MISTÄ KAHVIPAPUJA ESPRESSOKEITTIMEEN???

tintino

APUA!Tuli ostettua espressokeitin ulkomaanreissulla... Ainoa ongelma pikkukaupungissa asuvalle on kahvipapujen saanti. Kaupoista löytyy kyllä 250g:sia pusseja, mutta kun reissussa ostettiin 1 kg pusseja 10€:lla, niin ei viitsisi jatkuvalla syötöllä ostella tollasia pikkupusseja.
Mistähän saisi isompia pusseja kohtuu hintaan esim Lavazza tms. arabica-kahvipapuja? Tiedän, että Italiasta saisi tilata, mutta yksityisille he eivät myy...

9

4724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Lidlistä löytyy.

• olen nähnyt

Cittareissa olen muistaakseni nähnyt myös Pauligin 1 kg papupusseja.. siis sekä espressopapuja että jotain presidenttipapuja..

• tintino

Paikallisesta Cittarista ja Lidl:stä olen käynyt katsomassa, mutta löytyy vain pikkupusseja (250g). Haen ennemmin isompia pusseja (1kg), koska kahvia menee aikaspaljon...

• olla
        tintino kirjoitti:

Paikallisesta Cittarista ja Lidl:stä olen käynyt katsomassa, mutta löytyy vain pikkupusseja (250g). Haen ennemmin isompia pusseja (1kg), koska kahvia menee aikaspaljon...

voihan se olla, että 1 kg:n pussit eivät kuulu perusvalikoimaan.. kannattaa varmaan jutella kaupan myymäläpäällikön kanssa ja pyytää häneltä, että hän ottaisi kilon pussit valikoimiinsa =)

itse olen ollut ainakin kaupassa töissä ja oma pomoni silloin kyllä kuunteli asiakkaitaan melko hyvin.

• Stadin Arska

Myy isoja , about kilon säkkejä. Italialaisia näyttävät olevan.

• Timppa K

Käy osoitteessa www.crema.fi Sieltä löytyy kahveja, espressokoneita,tarvikkeita jne. Olen tilannut sieltä useamman kerran kahvia jne ja homma toimii erinomaisesti!

• maun mukaan

• Kokeile edes

Oletkin siis jysky.

• juhis_mm

crema.fi myy ainakin Kaffa Roasteryn erinomaisia kahveja! Miksi ostaa italialaista kun Suomen Rööperissä paahdetaan parempaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7636
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7335
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4915
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4403
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4395
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4376
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4058
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48