miten tommonen viinikorkinsulkija toimii, tossa on kaksi muovituppea, mitkä menee toistensa sisään, mutta mä en vaan tajua , että miten helvetissä sillä se korkki sinne pulloon tungetaan!
viinikorkin sulkija
1
587
Vastaukset
- --.....,,,,,.--.
niin laita ne korkit ensin -tsekkaa ohjeet- lämpimään veteen likoomaan, että pehmenevät ja näin voit saada tungetuksi korkin toisen pään pullon suusta sen verran sisään kuin saat.
Sitten otat sen muovitöötin (suosittelisin kyllä parempaa, helpompaa ja kalliimpaa laitetta) ja laitat sen sisemmän liriön korkkia vasten ja uloimmalla punnerrat, niin että pullo seisoo tukevasti lattialla ja sitten vaan painat kouralla niin perkleesti samalla kun tuet koko systeemiä, että korkki pysyy suorassa. Kyllä se menee sinne, mutta vaatii välillä aivan helvetisti voimia ja sattuu kätee - jos varsinkin huonot korkit.
Jaa, yksi syy voi olla se, että sulla on väärän kokoiset korkit siihen pullon suuhun verrattuna - silloin ei auta mikään. Ostat uudet korkit - ja mieluiten paremman korkittajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014