Hirviöt korttifirma-IMP-Nordic huijaa

aleppo

Yritys nimelta IMP-Nordic kiusaa minua laskuillaan.
He ovat lähetelleet jotakin ihme hirviöt-kortteja ja muuta sälää ilman tilaustani syksystä saakka. Kun en maksa niin sitten uhataan ulosmittauksella.
Mitään allekirjoitettua tilausta heiltä ei löytynyt mutta he väittävät, että tilaus on tullut "tarralla" varustettuna. Helmikuussa maksoin tavarat (että häirintä loppuyisi) mutta en kertyneitä musitutuskuluja. Nyt he karhuavat edelleen niitä. Yrityksen puhelimeen ei vastaa kukaan. VAROKAA tätä firmaa ja sen keräilykamoja.

13

3797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frommie

      ärsyttävää tollanen

    • ...

      Oletko koskaan kuullut sähköpostista tai faksista????

      Kannattaa käydä katsomassa imp nordicin sivuilta.

    • petetty

      Ovela firma.
      Laittaa ensin aivan 1 luokan klassista dvd ja alkaa laittaa sekaan sitten kaikkea muuta. Jollet ole tarkkana niin olet hyväksynyt laskua maksaessasi ne sälät.

      SÄÄLI että pilaavat hyvän tuetteen moisella petoksella.
      Siellä on suomen puolella vastuussa Sonja Tuominen ja joku Liisa ?

    • Ivalontyttö

      Itselleni on käynyt ihan samoin. Nyt Sama firma lähetti Maailman eläimet nimellä kirjan, jonka palautin (onneksi kuitti tallessa) Karhuja on tullut nyt parin kuukauden välein ja uhkaus perinnästä.

      • arska1009000000

        Nuo tarjouksethan lähetetään siten, että niissä on nimi ja osoitetiedot valmiina. Roskisesta kun joku löytää kyseisenlaisen kirjekuoren tarjouksineen, niin on helppo sujauttaa se postiin väärillä tiedoilla. Joku voi ihan kiusallaan siis tilata sinulle mitä vain.


    • wilm@

      itse tässä tappelen alvariinsa noiden kanssa.
      ensin tuli laskuja ja leivontakortteja ihan normaalisti ja "kauniisti", mutta kun sanoin itseni irti tuosta sonnasta, niin alkoi tulemaan omituisia laskuja.
      ensinnäkään helmikuussa ei tullut lainkaan laskua ja nyt asiakaspalvelija-neiti ruikutti että se on oma vikani, kun en ajoissa ottanut tuosta yhteyttä.
      eihän se minun asiani ole heihin yhteyttä ottaa, vaan heidän ne laskut kuuluu lähettää.
      toiseksi tämä neiti-epäpätevä sanoi minua valehtelijaksi, kun kerroin hänen työkaverinsa sanoneen laskuasioista toisenlaista asiaa, kuin hän itse.
      neiti ei minua uskonut, kun siitä ei ollut merkitty heidän tietoihinsa mitään.
      kysyin muijalta että sanotko minua nyt valehtelijaksi, niin kyllä meni vaikeaksi mutinaksi.
      nyt on viimeinen ja kaikki maksut sisältävä lasku edessä, jonka jälkeen tämä siirtyy perintätoimistolle.
      ensinnäkin lasku tuli viikon eräpäivästä myöhässä, eli automaattisesti maksan laskun myöhässä.
      jos tästä tulee jotain sanomista, saavat kuulla kunniansa.

      ÄLKÄÄ IKINÄ SEKAANTUKO TÄHÄN ROSKA"FIRMAAN"!!!!!!!!!!!!!!

      • ausu

        EI NIILT SAA MUUTKU PAPERII JA KRÄÄÄSÄÄÄÄÄÄÄÄ! LOL


      • LS66

        Sain jotain roskaa postissa ja olin tarpeeksi hölmö avatakseni sen. Kirje todella epäselvä. Jos saatte jotain tältä firmalta niin lähettäkää heti takaisin.


      • nyt selviää

        Aivan samat teki meille kun muija soitti. Sitten soitin minä ja pyysin asiakaspalvelun esimiehelle, ei kuulemma nyt ehdi mutta virkailija puhelimessa voi ottaa asian vastaan.

        En suostunut vaan pyysin esimiestä, edelleen sanoi että hän voi kuunnella valituksen. kun kysyin oliko puhelimessa kenties itse esimies, ei ollut.
        Edelleen jantteri intti että hänelle voi valittaa, kun en suostunut vaatimuksestani tinkimään niin tuli luuria korvaan.

        No minäpäs vähän selvittelin ja firman pääkonttori on ruotsissa. suomen YTJ:ssä oleva kännykkänumero on oikea tosin siitä pitää ottaa eka nolla pois ja laittaa ruotsin suunta, niin onnistuu ;)

        päivittelen kun homma alkaa purkautua.


      • HUPS!
        nyt selviää kirjoitti:

        Aivan samat teki meille kun muija soitti. Sitten soitin minä ja pyysin asiakaspalvelun esimiehelle, ei kuulemma nyt ehdi mutta virkailija puhelimessa voi ottaa asian vastaan.

        En suostunut vaan pyysin esimiestä, edelleen sanoi että hän voi kuunnella valituksen. kun kysyin oliko puhelimessa kenties itse esimies, ei ollut.
        Edelleen jantteri intti että hänelle voi valittaa, kun en suostunut vaatimuksestani tinkimään niin tuli luuria korvaan.

        No minäpäs vähän selvittelin ja firman pääkonttori on ruotsissa. suomen YTJ:ssä oleva kännykkänumero on oikea tosin siitä pitää ottaa eka nolla pois ja laittaa ruotsin suunta, niin onnistuu ;)

        päivittelen kun homma alkaa purkautua.

        TÄSSÄ, Hyvä neuvo! Älä tilaa netin kautta mitään, ellei ole taattu ja luotettava firma!!!!
        Kotimaisiin voi luottaa EI juurikaan ulkomaisiin. Usein kyllä on vika siinä, että peruutamme liian myöhään. On vaikea myöntää nääs, et onkin ihan oma moka;D mun ainakin.;)))


    • mummo 55

      Ei minulla ole ollut mitään ongelmaa kyseisen firman kanssa. Olen asiakas ja hommani hoitanut niinkuin hekin. Olen saanut mitä olen tilannut ja laskut maksanut, siinä ei ongelmaa pääse syntymään.

      • nomonster

        miks 55 mummo tilaa hirviökorttei, onk vähä pervoo :DD


    • Anonyymi

      IMP:n tuotteet ovat erittäin hyviä. Minulla on mm. Bengalin Tiikeri-dvd ja Terrakotta Armeija. Mutta meni pari vuotta sitten dvd-laite rikki eikä minulla ole ollut varaa korjata sitä niin nyt voisin myydä nuo em. Dvd:t edullisesti 5e/kpl sekä postikulut päälle. Vaikka hyvä Joululahja idea! Minä ostan palan kinkkua kun saan rahaa näistä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe