miten sen bellen tyttären käy? sen tiedän että siitä puhutaan vielä myöhemmin, mutta kuoleeko se?
miten...?
6
642
Vastaukset
- zikopissis
eise kuole. se saa zachin maksan kun sillä itellä alkaa maksa pettää. ja zach kuoleee kun chelsea ajaa autolla päätlä =(
- juonipaljastuksia sis.
joo ite kans kattonu youtubesta ett ajaa zakin päältä, mitähän sitte bo sanoo?...
mutta onneksi hope ja bo saavat sitten tyttären kuitenkin, tosin eka luullaan että se on patrikin koska patrik oli maksanu sairaalass ett sanotaan, että lapsi on hänen...
mutta siihenki suomess menee viell aaaikkkaaa... - viugvbij
juonipaljastuksia sis. kirjoitti:
joo ite kans kattonu youtubesta ett ajaa zakin päältä, mitähän sitte bo sanoo?...
mutta onneksi hope ja bo saavat sitten tyttären kuitenkin, tosin eka luullaan että se on patrikin koska patrik oli maksanu sairaalass ett sanotaan, että lapsi on hänen...
mutta siihenki suomess menee viell aaaikkkaaa...jostain että päivien viemää loppuu tänä syksynä suomessa, eikä jaksoja tule sen enempää, tietääkö kukaan??
- päivien viemää
viugvbij kirjoitti:
jostain että päivien viemää loppuu tänä syksynä suomessa, eikä jaksoja tule sen enempää, tietääkö kukaan??
EI SE VOI OLLA TOTTA, MIKSEI TULIS?mistä luit sen?
- Tekoälykkö
juonipaljastuksia sis. kirjoitti:
mutta siihenki suomess menee viell aaaikkkaaa...Jos Zack ei kuollutkaan? Ja jos sarja pyörii vielä joitakin vuosi, voisi Zack palata aikuiseksi kasvaneena. Saataisiin draamaa, kun muistinsa menettänyt Zack rakastuisi omaan teini-ikäiseen siskoonsa. DiMeran juonia kaikki tietenkin. Vai mitähän ne käsikirjoittajat keksii?
- hvrioc
Tekoälykkö kirjoitti:
Jos Zack ei kuollutkaan? Ja jos sarja pyörii vielä joitakin vuosi, voisi Zack palata aikuiseksi kasvaneena. Saataisiin draamaa, kun muistinsa menettänyt Zack rakastuisi omaan teini-ikäiseen siskoonsa. DiMeran juonia kaikki tietenkin. Vai mitähän ne käsikirjoittajat keksii?
kuulemmA ALKAA joku uus saman kaltainen sarja ja pv:lle ei ole tilaa, näemme loppuun mennessä franklinin ja jenniferin häät. sit se loppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634