Ostin lauantaina markkinoilta hyvin pienen pensaanalun. Deuzia, bunt nimikkeellä olevan. Nyt kaipailisin neuvoja.
Millaisessa maassa se viihtyy? Pitäisikö maan olla aurinkoinen, puolivarjoinen, varjo?
En googlen avulla löytänyt nimellä mitään.. Muita deuzia lajikkeita kyllä.
Deutzia, bunt. Neuvoja?
thezinni
2
379
Vastaukset
- Töyhtötiainen
Deutzia on nietospensas, tuolle bunt. osalle en löytänyt minäkään selitystä, mutta epäilenkin ettei se tarkoita lajinimeä. Nietospensaat ovat talvenarkoja Suomen oloissa, kannattaa suojata talveksi. Viihtyvät aurinkoisessa-puolivarjossa.
Jos on kovinkin pieni taimi, niin alkuun vois kasvatella vaikka ruukussa.- thezinni
kiitos tiedoistasi. tuli viisaammaksi jatkaa. Pieni tuo taimi on joten kasvattelen ruukussa aluksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519