Naiset Varokaa Miestä,

esiintyy nimellä Jarmo!!!

On tyrkyllä useimmissa sätti/deitti-sivustoilla,ihan komeen näköinen noin 37-v mies,mutta kaikkea muuta,kun oikeesti tapaa,esittää olevansa "myyntitykki"isohkossa Suomalaisessa firmassa,jää roikkumaan kuin takiainen,todella outo tyyppi,asustaa Hesassa!

57

10449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siskotpitääyhtä

onkohan sama mies, joka on match.com:ssa, psykopaatti taitaa olla, valehtelee minkä kerkee ja pelottelee! Sellanen tosikko, joka keksii itelle " liian hyvän tarinan", joka kuulostaa aluksi normaalilta, mutta onkin kauheen kateellinen ja sarkastinen, se vaanii ja etsii uhreja ihan huvikseen, vaihtaa nimeään tiheään ja sitten monen eri yhtäaikaisen profiilin suojissa tarkkailee uhrejaan mm. et millon online ja kenelle nainen vastaa ja valehteleeko, sellanen kauheen epäilevä tyyppi, varokaa naiset sellasta, pitkää vaaleaa juippia, jonka silmissä palaa tyhjyys. kyllähän se voi varastetun kuvankin lähettää.mut tunnistat sen kylmyydestä, sarkasmista, outoudesta ja jos se alkaa yhtään uhkailee (ees rivien välistä)...älkää naiset antako oikeita yhteystietojanne kenellekään ja olkaa varovaisia.

• sama...

siis pitkä, lyhyet vaaleat hiukset, joku myyntimies kuulemma, vaikuttaa hullulta, lähes pelottava..

• vahvaoon
        sama... kirjoitti:

siis pitkä, lyhyet vaaleat hiukset, joku myyntimies kuulemma, vaikuttaa hullulta, lähes pelottava..

se voi olla ammatiltaan mikä vaan, eli se kloonaa itsensä uhrinsa toiveiden mukaan (tosi hyvä lukemaan sua-eli se profailaa sut sun kertomasi perusteella ja esiintyy sit sun "unelmana" tai ainakin sopivina vastauksina sun alitajuisiin toiveisiin ) Mutta yhden tunnen mikä se oikeesti on, eli jos tulee ongelmia, niin ilmoita. Itse en ole törmännyt tohon myyntimies- loruun, katos sain selville kuka se oikeesti on, niin se ei voinut kauheesti valehdella. Se on ovela, mutta ei kovin professionaali asiassaan, heh heh. Mokoma raukka! Asuu Hesan ulkopuolella. Se valehtelee ihan pienimmätkin yksityiskohdat, kun se saa siitä jotain tyydytystä. Iloa se ei tunne, hymyilee viekkaasti, mutta on vain kateellinen ja täynnä negatiivista energiaa. Jätä se yksin lijoille heti, älä vastaa, unohda se. Ja jos siitä tulee ongelma, ilmoita poliisille. Mä ainakin ilmoitan myös heti sen perheelle ja työpaikalle jos tulee jotain, ees pientä.

• Sopii kuvaamaasi!

Lähetti ainakin aluksi minulle kuvan itsestään,vaaleahko,ei hassumman näköinen,kirjoitti aluksi ihan asiallisesti,mutta sitten alkoi "jutut"olla aika eriskummallisia,annoin jossain vaiheessa numeroni,salaisen sellaisen,aloimme soittamaan ja jopas'alkoi kuulustelut,missä ja mihin aikaan olin ollut silloin ja silloin,valitettavasti uteliaisuuttanikin,menin treffeille "veikkosen"kanssa,ja siitä se riemu alkoi,todella pelottava psykopaatti,ihminen vailla menneisyyttä,mutta toisten elämään varsin halukas tunkeutumaan,...naisten tietenkin,että saisi maksumiehen itselleen ja orjattaren,älkää hyvät Ystävät erehtykö koskaan antamaan mitään tietoja itsestänne hänelle,eikä pahemmin muillekkaan,koska minusta tuntuu,että nää miehet jotka hakevat seuraa säteissä/deiteissä,ovat kaikki ehkä hieman omalaatuisia,siis ei tietenkään kaikki,ja joukkoon mahtuu myös meitä Naisia jos johonkin junaan,osa saisi jäädä sinne asemalle odottamaan!
        Mutta kyllä me fiksut ja mukavat Naiset omamme löydämme,ehkä jo huomenna,tsemppiä ja Hyvää Kesän aikaa kaikille!
        Sara :)

• voihan empatian puute sentään!
        Sopii kuvaamaasi! kirjoitti:

Lähetti ainakin aluksi minulle kuvan itsestään,vaaleahko,ei hassumman näköinen,kirjoitti aluksi ihan asiallisesti,mutta sitten alkoi "jutut"olla aika eriskummallisia,annoin jossain vaiheessa numeroni,salaisen sellaisen,aloimme soittamaan ja jopas'alkoi kuulustelut,missä ja mihin aikaan olin ollut silloin ja silloin,valitettavasti uteliaisuuttanikin,menin treffeille "veikkosen"kanssa,ja siitä se riemu alkoi,todella pelottava psykopaatti,ihminen vailla menneisyyttä,mutta toisten elämään varsin halukas tunkeutumaan,...naisten tietenkin,että saisi maksumiehen itselleen ja orjattaren,älkää hyvät Ystävät erehtykö koskaan antamaan mitään tietoja itsestänne hänelle,eikä pahemmin muillekkaan,koska minusta tuntuu,että nää miehet jotka hakevat seuraa säteissä/deiteissä,ovat kaikki ehkä hieman omalaatuisia,siis ei tietenkään kaikki,ja joukkoon mahtuu myös meitä Naisia jos johonkin junaan,osa saisi jäädä sinne asemalle odottamaan!
        Mutta kyllä me fiksut ja mukavat Naiset omamme löydämme,ehkä jo huomenna,tsemppiä ja Hyvää Kesän aikaa kaikille!
        Sara :)

Moi Sara! Meillä taitaa olla sama hemmo hyppysissä. Sä taidat olla älykäs kans. :-) Jossain vaiheessa tyypil jutut ei mene oikein loogisesti, tai on jotenkin outoja...ja sä alat vähän epäilee, lisäksi luonne on vähän vaikea ja monimutkainen, ja eikö olekin kova puhumaan itsestään tyyliin "minä, minä" sellasia aika kärjistettyjä mielipiteitä kans, oliko se eronnu, ja sil oli koira. joo, noi miehet chateissä ja ympäri nettiä on vähä omituista sakkia, varokaahan naiset, toiki metsästää mua joka kolkasta, kannattaa häippästä kokonaan verkosta. Toisaalta, eihän sekään enää tiedä onko seuraava nainen ehkä minä, saaki täristä, heh. Tollaselle pärjää vain noudattamalla sen omia sääntöjä. Tsemppiä vain kaikille fiksuille naisille, vika ei ole teissä, eikä kannata hävetä, jos olet joutunut huijarin tai lieron kynsiin, asiaa ei kannata jättää siihen, vaan tuoda julki, levittää sanaa, kertoa operaattorille, ja jos aiheuttanut vahinkoa tai uhkailee, suoraan poliisille. Parasta on tietää, et voi kertoo sen perheelle ja työpaikalle. Jos kundi haluaa pitää työpaikkansa ja maineensa, niin...(yleensä työpaikalla ja kotonakin on jo alettu epäillä jotakin outoa hänessä, esim. häikäilemättömyyttä, narsismia, sarkasmia, saamattomuutta, opportunismia, valehtelua, passiivis-aggressiivisuutta)

• Sara ;))
        voihan empatian puute sentään! kirjoitti:

Moi Sara! Meillä taitaa olla sama hemmo hyppysissä. Sä taidat olla älykäs kans. :-) Jossain vaiheessa tyypil jutut ei mene oikein loogisesti, tai on jotenkin outoja...ja sä alat vähän epäilee, lisäksi luonne on vähän vaikea ja monimutkainen, ja eikö olekin kova puhumaan itsestään tyyliin "minä, minä" sellasia aika kärjistettyjä mielipiteitä kans, oliko se eronnu, ja sil oli koira. joo, noi miehet chateissä ja ympäri nettiä on vähä omituista sakkia, varokaahan naiset, toiki metsästää mua joka kolkasta, kannattaa häippästä kokonaan verkosta. Toisaalta, eihän sekään enää tiedä onko seuraava nainen ehkä minä, saaki täristä, heh. Tollaselle pärjää vain noudattamalla sen omia sääntöjä. Tsemppiä vain kaikille fiksuille naisille, vika ei ole teissä, eikä kannata hävetä, jos olet joutunut huijarin tai lieron kynsiin, asiaa ei kannata jättää siihen, vaan tuoda julki, levittää sanaa, kertoa operaattorille, ja jos aiheuttanut vahinkoa tai uhkailee, suoraan poliisille. Parasta on tietää, et voi kertoo sen perheelle ja työpaikalle. Jos kundi haluaa pitää työpaikkansa ja maineensa, niin...(yleensä työpaikalla ja kotonakin on jo alettu epäillä jotakin outoa hänessä, esim. häikäilemättömyyttä, narsismia, sarkasmia, saamattomuutta, opportunismia, valehtelua, passiivis-aggressiivisuutta)

Oi kiitos Sinulle!
        Luulenpa todella kyseessä olevan saman tyypin,koira hällä ainakin omien juttujensa mukaan on,nyt pitäisi panna tähänkin iso kysymysmerkki,koska jäppinenhän on varsinainen sanapeikko,suorastaan itsekeskeinen minä,minä itse tyyppi,joka tietenkin jo todistaa hänen heikkoa itsetuntoaan ja häiriintynyttä persoonaa,paremminkin sanottuna "hulluutta"!!
        Kertoi myös minulle käyvänsä useesti Tallinnan tytsyjä (nimitys tytsy?saa ihokarvani koholle)katsomassa,kun siellä on niin kauniita missiluokan kaunottaria tarjolla ja halvalla,yököttävää...sanoinkin,ne hakee sieltä naisseuraa,kun Suomesta ei saa ja vielä tyhminä maksavat niistä viihdepalveluista ja samalla sallivat ihmiskauppaa,eipä osannut oikein vastailla takaisin,vaikka niin Elvistä esittääkin.
        Minusta oli todella mukava,kun sain Sinulta positiivista palautetta,jotkut miehet ovat sitä mieltä,että se on meidän Naisten vika,kun "sorrumme"deittailemaan,mutta ei ne baarit aina kiinnosta,eivätkä ne miehet siellä,kuitenkin ois somaa,kun rinnalla kulkisi joku miellyttävä Mies,tai vaan jossakin odottamassa minua varten,...se vaan on nyt niin!

Hyvää Sunnuntai illansuuta Sinulle!! :)
        SARA

• onneksi poliisi on ystäväni
        Sara ;)) kirjoitti:

Oi kiitos Sinulle!
        Luulenpa todella kyseessä olevan saman tyypin,koira hällä ainakin omien juttujensa mukaan on,nyt pitäisi panna tähänkin iso kysymysmerkki,koska jäppinenhän on varsinainen sanapeikko,suorastaan itsekeskeinen minä,minä itse tyyppi,joka tietenkin jo todistaa hänen heikkoa itsetuntoaan ja häiriintynyttä persoonaa,paremminkin sanottuna "hulluutta"!!
        Kertoi myös minulle käyvänsä useesti Tallinnan tytsyjä (nimitys tytsy?saa ihokarvani koholle)katsomassa,kun siellä on niin kauniita missiluokan kaunottaria tarjolla ja halvalla,yököttävää...sanoinkin,ne hakee sieltä naisseuraa,kun Suomesta ei saa ja vielä tyhminä maksavat niistä viihdepalveluista ja samalla sallivat ihmiskauppaa,eipä osannut oikein vastailla takaisin,vaikka niin Elvistä esittääkin.
        Minusta oli todella mukava,kun sain Sinulta positiivista palautetta,jotkut miehet ovat sitä mieltä,että se on meidän Naisten vika,kun "sorrumme"deittailemaan,mutta ei ne baarit aina kiinnosta,eivätkä ne miehet siellä,kuitenkin ois somaa,kun rinnalla kulkisi joku miellyttävä Mies,tai vaan jossakin odottamassa minua varten,...se vaan on nyt niin!

Hyvää Sunnuntai illansuuta Sinulle!! :)
        SARA

Yök, millanen imelä tyyppi!!! Vai että Tallinnassa käy...mielenkiintoista, sillä se oli yksi meidänkin puheenaihe, taitaa kato ottaa puheeseensa ja kehitettyyn rooliinsa aineksia muilta naisilta, mullekin kerskui oikein, kuinka se on oppinu multa asioita (ja arvaa opinko mä siltä hullulta vielä enemmän et kuinka hullu voi oikea hullu olla, tai ovela liero ja säälittävä otus!). No, tarkotushan sillä oli alistaa sua ja asettaa sun kauneutesi kyseenalaiseksi, luulenpa, että se oli aivan kauheen kade sulle (jotenkin se oli aivan raukka, vaikka välillä tuntu kuin ois oikean pirun kanssa ollu tekemisissä, siis hyytävää)! Mä luulen, et tyyppi on kaappihomo, ja oikeesti se vihaa naisia, mutta kato, pakkohan sen on elättäjä/vuokranjakaja/tai just se "orja" ja kulissi löytää. Tyyppi on ihan hirveän ylikorosteellisen kade, että ihmettelin miten voi joku mies olla niin kade!!!! sillon tuli aina sitä kuuluisaa sarkasmia tai just tollasta alistuksenyritystä, että sais muka tuntemaan huonoksi, mutta en menny siihen mukaan. Pah, mä nauroin vaan päin pläsiä ja kysyin vastakysymyksen ja sain tukittua sen nokan. Niin, kertoiko se sulle mitään jostakin naisesta, jonka mies oli jääny kiinni naistenvaatteisiin pukeutumisesta? Kysyin, et harrastaako se sitä itse, et taitaa puhua itsestään, heh. Niin, sit sellanen, et ku olin ollu sen kaa jonku aikaa puheissa, se nappasi elementtejä aina uuden profiilin kehittämiseen ja sillä oli niitä profiileja useita. Katselin sitte niitä profiileja, ja siellä se kalasteli niillä asioilla ja ominaisuuksilla, joita oltiin puitu. Ikäänkuin keksi aina uuden identiteetin. Se suorastaan alkoi matkimaan minua, mun puhetta jne. Ihan ku joku paholainen, tai fani, joka lukee sua ja tulee ihon alle.

• voi vaikka

avata nimettömän sähköpostin tai luukusta jos ei haluu omaa sotkee hörhöjen pelossa.

• Psyköloki

No tuon otsikon kirjoittaja on oikeassa ainaskin itsestään jo otsikollaankin ;)

• nainenpa
        Psyköloki kirjoitti:

Mä luin ihan samaa, hieman nauratti. ;))

• nainenkans
        Psyköloki kirjoitti:

taidat olla juuri keskustelemamme psykopaatti, hyvä, toivottavasti viesti menee perille

• ilmi?

kertoisitteko millä nimillä tyyppi esiintyy, niin tietää varoa esim. match.com:ssa?

• Siskosiskosisko

Naiset, ilmottakaa vähänkään oudoista tyypeistä operaattorille, eli saitin pitäjälle, niin se poistaa hullun pois saitilta. Tyyppi käyttää kyl eri vempeleitä ja siten sillä on aina eri IP-tunnus, työ- tai koti-kommunikaattoria, omaa tietokonetta, työpaikan tietokonetta, vanhempien tietokonetta, ehkä kirjaston tietokonettakin, siten sillä on monta profiilia yhtäaikaa, ja voi esiintyä eri ikäisinä, eri näköisinä, eri ammateissa, eri luonteisina, esim. jos olet antanut rukkaset tollaselle oudolle, se ei kyl jätä sua rauhaan, vaan jo seuraava (tai joku toinen yhtäaikaa) profiili, joka suhun ottaa yhteyttä voi myös olla hän. Jossakin vaiheessa tyyppi tuskastuu kun et ala sitä, ja turhautuu (helposti turhautuu ja tuskailee, jopa tiuskii) ja ehkä jopa alkaa kerskumaan sillä kuinka on sua huiputtanut. Siis ei muutaku olkaa varovaisia, älkää tavatko ketään ennenkuin tunnet tyypin nimen ja olet googlannut sen läpikotasin ettei se valehtele, mm. työpaikan, harrastukset, nimi etc. ja puhunut sellasen ihmisen kanssa, jolla on omalla nimellään puhelinnumero (ei esim. prepaid, tai salainen, tai työnumero), sitten tapaa vain julkisilla paikoilla, älä mene kenenkään kotiin.

• on hyvä jutella

kun näkee oikeat kasvot. Kuvat voi säästää varmuudenvuoksi, vaikka levykkeelle. Prepaid liittymänkin voi saada mille nimelle tahansa, ei sekään niin luotettava ole.
        Monet valehtelee suruttomasti niitä näitä. Voivat olla vaikka varattuja ta hakevat tietyn näköistä seksiseuraa. Esimerkiksi linkki irc-galleriaan ei välttämättä ole omaan kuvaan. Ja muutenkin kaikki linkit voivat olla vaarallisia tietomurtojen kannalta.

• tyylilyyli
        on hyvä jutella kirjoitti:

kun näkee oikeat kasvot. Kuvat voi säästää varmuudenvuoksi, vaikka levykkeelle. Prepaid liittymänkin voi saada mille nimelle tahansa, ei sekään niin luotettava ole.
        Monet valehtelee suruttomasti niitä näitä. Voivat olla vaikka varattuja ta hakevat tietyn näköistä seksiseuraa. Esimerkiksi linkki irc-galleriaan ei välttämättä ole omaan kuvaan. Ja muutenkin kaikki linkit voivat olla vaarallisia tietomurtojen kannalta.

mesessäkin, joku voi laittaa varastettuja kuvia mm. jonkun muotitoimiston pojan kuvan ulkomailta. Rekisteröinti ei aina tarkoita, että siellä on ollenkaan oikeata tietoa. Hyvä huijari tekee juuri niin; valehtelee kaiken, ettei jää kiinni. Ja juuri huijaaminen on se mieliteko, josta se tyydytys tulee esim. parasta hänelle on kun joku nainen koukuttuu ja rakastuu, jotkut hamuavat elättäjää eli hinuavat heti yhteen asumaan, talon tekoon tai valittavat ettei ole rahaa. Siispä siskot, äänittäkää kaikki puhelinkeskustelu ja dialogi netissä ja säilyttäkää se, säilytä myös kuvat, nimet ja osoitteet ja jos meinaat tavata jonkun livenä (vasta kun olet aivan varma asiasta), niin sittenkin, pyydä aluksi näyttämään ajokortti. olkaa varovaisia mesessä, älkää missään nimessä laittako omia kuvia sinne. prepaid- liittymistä soittaville ei saa vastata, vaan ota numerotiedustelusta selvää kenelle numero kuuluu.

• womanwithoutaname

mesessä ei välttämättä ole oikean henkilön kasvokuvaa

• vaikka rotan
        womanwithoutaname kirjoitti:

mesessä ei välttämättä ole oikean henkilön kasvokuvaa

kuvan, mutta kameran edessä kun juttelee niin sitä on vaikea väärentää.

• Help!!

Miten kuvia tallennetaan levykkeelle, sillä olen saanut kuvia eräältä mieheltä sähköpostiin,ja jotenkin minulla on alkanut tulla vähän samallainen tunne kuin teilläkin, että kaikki ei ole ihan niin kuin hän puhuu. Ja sen takia haluaisinkin siirtää ne kuvat varmuuden vuoksi levykkeelle. Joten jos teillä jollakulla olisi mahdollisuus auttaa, niin sen ohjeen voisi laittaa vaikka tänne.

• asdf
        Help!! kirjoitti:

Miten kuvia tallennetaan levykkeelle, sillä olen saanut kuvia eräältä mieheltä sähköpostiin,ja jotenkin minulla on alkanut tulla vähän samallainen tunne kuin teilläkin, että kaikki ei ole ihan niin kuin hän puhuu. Ja sen takia haluaisinkin siirtää ne kuvat varmuuden vuoksi levykkeelle. Joten jos teillä jollakulla olisi mahdollisuus auttaa, niin sen ohjeen voisi laittaa vaikka tänne.

en ole ekspertti, mutta jotenkin näin: hiirellä napautat kerran kuvan kohdalla (jos ei onnistu, avaa kuva ensin kaksoiklikkaamalla kuva uuteen ikkunaan), klikkaat tallenna nimellä, valitse asema (C:)oma kone, tai A: levyke sekä filen nimi (esim: my documents), anna kuvalle jokin nimi ja/tai päivämäärä, klikkaa tallenna

• haluaalöytää

Ai pörssiyhtiössä vai pienemmässä? Tärkeä tieto, kertoisitko.

• Pörssiyhtiössäkö???

Ei kai tollainen dille nyt missään Pörssiyhtiössä voi olla duunissa,siellähän ois kaikki ylösalaisin,kyllä tuo ukkeli deittailee kotinsa lähistöllä olevassa kirjastossa ja duunia ei oo,eikä tuu,paitsi jos laskee,ehkä tulevat tiilenpäiden lukemiset duuniksi???

Öhömm..........

• pumpulit pois silmistä
        Pörssiyhtiössäkö??? kirjoitti:

Ei kai tollainen dille nyt missään Pörssiyhtiössä voi olla duunissa,siellähän ois kaikki ylösalaisin,kyllä tuo ukkeli deittailee kotinsa lähistöllä olevassa kirjastossa ja duunia ei oo,eikä tuu,paitsi jos laskee,ehkä tulevat tiilenpäiden lukemiset duuniksi???

Öhömm..........

Luulekko sä, että tollasia psykopaatteja tai narsistisia persoonallisuushäiriöisiä ei olisi pörssiyhtiöissä-(kin)? Haloo, missä pumpulissa sä oot kasvanu? Älä sulje silmiäsi, vaikka mikä kuulostaisi uskomattomalta, vaan kyseenalaista oma epäilysi. Lue Käärmeet Liituraidassa, niin tiedät miten yrityksissä toimivat, no ei TIETENKÄÄN ne itse niitä töitänsä tee, vaan delegoivat muilla mm. hurmaamalla, manipuloimalla, pelottelemalla tai vaikeuttamalla toisen etenemistä, kiristämällä tai vahingoittamalla toisen mainetta tms, ja useesti käykin niin, että tollaset loiset eivät työelämässä pitkälle pärjää. Mutta, älä aliarvioi psykon älykkyyttä manipuloida ja valehdella, se halajaa valtaa ja rahaa, ja yleensä valtaa saadaan sellaisissa paikoissa, jossa on organisaatio esim. yritykset, poliittiset yhdistykset, kirkot ja seurakunnat, armeija jne. Yrityksillä on usein kiire ja työvoimasta on kova kilpailu, joten seuloista pääsee usein läpi tällainen "hurmaava" vallanhaluinen, manipuloiva yksilö, joka on "liian hyvää ollakseen totta", he läpäisevät jopa psykologiset testit. Sitten tällainen itserakas, pelottavan kylmä tyyppi pilaa koko työyhteisön hengen ja syntyy pelon ilmapiiri.

• taidanpa tietää tyypin

oiskohan tämä: vaalea, 34-37v (näyttää vanhemmalta luonnossa), lyhyet hiukset..lähes pystyt, sopusuhtanen, vähän kulmista roikkuvat luomet, fleecetakki tai jotain mustaa

• ainoo

löytyy muitakin miehiä sekä naisia. Mutta toisaalta on myös vaarallista paljastaa omaa nimeä, osoitetta, puhelin numeroa kenellekkään jota ei tarkemmin tunne.

• paljastettava
        ainoo kirjoitti:

löytyy muitakin miehiä sekä naisia. Mutta toisaalta on myös vaarallista paljastaa omaa nimeä, osoitetta, puhelin numeroa kenellekkään jota ei tarkemmin tunne.

aivan niin, parasta olisi, jos ei paljasta mitään itsestään!!! parasta olisi unohtaa koko chatti/mese/deitti ja mennä livenä tutustumaan ihmisiin, kapakassakin varokaa näitä lieroja, yleensä sellasen tunnistaa kun se vaikuttaa "liian hyvältä ollakseen totta", sellaista ei näet ole olemassakaan. Hyvä ihminen, joka on oikeasti kiinnostunut sinusta jaksaa odottaa, vaikka et heti kerro hänelle itsestäsi kaikkea, edes oikeaa nimeäsi, tarkkaile siis ihmistä jonkin aikaa, pian ne oikeat värit paljastuu. Ja varo tyrmäystippoja, älä juo itseesi känniin, vaan mielummin pikkuhiprakka, ja tarkkaile aina lasiasi, älä käännä katsettasi juomalasistasi, mutta jos täytyy, niin laita kämmen lasin päälle siksi aikaa. Älä jätä lasia vartioimatta. Jos jätät vahigossa lasin ja käyt esim. vessassa/tanssimassa, olisi paras vain unohtaa vanha ja ostaa uusi juoma.

• Krisse70

lukekaapa Käärmeet liituraidassa, hyvä opus, josta tunnistaa lieron

• te naiset

vasta sairaita olette.

• ikävät kokemukset

jotka on myös todellisia voihan sitä sairastuakin. Mutta oikeesti naisen täytyy olla varovainen, ettei käy huonosti. Joskus miehen on sitä vaikea ymmärtää kun voi surutta vetää itsensä känniin kävellä keskellä yötä puiston läpi pelkäämättä että kukaan esimerkiksi raiskaisi.

• Jäänyt ilman............

Rakkauden tunnetta,tai Naisen kosketusta,oot tietenkin joku tumpelo,joka diggaa himpessä yksikseen Jallua & Vaaria,ja kuvittelee olevansa naisen kanssa,...voe,voe sentään. =((

• nettiä ja

aikas' pahalta se kai näyttäisi Kirjastossa,se touhuaminen? :)

• Kaverilta.

Luulen olevani hänen kanssaan kirjoitellut,mutta jo aluksi puhui itsensä "metsään",vähän liian hyvää ollakseen totta,oli vähän sitä sun tätä duunannut,yleensäkin korkeimmalla pallilla jossakin firmassa,olen kyllä itse henkilökohtaisesti sitä mieltä,että jos on niin hyvä työntekijä,ei sitä nykyisin päästetä pois firmasta,mutta luulempa ettei tällä "herralla"aikuisen oikeesti ole duunia koskaan ollutkaan.
      Koira ja entinen vaimo kylläkin ovat,sekin hänen kertomaa,ja naisia piisannut,mutta ei sitä oikeaa löytänyt...hmm....ei ole ihme,lopetin aika nopeasti kirjoittelut hänen kanssaan,mutta eemeliä sieltä vielä pukkaa,voinhan laittaa eston,mutta antaa poiijjaan kirjoitella,saa edes jotakin mielihyvää!! :(((

• Merete

voihan oudon tyypin ilmiantaa sille saitin pitäjälle, ja olisi hyvä kertoa mitä nimimerkiä/merkkejä tollaset tyypit kantaa, että muutki tietäs välttää ainakin sen aikaa kun se sitä nimimerkkiä vaihtaa. City.fi/deitti.net ja match.com siellä se ainakin luuraa ja kyttii. jos tyyppi on vähänkään outo, niin kannattaa lopettaa yhteydenpito, jos sellanen vielä meilailee, nii sehän on häirintää, josta tulee ilmottaa saitin pitäjälle.

• fiksu ja älykäs

Oulussa on sellainen pitkä n. 185cm, vaalea/ristiverinen, lyhyet kiharahkot hiukset, nimellä Titleist (tai nykyään varmaan jo jokin muu asemaa/ statusta korostava nimimerkki), joka on kauhean tyly kohtaamisessa, suorastaan vihamielisen luontaantyöntävän kielteinen, ylimielinen, joka ei puhu oikeastaan mitään, se on varattu tyyppi ja haluaa vaan pelata/torjua naisia, saattaa vaan sanoa tylysti "ei" ja lähtä käveleen. Esiintyy muuten yritysmaailman huipulla työskentelevänä supersankarina. Hän on juuri kuvailtu hyytävän tyly, charmi puuttuu kokonaan ja epäilen, että on psykopaatti. Tyttäret, onko kokemusta tästä hullusta? Hän ei tykkää naisista, mutta kostonkohteena ovat erityisesti blondit. Lisäksi sitä motivoi pelkkä halu purkaa aggressiota tällaiseen vallankäyttöön. Ystäväni kanssa meillä on sama kokemus tästä luuserista.

• Suskitar

joo, onks se jotain 40plus, naama kuluneen näkönen, ehkä ruskettunu, ei hymyile ollenkaan...kokemusta on, City.fi deitissä se luurailee, tyly ku mikä...vieläki selkäpiitä kylmät väreet...

• Olen kuullut

juttuja hänestä myös, kannattaa välttää.

• Ja minullekkin :(

Kun jutustelin puhelimessa,kertoili,että hän voisi vaikka raiskata minut,kun tunnun niin hyvälle,vuosisadan rakkaustarinamme loppui kyllä siihen,uskon saman ukkosen/poikasen olevan kyseessä. :((

• hullu vapaalla jalalla terr...
        Ja minullekkin :( kirjoitti:

Kun jutustelin puhelimessa,kertoili,että hän voisi vaikka raiskata minut,kun tunnun niin hyvälle,vuosisadan rakkaustarinamme loppui kyllä siihen,uskon saman ukkosen/poikasen olevan kyseessä. :((

Tiedätkö hullun oikean nimen tai miltä hän näyttää (saitko kuvan)? Kerro vähintään saitinpitäjälle, (jos on maksullinen saitti, ne tietävät kuka oikeasti on kyseessä koska se on maksanut luottokortilla ja poistavat sen kaikki nimimerkit ja profiilit-ehkä ilmoittavat eteenpäinkin). Tollanen on potentiaalinen raiskaaja, joka puhuu tuolla tavalla rohkeasti ja suoraan levottomia ja tuo oli selvästi uhkaus. En tiedä onko sama hullu kyseessä, mutta yks psyko (voi olla samakin), puhui puhelimessa, että haluaisi hankkia mökillensä aseen, kyseli tykkäänkö aseista, kerran tuli viesti yöllä: "tämä ammattitappaja alkaa nyt nukkumaan". Hän halusi kartoittaa selvästi ihmisen toiveet, pelot, halut, herkät kohdat, mikä tekee onnelliseksi jne. jotta voi niitä manipuloida vain negatiivisessa mielessä...ja tuo asekiinnostus oli yksi keino yrittää pelotella. Kerran sanoin normaalisti kulkeneessa keskustelussa että hän vei sanat suusta, niin sieltä tuli vastaus: "veit munan suusta, niinkö". Eli hullu haluaa valtaa, ja on naisvihaaja, joten mitä siitä saa kun ynnää: alistaja, ehkä jopa potentiaalinen raiskaaja.

• On tallella!
        hullu vapaalla jalalla terr... kirjoitti:

Tiedätkö hullun oikean nimen tai miltä hän näyttää (saitko kuvan)? Kerro vähintään saitinpitäjälle, (jos on maksullinen saitti, ne tietävät kuka oikeasti on kyseessä koska se on maksanut luottokortilla ja poistavat sen kaikki nimimerkit ja profiilit-ehkä ilmoittavat eteenpäinkin). Tollanen on potentiaalinen raiskaaja, joka puhuu tuolla tavalla rohkeasti ja suoraan levottomia ja tuo oli selvästi uhkaus. En tiedä onko sama hullu kyseessä, mutta yks psyko (voi olla samakin), puhui puhelimessa, että haluaisi hankkia mökillensä aseen, kyseli tykkäänkö aseista, kerran tuli viesti yöllä: "tämä ammattitappaja alkaa nyt nukkumaan". Hän halusi kartoittaa selvästi ihmisen toiveet, pelot, halut, herkät kohdat, mikä tekee onnelliseksi jne. jotta voi niitä manipuloida vain negatiivisessa mielessä...ja tuo asekiinnostus oli yksi keino yrittää pelotella. Kerran sanoin normaalisti kulkeneessa keskustelussa että hän vei sanat suusta, niin sieltä tuli vastaus: "veit munan suusta, niinkö". Eli hullu haluaa valtaa, ja on naisvihaaja, joten mitä siitä saa kun ynnää: alistaja, ehkä jopa potentiaalinen raiskaaja.

Ulkomuodoltaan ihan kai okey näköinen,vaaleahko lyhyt tukka,ehkä hieman raidoitettu joskus,pukeutuu ihan asiallisesti,kas'iso johtaja kun on?
        Nimestä,siitä oikeasta en tiedä,kun nimi eri säteissä vaihtuu useesti ja numero hänellä on tietysti salainen ( muka duuninsa takia ),olen ollut yhteydessä eri "foorumeiden"pitäjiin,yrittävät selvittää asiaa,raiskaajahan tuo tyyppi varmasti on ja luulen monen pikku tyttösen menneen halpaan,mutta eivät uskalla kertoa asiasta vanhemmilleen,toivottavasti saadaan "jätkä" nalkkiin. =((

• tämä nyt
        On tallella! kirjoitti:

Ulkomuodoltaan ihan kai okey näköinen,vaaleahko lyhyt tukka,ehkä hieman raidoitettu joskus,pukeutuu ihan asiallisesti,kas'iso johtaja kun on?
        Nimestä,siitä oikeasta en tiedä,kun nimi eri säteissä vaihtuu useesti ja numero hänellä on tietysti salainen ( muka duuninsa takia ),olen ollut yhteydessä eri "foorumeiden"pitäjiin,yrittävät selvittää asiaa,raiskaajahan tuo tyyppi varmasti on ja luulen monen pikku tyttösen menneen halpaan,mutta eivät uskalla kertoa asiasta vanhemmilleen,toivottavasti saadaan "jätkä" nalkkiin. =((

sama mies, eli on suomi24:lla ja match.comilla profiili. Tiedän yhden, on psyykkisesti sairas.

• nettisheriffi
        tämä nyt kirjoitti:

sama mies, eli on suomi24:lla ja match.comilla profiili. Tiedän yhden, on psyykkisesti sairas.

täl mun kokemuksel ei oo raidotettuja hiuksia, eikä ollut nuin avoimen hullu, mutta tollasil tyypeil on usein monta eri persoonaa/roolia/keksittyä identiteettiä ja luulen, et ajan kuluessa tulevat turhautuneimmiksi ja siten "rohkeimmiksi" kehoitteluissaan, ja uhkailuissaan...se saattaa viel livenä toteuttaa fantasiansa alistaa naista seksuaalisesti...ensin alistaa työpaikoilla, sit iltasin prostituoituja ja netti/chatti-ihmisiä...sit muuttuu meno pahemmaksi. Mut onpa hyvä, et ilmotit tosta saitin pitäjälle, oot sankarini, kiitos kaikkien naisten puolesta!

• match.com

Match.com:ssa seikkailee ainaki yksi sekoboltsi jätkä, joka on usean samanaikaisen profiilin suojissa häirinnyt (vaanii) naisia ympäri Pohjois-Karjalaa

• tietotoimiston uutisia

naiset, tiesittekö, että esim. match.com:ssa voi hullu jätkä "tiirailla" näkymättömänä ilman sisäänkirjautumistakin onko ihminen online, näin se oppii sun rytmin ja tietää kelloaikoineen millon oot siel saitilla, sit se vastaa sun profiiliin useilla nimimerkeillä yhtäaikaa/eri aikaa ja tsekkaa mitä puhut muille miehille kun se saa viboja esiintyessään eri hahmoina vastaten sun toiveisiisi, jota se aktiivisesti kartoittaa...saitille se ilmestyy aina sopivasti ku säkin olet siellä (ahistelua sekin), joskus vaikka keskellä yötä/aamuyöstä.

• Uutistoimistoakin.

No , kyllähän nyt jokainen aikuinen nainen tietää , että tuollaista voi tapahtua , mutta kun aikansa yrittää löytää "Sitä Oikeeta" jostakin sätiltä ja deitiltä , tulee todellinen uskonpuute , kun nää miehet onkin suurin osa ihan dillejä , ja dilleys vaan kiihtyy kesää kohti , tuolla niitä hiippailee pisin lenkkipolkuja tuulettamassa munasiaan , kyllä Etelän hotit miehet on sentään fiksuja , vaikka lämpimässä säässä saavat olla melkein aina , siispä sinne , mars' mars'...........
        Yx Kana ;)

• sadekaste
        Uutistoimistoakin. kirjoitti:

No , kyllähän nyt jokainen aikuinen nainen tietää , että tuollaista voi tapahtua , mutta kun aikansa yrittää löytää "Sitä Oikeeta" jostakin sätiltä ja deitiltä , tulee todellinen uskonpuute , kun nää miehet onkin suurin osa ihan dillejä , ja dilleys vaan kiihtyy kesää kohti , tuolla niitä hiippailee pisin lenkkipolkuja tuulettamassa munasiaan , kyllä Etelän hotit miehet on sentään fiksuja , vaikka lämpimässä säässä saavat olla melkein aina , siispä sinne , mars' mars'...........
        Yx Kana ;)

mä taas lopetin koko nettailun, menen pubiin yhdelle pienelle yömyssylle, istun pari tuntii, juttelen ihmisten kans ja autolla kotiin, ihanaa!, kivaa vaihtelua nettihöpötyksille, puolivuotta testasin, pelkkiä hulluja deiteissä on! kyllä hyviä miehiä tapaa, jos vaan ei ole liian ylipuettu, ylimeikattu ja liian humalassa. :-)

• Hoh hoh??
        sadekaste kirjoitti:

mä taas lopetin koko nettailun, menen pubiin yhdelle pienelle yömyssylle, istun pari tuntii, juttelen ihmisten kans ja autolla kotiin, ihanaa!, kivaa vaihtelua nettihöpötyksille, puolivuotta testasin, pelkkiä hulluja deiteissä on! kyllä hyviä miehiä tapaa, jos vaan ei ole liian ylipuettu, ylimeikattu ja liian humalassa. :-)

Mihinkähän bubiin sitä meikäläinen menisi , jos ei bubeista tykkää , ja tanssiravinteleissa on vaan pöhköjä rahan perässä juoksevia naisia?

Veke

• Etsii nyt

Seuraa itselleen nimellä SAMI....varoitus,älkää erehtykö!!! :((

• PK-seudulla

Ilmoittaa nyt olevansa PK-seudulta,vaihtelu virkistää maisemanvaihdoissa,mutta ei kauan,pian on poijjalla tiilissä lukemista??

Marge

• teille...
        PK-seudulla kirjoitti:

Ilmoittaa nyt olevansa PK-seudulta,vaihtelu virkistää maisemanvaihdoissa,mutta ei kauan,pian on poijjalla tiilissä lukemista??

Marge

Oletko valmis kunnianloukkaussyytteisiin??

• Ensin kuiteskin???
        teille... kirjoitti:

Oletko valmis kunnianloukkaussyytteisiin??

Edetään nyt kuitenkin ensin Tutkintapyynnöllä,jos aihetta,siirrytään kuulusteluun jne.

Suski

• tuntomerkit kerrottava
        Ensin kuiteskin??? kirjoitti:

Edetään nyt kuitenkin ensin Tutkintapyynnöllä,jos aihetta,siirrytään kuulusteluun jne.

Suski

pieni harmi on se, että saisi jonku pikku tutkinnan aikaiseksi (kuka sen laittas alulle-se hulluko, joka ahistelee?-vai kuka siellä linjoilla haluaa hulluja suojella?!), sittenhän voi ihan vapaasti sanoa jäppisen oikean nimen jos tutkinnan saa niskoilleen, tottahan tässä puhutaan-eikä keksittyä soopaa, että tutkitaan sitten se jäppinen ja sen teotki,...tavalliset pojjaaat taitaa pelkää, että heidän nimi tulee ilmi, tässä on kuitenkin naisten turvallisuudesta kyse, että turha pelko, jos tuntomerkkejä kertoo, ei siitä mitään seuraa ja jos seuraa, niin pienempi paha se on ku et joku raiskattas/tapettas.

• aihetta
        tuntomerkit kerrottava kirjoitti:

pieni harmi on se, että saisi jonku pikku tutkinnan aikaiseksi (kuka sen laittas alulle-se hulluko, joka ahistelee?-vai kuka siellä linjoilla haluaa hulluja suojella?!), sittenhän voi ihan vapaasti sanoa jäppisen oikean nimen jos tutkinnan saa niskoilleen, tottahan tässä puhutaan-eikä keksittyä soopaa, että tutkitaan sitten se jäppinen ja sen teotki,...tavalliset pojjaaat taitaa pelkää, että heidän nimi tulee ilmi, tässä on kuitenkin naisten turvallisuudesta kyse, että turha pelko, jos tuntomerkkejä kertoo, ei siitä mitään seuraa ja jos seuraa, niin pienempi paha se on ku et joku raiskattas/tapettas.

varoittaa näistä psykopaateista. Itse jouduin hakemaan lähestymiskiellon eräälle netti "tuttavuudelle". Olkaa varovaisia. t. elämänilon menettänyt

• Tehty tänään! :)
        tuntomerkit kerrottava kirjoitti:

Ilokseni voinen todeta,että rohkeana "tyttönä"käväisin tänään Poliisilaitoksella tekemässä "jäppisestä"tutkintapyynnön,kun alkoi uhittelemaan täällä kunnianloukkauksesta,naurettavaa,eikö se niin jotenkin mene se vanha sanonta,että se koira älähtää ja niin edelleen....minä puolestani yritän suojella meitä naisia ja mielestäni toimin oikein,itseni ja lähinnä muiden kanssasiskojen puolesta,en silti kaipaa kymmentä pojoa,enkä papukaijamerkkiä. :))

SARA

• malttia..
        Tehty tänään! :) kirjoitti:

Ilokseni voinen todeta,että rohkeana "tyttönä"käväisin tänään Poliisilaitoksella tekemässä "jäppisestä"tutkintapyynnön,kun alkoi uhittelemaan täällä kunnianloukkauksesta,naurettavaa,eikö se niin jotenkin mene se vanha sanonta,että se koira älähtää ja niin edelleen....minä puolestani yritän suojella meitä naisia ja mielestäni toimin oikein,itseni ja lähinnä muiden kanssasiskojen puolesta,en silti kaipaa kymmentä pojoa,enkä papukaijamerkkiä. :))

SARA

Aika nopeeta toimintaa, oletko varma, että "jäppinen" oli se, joka kertoi tutkintapyyntömahdollisuudesta. Veikkaan, että se ei ollut "jäppinen". On vaan hirveän vaarallista ruveta "lynkkaamaan" jotain "jäppistä" kyseisillä tiedoilla, kun samat tuntomerkit pätee 10.000 muuhunkin mieheen!!

• jee
        malttia.. kirjoitti:

Aika nopeeta toimintaa, oletko varma, että "jäppinen" oli se, joka kertoi tutkintapyyntömahdollisuudesta. Veikkaan, että se ei ollut "jäppinen". On vaan hirveän vaarallista ruveta "lynkkaamaan" jotain "jäppistä" kyseisillä tiedoilla, kun samat tuntomerkit pätee 10.000 muuhunkin mieheen!!

Totuushan on se, että netissä on tuhansia nimimerkkejä Samista tai Jarmosta, nyt siis nämä kaikki joutuvat olemaan syyllisiä johonkiin, mitä kukaan ei tunnu tietävän. Mielestäni voisi laittaa syyllisen nimen esille, niin syyttömät ei turhaan kärsisi.

Miettikää esimerkiksi jos ruvettaisiin syyllistämään jotain 30-35v blondia. Kävelee jotenkin oudosti, käsilaukku löytyy, tunnetaan Katina tai Kirsinä, nähty Hesassa, Turussa ja jne. On jotenkin outo, ahdistelee ja on totinen. Voisin veikata, että profiili sopisi 100.000 naiseen..

• Fiktiota!!!!
        malttia.. kirjoitti:

Jos mulla on tarkat tiedot ko.henkilöstä,jonka kanssa olen valitettavasti käynyt,enemmän kuin kerran treffeillä,niin en kai ole hirveen väärässä,tästä "jäppisestä"...olen keskustellut ko.asiasta Lakimies tuttuni kanssa,joten eiköhän asia ole hallinnassa?!!

SARA

• Riiii
        Fiktiota!!!! kirjoitti:

Jos mulla on tarkat tiedot ko.henkilöstä,jonka kanssa olen valitettavasti käynyt,enemmän kuin kerran treffeillä,niin en kai ole hirveen väärässä,tästä "jäppisestä"...olen keskustellut ko.asiasta Lakimies tuttuni kanssa,joten eiköhän asia ole hallinnassa?!!

SARA

toitottavasti olet oikeassa, sillä muuten sulla voi olla tuhansia vaateita..Toivottavasti vedät sen pirulaisen pois!

• Höpöhöö

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      200
      9590
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      30
      4341
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      106
      3903
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      95
      3789
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      201
      3302
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      18
      2815
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      122
      1347
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      66
      1277
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1144
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1131
    Aihe