Onnellinen?
Kerro totuus, oletko?
13
892
Vastaukset
- Lapsukainen
olen :)
- banda
En, kunhan päivän kerrallaan taaperran.
Oletkos sinä? - Penninalle
banda kirjoitti:
En, kunhan päivän kerrallaan taaperran.
Oletkos sinä?sä et olekaan hullu :)
jes jes jes :)))))
mulla vaan heittää :)))))
- äijä
ahistaa
- tanu
En ole onnellinen, kuinka olisinkaan? ;) Kärpänen pörrää huoneistossa, yksi ainut kärpänen! Pilaa kaiken, pitää kokoajan hosuu ja yrittää saada hittii siihe. Ja miesasiat..erottiin pari kuukautta sitten. Kunto nolla..tosin pahasta onnettomuudesta johtuva, ja alan saamaan kuntoutusta. Silti on apee mieli! :I
Kerro sä susta, ootko onnellinen? :) - hile
en nyt erityisen onnellinen tällä hetkellä.
...zzzzzzZZZZZZZZzzzzz - onneton
En ole!
Enkä varmaan oo edes koskaan ollu!
En muista miltä tuntuu olla onnellinen!
Eikä toivoa siitä ole..
Siinä oli totuus!!- akustiina
psykologien mielestä ihminen ei ole onnellinen muuten kun huumehörhöissään ,tai ehkä sekunnin tai pari silloin tällöin.mutta olotila on juuri nytten hieman kireä,aamulla olin "onnellinen" siis tyytyväinen .joskus ahdistaa,mutta perus olotila on että olen "ONNELLINEN"
- hile
olen.... =) =)
- ei ollu koskaan
En ole onnellinen... En ole ollu koskaan onnellineen.... En tiä miksi....
- NN*
OLEN! :)
- onnellinen
Olen onnellinen! Olen tässä elämäntilanteessani onnellisempi kuin koskaan!
- ulrika
olen onnellinen, ollu jo noin 4v. olen 2 lapsen YH.39v, muutama suhde takana ja avio. on se ihme mutta olen aina silloon onnellinen kun olen yksin, ilman kundikaveria. mulla on paljon kavereita, voin olla yksin jos haluan jne ,mutta aina on joku jolle soittaa.ei ole ekonomian ja seksin puutteen takia helppo olla yksin mutta olen onnellisenpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009