olen iloinen siskoni

villiruusu-kristalli

puolesta sillä hän löysi uuden ja paremman miehen.

Tosin epäilyttää mitä tapahtuu kun nyt onneksi entinen äijä sen tajuaa... JOS tajuaa.

38

1575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villiruusu-kristalli

      13v likan kanssa sen jalan takia ja erittäin huonot sekä epäystävälliset lääkärit sattuivat osaksemme.

      Naurettiin tytön kanssa että voi helvetti kuinka "sairas" lapsi se on hohhoijaa ;O)!!!!!!!!!!

      • villiruusu-kristalli

        juteltiin naapureiden kanssaa,istuttiinn,puhuttiin,naurettiin ja helvetin kivaa oli vaikka satoi ja mutta nautittiin silti ;O)

        Suosittelen muillekkin elämän pikku iloista nauttimista!!!!!
        ;D !!!!!


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        juteltiin naapureiden kanssaa,istuttiinn,puhuttiin,naurettiin ja helvetin kivaa oli vaikka satoi ja mutta nautittiin silti ;O)

        Suosittelen muillekkin elämän pikku iloista nauttimista!!!!!
        ;D !!!!!

        pomo laittoi ukon ojennukseen.
        Saan enempi omaa aikaa tilaa ja eri töitä ku äijä.Pääsen hetkeksi veke sen kyttäyksen alta jes.Tietyt hommat viel yhdessä tehtävä mutta se ei haittaa kun ei o jatkuvasti ja saan alkaa kulkemaan yleisillä eikä tartte aina olla ukon autossa kiinni.Alkaen kesäkk alussa.

        16v serkku oli yötä 13v likan seurana.

        Nyt ollaan töissä.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        pomo laittoi ukon ojennukseen.
        Saan enempi omaa aikaa tilaa ja eri töitä ku äijä.Pääsen hetkeksi veke sen kyttäyksen alta jes.Tietyt hommat viel yhdessä tehtävä mutta se ei haittaa kun ei o jatkuvasti ja saan alkaa kulkemaan yleisillä eikä tartte aina olla ukon autossa kiinni.Alkaen kesäkk alussa.

        16v serkku oli yötä 13v likan seurana.

        Nyt ollaan töissä.

        eilen käytiin kahvilla ukon veljen perheen luona ja syötiin ABC-myymälässä.Ruoka tosi pahaa.
        Takas tullessa ajettiin pikkasen harhaan..
        Ihanaa kun sain eilen tehdä työt yksin ja aikalailla nyt jatkossa joka pvä paitsi tietty en vahauksia.


    • Mahdat

      tietää, että on parempi, oletko koeajanut molemmat?

      • villiruusu-kristalli

        selvennätkö mitä tarkoitat?

        Olen sairiksella kun meinasi tapahtua paha tapaturma minulle ja oli vähällä etten tippunut isoa pudotusta töissä mutta onneksi koipi vain pahasti venähti.

        Eilen illalla istuttiin pihalla kahvilla naapurin kanssa.

        Äsken käytiin kahvilla kaverini luona.

        Pomon kanssa käyty useita luottamuksellisia keskusteluja ja se kyllästynyt siihen kuinka äijä mua kohtelee ...


    • villiruusu-kristalli

      on jossain mainoksessa.

      Sille oli sitä vanhemmat tytöt kiljuneet "Iiii toi on siitä mainoksesta!!" kun olivat likan nähneet bussissa ja usein IRC-galleriassa myös jengi kysyy sitä samaa ;O)

    • villiruusu-kristalli

      13v likka soitti että sen kaveri tuosta naapurista on poliisiasemalla;/

      Tyttö sanoi että meni opiskelu halut koska kyseinen tyttö sen hyvä ystävä ja likka ite saanut asiansa kuntoon ja meidän perheen asiat nytten kunnossa niin tyttö tosi pahoillaan ystävänsä vuoksi ;(((

      Ei sen kummemmin haittaa kun ei olla ystäviä tän perheen kanssa vaikka jutellaankin pihalla joskus mutta harmittaa tyttäreni puolesta ja ajattelen äitinä miltä itsestäni tuntuisi samassa tilanteessa;/

      Enkä ikinä toivo pahaa kellekään en ees vihamiehelle!!!

      • villiruusu-kristalli

        pomo sanoi ettei voi sietää ukon kaltaisia ihmisiä jotka kohtelevat muita kuin koiria tai siis vielä pahemmin.

        Äijä luulee osaavansa kaiken eikä ikinä myönnä virheitään.


    • myös olen iloinen

      siskoni puolesta, sillä hän pääsi kummiksi veljenpojalleni, vaikka alkuun olin todella näreissään siitä että mua ei valittu, jopa kateellinen, mutta ymmärän miksi.

      • villiruusu-kristalli

        hienoa vaikka tietty harmi sinun puolestasi.


      • villiruusu-kristalli

        leikkiessään toisen tunteilla ja nyt tarkoitan niitä jotka sinut omasta mielestään "tuntevat"?

        Itse aina läheisilleni lojaali ja vaikka paskaa saankin niskaani usein,silti ihmisistä haluan ajatella pelkkää hyvää,haluan auttaa..

        Onko virhe olla liian kiltti avoin ja liian rehellinen?

        Missä kulkee raja?

        Pitäiskö kaikille haistattaa paskat ja olla vaan itekseni,hankkia kaverit kauempaa ku liian läheltä...?


    • villiruusu-kristalli

      pihalla kahvilla naapureiden kanssa ja eräs yksinäinen perheenäiti katsoi minuun vihaisesti ohi mennessään koska olen saanut ystäviä täältä vaikka ollaan asuttu useita vuosia heitä vähemmän.

      Ketään ei koskaan kielletä tulemasta mukaan iloiseen joukkoomme.

      Lapsemme ovat kavereita keskenään.

      Hänen miehensä juo aika paljon ja on mukava mutta kaikki naapurit tietävät kuinka pahasti vaimoaan haukkuu ja kuinka mies lähtee vaimoaan karrkuun kun ei kestä muijansa ainaista mökötystä ja ilottomuutta.

      Ai mistä tiedän no hänen miehensä kertoo asiooita miehelleni ja muille ja ikävää mutta totta,juttu kulkee eteenpäin,ikävää tälle äidille..

      • ajattelin vaan

        Mitäs jos kutsuisit sen naisen kahville ja juttelemaan?
        On varmaan vaan saanut väärän kuvan, jos on nähnyt miehensä juttelemassa ja naureskelemassa sinun kanssasi.Olisko mustasukkaisuus syynä käytökseen...


      • villiruusu-kristalli
        ajattelin vaan kirjoitti:

        Mitäs jos kutsuisit sen naisen kahville ja juttelemaan?
        On varmaan vaan saanut väärän kuvan, jos on nähnyt miehensä juttelemassa ja naureskelemassa sinun kanssasi.Olisko mustasukkaisuus syynä käytökseen...

        täytyypä seuraavan kerran kysäistä että tulisiko.

        Me siis minä ja muut pihalla kahvittelijat kun olemme aina automaattisesti ajatelleet että seuraamme voi tulla pyytämättäkin mutta ei se oo kaikille itsestäänselvyys.

        En välttämättä menis minäkään jos näkisin puolituttuja ulkona juttelemassa keskenään...


    • villiruusu-kristalli

      vihdoinkin siskoni sai avaimensa takaisin hakkaaja ukolta.

      Koko päivän oon pessyt pyykkiä ja välillä nukkunut.

      Lakanat vaihdoin ja kävin ystäväni kanssa lenkillä.Sillä oli mukana sen koira ja kummipoikani ja mulla pienempi hauva.

      Mies koko päivän töissä.

      Likka kävi lääkärissä ja mentävä sen kanssa kättärille.Jos sieltä sais parempaa palvelua kuin lastenklinikalta.Tän kk vikaan päivään asti sillä urheilikielto ja taas uusi lääkekuuri.Tilasin tytölle fysioterapiaan ajan ja onneksi sen sai jo ens kk alussa.

      • villiruusu-kristalli

        raskaasti...

        Tänään mentävä töissä käymään kun likan luokka tulee sinne tutustumiskäynnille.


      • villiruusu-kristalli

        vituta vaan ihan muut asiat.

        Kyllä kuitenkin elämä taas voittaa ja vitutus häipyy ja kuten aina,saadaan asiat järjestymään kun ei vaivuta synkkyyteen ja ajatellaan positiivisesti.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        vituta vaan ihan muut asiat.

        Kyllä kuitenkin elämä taas voittaa ja vitutus häipyy ja kuten aina,saadaan asiat järjestymään kun ei vaivuta synkkyyteen ja ajatellaan positiivisesti.

        se vierailu ja nyt tietty alkoi päätäkin särkemään(

        Kohta puettava päälle.Äijä tulee hakemaan minut noin reilu tunnin kuluttua.


    • villiruusu-kristalli

      olivat tyytyväisiä.

      Sen jälkeen vietiin likan kaksi kaveria mäcciin.

      Nuorintyttö tekee jatkuvasti tyhmyyksiä kaverinsa kanssa.Ollaan kielletty ettei sain olla kyseisen likan kanssa mutta kun se asuu naapurissa ja ei aina voi olla vatimassa.

      Hitto toi ukkokin on taas idiootti.

      • villiruusu-kristalli

        likan kavereita kahdestaan odottamaan tyttöä kun veimme yhdyshenkilömme hotelli pressaan.

        Olivat siivonneet siillä välin;)

        Tyttö meni serkulleen yöksi.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        likan kavereita kahdestaan odottamaan tyttöä kun veimme yhdyshenkilömme hotelli pressaan.

        Olivat siivonneet siillä välin;)

        Tyttö meni serkulleen yöksi.

        oltiin töissä,vein koiran ulos ja ukko teki sillä välin aamiaista.


      • Olet kultainen
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        oltiin töissä,vein koiran ulos ja ukko teki sillä välin aamiaista.

        Kun kerroit, voi muutkin hyötyä:)))


      • villiruusu-kristalli
        Olet kultainen kirjoitti:

        Kun kerroit, voi muutkin hyötyä:)))

        tsori jos ei kiinnosta,ei aina minuakaan mutta ei haittaa,jokainen päättää itse mistä tykkää ja mistä ei;)

        Kaveripariskunta tuli kahville kummipoikamme kanssa.

        Parisen tuntia oltiin pihalla juotiin kahvia ja kasteltiin nurmikot ja naurettiin naapureiden kanssa.

        Tiedän että kommenttisi oli sarkasmia tms mutta no problemos ;O>

        13v tyttö toisenkin yön serkullaan.

        Oli ihana käydä saunassa naapurin vuorolla,se kun aikaisemmin kuin meillä.


      • Tiätsä
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        tsori jos ei kiinnosta,ei aina minuakaan mutta ei haittaa,jokainen päättää itse mistä tykkää ja mistä ei;)

        Kaveripariskunta tuli kahville kummipoikamme kanssa.

        Parisen tuntia oltiin pihalla juotiin kahvia ja kasteltiin nurmikot ja naurettiin naapureiden kanssa.

        Tiedän että kommenttisi oli sarkasmia tms mutta no problemos ;O>

        13v tyttö toisenkin yön serkullaan.

        Oli ihana käydä saunassa naapurin vuorolla,se kun aikaisemmin kuin meillä.

        Mua jontenkii pännii tää nykyajan pinnallisuus.
        Sussa mä näen ihmisen joka ajattelee elämää laajemmin,syvällisesti, sillein toiset huomioon ottavasti. Kyllä mä haluaisin tuntea tommosen ihmisen:)))


      • villiruusu-kristalli
        Tiätsä kirjoitti:

        Mua jontenkii pännii tää nykyajan pinnallisuus.
        Sussa mä näen ihmisen joka ajattelee elämää laajemmin,syvällisesti, sillein toiset huomioon ottavasti. Kyllä mä haluaisin tuntea tommosen ihmisen:)))

        viestisi!!!

        Itsekin inhoon pinnallisuutta ylikaiken koska se teennäistä tekopyhää paskaa!!!

        Kohta ois mentävä nukkumaan kun huomenna jälleen töitä.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        tsori jos ei kiinnosta,ei aina minuakaan mutta ei haittaa,jokainen päättää itse mistä tykkää ja mistä ei;)

        Kaveripariskunta tuli kahville kummipoikamme kanssa.

        Parisen tuntia oltiin pihalla juotiin kahvia ja kasteltiin nurmikot ja naurettiin naapureiden kanssa.

        Tiedän että kommenttisi oli sarkasmia tms mutta no problemos ;O>

        13v tyttö toisenkin yön serkullaan.

        Oli ihana käydä saunassa naapurin vuorolla,se kun aikaisemmin kuin meillä.

        huomioon muut ja vastineeksi usein jää pelkkää ilmaa...


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        huomioon muut ja vastineeksi usein jää pelkkää ilmaa...

        toistan itseäni kun en jaksanut lukea aikaisempia kirjoituksiani ja lahopää kun olen niin tietty enmuista eli eilen parisen tuntia illalla istuttiin ulkona naapureiden kanssa joihin toivon vielä paremmin tutustuvani,kasteltiin nurmikko ja suunniteltiin talotoimikunnan kokus listaa.

        Kaveripariskunta kävi meillä kahvilla ja oltiin töissä.

        Tänään oltiin töissä,käytiin kaverilla kahvilla ja tein pitkän lenkin koiran kanssa,mentiin töihin ja vietiin nuorimmat tytöt sekä mummi,ukon siskontytön 7v synttäreille ja nyt taas töissä.

        Illalla jälleen istutaan ulkona kahvilla eli en voi olla niin kaamee akka vaik välillä oonkin kun toiset kuvittelee kun seurassani viihdytään ja meillä ei voi mennä perheenä eikä ukon kanssa niinn huonosti kuin toiset luulee kun jaksamme touhuta paljon yhdessä ja kun serassamme viihdytään.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        toistan itseäni kun en jaksanut lukea aikaisempia kirjoituksiani ja lahopää kun olen niin tietty enmuista eli eilen parisen tuntia illalla istuttiin ulkona naapureiden kanssa joihin toivon vielä paremmin tutustuvani,kasteltiin nurmikko ja suunniteltiin talotoimikunnan kokus listaa.

        Kaveripariskunta kävi meillä kahvilla ja oltiin töissä.

        Tänään oltiin töissä,käytiin kaverilla kahvilla ja tein pitkän lenkin koiran kanssa,mentiin töihin ja vietiin nuorimmat tytöt sekä mummi,ukon siskontytön 7v synttäreille ja nyt taas töissä.

        Illalla jälleen istutaan ulkona kahvilla eli en voi olla niin kaamee akka vaik välillä oonkin kun toiset kuvittelee kun seurassani viihdytään ja meillä ei voi mennä perheenä eikä ukon kanssa niinn huonosti kuin toiset luulee kun jaksamme touhuta paljon yhdessä ja kun serassamme viihdytään.

        ukon veljen perhe hyvinkäältä.

        Hyvää yötä!


    • fanisi

      olet? oletko unohtanut meidät (rakkaat fanisi)? olisi kiva taas lukea teidän perheen kommelluksia. tulethan pien takaisin????

      • villiruusu-kristalli

        nuorimpien lasten ja ukon kanssa.
        Piti mennä kaikkiin laitteisiin vaikka vähhän huno olo olikin mutta hauskasti ja nopeasti meni koko päivä.

        Niin ja kiitos,sanottu sarkasmilla tai totuudella niin kiitti.

        Eilenkin menin jo klo 21 nukkumaan.
        Taas ollut rankkaa ja väsyttävää.

        14 tasan,saan tietää uudesta työpaikasta ai miks nooh pomosta on tullut tosi vitttumainen ja enkä oo vieläkään saanut täysiä tunteja vaikka alussa luvattiin.
        Tilanne töissä tällä hetkellä liian epävarma.

        Siskontyttö oli isäänsä käynyt eilen kiinni ja tavarat lentelivät.
        Ei tietoo kuka aloitti ja miksi mutta yksi syy riitaan kun 16v tyttö päätti että isänsä ja pikkusiskot siivoaa kämpän kun likalla bailut lauantaina mutta ei se juttu niin mene.

        Nuorempi kaksosista isäänä homottelee mikä väärin vaik toisaalta ymmärrettävää sekin heidän tilanteensa ttuntien...


      • fanisi
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        nuorimpien lasten ja ukon kanssa.
        Piti mennä kaikkiin laitteisiin vaikka vähhän huno olo olikin mutta hauskasti ja nopeasti meni koko päivä.

        Niin ja kiitos,sanottu sarkasmilla tai totuudella niin kiitti.

        Eilenkin menin jo klo 21 nukkumaan.
        Taas ollut rankkaa ja väsyttävää.

        14 tasan,saan tietää uudesta työpaikasta ai miks nooh pomosta on tullut tosi vitttumainen ja enkä oo vieläkään saanut täysiä tunteja vaikka alussa luvattiin.
        Tilanne töissä tällä hetkellä liian epävarma.

        Siskontyttö oli isäänsä käynyt eilen kiinni ja tavarat lentelivät.
        Ei tietoo kuka aloitti ja miksi mutta yksi syy riitaan kun 16v tyttö päätti että isänsä ja pikkusiskot siivoaa kämpän kun likalla bailut lauantaina mutta ei se juttu niin mene.

        Nuorempi kaksosista isäänä homottelee mikä väärin vaik toisaalta ymmärrettävää sekin heidän tilanteensa ttuntien...

        tarkoitin niin kuin sanoin. ei mitenkään sarkastisesti tarkoittanut. piristää kummasti omaakin päivää nuo sinun kirjoitukset :)
        kiitos niistä. :) :)


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        nuorimpien lasten ja ukon kanssa.
        Piti mennä kaikkiin laitteisiin vaikka vähhän huno olo olikin mutta hauskasti ja nopeasti meni koko päivä.

        Niin ja kiitos,sanottu sarkasmilla tai totuudella niin kiitti.

        Eilenkin menin jo klo 21 nukkumaan.
        Taas ollut rankkaa ja väsyttävää.

        14 tasan,saan tietää uudesta työpaikasta ai miks nooh pomosta on tullut tosi vitttumainen ja enkä oo vieläkään saanut täysiä tunteja vaikka alussa luvattiin.
        Tilanne töissä tällä hetkellä liian epävarma.

        Siskontyttö oli isäänsä käynyt eilen kiinni ja tavarat lentelivät.
        Ei tietoo kuka aloitti ja miksi mutta yksi syy riitaan kun 16v tyttö päätti että isänsä ja pikkusiskot siivoaa kämpän kun likalla bailut lauantaina mutta ei se juttu niin mene.

        Nuorempi kaksosista isäänä homottelee mikä väärin vaik toisaalta ymmärrettävää sekin heidän tilanteensa ttuntien...

        kukat ostettiin eilen naapurin kanssa.
        Ukko ja pienempi koira oli mukana.
        Illalla töissä ja sillä välin muut naiset ne kukat istuttivat jonka jälkeen juotiin pihalla kahvit.

        Työn saisin heti tai viimmeiatään elokuussa..

        Eilinen palaveri,voi-paska!

        Tänään Tallinnaaan jee!!

        Ukkokäyttäytyy niin kuin se sais orgasmin joka kerta kun on ilkeä mulle ja lapsille...


      • villiruusu-kristalli
        fanisi kirjoitti:

        tarkoitin niin kuin sanoin. ei mitenkään sarkastisesti tarkoittanut. piristää kummasti omaakin päivää nuo sinun kirjoitukset :)
        kiitos niistä. :) :)

        hali.
        Tuli todella hyvä mieli ;>


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        hali.
        Tuli todella hyvä mieli ;>

        no ok hmm hih hih.......

        Laivalla oli sikahauskaa!!!!!
        Puhuttiin satamassa pitkään nuorien poikien kanssa,tuli juttelemaan pariskuntaa ja tanssiakin sain niin ja tanssitytöksikin minua luulötiin että jooh...

        Sain tietää että likkojen siis että he polttavat mutta jaahas kunhan ei isänsä tiedä niin voi voi.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        no ok hmm hih hih.......

        Laivalla oli sikahauskaa!!!!!
        Puhuttiin satamassa pitkään nuorien poikien kanssa,tuli juttelemaan pariskuntaa ja tanssiakin sain niin ja tanssitytöksikin minua luulötiin että jooh...

        Sain tietää että likkojen siis että he polttavat mutta jaahas kunhan ei isänsä tiedä niin voi voi.

        naapuri että polttavat mutta ei kerro ukolle koska ietää kuinka ilkeä se on.

        Hyvät torkat tuli kaikille.
        Olin nuorimpien juhlissa.

        Eilen illalla istuttiin pihalla naapureiden kanssa.

        Kaveri soitti että ovat tulossa kahville kohta.

        Elämäni olisi täydellistä ilman kusipääsohvapottu ukkoa.

        Likat menee serkulleen bailaamaan koska sillä synttärit.

        Illalla ois juhlat tuossa pihalla kun naapurista venäläinen nainen valmistuu vammaisten hoiitajaksi ja tarjoaa kutsutuille mutta ei kiinnosta,ehkä mentävä on plääh

        Ukko ei tiedä vielä että se tekee jatkossa mun ja omat työt mutta hah oon iloinen kun saa tietää.
        Kusipäälle oikein.
        Itse teen kaikenlaisia muita töitä mutta saan syksyllä muita töitä toisesta firmasta se kiintonaisempaa joten otan vastaan.

        Nyt kivaa kun saan kesän olla paskasta


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        naapuri että polttavat mutta ei kerro ukolle koska ietää kuinka ilkeä se on.

        Hyvät torkat tuli kaikille.
        Olin nuorimpien juhlissa.

        Eilen illalla istuttiin pihalla naapureiden kanssa.

        Kaveri soitti että ovat tulossa kahville kohta.

        Elämäni olisi täydellistä ilman kusipääsohvapottu ukkoa.

        Likat menee serkulleen bailaamaan koska sillä synttärit.

        Illalla ois juhlat tuossa pihalla kun naapurista venäläinen nainen valmistuu vammaisten hoiitajaksi ja tarjoaa kutsutuille mutta ei kiinnosta,ehkä mentävä on plääh

        Ukko ei tiedä vielä että se tekee jatkossa mun ja omat työt mutta hah oon iloinen kun saa tietää.
        Kusipäälle oikein.
        Itse teen kaikenlaisia muita töitä mutta saan syksyllä muita töitä toisesta firmasta se kiintonaisempaa joten otan vastaan.

        Nyt kivaa kun saan kesän olla paskasta

        ja teen työt likan sekä kaverin kanssa.

        Tuli taukoa koska tytön kaverin laioksesta soitettiin ja varmistettiin kaverin pääsy meille.

        Huvittaa kun toiii siivoo.
        Se lumetta koska niin ei ikinä tapahdu ja vain nyt koska leikkii marttyyria ja teeskentelee,muulloin ei siivoa.

        Nuorimmat tytöt joutuivat koirratkin hoitamaan kun oltiin laivalla.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kukat ostettiin eilen naapurin kanssa.
        Ukko ja pienempi koira oli mukana.
        Illalla töissä ja sillä välin muut naiset ne kukat istuttivat jonka jälkeen juotiin pihalla kahvit.

        Työn saisin heti tai viimmeiatään elokuussa..

        Eilinen palaveri,voi-paska!

        Tänään Tallinnaaan jee!!

        Ukkokäyttäytyy niin kuin se sais orgasmin joka kerta kun on ilkeä mulle ja lapsille...

        luukkiin ton narsistisen sohvapotun takia.
        Ois ollut ihanaa ja piristävää mutta haluan olla välillä erossa tosta ääliöstä.
        Se lähti nuorimmanlikan ja kaveripariskunnan kanssa,onneksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe