Missä ovat?

Kiinnostunut

Missä ovat mustalaisemme täältä?Olen huomannut,että heitä ksokevia kommentteja näkyy sekä kysymyksiä.Eivätkö he halua kertoa olevansa mustalaisia?Puhutaan"sorrosta"yms edelleen.Mustalaisten kuuluu voida olla ylpeitä heimostaan ja voivat vapaasti kertoa itsestään.Olen vilpiitämän kiinnostunut ja suhtauden positiivisesti heihin.Make

6

457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamaica

      VITTU NE ON SAIRAITA!! EI TIETENKÄÄN KAIKKI MUTTA NIIDEN KULTTUURI ON SEMMONEN HITON VÄKIVALTANEN..AINA NE ON PUUKKOJENSA YM. SEPELIEN KANSSA HEILUMASSA,JESSUS SENTÄÄN..

      YKSITTÄISIÄ MUKAVIA TYYPPEJÄ VOI JOSSAIN OLLA MUTTA MASSANA NE KANNATTAA KIERTAA KAUKAA,OIKEESTI,NE ON IHAN PIMEITA JA VAARALLISII SEKOPÄITÄ..

      MUA YRITTI KERRAN SEMMONEN YKS KAI POKAA JA MYÖHEMMIN SE TOSIN ALKO HEITTELEE TAVAROILLA,KU EN KUUNNELLU SEN TYPERYYKSIÄ. SEN JUTUT MENI OIKEESTI YLI..

      NO MANNET SAIS KAIKKI LOPETTAA,EI NIISTÄ OO KUN HARMIA.MUTTA! EN SIIS TARKOTA KAIKKIA ROMANEJA,MUTTA ESIM. SUOMEN ROMANIT,EI JUMALAUTA!

      • Toista mieltä

        Yleensä mustalaisilla on korkea moraali ja paremmat käytöstavat ja perinteet kuin valkolaisilla.Olen tavannut useita nuoria ja vanhempia mustalaisia ja he ovat olleet kaikki kunnioitusta herättäviä.Ovat erilaisia kuin me ja suurin syy siihen on valkolaisten mihinkään perustumaton arvostelu ja turha mustamaalaus.Miltä sinusta tuntuisi jos koskaan ei annettaisi tilaisuutta ja heti kättelyssä suhtauduttaisiin ilkeästi pukeutumisen ja muun takia.mannet pukeutuvat hyvin ja ovat puhtaita ja siistejä.Miehet ovat paremmin hoidettuja kuin valkolaiset.Naiset ovat siveämpiä kuin valkolaiset.Heistä ei suurin osa"uskallá"pitää kun tuntevat luissaan sen sisäisen itsensä arvostamisen ja rohkeuden elää omilla ehdoillaan mikä mustalaisista paistaa.Musikkalisestikin he ovat lahjakkaita.Anna heille tilaisuus.Saman sanon koko suomen kansallekin ja erityisesti nuorille.Eräs joka kyllä rakastaa mustalaisia!


      • akustiina
        Toista mieltä kirjoitti:

        Yleensä mustalaisilla on korkea moraali ja paremmat käytöstavat ja perinteet kuin valkolaisilla.Olen tavannut useita nuoria ja vanhempia mustalaisia ja he ovat olleet kaikki kunnioitusta herättäviä.Ovat erilaisia kuin me ja suurin syy siihen on valkolaisten mihinkään perustumaton arvostelu ja turha mustamaalaus.Miltä sinusta tuntuisi jos koskaan ei annettaisi tilaisuutta ja heti kättelyssä suhtauduttaisiin ilkeästi pukeutumisen ja muun takia.mannet pukeutuvat hyvin ja ovat puhtaita ja siistejä.Miehet ovat paremmin hoidettuja kuin valkolaiset.Naiset ovat siveämpiä kuin valkolaiset.Heistä ei suurin osa"uskallá"pitää kun tuntevat luissaan sen sisäisen itsensä arvostamisen ja rohkeuden elää omilla ehdoillaan mikä mustalaisista paistaa.Musikkalisestikin he ovat lahjakkaita.Anna heille tilaisuus.Saman sanon koko suomen kansallekin ja erityisesti nuorille.Eräs joka kyllä rakastaa mustalaisia!

        yhdyn täydestä sydämmestä edelliseen kirjoittajaan [nimmerk.toista mieltä]tosin en voi sanoa että rakastan mustalaisia,mutta suhtaudun mustalaisiin hyvin positiivisesti.mielestäni he ovat eksoottiista,värikkäästi pukeutuvaa kansaa.kadehdin heidän voimakasta sosiaalista yhteenkuuluvaisuuttaan.heidän rotuylpeyttään.tottakait olen tavannut elämässäni niin kuttsuttaja "roska mustalaisia".mutta olen tavannut varmaan yhtä monta"huonoa valkolaistkin"ihmiset on otettava aina yksilöinä.ei vedettävä"saman kamman "läpi.


      • Hienoa!
        akustiina kirjoitti:

        yhdyn täydestä sydämmestä edelliseen kirjoittajaan [nimmerk.toista mieltä]tosin en voi sanoa että rakastan mustalaisia,mutta suhtaudun mustalaisiin hyvin positiivisesti.mielestäni he ovat eksoottiista,värikkäästi pukeutuvaa kansaa.kadehdin heidän voimakasta sosiaalista yhteenkuuluvaisuuttaan.heidän rotuylpeyttään.tottakait olen tavannut elämässäni niin kuttsuttaja "roska mustalaisia".mutta olen tavannut varmaan yhtä monta"huonoa valkolaistkin"ihmiset on otettava aina yksilöinä.ei vedettävä"saman kamman "läpi.

        Ihana kun olet myös tuota mieltä!Minäkin tykkään!Naisten puvut ovat ihania ja he ovat niissä kuin kuninkaallisia.Olisi ollut ihana kokeilla pukeutua,mutta se olisi loukkaus valkolaiselta.Ihailen heidän musikkalisuuttaan.Kyyneleet tulee silmiin joka kerta kun kuulen heistä jonkun laulavan livenä tai missä vaan.Upeita ihmisiä!Yks valkolaisnainen


      • kaaleita aarne
        Toista mieltä kirjoitti:

        Yleensä mustalaisilla on korkea moraali ja paremmat käytöstavat ja perinteet kuin valkolaisilla.Olen tavannut useita nuoria ja vanhempia mustalaisia ja he ovat olleet kaikki kunnioitusta herättäviä.Ovat erilaisia kuin me ja suurin syy siihen on valkolaisten mihinkään perustumaton arvostelu ja turha mustamaalaus.Miltä sinusta tuntuisi jos koskaan ei annettaisi tilaisuutta ja heti kättelyssä suhtauduttaisiin ilkeästi pukeutumisen ja muun takia.mannet pukeutuvat hyvin ja ovat puhtaita ja siistejä.Miehet ovat paremmin hoidettuja kuin valkolaiset.Naiset ovat siveämpiä kuin valkolaiset.Heistä ei suurin osa"uskallá"pitää kun tuntevat luissaan sen sisäisen itsensä arvostamisen ja rohkeuden elää omilla ehdoillaan mikä mustalaisista paistaa.Musikkalisestikin he ovat lahjakkaita.Anna heille tilaisuus.Saman sanon koko suomen kansallekin ja erityisesti nuorille.Eräs joka kyllä rakastaa mustalaisia!

        kiitos kinulle tulli hyvä mieli kun keroit kaaleista myöntäisä tuntu sytämesä hyvältä ja kaikile jotka puolusta kaaleita kiitos terveisin yksi romani mies


      • romani mies
        Hienoa! kirjoitti:

        Ihana kun olet myös tuota mieltä!Minäkin tykkään!Naisten puvut ovat ihania ja he ovat niissä kuin kuninkaallisia.Olisi ollut ihana kokeilla pukeutua,mutta se olisi loukkaus valkolaiselta.Ihailen heidän musikkalisuuttaan.Kyyneleet tulee silmiin joka kerta kun kuulen heistä jonkun laulavan livenä tai missä vaan.Upeita ihmisiä!Yks valkolaisnainen

        kiitos myönteistä sanoista sytämlä kiitos sinulle kyllä lämitti sytäntä mittä sanoi on kiva kuula joskus jotain myöntäisä kiisos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe