Olen paha ateisti, en usko mihinkään uskontoihin olen valmis rienaamaan esim; jumala on pedo kun sillä on vain poikansa siellä jossain ja kai sillä jumalallakin seksuaalinen vietti on ja tarpeet, niin ja pojallaan jeesuksella.
No kun olen tällainen syntipukki niin haluaisin että joku oikein vanhoillislestadiolainen körttiläispappa, valkoinen tukka jakauksella, vanhanajan flanellikerrasto, mustat sarkahousut olkaimilla sykkivä mulkku ulkona housujensa sepaluksesta oikein jumalauta lujasti hakkaisi monihaaraisilla koivuvitsoilla posliinia poikapyllyäni, hakkaisi ja hakkaisi vain, hakatessaan hokisi synnistä, jumalattomuudesta kuin hurmoksessa, silmänsä hehkuen hän auttaisi pahan riivaajan ulos minun pyllynahkani kautta. Hän löisi, ja kun vitsa hajoaisi kuiduiksi hän ottaisi uuden vitsan,,välillä imettäisi sykkivää papinmulkkuaan lujasti tukasta kiinni pitäen,,puhuisi synnistä ja siitä vapauttamisesta, miten saatanan riivaamasta huoripenikasta autettaisi nyt perkele ulos. Sitten hän käärisi flanellialuspaitansa hihat ja alkaisi vimmatun hurmahenkisen vitsoilla hakkaamisen kauttaaltaan koko pyllyn ja reisien yläosien alueelle niin että iho menisi rikki ja veri alkaisi kiristä...
Taukoamaton hakkaaminen ja mantran hokeminen,,,vaipuisin transsiin, tuntisin miten irtoiaisin siitä tulenpolttavasta tilasta ja leijailisin katossa ja näksin kun setä auttaa minusta pahaa pois. Pylly alkaisi mennä pahasti rikki, körttipappa pitäisi tauho, pyyhkisi hikeä otsaltaan flanellipaidan hihaan ja sitten taas minua avutonta huutolais-huoriäpärää tukasta kiinni ja kyrpä yhdellä survaisulla suuhun...
On se kumma että ei ala perkele irrota syntisestä hylätystä äpärän sikiöstä.
jumalan nimissä piiskataan
4
1442
Vastaukset
Rauman suunnalla on yks ukko ja hän voisi moisen nautinnon sulle tarjota. Jos todella haluut, niin ehkä multa voisi liietä hänen email-osoitteensa.
Häneltä saat entisaikojen koulukotikuria ja vitsaa tuhdisti. Sitä ei säästetä. Sulta tulee armonpyyntö takuuvarmasti.- itselleen
vois pyllyään verille hakata...;)
- siunaa
itselleen kirjoitti:
vois pyllyään verille hakata...;)
ei tietämättömiä ole ennenkään rankaistu.
ole siis tyttö/poika turvassa taikka opiskele lisää aiheesta.
Muuten menee harakoille.. hukkaan koko idea.
- alakkos uskoa
"On se kumma että ei ala äpärä oppia, joko on kiltti poika...no alakkos uskoa..." hoen kun vetelen tukevilla raipoilla perseesi verille. Takaan että lyön niin lujasti ja kauan että minun tulee hiki ja hengästyn.. Pidän taukoa ja hakkaan lisää, hakkaan perseesi aivan verinahalle.
Anna osoite niin sovitaan tapaaminen.
Hakkaan ja hylkään siihen virumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151