hei!

aurinkomaija

mulla on tää ongelma ollut jo koko ikäni, ja olen nyt 22.. eli juoksen päivittäin vessassa n.tunnin välein!! häiritsee jokapäiväistä elämää ja se on noloa... asia on vaivannut minua jo niin kauan mutta en ole rohjennut lääkäriin koska tää vaiva on niin nolo! noh, otin viime viikolla itseäni niskasta kiinni ja menin tohtorille... tämä tapahtui siksi koska olen syksyllä lähdössä ekaa kertaa reissuun ja pelkään tämän vaivan pilaavan lomani! multa otettiin kaikki näytteet ym, mutta tulokset tulevat vasta ens vkon lopussa. Lääkäri määräsi jotain lääkettäkin, mut ei oo auttanut! :( seuraavaksi pitäisi kuulemma mennä virtsatien tähystykseen, onko kellään siitä kokemuksia? pelkään tosissani koska olen tosi herkkä kivulle!! verikokeisiinkin minut on erittäin vaikea saada..tunnen itseni eristäytyneeksi tämän asian takia, koska kukaan ei tiedä miltä tää tuntuu! ja en ole koskaan voinut tehdä asioita mitä normaalit ihmiset tekevät, esim. käydä elokuvissa. ja olen usein myös väsynyt koska uneni on erittäin huonoa, sillä herään yöllä vessaan jopa 7 krt! mikähän mua vaivaa?? onko kellään kokemuksia/tietoa? niin ja sekin vielä, että en pysty edes pidättämään kuin max. puol tuntii! kiitos vastanneille :)

3

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen...

Haluaisitko mailailla?

• Nimetön

onko meillä kenties jotain yhteistä..? :) mikäs siinä!

• toinen...
        Nimetön kirjoitti:

onko meillä kenties jotain yhteistä..? :) mikäs siinä!

mailaa [email protected]
        jatketaan siellä enemmän. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe