Epäilenpä tämänkin saitin juttujen todenperäisyyttä, taitaa olla enemmänkin miesten päiväunien esille tuomista.
En edes usko että tätä palstaa lukee muut kuin miehet saati sitten että naisista ja rouvista kukaan olisi kiinnostunut mistään kimppajutuista.
Sorry vaan...
Ihmettelen vain
22
5820
Vastaukset
- nainen vm69
Kyllähän tätä tulee luettua, kun kimppaa suunnitellaan miehen kanssa...
Wau... Mulla alkoi jo seisomaan kun ajattelenkin meistä kimppakivahommissa...
Olen 35 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies Espoosta.
Mittani ovat 170 cm, 65 kg, 17 cm.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Mutta nyt pariskunnan muutettua Lontooseen kaipaisin tilalle kivaa paria…
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…
Minulle saa ehdottaa mitä vain suht. normaalia seksiä…
T. Kiimainenpanohullu- menet heti
kimppaa kirjoitti:
Olen 35 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies Espoosta.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…
T. KiimainenpanohulluLähimpään sikalaan panemaan emakkoa - sekin odottaa jo sinua siellä. RÖH, RÖH, RÖH...
Kai sinulla seisoo jo pelkästä ajatuksesta. omasta emakosta ja karju tulee sitten panemaan sinua. - nainen vm69
kimppaa kirjoitti:
T. Kiimainenpanohulluei täällä voi ehdotella ihan kaikkea ;-)
nainen vm69 kirjoitti:
ei täällä voi ehdotella ihan kaikkea ;-)
Moi.
Voimmeko keskustella asiasta kahden kesken?
mailaa os: panohullu at jippii.fi- Gonsooli
Niin, voi olla ajanhaaskausta koko suunnittelunne. Tämä porukka ei ole ollut muuta kuin kätensä kanssa yhdynnässä ikinä koskaan.
- Toteuttaja?
Onko homma vielä suunnittelun asteella?
Kaipaisiko toteutusta?
Olen Tampereen seudulta, ilmoittele täällä, otan yhteyttä, toteutetaan kaikkien suunnitelmat. - nainen vm69
Gonsooli kirjoitti:
Niin, voi olla ajanhaaskausta koko suunnittelunne. Tämä porukka ei ole ollut muuta kuin kätensä kanssa yhdynnässä ikinä koskaan.
kyllä ihan hyviä yhteydenottoja on tullut...Tosin toisen foorumin kautta ;-) Mutta, miksei täältäkin voilöytyä sopiva ehdokas =)
- nainen vm69
Toteuttaja? kirjoitti:
Onko homma vielä suunnittelun asteella?
Kaipaisiko toteutusta?
Olen Tampereen seudulta, ilmoittele täällä, otan yhteyttä, toteutetaan kaikkien suunnitelmat.mutten tänne viitsi laittaa mailiossua..
- nainen vm69
kimppaa kirjoitti:
Moi.
Voimmeko keskustella asiasta kahden kesken?
mailaa os: panohullu at jippii.fisaatetaan laittaakin postia tulemaan...
- Kaipaat seuraksesi
Gonsooli kirjoitti:
Ensimmäisessä kirjoituksessa luki, että olet kiinnostunut naisista ja rouvista. Kelpaisiko rouva naiseksi tai päinvastoin.
- nainen vm69
Kaipaat seuraksesi kirjoitti:
Ensimmäisessä kirjoituksessa luki, että olet kiinnostunut naisista ja rouvista. Kelpaisiko rouva naiseksi tai päinvastoin.
että kyllä tätä naiset ja rouvatkin lukee ;-) No eipäs tullut tarkennettua, että kumpaa ollaan hakemassa. Miestä näin aluksi,mutta ehkäpä myöhemmin voitaisin kokeilla naisen kanssa myös :) kerta sekin olisi ensimmäinen...
- Gonsooli
nainen vm69 kirjoitti:
mutten tänne viitsi laittaa mailiossua..
En ole yhtään ihmeissäni siitä ettet laita tänne mitään yhteystietoja. Se osoittaa vaan teikäläisestä sen että järki toimii...
- nelikymppinen,,
Gonsooli kirjoitti:
En ole yhtään ihmeissäni siitä ettet laita tänne mitään yhteystietoja. Se osoittaa vaan teikäläisestä sen että järki toimii...
Itse olen täältä saanut parin seuraa eli ei tämä ole pelkästään miesten läähätyspalsta. Ja iahn normaalit ihmiset ovat löytyneet..
Harmillisen paljon on vaan erittäin pulskia naisia ja miehiä liikenteessä...anteeksi vaan, mutta itseäni kiehtoo enemmän normaalipainoinen mies/nainen. - Gonsooli
nelikymppinen,, kirjoitti:
Itse olen täältä saanut parin seuraa eli ei tämä ole pelkästään miesten läähätyspalsta. Ja iahn normaalit ihmiset ovat löytyneet..
Harmillisen paljon on vaan erittäin pulskia naisia ja miehiä liikenteessä...anteeksi vaan, mutta itseäni kiehtoo enemmän normaalipainoinen mies/nainen.Jälleen kerran olen kuin klavulla päähän lyöty, mikä on pulskan naisen ja miehen raja? Jos ajatellaan että ikää on neljäkymmentä niin eikö silloin ole jo jotakin muutakin luun päällä kuin nahka? Kun nyt kuitenkin pulska mainittiin niin sanottakoon että ennemmin ns. pulska kuin luurankomalli. Mutta ei siinä mitään, hämmästely jatkukoon...
Gonsooli kirjoitti:
Jälleen kerran olen kuin klavulla päähän lyöty, mikä on pulskan naisen ja miehen raja? Jos ajatellaan että ikää on neljäkymmentä niin eikö silloin ole jo jotakin muutakin luun päällä kuin nahka? Kun nyt kuitenkin pulska mainittiin niin sanottakoon että ennemmin ns. pulska kuin luurankomalli. Mutta ei siinä mitään, hämmästely jatkukoon...
Hei!
Minua ei epäilytä naisena se, etteikö täällä tosiaan naisiakin pyörisi viestejä lukemassa. Me etsitään paria, jossa nainen olisi bi, joitain suunnitelmia on emailissa laadittu, mutta aina ikäväksemme yhteýdenpito loppuu, kun kaavaltu tapaaminen lähestyy.
No, etsintä jatkukoon...
Painoasiaan otan kantaa siten, että tiedän ja näen ihmisessä myös seksuaalisen vetovoiman, vaikka kiloja olisikin, enemmänkin se on persoonakysymys kuin tarkka kilomäärä. Itse olen normaalipainoinen, mutta kookas nainen voi olla myös haluttava. Miehellähän hiukan vatsaa on vain komeeta :)- nainen vm69
ffmm kirjoitti:
Hei!
Minua ei epäilytä naisena se, etteikö täällä tosiaan naisiakin pyörisi viestejä lukemassa. Me etsitään paria, jossa nainen olisi bi, joitain suunnitelmia on emailissa laadittu, mutta aina ikäväksemme yhteýdenpito loppuu, kun kaavaltu tapaaminen lähestyy.
No, etsintä jatkukoon...
Painoasiaan otan kantaa siten, että tiedän ja näen ihmisessä myös seksuaalisen vetovoiman, vaikka kiloja olisikin, enemmänkin se on persoonakysymys kuin tarkka kilomäärä. Itse olen normaalipainoinen, mutta kookas nainen voi olla myös haluttava. Miehellähän hiukan vatsaa on vain komeeta :)Samalla tavalla kuin teilläkin, tapaamisen ajankohta kun lähestyy niin eipäs enään ole kuulunutkaan mitään, ja on käynyt niinkin ettei ole toinen osapuoli edes tapaamispaikalle. :( Joten suunnittelun asteilla ollaan vieläkin...
nainen vm69 kirjoitti:
Samalla tavalla kuin teilläkin, tapaamisen ajankohta kun lähestyy niin eipäs enään ole kuulunutkaan mitään, ja on käynyt niinkin ettei ole toinen osapuoli edes tapaamispaikalle. :( Joten suunnittelun asteilla ollaan vieläkin...
Moi.
Laitoin aiemmin jo teille mailios. odotan innokkaan yhteydenottoa, minuun voitte luottaa. Muutama kimppakokemus takana.
Mistäpäin muuten olette?- nainen vm69
kimppaa kirjoitti:
Moi.
Laitoin aiemmin jo teille mailios. odotan innokkaan yhteydenottoa, minuun voitte luottaa. Muutama kimppakokemus takana.
Mistäpäin muuten olette?niin katotaan... ;-)
- minäkään:
nainen vm69 kirjoitti:
niin katotaan... ;-)
yhtään läskeistä! Kiloja saa olla oikeissa paikoissa, mutta hikiset poimut ja läskimahat ei todellakaan kiinnosta. Yök.
- nainen vm69
ja poistuu takavasemmalle. Toivottavasti muilla onnistuu tapaamiset ja fantasioiden toteuttaminen.
- kimppabinainen
nelikymppinen,, kirjoitti:
Harmillisen paljon on vaan erittäin pulskia naisia ja miehiä liikenteessä...anteeksi vaan, mutta itseäni kiehtoo enemmän normaalipainoinen mies/nainen.Itse olen harrastanut yhtä sun toista kimppajuttua ja itse binaisena henk.kohtaiseati pidän eniten todella isorintaisista ja isoista naisista, ah sitä ihanaa naisen pehmeyttä. Miehille ei pyöreys sovi, silloin miehestä tulee naismainen eli oma makuni taas on iso nainen ja sporttinen mies, mutta kullakin meillä makumme:).
Hyvää kesää kaikille erotiikasta nauttiville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482673Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241224