Joskus mä teen, toisinaan taas en.
Perjantaita porukoille.
Joskus tekis, toisinaan sitten taas ei
35
1202
Vastaukset
- yxitypy evk
ja toisinaan taas en :=))
Perjantaita myös sulle täältä duunista. Taidan lähtee kahvi... eikun teetunnille :=))- Teemuna
Tunnissa sitä ehtiikin nauttimaan melkoisen määrän. Minkä väristä?
- yxitypy evk
Teemuna kirjoitti:
Tunnissa sitä ehtiikin nauttimaan melkoisen määrän. Minkä väristä?
Motillisen join vihreää teetä.
Eikös nyt ole taas ruokatunnin aika. Lähdenpä syömään :=)) - Teemuna
yxitypy evk kirjoitti:
Motillisen join vihreää teetä.
Eikös nyt ole taas ruokatunnin aika. Lähdenpä syömään :=))Sitä ehtii nautiskella kaikenlaista. Bon Appetit.
- yxitypy evk
Teemuna kirjoitti:
Sitä ehtii nautiskella kaikenlaista. Bon Appetit.
oli ruoka.
Kohtahan se onkin taas teetauko. Ja niin alkaakin sitten työpäivä olla lopuillaan :=)) - Teemuna
yxitypy evk kirjoitti:
oli ruoka.
Kohtahan se onkin taas teetauko. Ja niin alkaakin sitten työpäivä olla lopuillaan :=))Maisemien väri vaihtua.
- yxitypy evk
Teemuna kirjoitti:
Maisemien väri vaihtua.
Pieni lehti puissa ja nurmikot alkaa olla vihreet. Kohta pääsee leikkaamaan.
Muutoin on ilma kylmä. Väliin paistaa auriko, ja väliin tulee lunta ja räntää.
Mutta ei taida etelässäkään kovin lämmintä olla? - Teemuna
yxitypy evk kirjoitti:
Pieni lehti puissa ja nurmikot alkaa olla vihreet. Kohta pääsee leikkaamaan.
Muutoin on ilma kylmä. Väliin paistaa auriko, ja väliin tulee lunta ja räntää.
Mutta ei taida etelässäkään kovin lämmintä olla?Oikein raikkaasti. Kyllä tämä tästä vielä riemuksi repeää.
- Yxitypy
Teemuna kirjoitti:
Oikein raikkaasti. Kyllä tämä tästä vielä riemuksi repeää.
Että edes yhtenä päivänä kesän aikana saisimme valittaa, kuin on liian kuumaa :=))
konttuurin väki sitten oli paikalla ja puhutaan muka luonnostaan small talkia..vai vihreetä;)
Nostakaas kissa pöydälle..niin saadaan tänne väkeä ja lehdistökin:D- Teemuna
Kukkuu, kukkuluuruu!?
Teemuna kirjoitti:
Kukkuu, kukkuluuruu!?
lauantain ehtoota.
Äimänkäki kukkui ties mistä syystä,mutta mulle tuli typyn ja sun jutteluista veroviraston tapahtumat mieleen;)
Ilma on kaunis ja nurmikko kasvaa hillitysti,eli mikäs tässä ollessa.Töitä tehty fyysis-henkisesti.
Kevättää todella,mutta voimat ovat rajalliset.;/- Teemuna
tintti.kotivintti kirjoitti:
lauantain ehtoota.
Äimänkäki kukkui ties mistä syystä,mutta mulle tuli typyn ja sun jutteluista veroviraston tapahtumat mieleen;)
Ilma on kaunis ja nurmikko kasvaa hillitysti,eli mikäs tässä ollessa.Töitä tehty fyysis-henkisesti.
Kevättää todella,mutta voimat ovat rajalliset.;/Olen ehdottomasti sitä mieltä, että olisi nyt verolle pantava.
Teemuna kirjoitti:
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että olisi nyt verolle pantava.
ihan itse kotikaupunkiinsa ihmettelemään,että mihin ne rahat taas olivat menneet.
- mayanna
et ole jättänyt tekemättä?
Minä jätin juuri hyvän kinan väliin, vaikka pikkusysteri suorastaan yllytti. Aiheena olisi ollut kristinusko vs. usko. Tyydyin vertailemaan unia.- Teemuna
Oli mielessä. On vieläkin, mut taidan siirtää huomiseen.
Mitä! Maltoit jättää herkullisen kinan väliin tuoreesta, ennen käsittelemättömästä aiheesta. Ei vaan. Minä astun joskus tahallani itse siihen miinaan. - mayanna
Teemuna kirjoitti:
Oli mielessä. On vieläkin, mut taidan siirtää huomiseen.
Mitä! Maltoit jättää herkullisen kinan väliin tuoreesta, ennen käsittelemättömästä aiheesta. Ei vaan. Minä astun joskus tahallani itse siihen miinaan.sä nyt tahallas kinamiinoihin astu, Sinä?! :D
Tuo aihe on ihan hyvä, mut en mä viitti kinata semmosen kanssa, jolle äiti on pannut sanat suuhun. Ei tulis kuitenkaan mitään uusia näkökulmia esiin.
Mites matka - löytyikö paljon Romantiikkaa? - Teemuna
mayanna kirjoitti:
sä nyt tahallas kinamiinoihin astu, Sinä?! :D
Tuo aihe on ihan hyvä, mut en mä viitti kinata semmosen kanssa, jolle äiti on pannut sanat suuhun. Ei tulis kuitenkaan mitään uusia näkökulmia esiin.
Mites matka - löytyikö paljon Romantiikkaa?Joskus ikäänkuin heittäydyn miinakenttään. Tuon aiheen miinakentässä on ryvetty jokunenkin hetki.
Matka meni muuten mukavasti, mutta romantiikkapuoli jäi liiaksi taka-alalle. No ehkä nyt jotain ihan pientä, kuitenkin ilman mitään konkretiaa.
Mites itselläs romantiikkapuoli kukoistaa. - mayanna
Teemuna kirjoitti:
Joskus ikäänkuin heittäydyn miinakenttään. Tuon aiheen miinakentässä on ryvetty jokunenkin hetki.
Matka meni muuten mukavasti, mutta romantiikkapuoli jäi liiaksi taka-alalle. No ehkä nyt jotain ihan pientä, kuitenkin ilman mitään konkretiaa.
Mites itselläs romantiikkapuoli kukoistaa.jotta ehtisi romantikoida :( Rakastan juuri tätä aikaa vuodesta, mutta kun pitäisi olla koko ajan monessa paikassa yhtä aikaa, ei oikein ehdi pysähtyä. Romantiikka kun vaatii hetken joutenolon, jotta aistit saa avattua. Mulla oli kevät hyvällä mallilla tuossa ennen vappua, mutta vuokraemäntä 'pilasi' suunnitelmani ja sen jälkeen en oikein ole päässyt takaisin fiilikseen. Kyl se tästä taas. Olisko sulla mulle hyvä kämppä vuokrata?
- Teemuna
mayanna kirjoitti:
jotta ehtisi romantikoida :( Rakastan juuri tätä aikaa vuodesta, mutta kun pitäisi olla koko ajan monessa paikassa yhtä aikaa, ei oikein ehdi pysähtyä. Romantiikka kun vaatii hetken joutenolon, jotta aistit saa avattua. Mulla oli kevät hyvällä mallilla tuossa ennen vappua, mutta vuokraemäntä 'pilasi' suunnitelmani ja sen jälkeen en oikein ole päässyt takaisin fiilikseen. Kyl se tästä taas. Olisko sulla mulle hyvä kämppä vuokrata?
Olen pahoillani puolestasi. Tuollaisen harmin menit sitten saamaan. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Tuollaisen harmin menit sitten saamaan. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
Ei tässä mikään hätä ole, häätöä sentään emme saaneet, joten mikään kiire ei ole. Eräs keskustelu emännän kanssa tuossa vapun tienoilla sai itselläni aikaan fiiliksen, että on aika lähteä. Ensin tuntui pahalta, mutta nyt olen kypsynyt ajatukseen niin, että haluaisin äkkiä pois. Se tarkoittaa luultavasti rauhasta luopumista, mutta tuo varmasti mukanaan vastaavasti 'parannuksia' elämiseen.
Kaikki kääntyy takuulla parhain päin - olenhan jousimies, eläinradan lempilapsi ;D - Teemuna
mayanna kirjoitti:
Ei tässä mikään hätä ole, häätöä sentään emme saaneet, joten mikään kiire ei ole. Eräs keskustelu emännän kanssa tuossa vapun tienoilla sai itselläni aikaan fiiliksen, että on aika lähteä. Ensin tuntui pahalta, mutta nyt olen kypsynyt ajatukseen niin, että haluaisin äkkiä pois. Se tarkoittaa luultavasti rauhasta luopumista, mutta tuo varmasti mukanaan vastaavasti 'parannuksia' elämiseen.
Kaikki kääntyy takuulla parhain päin - olenhan jousimies, eläinradan lempilapsi ;DSillä pärjäät tilanteissa joissa monet muut tuskailevat tuntojensa rajoilla.
Ei silti, etteikö ihmisillä elämän poluilla saata raskaitakin tukkeja olla. Olen niitä itsekin siirrellyt saaden polkuni kulkukelpoiseksi.
Mut just nyt mun polulla on risuja. Juustokakku piti pykata, mutta ostin tuorejuustoa puolet liian vähän. - tekee
Teemuna kirjoitti:
Sillä pärjäät tilanteissa joissa monet muut tuskailevat tuntojensa rajoilla.
Ei silti, etteikö ihmisillä elämän poluilla saata raskaitakin tukkeja olla. Olen niitä itsekin siirrellyt saaden polkuni kulkukelpoiseksi.
Mut just nyt mun polulla on risuja. Juustokakku piti pykata, mutta ostin tuorejuustoa puolet liian vähän.sitten puolet pienemmän kakun, ei tule kaloreitakaan niin paljon. :)
- Teemuna
tekee kirjoitti:
sitten puolet pienemmän kakun, ei tule kaloreitakaan niin paljon. :)
Muhimassa on.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Sillä pärjäät tilanteissa joissa monet muut tuskailevat tuntojensa rajoilla.
Mut just nyt mun polulla on risuja. Juustokakku piti pykata, mutta ostin tuorejuustoa puolet liian vähän.olla paha juttu, jos osuu eteen väärällä hetkellä. Kaikki on niin suhteellista... Ei mulla mitään tukkeja kai, mutta KASAPÄIN risuja polulla jatkuvasti ja se alkaa ottaa pattiin. Eiks olis mun vuoro välillä saada helpotusta... jos vaikka huutaisin 'havuja perkele', niin alkaiskohan risukossa luistaa?
Heh... mä olen tehny ton saman tuorejuustomokan tehdessäni puolukkapiirakkaa piparitaikinapohjaan. Siinä pitäis olla kans 2 prk tuorejuustoa, mut taisin jatkaa munalla ja kermaviilillä. Sitä se elämä on, soveltamista, kun asiat enimmäkeseen eivät mene suunnitelmien mukaan. Joillekin soveltaminen on piece of cake, joillekin ylittämätön parru, joka tukkii tien.
Pitäis ajaa takapihan ruoho, mut siellä ainakin on risuja niin prkleesti, ja käpyjä. - Teemuna
mayanna kirjoitti:
olla paha juttu, jos osuu eteen väärällä hetkellä. Kaikki on niin suhteellista... Ei mulla mitään tukkeja kai, mutta KASAPÄIN risuja polulla jatkuvasti ja se alkaa ottaa pattiin. Eiks olis mun vuoro välillä saada helpotusta... jos vaikka huutaisin 'havuja perkele', niin alkaiskohan risukossa luistaa?
Heh... mä olen tehny ton saman tuorejuustomokan tehdessäni puolukkapiirakkaa piparitaikinapohjaan. Siinä pitäis olla kans 2 prk tuorejuustoa, mut taisin jatkaa munalla ja kermaviilillä. Sitä se elämä on, soveltamista, kun asiat enimmäkeseen eivät mene suunnitelmien mukaan. Joillekin soveltaminen on piece of cake, joillekin ylittämätön parru, joka tukkii tien.
Pitäis ajaa takapihan ruoho, mut siellä ainakin on risuja niin prkleesti, ja käpyjä.Paitsi, no niin.
Muutamia tuonu reissuilta mukanani. Muistuttaa tossa väärällään olollansa missä sitä milloinkin, mihinkäkin käpyyn on törmännyt. - mayanna
Teemuna kirjoitti:
Paitsi, no niin.
Muutamia tuonu reissuilta mukanani. Muistuttaa tossa väärällään olollansa missä sitä milloinkin, mihinkäkin käpyyn on törmännyt.oliskin kiinnostavampi kuin postimerkkikokoelma :)
Mä sain Gran Canarialta tuliaisiksi kerran sellaisen n. 30 cm pitkän palkomaisen siemenkodan. Antaja ei osannut kertoa, minkä puun se on, enkä ole keksinyt itsekään. Ei sattuis olemaan sulle tuttu? - Teemuna
mayanna kirjoitti:
oliskin kiinnostavampi kuin postimerkkikokoelma :)
Mä sain Gran Canarialta tuliaisiksi kerran sellaisen n. 30 cm pitkän palkomaisen siemenkodan. Antaja ei osannut kertoa, minkä puun se on, enkä ole keksinyt itsekään. Ei sattuis olemaan sulle tuttu?Mielikuvitella ja varsinkaan kun en 'saarilla' ole koskaan käynyt. Ei muuta kun kävyntunnistus jahtiin. Mites kg-projekti. Mulla polkee paikallaan.
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Mielikuvitella ja varsinkaan kun en 'saarilla' ole koskaan käynyt. Ei muuta kun kävyntunnistus jahtiin. Mites kg-projekti. Mulla polkee paikallaan.
En ole koko asiaan oikeastaan juuri kiinnittänyt huomiotakaan. Töissä on just nyt niin rankka tahti, että on pakko syödä aika tuhdisti, muuten ei jaksa. Kunto on alkanut nousta ja ehkä löllykkäkin muuttua lihakseksi (toivossa hyvä elää), painonhallintaa voin harrastaa, pudotusta just nyt en. Mutta jos vanhat merkit paikkansa pitävät, loppukesällä vaaka näyttää vähemmän ilman erityisiä ponnisteluja asian hyväksi. Kahvinjuonnin tietty vois korvata vedenjuonnilla. Se jo tekis kropalle hyvää. Ehkä sitten, kun nää räntäsateet loppuu ja helteet tulee :)
- Teemuna
mayanna kirjoitti:
En ole koko asiaan oikeastaan juuri kiinnittänyt huomiotakaan. Töissä on just nyt niin rankka tahti, että on pakko syödä aika tuhdisti, muuten ei jaksa. Kunto on alkanut nousta ja ehkä löllykkäkin muuttua lihakseksi (toivossa hyvä elää), painonhallintaa voin harrastaa, pudotusta just nyt en. Mutta jos vanhat merkit paikkansa pitävät, loppukesällä vaaka näyttää vähemmän ilman erityisiä ponnisteluja asian hyväksi. Kahvinjuonnin tietty vois korvata vedenjuonnilla. Se jo tekis kropalle hyvää. Ehkä sitten, kun nää räntäsateet loppuu ja helteet tulee :)
Syksyä kohti pienennyn, kunnes taas talvella olen pari kiloa 'suurenmoisempi' persoona.
On se nyt vaan tyhjennettävä taas smetanapurkki tohon kasariin. - mayanna
Teemuna kirjoitti:
Syksyä kohti pienennyn, kunnes taas talvella olen pari kiloa 'suurenmoisempi' persoona.
On se nyt vaan tyhjennettävä taas smetanapurkki tohon kasariin.herkkuja siellä kokkailet :) Taitaa olla tärkeä ilta tulollaan.
Tää lähtee nyt kyytimään murkkua yönylisynttäripippaloihin, joista toivottavasti pojat 'romanttisine' houkutuksineen vielä pysyvät poissa :D - Teemuna
mayanna kirjoitti:
herkkuja siellä kokkailet :) Taitaa olla tärkeä ilta tulollaan.
Tää lähtee nyt kyytimään murkkua yönylisynttäripippaloihin, joista toivottavasti pojat 'romanttisine' houkutuksineen vielä pysyvät poissa :DMitään tärkeetä. Olis nyt edes sitä romanttista tulollaan.
On noista murkuista aina vähän huoli, mutta älä huoli, näin se menee sukupolvesta toiseen, huolehtien.
- Severina
tekis mieli huurteista, mutt' kun ei ole, siis ei tee :)
- Teemuna
Mopon polkasta valmiiksi käyntiin.
- ei huvita
eikä onneksi tarvitsekaan, tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636166
- 635589
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1274397- 553863
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950