Juuri kaupunkiin muuttaneena tiedustelisin missä on kannattavinta vaihtaa autoon öljyt? Hintaskaala saattaa olla valtaisa, eikä oikein ehdi eikä tiedä kaikkia vaihtokorjaamoita. Autossani käytän Mobil 1 ralli formulaa.
Kiitoksia asiallisista vastauksista
Missä Porin edullisin öljynvaihto
18
7658
Vastaukset
- HHT2
Tässä tarpeelliset tiedot paikan löytämiseen
Huoltopori Ky
Satakunnankatu 32
28130 PORI
Puh. 040-550 8895
yhteyshenkilö: Toni Käiväräinen
Avoinna:
Ma-Pe 09.00 - 17.00 - mazda-nainen
Itse käytän Mazdaani Oksasella joka tekee hommiaan Impolan Teboililla. Nopeeta toimintaa, ja ei ole paljon pörssi laihtunut Oksasen tekemistä hommista. Kaveri hakee tarvikkeet yleensä halvimmasta paikasta, ja työn hinta on naurettavan pieni. Ja vieläpä kiva mies =)
- tapa ehdottomasti
on se että haet itse öljyt ja öljynsuodattimen motonetistä ja ajat siitä suoraan ulvilan autohuoltoon, tuskin ottavat pelkästä vaihdosta edes 20e.
- äskeiseen
että esimerkiksi ykköshuolto (muistaakseni) pyysi 120€ sisältäen öljyt ja suodattimen, mikä on mun mielestä aika sikaa. Öljyihin ja suodattimeen menee korkeintaan 50-60€ kun hakee ne itse. eli vaihdosta tuossa puljussa n.60€? huhhuh.
- TAPA ON
Hakea ne öljyt jostain halvemmasta kaupasta.
- kuumiesss
äskeiseen kirjoitti:
että esimerkiksi ykköshuolto (muistaakseni) pyysi 120€ sisältäen öljyt ja suodattimen, mikä on mun mielestä aika sikaa. Öljyihin ja suodattimeen menee korkeintaan 50-60€ kun hakee ne itse. eli vaihdosta tuossa puljussa n.60€? huhhuh.
kallispaikka vetonivelen vaihto olis ollut audiin 170e ja ulvilan ad huolto 70e
ja super hyvä palvelu!!!
ei se tyhmä olejoka pyytää kannattaa soitella.
- miss mescalin
jos halvinta haet, niin vaida itse.ei pitäs olla niin vaikeaa.tai no ei kaikista tiedä..
- mutta..
..kaikki eivät sitä itse osaa tehdä. Minne viet käytetyt öljyt?
- vanhat öljyt..
mutta.. kirjoitti:
..kaikki eivät sitä itse osaa tehdä. Minne viet käytetyt öljyt?
ei tarvi miettii minne vie vanhat öljyt, helppo tapa, eti joku sora / hiekka pohjanen paikka, öljyroppu auki, vanha suodatin irti, yli olan, uusi kiinni, öljyroppu kiinni, uudet öljy koneeseen, matka jatkuu!
- Autoulija
Onko Porissa tee itsehallia, missä voi vaihtaa öljyt? Ei itse vaihto ole ongelma, mutta paikka minkä voi vuokrata n. vartiksi käyttöön?
- rauno repomies
Itse en ole vaihtunut autooni lainkaan öljyä ja hyvin pelaa. Ostin toyotan vuonna 2006 ja ajettu nyt 56 000km.
- ihme juttuja
Ei ole sen halvempaa kuin vaihtaa itse. Ruuvi auki, suodatin vaihtoon ja öljyt sisään. avot!
Muttan jos olet kädetön ja et viitsi itseäsi liata niin soittokierros auttaa.- ei kovasti
kiinnosta ko homma esim. kerrostalon pysäköintialueelle. Varsinkaan naisen tekemänä.
- Tee se itse nainen
Takapihalla!
- kallista on
Ulvilan autohuollossa maksaa vaivaiset 165€. Aamulla piti ottaa ekaksi sisään vaihtoa varten, pari kertaa kävin kysymässä ja valmis oli kello yhdeltä. Oli kuulemma vaikeaa vaihtaa. Tuplahinta muihin verrattuna ja vaihtaminen kestää uskomattoman kauan.
vaihto onnistui (katsotaan onko kaikki kiristetty oikein)
-mielettömän kallis
-paskat selitykset
-aikataulutus- Terminaattori
Karjarannan Autohuolto vaihdon saat odottaessa ja samalla tarkastetaan auton yleisilme. Ystävällinen ja nopea palvelu. Eikä tyrkytetä mitään ylimääräistä.
- teinsenitsesäästin
Jokitörmällä Nakkilassa, päästin vanhat öljyt jokeen, kiersin suodattimen paikalleen ja mobilit koneeseen...helppoa ja halpaa... kuuluu kulkevan joessa paljon muutakin p@*kaa nykyään...
- tyytyväinenasiakas
Kiitos karjarannan autohuololle hyvästä palvelusta ,joka on firman nimi , vanhakin oppi viä jotain uutta . SUOSITTELEN! ei tarvi naisenkaan tulla silmään kusetetuksi .,tiedät mistä maksat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803