Kun sheriffin toimitan palstalla on kysymysmerkki niin selvittänet mitä on tapahtunut:
Sensurointia a'la adaflink
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 11.34
n. 12 tuntia sitten avattu keskustelu jossa arvosteltiin adaflink:n kirjoittelua ja kirjoitusten sensurointia on poistettu.
Tällä palstalla toimii siten selektiivinen sensurointi aitoon neuvostoliitto tyyliin.
Poistetussa keskustelussa otettiin kantaa siihen
kuka viestejä voi poistaa.
Tuon keskustelun perusteella em. viestin on voinut poistaa vain sivuston ylläpito..
Poistetussa keskustelussa ei kirjoitettu mitään palstan sääntöjen vastaista, vain arvosteltiin sensurointia (sensurointi siis huolehtii siitä ettei sensuroinnista puhuta).
Seurataanpa kuinka kauan kestää tämän keskustelun poisto tälläkertaa.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Ilmoita asiattomasta viestistä
EIHÄN SITÄ
Kirjoittanut: kdjdy 17.5.2008 klo 12.59
voi ada reppanaa arvostella!tänne sonta palstalle on turha kirjoitella,samaa tasoa kuin muro palsta.
Vastaa tähän viestiin
Näin on..
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 13.06
Täällä on ns. karannut mopo käsistä.
Saa nähdä kuinka kauan tivoli jatkuu.
Sensuroidaan, sensuroidaan eikä voida mitään..
ps. tämä tynkä on ollut sensuroimaton jo 1,5 h,
adam ei olle vielä huomannut tätä...
Vastaa tähän viestiin
Älkäähän nyt
Kirjoittanut: salaliittoteoriataaskin 17.5.2008 klo 14.13
Vai että salaliittoteorioita taas kehitellään?!?
Keskustelupalstan säännöt ovat yksiselitteiset. Mun mielestä on täysin oikein, että semmoiset keskustelut poistetaan jotka näitä sääntöjä rikkoo.
Ei täällä ole sensuroitu mitään sellaista mikä on palstan sääntöjen vastaista.
Vastaa tähän viestiin
Älä itke
Kirjoittanut: LardAss 17.5.2008 klo 16.09
Ada vie teitä pellejä 6-0 vaikka vasemmalla kädellä ettekä osaa muuta tehdä kuin räkyttää.
Vastaa tähän viestiin
Siis tuo
Kirjoittanut: LardAss 17.5.2008 klo 16.10
oli tarkoitettu ketjun avaajalle.
Vastaa tähän viestiin
Ei ollut palstan sääntöjen vastaista
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 16.23
Keskustelussa ei esiintynyt mitään minkä vuoksi se olisi pitänyt ylläpidon taholta poistaa.
Tämän vuoksi tästä on tämä uusi keskustelu avattu odotuksella milloin tämä poistuu wc:n lailla bittiavaruuteen.
Ja kaikkea voidaan..
Vastaa tähän viestiin
Adapa on ollu ...
Kirjoittanut: AdaFlink 17.5.2008 klo 15.47
... tuolloin jo untenmailla, joten en ole edes lukenu niitä viestejä. Laita uudelleen, että mäkin saan lukea ne.
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Huomenta adalle
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 16.18
Eipä tullut ketjua arkistoitua joten sitä on huono palauttaa luettavaksi muun kuin poistajan taholta.
Ja mehän voidaan vaikka mitä (mitä ei sensuroida)!!
Jatketaan kadonneiden keskustelujen metsästystä...
Vastaa tähän viestiin
24 poistaa
Kirjoittanut: 0 0 17.5.2008 klo 18.30
Täällä ei voi keskustella vabaasti
Vastaa tähän viestiin
Miksi poistaa?
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 18.42
Tuntuu ihmeelliseltä..
Tuohan johtaa siihen että keskustelijat hakeutuvat muualle jos 24 sensuroi jutut jotka ei ole keskustelujen sääntöjen vastaisia.
Ja edelleenkin: miksi sensurointi kohdistuu nimenomaan AdaFlink:n juttuihin (kritiikkiin)!?
Vastaa tähän viestiin
Kysymys adamille
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 18.46
Poistatko aloittamistasi keskusteluketjuistasi epämielyttävät jutut?
Jos väität ettet poista niin kerroppa kuka poistaa ja miksi??
Vastaa tähän viestiin
Tarkotitko ton ...
Kirjoittanut: AdaFlink 17.5.2008 klo 19.04
... kysymyksesi mulle?
En poista. En poista edes härskimpiä juttuja. Päinvastoin toivon, että ne härskimmätkin jutut mua kohtaan säilyisivät forumilla, koska ne tavallaan toimii sitä kirjoittajaa vastaan. Mulla on niin vahva itsetunto, ettei mua lotkauta jonkun kirjoitukset. Osaan kyllä kettuilla vastaan, jos tarve vaatii, mutta seriffille tai ylläpidolle en mene vinkumaan.
En edes ymmärrä mistä viesteistä puhut, koska ainakaan mä en ole nähnyt mitään sellaista, mikä pitäisi poistaa.
Kysy seriffiltä tai ylläpidolta, jotta kuka poistaa ja miksi.
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Kyllä tarkoitin
Kirjoittanut: antiada 17.5.2008 klo 23.32
Mikäli vastauksesi pitää kutinsa on syytä olla huolissaan, koska:
1. Suomi24 sensuroi kirjoituksia vailla perusteita.
2. Suomi24:n tietokannan toiminta on epäluotettavaa (tämänhän on osoitettu suomi24:n toimimattomuudessa aiemminkin).
Joka tapauksessa: kiitos vasauksestasi..
Vastaa tähän viestiin
Uralin: tietojen katoaminen?
1
285
Vastaukset
Poistopyyntö tuli viestistä jossa AdaFlinkkiä haukuttiin epäasiallisesti. Se epäasiallinen viesti oli kerinnyt olla palstalla noin 5 minuuttia, kun poistopyyntö oli tullut ja tulin koneelle noin puolitoistatuntia sen jälkeen niin näin sitten sen poistopyynnön, ja sitten siihen epäasialliseen viestiin oli tullut 4 vastausta ja vastaukset menee automaattisesti poistetun viestin mukana.
Olisin sen epäasiallisen viestin myöhemmin muutenkin poistanut, kun aloin lukemaan viestejä, koska keskustelupalstan säännöissä sanotaan, että
Keskusteluissa ei saa:
Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
Jos en olisi poistanut niin ylläpito olisi sen poistanut joka tapauksessa, ja se poistopyyntöviesti meni ylläpidon tarkastettavaksi.
Vastasin myös tuonne viestiketjuun josta sen epäasiallisen viestin poistopyyntö tuli 16.5
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000035254243
Hei hei ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814