Olipa yllätys melkoinen, kun näin nakurannalle tuodun ihan oikean saunamökin. Vaikka se on jalaksille rakennettu ja suht pieni, on se tosi tarpeeseen.
Puita oli, mutta lämmitys pitää hoitaa talkoilla.
Avaimen saa portilta, eikä maksa mitään.
Ruissalon nakuranta
77
8453
Vastaukset
- mielessä tänä kesänä
siellä mikäli käyttäjiä riittää, ensi kesänä sinne rakennetaan pieni naturisti kylpylä
ps. saunan ovessa lappu: vain naturisteille
pyyhkeet tässä saunassa ehdottomasti kielletty- Ei ole lappua
Tuon lappujutun kyllä keksit itse. Pari saunojaa kyllä oli ja ilman pyyhettä.
- joku mielenvikanen
Ei ole lappua kirjoitti:
Tuon lappujutun kyllä keksit itse. Pari saunojaa kyllä oli ja ilman pyyhettä.
repinyt pois
meneppä huomenna uudestaan katsomaan varmasti on lappu joka kieltää pyyhkeet
oli muuten mahtavat löylyt - Vapaus
Todella mukavaa että naturismi etenee Turussa. Täytyypä mennä käymään.
- kyttäämisen!
Vapaus kirjoitti:
Joku on käsin lisännyt tuohon lappuun, että "Nimimerkki Vapaudella on PYSYVÄ PORTTIKIELTO tähän saunaan!"
- Vapaus
kyttäämisen! kirjoitti:
Joku on käsin lisännyt tuohon lappuun, että "Nimimerkki Vapaudella on PYSYVÄ PORTTIKIELTO tähän saunaan!"
Enpä usko. Tai jos onkin niin omin lupineen ja sellaisella kiellolla ei ole mitään arvoa.
No pianhan se nähdään kun aion mennä sinne saunomaan kun ilmat tästä lämpenee. - TOLLO sinä olet
Vapaus kirjoitti:
Enpä usko. Tai jos onkin niin omin lupineen ja sellaisella kiellolla ei ole mitään arvoa.
No pianhan se nähdään kun aion mennä sinne saunomaan kun ilmat tästä lämpenee.Mene pois vaan, niin huomaat itsekin, millainen TOLLO sinä olet.
Kyllä siellä on sellainen kieltokyltti ja se sitoo täysin myös sinua.
KYTTÄÄMINEN on KIELLETTYÄ kaikissa saunoissa, tuolla kiellosta muistutetaan oikein ERIKSEEN kyltillä. - Vapaus
TOLLO sinä olet kirjoitti:
Mene pois vaan, niin huomaat itsekin, millainen TOLLO sinä olet.
KYTTÄÄMINEN on KIELLETTYÄ kaikissa saunoissa, tuolla kiellosta muistutetaan oikein ERIKSEEN kyltillä.Mennää, mennään ja sittenhän totuus paljastuu.
Ps. Kellekkään ei voi antaa porttikieltoa sellaiseen paikkaan jossa ei ole koskaan edes käynyt. - aina alastomana saunassa
Vapaus kirjoitti:
Mennää, mennään ja sittenhän totuus paljastuu.
Ps. Kellekkään ei voi antaa porttikieltoa sellaiseen paikkaan jossa ei ole koskaan edes käynyt.saunan ovessa on lappu joka kieltää pyyhkeet ja uimaasut saunassa
sinusta ei lue mitään, olet sydämmellisesti tervetullut saunomaan turun naturistien kanssa
ps. tänään kävin, tarkistamassa tuon lapun tekstin. - Arabi
Vapaus kirjoitti:
Kyttäämään,josko ois tullut alastomia lapsia paikalle.
Paitsi että ruissalossa ei ole nakurantaa.
Ottaako pattiin. - pysy poissa
Arabi kirjoitti:
Kyttäämään,josko ois tullut alastomia lapsia paikalle.
Paitsi että ruissalossa ei ole nakurantaa.
Ottaako pattiin.ei sinua kaivata sinne
vapaus on tervetullut osaa käyttäytyä toisin kuin sinä
sinulla taitaa olla jonkinnlainen pakko miele lapsia kohtaan kun joka ketjussa puhut lapsista
oletko pedofiili? - Arabi
pysy poissa kirjoitti:
ei sinua kaivata sinne
vapaus on tervetullut osaa käyttäytyä toisin kuin sinä
sinulla taitaa olla jonkinnlainen pakko miele lapsia kohtaan kun joka ketjussa puhut lapsista
oletko pedofiili?Pedofiilin uhri, ja iäsikin sanoi:jotta sinut ois pitänyut laskea lakanalle.
Sen verran tyhmä olet. Vituttaako olla impotentti. - Tällainen kyltti
aina alastomana saunassa kirjoitti:
saunan ovessa on lappu joka kieltää pyyhkeet ja uimaasut saunassa
sinusta ei lue mitään, olet sydämmellisesti tervetullut saunomaan turun naturistien kanssa
ps. tänään kävin, tarkistamassa tuon lapun tekstin.Tällainen oikein tehtaassa tehty kyltti oli ruuvattu saunan oveen.
"Nimimerkki Vapaudelta PÄÄSY KIELLETTY!"
Revi siitä sitten huumoria ;-) - Vapaus
aina alastomana saunassa kirjoitti:
saunan ovessa on lappu joka kieltää pyyhkeet ja uimaasut saunassa
ps. tänään kävin, tarkistamassa tuon lapun tekstin.Kiitos. Tulen ilman muuta joku päivä käymään ja saunomaan.
- Vapaus
Tällainen kyltti kirjoitti:
Tällainen oikein tehtaassa tehty kyltti oli ruuvattu saunan oveen.
"Nimimerkki Vapaudelta PÄÄSY KIELLETTY!"
Revi siitä sitten huumoria ;-)Huumoriahan tuo onkin. Ei suinkaan totta.
- ihmeessä
TOLLO sinä olet kirjoitti:
Mene pois vaan, niin huomaat itsekin, millainen TOLLO sinä olet.
KYTTÄÄMINEN on KIELLETTYÄ kaikissa saunoissa, tuolla kiellosta muistutetaan oikein ERIKSEEN kyltillä.pitää koko ajan haukkua jotain TOLLOKSI..siis miksi??????eikö jokaiselle olekaan luotu oikeutta olla sitä mieltä mitä on????se joka toista haukkuu, on yleensä itse sellainen.
- Tollojen tollo
ihmeessä kirjoitti:
pitää koko ajan haukkua jotain TOLLOKSI..siis miksi??????eikö jokaiselle olekaan luotu oikeutta olla sitä mieltä mitä on????se joka toista haukkuu, on yleensä itse sellainen.
Totta, itse olen TOTAALISESTI Vapauteen KYPSYNYT Tollojen tollo.
Mutta jos joku hokee TUHANSIA SAMANSISÄLTÖISIÄ viestejä, niin kyllä hänestä voi tehdä kaimani.
Näin se vaan on!!! - olevasi tollo
Tollojen tollo kirjoitti:
Totta, itse olen TOTAALISESTI Vapauteen KYPSYNYT Tollojen tollo.
Mutta jos joku hokee TUHANSIA SAMANSISÄLTÖISIÄ viestejä, niin kyllä hänestä voi tehdä kaimani.
Näin se vaan on!!!täytyy muistaa se tärkein asia
vapaus ei aloita keskusteluja ainoastaan vastaa - nimimerkilläänkin
olevasi tollo kirjoitti:
täytyy muistaa se tärkein asia
vapaus ei aloita keskusteluja ainoastaan vastaaHeh, tekevälle sattuu vahinkoja ;-)
- ei ruissalossa
ole nakurantaa
epävirallinen nakuranta on paikassa jonne pääsee ainoastaan polkua pitkin.
helikopterillako ne toi saunan sinne?
voi elämän kevät teidän kanssa.- Jonne pääsee
Vain polkua pitkin?
Eli veneet ja kaikki kulkee polkua pitkin. Pitsihuvilakin on varmaan rakennettu polkua pitkin. Mites ne autot on tuotu sinne pihalle? - rannasta puhut?
Jonne pääsee kirjoitti:
Vain polkua pitkin?
Eli veneet ja kaikki kulkee polkua pitkin. Pitsihuvilakin on varmaan rakennettu polkua pitkin. Mites ne autot on tuotu sinne pihalle?onko siellä kaksi 'naku rantaa'?
missä itse käyn ei ole pitsihuvilaa
- ARVOSTELIJA
Käynyt ruissalossa. heh heh .
Oot aikamoinen, munaton satu setä. - tuhriko vieraskirjaa
Vieraskirjan avulla on tarkoitus seurata saunan saamaa suosiota.
Jos ujostuttaa, niin voihan kirjoittaa, kuten oli tehtykin: "aku ankka", "Iines Ankka", "Hessu Hopo". Oli siellä oikeitakin nimiä.
Kyllä nuo nimimerkitkin asian ajaa. Toivottavasti jokainen kirjoittaa, että todellinen suosio näkyy.- Saunan suosio
On kohtuullinen ilmoista huolimatta. Lähes viikon aikana on vieraskirjaan ilmaantunut 32 nimeä tai nimimerkkiä.
- Ruissaloon
Saunan suosio kirjoitti:
On kohtuullinen ilmoista huolimatta. Lähes viikon aikana on vieraskirjaan ilmaantunut 32 nimeä tai nimimerkkiä.
Ja laitan saunan lämpiämään. Sauna on kuumana kello 10 alkaen.
- pariskunta tku
Ruissaloon kirjoitti:
Ja laitan saunan lämpiämään. Sauna on kuumana kello 10 alkaen.
tulemme klo 11 saunomaa
tuomme termarissa kahvit saunan lämmittäjälle - Kahvin tuojille
pariskunta tku kirjoitti:
tulemme klo 11 saunomaa
tuomme termarissa kahvit saunan lämmittäjälleTänään ymmärsin ottaa omat kahvit mukaan.
Tuli tänään kokeiltua saunan koko. Lauteille mahtui 7 henkeä. Mutta kun sinne pyrki yksi lisää, niin tilaa löytyi kummasti. Mahtoiko osaksi vaikuttaa naisen solakkuus ja iloinen nauru?
- Kaivataan
Onko se sauna siellä Kolkannokassa, jossa olemme n. 15 vuotta sitten nuorena parina ottaneet ensiaskeleet naturismiin.
- sauna oli mahtava
ainut miinus lauteille ei mahdu kuin 5-6 henkilöä kerrallaan
tänäänkin oli toistakymmentä ihmistä paikalla.
onneksi oli aurinkoista, mukavahan siinä oli alastomana ottaa aurinkoa ja odottaa omaa vuoroaan päästä lauteille
KIITOS MEIDÄNKIN PUOLESTA SAUNASTA
JOKAISELLA NAKURANNALLA PITÄISI OLLA SAUNA
KOSKAHAN YYTERIIN SAADAAN NATURISTEILLE ILMAINEN SAUNA- Kuulin tänään saunalla
Että sunnuntaina on Naturistien (SNC) kesäkauden avajaiset savusaunalla Liedossa.
- Nyt polkemaan
Kuulin tänään saunalla kirjoitti:
Että sunnuntaina on Naturistien (SNC) kesäkauden avajaiset savusaunalla Liedossa.
Ruissalon rannalle.
- Ruissalon ruikuttaja
Nyt polkemaan kirjoitti:
Ruissalon rannalle.
VITUN KUSIPÄÄT, kun puijasitte tuolla saunalla!
Kiersin tänään kaikki ruissalon rannat, enkä löytänyt yhtään ilmaista saunaa miltäkään rannalta.
Kaikkein vähiten Kolkannokan pitsihuvilan rannasta, mutta oli siellä pari hinttaria runkkaamassa toisiaan.
Liekö siellä harrastettu alastomuuden Vapautta?
Ps. Ei ollut saunaa, eikä vapauden sisäänpääsyä kieltävää lappustakaan... - Naturisti
Ruissalon ruikuttaja kirjoitti:
VITUN KUSIPÄÄT, kun puijasitte tuolla saunalla!
Kiersin tänään kaikki ruissalon rannat, enkä löytänyt yhtään ilmaista saunaa miltäkään rannalta.
Kaikkein vähiten Kolkannokan pitsihuvilan rannasta, mutta oli siellä pari hinttaria runkkaamassa toisiaan.
Liekö siellä harrastettu alastomuuden Vapautta?
Ps. Ei ollut saunaa, eikä vapauden sisäänpääsyä kieltävää lappustakaan...olen menossa tänään taas saunomaan voin ottaa kuvan saunasta todisteeksi, sovitaan illalla mihin laitan kuvan voit käydä sitten katsomassa
sauna on kolkannokassa - Ei ole, ei!
Naturisti kirjoitti:
olen menossa tänään taas saunomaan voin ottaa kuvan saunasta todisteeksi, sovitaan illalla mihin laitan kuvan voit käydä sitten katsomassa
sauna on kolkannokassaYksi vapaus jo ajoi kolmesataa kiolmetriä turhaan kun EI OLE SAUNAA!
Ei ole, ei! - se on sinun päänsärky
Ei ole, ei! kirjoitti:
Yksi vapaus jo ajoi kolmesataa kiolmetriä turhaan kun EI OLE SAUNAA!
Ei ole, ei!jollet tiedä missä on ruissalon epävirallinen nakuranta
se on ollut samassa paikassa jo 10vuotta sauna reilun viikon
ja vieraskirjan mukaan löylyistä nauttinut jo toistasataa ihmistä
taidat asua liian kaukana turusta ja siksi valehtelet törkeästi kun ett itse pääse nauttimaan alastonterapiasta
siellä ei pyyhkeihin pukeutuneet pilaa nautintoa
siitä pitää huolen lappu joka kieltää uimaasut ja pyyhkeet - aikaa sitten
se on sinun päänsärky kirjoitti:
jollet tiedä missä on ruissalon epävirallinen nakuranta
taidat asua liian kaukana turusta ja siksi valehtelet törkeästi kun ett itse pääse nauttimaan alastonterapiasta
siitä pitää huolen lappu joka kieltää uimaasut ja pyyhkeetHöpö höpö. Ruissalon nakuranta on LAKKAUTETTU aikaa sitten.
Viime kesänä poliisi kävi Kennonnokassa hinttipoikia pukemaan uikkarit päälleen, kun nämä vähän nauttivat sun "terapiastasi" liian näkyvästi.
Sun "terapiasi" ei poliisin mukaan ole soveliasta pikkulasten nähden. - neljä ehjää
aikaa sitten kirjoitti:
Höpö höpö. Ruissalon nakuranta on LAKKAUTETTU aikaa sitten.
Viime kesänä poliisi kävi Kennonnokassa hinttipoikia pukemaan uikkarit päälleen, kun nämä vähän nauttivat sun "terapiastasi" liian näkyvästi.
Sun "terapiasi" ei poliisin mukaan ole soveliasta pikkulasten nähden.kärsit luetun ymmärtämisen puutteesta, puhe on ollut EPÄVIRALLISESTA rannasta
katsos kun suomessa ei ole kuin yksi virallinen naku ranta enää
vaikka jokainen naturisti tietää että yyterissä-pihlajansaaressa sekä ruissalossa on epäviralliset mutta täysin toivivat nakurannat
en tiedä missä on kennonnokka mutta
poliisi tosiaan kävi viime kesänä kolkannokassa käskemässä kahta miestä pukemaan uima housut
syy selvisi tuohon naurettavaan ebisodiin
iso ulkomaalais joukko olisi halunnut tulla juuri sinne krillaamaan mutta eihä ne miehet kestä jos heidän naiset näkee vieraan miehen sukupuoli elimet
onneksi turkulaiset naturistit ei antanut periksi
naku kulttuuri jatkuu samalla rannalla ja voi hyvin, tuo viikko sitten tuotu sauna on ollut todella suosittu.
ps. muistaakseni liiton sivuilta löytyy koodinaati jolla löydät suomen toisiksi suosituimmalle kävijämäärän perusteella heti yyterin jälkeen
tänä kesänä tosin uskon kävijämäärän kasvaneen entisestään saunan ansiosta - nimet lisääntyneet
se on sinun päänsärky kirjoitti:
jollet tiedä missä on ruissalon epävirallinen nakuranta
siitä pitää huolen lappu joka kieltää uimaasut ja pyyhkeetVaikka aurinko paistoi, niin tuuli teki ilman todella kylmäksi.
Saunaan menoa piti pitkään harkita, kun siellä pari ukkelia saunoi lähes latkuvasti.
Lopulta vilu ajoi saunaan, eikä kotiin.
Nää kaverukset osoittautui todella herrasmiehiksi. Tarjoutuivat jopa päästämään minut yksinään saunaan. Yhdessä kuitenkin saunoimme ja aika kului siivillä ja juttua riitti ikäerostamme huolimatta.
Kiitos Teille. Tavataan toistekin. - Vapaus
Ei ole, ei! kirjoitti:
Yksi vapaus jo ajoi kolmesataa kiolmetriä turhaan kun EI OLE SAUNAA!
Ei ole, ei!Niin, miksi valehtelet?
- yksi vapaus
Vapaus kirjoitti:
Niin, miksi valehtelet?
Ilmoitus VÄÄRÄSTÄ lausunnosta tehty viranomaisille.
Yksi vapaus tosiaankin ajoi kolmesataa kilometriä (yhteensä) todetakseen tulleensa puijatuksi. Ei ollut naturistisaunaa Ruissalossa, EI OLLUT! - naturisti turku
yksi vapaus kirjoitti:
Yksi vapaus tosiaankin ajoi kolmesataa kilometriä (yhteensä) todetakseen tulleensa puijatuksi. Ei ollut naturistisaunaa Ruissalossa, EI OLLUT!miksi jatkat valehteluasi?
toki sauna on saavuttanut jo suuren suosion, ettei sen takia väliä vaikkei enempää ihmisiä tulisikaan
mutta miksi ihmeessä jatkat valehteluasi, pakko siihen jokin syy olla
oletko todella niin lapsellinen, koska siellä ei käytetä pyyhkeitä päätit terrorisoida sitä valehtelemalla?????
hyvää kesää kaikille oikeille naturisteille - Miksi valehtelet?
naturisti turku kirjoitti:
miksi jatkat valehteluasi?
toki sauna on saavuttanut jo suuren suosion, ettei sen takia väliä vaikkei enempää ihmisiä tulisikaan
mutta miksi ihmeessä jatkat valehteluasi, pakko siihen jokin syy olla
oletko todella niin lapsellinen, koska siellä ei käytetä pyyhkeitä päätit terrorisoida sitä valehtelemalla?????
hyvää kesää kaikille oikeille naturisteilleMiksi valehtelet?
Ruissalossa EI OLE mitään naturistisaunaa, miksi tuollaista valetta pitää jatkuvasti ylläpitää?
Tuollainen väitehän on samaa luokkaa, kuin PKSN.n kolmesataa jäsentä- jutut.
Hyvää kesää kaikille aikuisten oikeasti oikeille naturisteille. - naturisti turku
Miksi valehtelet? kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Ruissalossa EI OLE mitään naturistisaunaa, miksi tuollaista valetta pitää jatkuvasti ylläpitää?
Tuollainen väitehän on samaa luokkaa, kuin PKSN.n kolmesataa jäsentä- jutut.
Hyvää kesää kaikille aikuisten oikeasti oikeille naturisteille.olet ainoa jonka mielestä ei ole saunaa?
olet todella lapsellinen
ps. uskokaa mitä uskotte jokaisella tänä päivänä on puhelin jolla voi tarkistaa asian
ruissalon leirintä-alue tai turku touring
numerot saatte etsiä itse, en tajua miksi edes vaivauduin kirjoittamaan
rupesi vaan sapettamaan tuollainen valehteleminen
mitähän ihme tyydytystä tuokin tuosta valheesta saa - AINUTTAKAAN
naturisti turku kirjoitti:
olet ainoa jonka mielestä ei ole saunaa?
olet todella lapsellinen
ps. uskokaa mitä uskotte jokaisella tänä päivänä on puhelin jolla voi tarkistaa asian
ruissalon leirintä-alue tai turku touring
numerot saatte etsiä itse, en tajua miksi edes vaivauduin kirjoittamaan
rupesi vaan sapettamaan tuollainen valehteleminen
mitähän ihme tyydytystä tuokin tuosta valheesta saaOnhan Ruissalossa montakin SAUNAA, mutta EI AINUTTAKAAN naturistisaunaa.
Tämä asia on tarkistettu Turun kaupungilta ja Ruissalon leirintäalueelta.
Olet todella lapsellinen, jos kuvittelet siellä olevan jonkun nakurannan naturistisaunan. - Vapaus
yksi vapaus kirjoitti:
Yksi vapaus tosiaankin ajoi kolmesataa kilometriä (yhteensä) todetakseen tulleensa puijatuksi. Ei ollut naturistisaunaa Ruissalossa, EI OLLUT!Hyvä että teit omasta väärästä lausunnostasi ilmoituksen viranomaisille.
Samalla vaivalla olisti tietysti voinut jättää koko SAATANAN TÖRKEÄN VALHEESI alun perinkin kirjoittamatta.
Tai oikeastaan tietysti pienemmälläkin vaivalla. - lukemaasi
Vapaus kirjoitti:
Hyvä että teit omasta väärästä lausunnostasi ilmoituksen viranomaisille.
Samalla vaivalla olisti tietysti voinut jättää koko SAATANAN TÖRKEÄN VALHEESI alun perinkin kirjoittamatta.
Tai oikeastaan tietysti pienemmälläkin vaivalla.Et siis osaa lukea, tai et ymmärrä lukemaasi.
Yksi vapaus tosiaankin ajoi ne kolmesataakilometriä tyhjän takia...
Ei ollut naturistisaunaa, ei! - Vapaus
lukemaasi kirjoitti:
Et siis osaa lukea, tai et ymmärrä lukemaasi.
Yksi vapaus tosiaankin ajoi ne kolmesataakilometriä tyhjän takia...
Ei ollut naturistisaunaa, ei!Ai kuka "yksi vapaus"?
En minä ainakaan. - Etkö ymmärrä?
Vapaus kirjoitti:
Ai kuka "yksi vapaus"?
En minä ainakaan.Etkö ymmärrä?
Yksi pillunkyttäämisen perässä kulkeva vapaus on pahasti pettynyt, kun ei ollut saunaa, eikä kytättäviä pillujakaan.
Tämän palstan kielenkäytössä kaikkia pillunkyttääjiä kutsutaan yleisnimellä vapaus, mistähän ihmeen syystä? - Vapaus
Etkö ymmärrä? kirjoitti:
Etkö ymmärrä?
Yksi pillunkyttäämisen perässä kulkeva vapaus on pahasti pettynyt, kun ei ollut saunaa, eikä kytättäviä pillujakaan.
Tämän palstan kielenkäytössä kaikkia pillunkyttääjiä kutsutaan yleisnimellä vapaus, mistähän ihmeen syystä?En. En todellakaan ymmärrä sinun houreitasi.
Ja luulenpa että lähimmät ymmärtäjät löytyy jostain Hesperiasta tai Niuvanniemltä tai mikäs niistä nyt on sinua lähimpänä.
- *kielimies*
Missä päin tämä on?Tiedän ruissalon kylpylän,että onko siellä päin vai missä,kertokaa,kiitos?
- nakumies
MISSÄ SE ON RUISSALOSSA?
- naturisti-pari
reilussa viikossa vieras kirjaan tullut toista sataa nimeä.
olkaa ystävällisiä älkää jättäkö tyhjiä pulloja saunan lähettyville, lähin roskis on parkkipaikalla
ei pilata tätä roskaamalla
viikonloppuna olemme seuraavaksi paikalla jos joku toinenkin pari innostuisi lähtemään meidän seuraksi saunomaan ja nakuilemaan - epävirallinen nakuranta
rannalla/saunassa?
koitamme keretä viikonloppuna turkuun- Myös huomenna on!
Kyllä nyt kannattaa tulla saunomaan, kun tänäänkin lähes 80 nuorta murrosikäistä tytteliä odotti alastomina ulkona omaa saunavuoroaan.
Oli laihaa ja lihavaa, oli kehittynyttä ja vähemmän kehittynyttä sakkolihaa näytillä.
Kuule Vapaus, ottaaks pattiin, kun et päässyt näkemään? - Vapaus
Myös huomenna on! kirjoitti:
Kyllä nyt kannattaa tulla saunomaan, kun tänäänkin lähes 80 nuorta murrosikäistä tytteliä odotti alastomina ulkona omaa saunavuoroaan.
Oli laihaa ja lihavaa, oli kehittynyttä ja vähemmän kehittynyttä sakkolihaa näytillä.
Kuule Vapaus, ottaaks pattiin, kun et päässyt näkemään?Jaa-a. Eihän se minua pattiin ota.
Hyvä että tytöt pääsi saunaan.
Ensi kerralla pääsen ehkä minäkin. - ihan oikeesti
Vapaus kirjoitti:
Jaa-a. Eihän se minua pattiin ota.
Hyvä että tytöt pääsi saunaan.
Ensi kerralla pääsen ehkä minäkin.tuon typerän provokirjoittajan jutun täydestä?
Jos otit, olet todella niin tyhmä kun annat ymmärtääkin. - Todisteita, kiitos?
ihan oikeesti kirjoitti:
tuon typerän provokirjoittajan jutun täydestä?
Jos otit, olet todella niin tyhmä kun annat ymmärtääkin.Todisteita, kiitos?
Ai minkä provon?
Täsmentäisitkö vähän?
Kyllä siellä oli lähes sata nuorta alastonta neitokaista, minä itse olin mukana. - Vapaus
Todisteita, kiitos? kirjoitti:
Todisteita, kiitos?
Ai minkä provon?
Täsmentäisitkö vähän?
Kyllä siellä oli lähes sata nuorta alastonta neitokaista, minä itse olin mukana.Jos joku sanoo että siellä oli sata nuorta neitokaista nakuna niin kyllähän sitä miehen sanaan täytyy uskoa.
Ei minulla ole mitään todisteita häntä vastaan.
Mikä minä olen häntä valehtelijaksi leimaamaan. - Ilmat suosii
Eilen oli mahtava ilma ruissalossa ja niin tulee tänäänkin. Vähän on kaukana, mutta on se sen arvoista.
- erityistarkkailuun
Ilmat suosii kirjoitti:
Eilen oli mahtava ilma ruissalossa ja niin tulee tänäänkin. Vähän on kaukana, mutta on se sen arvoista.
koska siellä on ollut liikaa puppelipoikin harrastamaa sukupuolisiveyden julkista loukkaamista.
Homoseksi eio sovi lasten nähtäväksi ja Ruissalossa lasten rannalta on suora näköyhteys entiselle nakurannalla.
Miksi ihmeessä kaikki vapaushomojen pitää esitellä kalujaan lapsille? Kyllä sitä seksiä voisi yhtä vapaasti harrastaa vähän sivummallakin, piilossa lasten katseilta. - Ruissalossa?
erityistarkkailuun kirjoitti:
koska siellä on ollut liikaa puppelipoikin harrastamaa sukupuolisiveyden julkista loukkaamista.
Homoseksi eio sovi lasten nähtäväksi ja Ruissalossa lasten rannalta on suora näköyhteys entiselle nakurannalla.
Miksi ihmeessä kaikki vapaushomojen pitää esitellä kalujaan lapsille? Kyllä sitä seksiä voisi yhtä vapaasti harrastaa vähän sivummallakin, piilossa lasten katseilta.Nykyiselle rannalle on matkaa linnuntietä 440 m ja näköesteenä on puusto ja mäki, ettei edes kiikari auta.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?cx=1560560&cy=6701616&scale=16000&tool=mitta&styles=normal&lang=FI&tool=mitta&map.x=294&map.y=394 - NATURISTEJA?
Ruissalossa? kirjoitti:
Nykyiselle rannalle on matkaa linnuntietä 440 m ja näköesteenä on puusto ja mäki, ettei edes kiikari auta.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?cx=1560560&cy=6701616&scale=16000&tool=mitta&styles=normal&lang=FI&tool=mitta&map.x=294&map.y=394Mitä ihmettä?
Kyttäätkö Sinä KIIKAREILLA NATURISTEJA?
Jpohan on aikoihin eletty, jos et itse uskalla tulla mukaan joukkoon.
Kolkannokasta on pitsihuvilan rantaan VAIN noin sata (100) metriä. Kolkannokkahan on se entinen nakuranta ja sieltä näkyy lastenrannalle. - ruissalon epävirallisella naku
erityistarkkailuun kirjoitti:
Miksi ihmeessä kaikki vapaushomojen pitää esitellä kalujaan lapsille? Kyllä sitä seksiä voisi yhtä vapaasti harrastaa vähän sivummallakin, piilossa lasten katseilta.rannalla ensinnäkin
-ei näy muille rannoille (kuuvaan voit nähdä jos omistat kaukoputken)
-puppelit käy eri rannalla touhuamassa, nykyään paljon pariskuntia ja muutama yksinäinen nainenkin silloin tällöin
kirjoituksesi sävyn perusteella on hyvä ettet tiedäkkään missä ranta sijaitsee, sinne ei häiriköitä kaivata
kyllä nimm. vapaus on todella järkevän oloinen kaveri sinuun verrattuna , vaikka täällä raukkamaisesti ilman rekisteröityä nimimerkkiä päivästä toiseen haukuttekin - Voiko lapsia alastomaksi
ruissalon epävirallisella naku kirjoitti:
rannalla ensinnäkin
-ei näy muille rannoille (kuuvaan voit nähdä jos omistat kaukoputken)
-puppelit käy eri rannalla touhuamassa, nykyään paljon pariskuntia ja muutama yksinäinen nainenkin silloin tällöin
kirjoituksesi sävyn perusteella on hyvä ettet tiedäkkään missä ranta sijaitsee, sinne ei häiriköitä kaivata
kyllä nimm. vapaus on todella järkevän oloinen kaveri sinuun verrattuna , vaikka täällä raukkamaisesti ilman rekisteröityä nimimerkkiä päivästä toiseen haukuttekinVapaus on KAIKKEA MUUTA, kuin järkevä.
Voiko lapsia pakolla alastomaksi vaativaa henkilöä pitää järkevänä?
Voiko alastomuuteen pakottajaa pitää järkevänä?
Voiko kyttäämisen puolustelijaa pitää järkevänä?
Voiko kylpylän saunahenkilökuntaa alastomaksi vaativaa pitää järkevänä?
Ps. Täällä on väitetty, että nakuranta olisi SAMASSA PAIKASSA, missä entinen jo nyt lakkautettu virallinen nakuranta oli. Siitä oli kyllä suora näköyhteys lasten uimarannalle. puppelit käyvät kyllä ihan samassa paikassa, kuin heterotkin. - peilistä
NATURISTEJA? kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Kyttäätkö Sinä KIIKAREILLA NATURISTEJA?
Jpohan on aikoihin eletty, jos et itse uskalla tulla mukaan joukkoon.
Kolkannokasta on pitsihuvilan rantaan VAIN noin sata (100) metriä. Kolkannokkahan on se entinen nakuranta ja sieltä näkyy lastenrannalle.Kolkannokalla on iso peili, jonka avulla lapset näkee nakurannalle. Matkaa tosin tulee 550 m. Onhan lapsilla tarkka näkö. Peili vain puuttuu.
- vähiten häiriintyvät
peilistä kirjoitti:
Kolkannokalla on iso peili, jonka avulla lapset näkee nakurannalle. Matkaa tosin tulee 550 m. Onhan lapsilla tarkka näkö. Peili vain puuttuu.
LUONNOLLISESTA alastomuudesta, lähes jokaisessa Suomen uimahallissa on juuri nyt lapsia äitinsä tai isänsä kanssa "väärän" sukupuolen sauna- ja pesutiloissa, eivätkä nämä lapset siitä saa mitään traumoja, kuten eivät uidessaan alastomina rannoilla, joissa vanhemmat heistä huolehtivat.
Melkoinen osa lapsista haluaa uida alastomina jolleivat aikuiset ole peloitelleet pois heitä tästä tavasta.
Alastomuus on lapsista luonnollista siellä missä vaatteet kastuvat, toivottavasti vanhemmatkin ymmärtävät tämän ja mahdollisimman hienovaraisesti opastaisivat lapsiaan, etteivät he kokisi luonnollisia asioita luonnottomiksi. - luonnollista katseltavaa
vähiten häiriintyvät kirjoitti:
LUONNOLLISESTA alastomuudesta, lähes jokaisessa Suomen uimahallissa on juuri nyt lapsia äitinsä tai isänsä kanssa "väärän" sukupuolen sauna- ja pesutiloissa, eivätkä nämä lapset siitä saa mitään traumoja, kuten eivät uidessaan alastomina rannoilla, joissa vanhemmat heistä huolehtivat.
Melkoinen osa lapsista haluaa uida alastomina jolleivat aikuiset ole peloitelleet pois heitä tästä tavasta.
Alastomuus on lapsista luonnollista siellä missä vaatteet kastuvat, toivottavasti vanhemmatkin ymmärtävät tämän ja mahdollisimman hienovaraisesti opastaisivat lapsiaan, etteivät he kokisi luonnollisia asioita luonnottomiksi.Ai jaa, oliko Turun gayrunkkaaminen sinusta luonnollista katseltavaa lapsille?
Kummallisia väitteitä, sanon minä.
Normaali naturismi ei ole mikään uhka lasten kehittymiselle, mutta Ruissalossa tapahtunut laapsille näkynyt gayseksi ei sitä ole.
Meillä päin muuten opetetaan lapsille, että TOISIA IHMISIÄ EI SAA TUIJOTELLA, olivat nämä sitten miten hassusti päin hyvänsä. (alastomia, tai pioikkaeavasti pukeutuneita, kyttääminen on AINA kiellettyä.) - sanon minä.
luonnollista katseltavaa kirjoitti:
Ai jaa, oliko Turun gayrunkkaaminen sinusta luonnollista katseltavaa lapsille?
Kummallisia väitteitä, sanon minä.
Normaali naturismi ei ole mikään uhka lasten kehittymiselle, mutta Ruissalossa tapahtunut laapsille näkynyt gayseksi ei sitä ole.
Meillä päin muuten opetetaan lapsille, että TOISIA IHMISIÄ EI SAA TUIJOTELLA, olivat nämä sitten miten hassusti päin hyvänsä. (alastomia, tai pioikkaeavasti pukeutuneita, kyttääminen on AINA kiellettyä.)JOS siellä tuollaista tapahtuu, se ei ole, mutta siitä ei ollutkaan kysymys.
En ole em.rannalla käynyt, joten en osaa sanoa, mitä lapsille on näkynyt, mutta kuten älykkäänä ihmisenä huomasit, se ei ollut edes kirjoitukseni aihe.
toivoisin että otat kantaa VAIN kirjoitukseeni, ja jätät nuo gay-hommat vain heille.
- Pääsen
Kokeilemaan uutta saunaa, kun on töistä vapaapäivä.
- Voi voi!
Mitähän saunaa menet kokeilemaan?
Ruissalossahan ei ole mitään naturistirantaa, saati sitten mitään naturistisaunaakaan. - ruissalo
Voi voi! kirjoitti:
Mitähän saunaa menet kokeilemaan?
Ruissalossahan ei ole mitään naturistirantaa, saati sitten mitään naturistisaunaakaan.ei ole ei virallista nakurantaa
mutta esim. eilen ruissalon epävirallisella nakurannalla oli yli kaksikymmentä ihmistä nakuilemassa ja nauttimassa löylyistä
seuratkaa liiton koti sivuja
huhu kertoo snc pitää kesän aikana tapaamisen ruissalon täysin toimivassa nakurannassa - Ei saunaa, ei oo!
ruissalo kirjoitti:
ei ole ei virallista nakurantaa
mutta esim. eilen ruissalon epävirallisella nakurannalla oli yli kaksikymmentä ihmistä nakuilemassa ja nauttimassa löylyistä
seuratkaa liiton koti sivuja
huhu kertoo snc pitää kesän aikana tapaamisen ruissalon täysin toimivassa nakurannassaEi saunaa, ei oo!
Onko kyseessä sama huhu, kuin tämä saunahuhukin? - Monasti käynyt
Ei saunaa, ei oo! kirjoitti:
Ei saunaa, ei oo!
Onko kyseessä sama huhu, kuin tämä saunahuhukin?Ranta on ja kävijöitäkin kohtuullisesti.
- Parempikin ranta
Monasti käynyt kirjoitti:
Ranta on ja kävijöitäkin kohtuullisesti.
Löytyy ihan läheltä turkua kasitien varrelta, yhdeltä entiseltä soramontulta.
Tosiasiassahan kaikki rannat voivat olla nakurantoja, kunhan vaan naturistit alkavat säännöllisesti oleskella kyseisellä rannalla. - Naturisteja
Parempikin ranta kirjoitti:
Löytyy ihan läheltä turkua kasitien varrelta, yhdeltä entiseltä soramontulta.
Tosiasiassahan kaikki rannat voivat olla nakurantoja, kunhan vaan naturistit alkavat säännöllisesti oleskella kyseisellä rannalla.Haluamallesi paikalle?
Eikö sinulla ole mahdollisuutta mennä Ruissaloon katselemaan? - Ruissaloon
Naturisteja kirjoitti:
Haluamallesi paikalle?
Eikö sinulla ole mahdollisuutta mennä Ruissaloon katselemaan?Hinttareiden leikkejä kyttäämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999