Muslimien salaliitto. Mahdotontako?

Hørr-HØHH !

Salaliittoteoreetikkojen mielestä ei ole olemassa mitään sellaista muslimien salaliittoa länsimaita ja erityisesti USAta vastaan, jonka salaliiton tarkoituksena olisi tuhota länsimaat. Salaliittoteoreetikkojen mielestä muslimit on CIAn, USAn hallituksen ym. pahojen jenkkien toimesta naamioitu syyllisiksi terrori-iskuihin. Salaliittoteoreetikkojen mukaan muslimit ovat ihan neutraalia ja harmitonta porukkaa lännen suhteen. Herätkää valvomaan, idiootit! Eivätkö esim. Lähi-idän muslimimaat muka etukäteen salaisesti suunnitelleet yhteistä aggressiivista sotilasstrategiaa kuuden päivän sodan alla? Eikö ollut mitään juutalaisvastaista salaliittoa sovittuna? Kyllä oli, kyllä sen jo myöntää kommunistinenkin tiedemies. Salaliittoja oli jo antiikin Rooman aikana (triumviraatti jne.). Omituista teissä, salkkarit, on se, että vain ja ainoastaan länsi ja kapitalismi teidän mielestänne kykenevät luomaan salaliittoja, MUTTA ITÄ, KOMMUNISMI JA ISLAM EIVÄT KYKENE!

12

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "salaliiton" luomus

      Suomen sisällissota keskustelussa tätä asiaa
      varovasti tuotiin esille kunnes isku sensuuri.

      Sensuurista voi tehdä tiettyjä johtopäätöksiä.

      • idea gjhfgj

        Marxin kommunismin idea on se, että tuotantovälineet pitää yhteiskunnallistaa, sillä niillä tuotetaan yhteiskunnalle tarpeellisia tuotteita, kuten junia ja lentokoneita, millä ihmiset liikkuvat ja leipomot tekevät leipää mitä ihmiset syövät, jotta voisivat liikkua, etteivät kuolisi nälkään. Kohta tulee lama ja taas paskahousu poliitikot demarien johdolla jauhavat paskaa, että kyllä se siitä. Koska tulee se viimeinen lama, kun sanotaan, että kyllä se siitä ei enää menekkään. Me tarvitsemme jokapäiväisen leipämme. jota EI JUMALA ANNA VAAN LEIPURI, ja jolle viljelijä on tuonut kauran. Mutta kattellaan. On mulla rahaa. En mä tähän kuole.


    • Anonyymi

      http://mvlehti.net/2015/11/25/muslimiturvapaikanhakija-minulla-on-oikeus-raiskata-lyhythameisia-naisia/

      Muslimiturvapaikanhakija: “Minulla on oikeus raiskata lyhythameisia naisia”

      Monet pelkäsivät Isis-terroristien ja muiden rikollisten soluttautuvan Eurooppaan pakolaisvirran mukana. Tämä pelko on jo toteutunut monissa osissa Eurooppaa.

      25.11.2015 23:45, 196304 lukukertaa

      Ruotsissa rajat kuitenkin pidetään täysin auki. Minkäänlaisia rajatarkastuksia ei ole, kertoo Fria Tider.

      Lehden mukaan Västernorrlandissa sijaitsevassa turvapaikanhakijoiden majoituspaikassa on asustellut joukko Isiksen seuraajia, jotka ovat myöhemmin muuttaneet Malmöhön.

      Allehanda-julkaisun edustaja keskusteli majoituspaikassa työskentelevän henkilön kanssa. Tämä oli kuullut, että asukkaiden joukossa oli Isis-terroristeja.

      “Useat ihmiset ovat kertoneet minulle tästä, vaikka kukaan ei uskalla ilmiantaa heitä, koska he pelkäävät joutuvansa ongelmiin”, kertoi lähde Allehandalle.

      Lähteellä on omat ajatuksensa siitä, keitä henkilöt voisivat olla, ja hän kertoo, että nämä eivät olleet mitään sotaa paossa. He tulivat Ruotsiin maaliskuussa ja ovat sittemmin muuttaneet Malmöhön.

      “Kaikki Ruotsiin tulijat eivät ole sitä, mitä he esittävät”, sanoo lähde.

      “Yksi heistä, joka puhui eniten, sanoi kerran aivan vakavasti, että ‘minulla on oikeus raiskata naisia, jotka käyttävät lyhyitä hameita’. Ja jos Ruotsissa tapahtuu jotain tulevaisuudessa, en ole millään tavalla yllättynyt, jos tämä henkilö ja ne kaksi muuta ovat osallisia. Toisella kerralla hän sanoi, että ‘odota vaan, kunhan saamme oleskeluluvan’.”

      Lähteet: Fria Tider ja Allehanda

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Enpä nyt tiedä, voiko jihadismia kutsua nimenomaiseksi "salaliitoksi".

      "Jihad" on islamistien valloitus-sodankäyntiä, eikä itse asiana mikään salaisuus.

      Islamisteilla eli jihadisteilla on päämäärä "alistaa (islam) kaikki maat ja kansat Allahille". "Allahin viholliset" = "vääräuskoiset" pitää alistaa islamille, tai suoraan tuhota, tappaa.

      Tuon nyt luulisi jokaisen islamista tietävän. "Islam" sanana tarkoittaa "alistumista" ja se perustuu vihaan ja pelkoon.

      Islamia ei kaikkialla maailmassa tunnusteta uskonnoksi, sillä se on enemmänkin kyllä uskonnollista julkisuuskuvaa ylläpitävä ja sen nimissä toimiva, mutta tod. olemukseltaan monirikollisjärjestö, tai -kultti, mafia.

    • Anonyymi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/terrori-iskut-miten-tilanteessa-toimii-poliisi-kohteena-olevat-ihmiset-ja-hyokkaaja/8906748#gs.76hvww

      Voiko terroristin saada antautumaan? Konkaripoliisit kertovat, mikä on ainut keino – muuten puhuvat aseet

      MTV Uutiset näytti Moskovan terrori-iskuun liittyviä videoita Karhuryhmän entiselle poliisille Harri Gustafsbergille sekä entiselle KRP:n rikosylikomisariolle Thomas Elfgrenille, joista molemmilla on valtava kokemus poliisitehtävistä kautta linjan.

      Moskovan konserttisaliin perjantai-iltana tehdyssä terrori-iskussa on kuollut ainakin 143 ihmistä ja loukkaantunut yli 140 ihmistä.

      Terroristijärjestö Isis-K on ilmoittautunut iskun tekijäksi.

      Esitimme asiantuntijoille yhdeksän kysymystä Venäjän terrori-iskusta ja yleisesti tilanteista, joissa siviilien henki on terroristien uhkaamana.


      Onko terroristi mahdollista saada antautumaan? Millä keinoin?

      – Jos olet jo mennyt sen rajan yli, että ammut aseettomia ihmisiä ja pääset ns. "tappamisen moodiin", sen keskeyttäminen verbaalisesti on erittäin epätodennäköistä.

      Ihminen on siinä tilassa niin kauan aikaa, että se joko poistuu sieltä tai sitten jäätyy, ja sitten tulee panttivankitilanne, jolloin neuvotteluyhteys aukeaa.

      Onhan se mahdollista. Historia tuntee tapauksia, joissa neuvottelemalla on saatu jotain aikaiseksi. Mutta niin kauan kun on tilanne päällä, neuvottelu ei ole ensimmäinen keinovalikoimassa, kertoo Gustafsberg.

      – Antautuminen tällaisessa tilanteessa on mahdollista, jos syntyy edes lyhyt neuvottelutilanne jossa annetaan siihen mahdollisuus.

      Ensisijainen toiminta on kuitenkin se, että nämä tekijät eliminoidaan aseilla, päättää Elfgren.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muslimit aina niputetaan yhdeksi kokonaisuudeksi, mutta tästähän ei ole oikeasti kyse.

      Niitä kun on ainakin seitsemän erilaista, ja noiden sisälläkin vielä on eroja.

      Ja ovat keskenään usein varsin huonoissa väleissä; kuten esim on päähaarojen sunni ja shia muslimien kesken. Yhteenotot muuttuvat helposti varsin verisiksi.

      Erona noissa muuten on esimerkiksi se mitenkä suhtautua "vääräuskoisiin".

    • Anonyymi

      Eihän tuohon mitään salaliittoa tarvita.
      Aivan avoimesti nuo ovat kaikkia muita vastaan.

      • Anonyymi

        "nuo"?

        Et tainnut lukea mitä kirjoitelmasi yläpuolella lukee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe