APUA!Tuli ostettua espressokeitin ulkomaanreissulla... Ainoa ongelma pikkukaupungissa asuvalle on kahvipapujen saanti. Kaupoista löytyy kyllä 250g:sia pusseja, mutta kun reissussa ostettiin 1 kg pusseja 10€:lla, niin ei viitsisi jatkuvalla syötöllä ostella tollasia pikkupusseja.
Mistähän saisi isompia pusseja kohtuu hintaan esim Lavazza tms. arabica-kahvipapuja? Tiedän, että Italiasta saisi tilata, mutta yksityisille he eivät myy...
MISTÄ KAHVIPAPUJA ESPRESSOKEITTIMEEN???
9
4738
Vastaukset
- Täti
Lidlistä löytyy.
- olen nähnyt
Cittareissa olen muistaakseni nähnyt myös Pauligin 1 kg papupusseja.. siis sekä espressopapuja että jotain presidenttipapuja..
- tintino
Paikallisesta Cittarista ja Lidl:stä olen käynyt katsomassa, mutta löytyy vain pikkupusseja (250g). Haen ennemmin isompia pusseja (1kg), koska kahvia menee aikaspaljon...
- olla
tintino kirjoitti:
Paikallisesta Cittarista ja Lidl:stä olen käynyt katsomassa, mutta löytyy vain pikkupusseja (250g). Haen ennemmin isompia pusseja (1kg), koska kahvia menee aikaspaljon...
voihan se olla, että 1 kg:n pussit eivät kuulu perusvalikoimaan.. kannattaa varmaan jutella kaupan myymäläpäällikön kanssa ja pyytää häneltä, että hän ottaisi kilon pussit valikoimiinsa =)
itse olen ollut ainakin kaupassa töissä ja oma pomoni silloin kyllä kuunteli asiakkaitaan melko hyvin.
- Stadin Arska
Myy isoja , about kilon säkkejä. Italialaisia näyttävät olevan.
- Timppa K
Käy osoitteessa www.crema.fi Sieltä löytyy kahveja, espressokoneita,tarvikkeita jne. Olen tilannut sieltä useamman kerran kahvia jne ja homma toimii erinomaisesti!
- maun mukaan
Timppa K kirjoitti:
Käy osoitteessa www.crema.fi Sieltä löytyy kahveja, espressokoneita,tarvikkeita jne. Olen tilannut sieltä useamman kerran kahvia jne ja homma toimii erinomaisesti!
aikapaljon tuntematonta italiano laatua
http://www.crema.fi/fi/store/coffee.html
Näitä ostelen
http://www.robertscoffee.com/etusivu_suomi.htm
- Kokeile edes
Oletkin siis jysky.
- juhis_mm
crema.fi myy ainakin Kaffa Roasteryn erinomaisia kahveja! Miksi ostaa italialaista kun Suomen Rööperissä paahdetaan parempaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....928966Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156787Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005960- 1523860
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.663192- 1712272
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191266