Pahat pojat

huhuh

Vuokrasin videon, pahat pojat. Voi mikä tekele. Siitä tuli hyvä mieli, etten ollut moista roskaa mennyt teatteriin katsomaan.
Ei mitään tervettä koko jutussa. Ihmetyttää katsojaluvut!
Nimeksi olisi käynyt paremmin: Loiri isänä, näin varastetaan ilman rangaistuksia tai suomalainen poliisi on pölkky!

24

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman

Ystävä hyvä,
      Josko edes yrittäisit ymmärtää, että tämänkin elokuvan idean isä on todellinen elämä.
      Sairasta jollekin, todellista totta jollekin.

• huhuh

Elokuvaa ei viitsi edes loppuunasti katsoa, jos ei tietäisi taustoja.
        Mutta, kun ei osata ei pitäisi tehdä. Epärealistisen realistista. Se ei voi mennä noin. Kaikki on kumminkin ruusuisen helppoa, mahdotonta.

Olis voinut edes yrittää totuuden mukaisempaa, uskottavampaa kerrontaa! Suoraan, kuin jostain Pasasen; Loirin ketsistä. Yliampuvan mautonta. Surkeaa!

• dcp
        huhuh kirjoitti:

Elokuvaa ei viitsi edes loppuunasti katsoa, jos ei tietäisi taustoja.
        Mutta, kun ei osata ei pitäisi tehdä. Epärealistisen realistista. Se ei voi mennä noin. Kaikki on kumminkin ruusuisen helppoa, mahdotonta.

Olis voinut edes yrittää totuuden mukaisempaa, uskottavampaa kerrontaa! Suoraan, kuin jostain Pasasen; Loirin ketsistä. Yliampuvan mautonta. Surkeaa!

Elokuva oli loistava ja Loirin näytelijä työ oli huippu niin myös muiden. 5x katsonut, enkä vieläkään kyllästynyt.

Loirin ja Pasasen sketsin olivat monesti oikeasti hauskoja, toisin kuin nyky-ajan huumori, jolle ei naura sitten millään.

Onneksi Pulttibois alkaa Sub-tv:eeltä, niin saa taas nauraa oikein kunnolla.

• huhuh
        dcp kirjoitti:

Elokuva oli loistava ja Loirin näytelijä työ oli huippu niin myös muiden. 5x katsonut, enkä vieläkään kyllästynyt.

Loirin ja Pasasen sketsin olivat monesti oikeasti hauskoja, toisin kuin nyky-ajan huumori, jolle ei naura sitten millään.

Jännä on ihmismieli. Oletko tutkituttanut pääsi? Aihetta olisi!

• neo
        dcp kirjoitti:

Pahat pojat on elokuvana pelkkää epärealistista sontaa.

Pitää olla perverssi mies(siis homo) tai hetero nainen, nähdäkseen elokuvassa edes jotain katsomisen arvoista. Niin ja onhan yksi näyttelijöistäkin homo, sen näkee jo naamasta.

Suomalaiset eivät ole idiootteja amerikkalaisia. Kyllä täällä kävisi kaupaksi vähän älykkäämpikin elokuva.

• just

Juu totta puhut! Ylimainostettu elokuva ja aivan paska!

• Niinpä

oli joo aika tylsä... on se ihme että jotkut tykkäsi

• jenni

ei se oo mikään paska elokuva se on just maailaman paras elokuva mä rakastan niitä poikii siis niko saarela,peter franzen,jasper pääkkönen,ja lauri nurksea haluaisin niitten numerot

• huhhu
        jenni kirjoitti:

ei se oo mikään paska elokuva se on just maailaman paras elokuva mä rakastan niitä poikii siis niko saarela,peter franzen,jasper pääkkönen,ja lauri nurksea haluaisin niitten numerot

Mitä tekemistä sillä on elokuvan hyvyydenkanssa, jos olet retkussa poikiin..Jaathan reppuasi muillekkin idoleille! Elokuva on paska ja aliarvioi katselijaa.

• hmm..
        huhhu kirjoitti:

Mitä tekemistä sillä on elokuvan hyvyydenkanssa, jos olet retkussa poikiin..Jaathan reppuasi muillekkin idoleille! Elokuva on paska ja aliarvioi katselijaa.

minusta elokuva oli aivan loistava, näyttelijät ja niiden näyttelijä suoritukset oliva tosi hyviä, varsinkin loirin!
        huvittavaa lukee vain täällä näitä kinaamisii, ihmisillä on erilaisia ja omia mielipiteitä, sitten jos joku varsinaisesti tykkää elokuvissa olevista pojista, niinh heti on joku jakaja.. onhan ne pojat ihania, tosi asia, peter franzen on minun ihan henkilökoht. suosikki..
        en itse ihmettele yhtään kun katsojaluvut on niin korkeat, olenhan itsekkin katsonut sen jo n.5kertaa ja varmaan tuun kattoo vieläkin useemmin!!!!

• jenni
        huhhu kirjoitti:

se elokuva ei oo tosiaankaan mikään paska sää et taida tykätä siitä mut mää tykkään voin kattoo sen vaikka mont tuhat kertaa enkä kyllästy siihen enkä muuten jaa reppuani muille idoleille.Ja sille on annettu paljon ääniä.No mikä sun paras elokuva on sitten.Tietkö niiden numeroo

• jenni
        hmm.. kirjoitti:

minusta elokuva oli aivan loistava, näyttelijät ja niiden näyttelijä suoritukset oliva tosi hyviä, varsinkin loirin!
        huvittavaa lukee vain täällä näitä kinaamisii, ihmisillä on erilaisia ja omia mielipiteitä, sitten jos joku varsinaisesti tykkää elokuvissa olevista pojista, niinh heti on joku jakaja.. onhan ne pojat ihania, tosi asia, peter franzen on minun ihan henkilökoht. suosikki..
        en itse ihmettele yhtään kun katsojaluvut on niin korkeat, olenhan itsekkin katsonut sen jo n.5kertaa ja varmaan tuun kattoo vieläkin useemmin!!!!

oot oikeassa.Tietkö kenenkään niiden numeroo

• hmm..
        jenni kirjoitti:

oot oikeassa.Tietkö kenenkään niiden numeroo

sorry, ei oo tarttunu mistään numeroo.. voisin sitten itsekkin ottaa jos onnistutte ennen minua..=)

• huhuh
        hmm.. kirjoitti:

Loirin suoritus pateettisen yliampuva. Aitoa loiria. Syy käsikirjoitus ja ohjaus, että katsojaa pantiin alta lipan. Se ei tee elokuvasta hyvää, että jokin jenni haluaa jakaa persttä jolekkin elokuvan näytelijälle. Aiheesta olisi saanut ramaattisen tekeleen jos olisi osannut!!

• hmm..
        huhuh kirjoitti:

Loirin suoritus pateettisen yliampuva. Aitoa loiria. Syy käsikirjoitus ja ohjaus, että katsojaa pantiin alta lipan. Se ei tee elokuvasta hyvää, että jokin jenni haluaa jakaa persttä jolekkin elokuvan näytelijälle. Aiheesta olisi saanut ramaattisen tekeleen jos olisi osannut!!

on toi kyllä huvittavaa, keksisit sinäkin ihan omaperäsen lauseen, etkä viittis muilta lainata:voi kun jakaa persettään.. säälittävää..
        tunnetko tuon jennin kun nuin kovasti haukut?
        sitäpaitsi, sunhan pitäisi keskittyä arvosteleen leffaa, eikä muita arvostelijoita? muista seur. kerran..

• huhuh
        hmm.. kirjoitti:

on toi kyllä huvittavaa, keksisit sinäkin ihan omaperäsen lauseen, etkä viittis muilta lainata:voi kun jakaa persettään.. säälittävää..
        tunnetko tuon jennin kun nuin kovasti haukut?
        sitäpaitsi, sunhan pitäisi keskittyä arvosteleen leffaa, eikä muita arvostelijoita? muista seur. kerran..

hmm, ilmottaudu välittömästi luetunymmärtämiskursille!

• hmm..
        huhuh kirjoitti:

hmm, ilmottaudu välittömästi luetunymmärtämiskursille!

miks minä sinne menisin..
        sinähän se täällä arvostelet ihmisiä, etkä elokuvia.. juttusi poikkeaa asiasta..

• aikuisuutta kiitos!
        hmm.. kirjoitti:

sorry, ei oo tarttunu mistään numeroo.. voisin sitten itsekkin ottaa jos onnistutte ennen minua..=)

Kuulkaas nyt pienet teinitytöt! Se ei tee elokuvasta hyvää, jos näyttelijät ovat hyvän näköisiä(jotkut tahtovat uskotella kyllä itselleen niin), vaan se, että osaako tyypit näytellä. Seksikkyydellä kaupataan lähes kaikkia leffoja(ikävää), esim. juuri Pahat pojat; kannessa kuukausia treenanneet miehet. Oliko oikeilla veljeksillä sixpack? EI!

• hmm..
        aikuisuutta kiitos! kirjoitti:

Kuulkaas nyt pienet teinitytöt! Se ei tee elokuvasta hyvää, jos näyttelijät ovat hyvän näköisiä(jotkut tahtovat uskotella kyllä itselleen niin), vaan se, että osaako tyypit näytellä. Seksikkyydellä kaupataan lähes kaikkia leffoja(ikävää), esim. juuri Pahat pojat; kannessa kuukausia treenanneet miehet. Oliko oikeilla veljeksillä sixpack? EI!

mä oon kyll sanonu jo ett parhaimman suorituksen tekee loiri täss kuvas.. eikös se osaakin näytellä tän roolin hyvin.. ja onkos se niin hyvän näköinen, et se sen takia on niin hyvä näyttelijä?? ei täss tarvitse kenenkään uskotella mitään.. kenellekkään!

• Tyttö87

No sen takia varmaan oli isot katsoja luvut, koska olihan sentää Jasper Pääkkönen siinä näyttelemässä...ja sit paljasta pintaa!!! No... Mielipide tuo vaan oli, mutta mun mielestä se Pahat pojat oli surkea leffa!!!

• jenni

kui teijän koko ajan täytyy kirjottaa jotain joka ei oo muitten mielestä kivaa kaikilla on silti oma mielipide.Eikä se haittaa vaik siin oli jasper pääkkönen se on silti ihana eikä kaikki mennyt sen takia kattomaan sinne

• hymph

...et miks nimeks olis käyny paremmi "Loiri isänä, näin varastetaan ilman rangaistuksia"?

a)itse Loiri ei niitten isä ollut
      b)ne sai rangaistukset(olis kannattanu loppuki kattoo)

entäs sit:

"suomalainen poliisi on pölkky!"

noh, ei ku vaa selittämää tääki, ni saan vähä informaatioo, mite ne poliisit oli pölkkyi...

• huhu

No oli bisnes laskettu Loirin varaan.(ihan oikein).Meni tyhmään kansaan, kuin häkä. Turhapurokansaa!
        Nehän kukkoili ja käppäili kylällä vapaasti, vaikka rötöksiä vino pino? Tämä sairaalasta autonvarastaminen ja poliisin kusetus. Ei poliisi sentään NOIN pölkky ole. Sitten vielä poliisikoiran anastus, huh! Ei kai tarvi jatkaa luotteloa!

• hymph
        huhu kirjoitti:

No oli bisnes laskettu Loirin varaan.(ihan oikein).Meni tyhmään kansaan, kuin häkä. Turhapurokansaa!
        Nehän kukkoili ja käppäili kylällä vapaasti, vaikka rötöksiä vino pino? Tämä sairaalasta autonvarastaminen ja poliisin kusetus. Ei poliisi sentään NOIN pölkky ole. Sitten vielä poliisikoiran anastus, huh! Ei kai tarvi jatkaa luotteloa!

jooh, iha mite vaa...
        käveleepähä moni murhamieski nykyää vapaan, ko poliisit o nii "pölkkyi"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe