Mikä on maailman kevein vempele? Miehen sukuelin. Se nousee ajatuksen voimasta.
perjantaivitsi
4
912
Vastaukset
- Neiti Etsivä
Eletään Raamatun kohtausta, jossa kyläläiset ovat valmiina kivittämään kylän porton. Yhtäkkiä Jeesus hyppää raivoisan väkijoukon keskelle ja jyrisee, että hän ken on synnitön, viskatkoon ensimmäisen kiven. väkijoukko katselee nolostuneena sandaaleitaan. Yhtäkkiä kurttuinen muori tulee väkijoukosta ja jysäyttää porttoa kivella keskelle kupolia. Jeesus katsoo, että mitä helvettiä, kunnes toteaa "Ai, terve äiti!".
- pyknikko
Mistä tuntee tosimiehen nudistirannalla? -Hän pystyy kantamaan yhtä aikaa kaksi kahvikuppia ja kuusi donitsia.
- Neiti Etsivä
pyknikko kirjoitti:
Mistä tuntee tosimiehen nudistirannalla? -Hän pystyy kantamaan yhtä aikaa kaksi kahvikuppia ja kuusi donitsia.
Kolme raskaana olevaa naista istuivat iltaa ja neuloivat nuttuja tuleville vauvoilleen. yhtäkkiä yksi äideistä otti pillerin. Yksi äideistä kysyi, "Mitä tuo oli?". Pillerin ottanut äiti vastasi "Kalkkitabletti, mikä on hyväksi äidille on myös hyväksi vauvalle." Neulomista ja jutustelua jatkettiin, kunnes toinen äiti otti pillerin. "Mikäs pilleri tuo oli?" äidiltä kysyttiin. "Vitamiinia. Mikä on hyväksi äidille on myös hyväksi vauvalle", vastasi äiti ja taas jutustelu ja neulominen jatkui. Lopulta kolmas äiti otti tabletin. "No mitäs tuo oli?", äidiltä kysyttiin. "Talidomidia, en osaa kutoa hihoja", vastasi äiti.
- Kössönöm
Äiti oli lähdössä synnyttämään. Kyseli lähtiessään pieneltä pojaltaan:
"Mitä toivoisit minun sieltä tuovan?"
" Jos perse kestää niin polkuauto olis kiva ."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576