossain vaiheessa taipumusta korvahiivaa.Putsasin molkosanilla myös korvia;varmaan auttoi ei ainakaan pitkään aikaan ole ollut korvavaivoja.

      • kokeilla!

        olen nyt laittanu kerran viikossa apteekin valmistamaa boric-liuosta, joka kuivattaa. koira ei vaan tykkää siitä kun sitä pitäisi sinne lurauttaa oikein. riittäisikö jos ihan pyyhkisi molkosanilla korvalehtiä? vai pitääkö sitäkin sinne lorauttaa?

        ja muuten, voiko tosta molkosanista tulla allergisia oireita, jos on maitoallergikko? siinähä on sitä jotain heraa..??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe