Kiitos töyhtötiainen!, toinen kysymys koskee samaa aihetta, isotuomipihlajan istutus väli, nyt on taaskin kysymys astiataimesta. Teinkö virheen kuin istutin 45sm välein riviin olisiko parempi ollut noin 80sm väli, kiitos vielä kerran.
Vastaukset 2
- Töyhtötiainen
No onhan se alle puol metriä melko tiheä istutusväli isotuomipihlajalle, suositeltava väli on 80-100 cvm, jolloin kasveille jää kunnolla kasvutilaa.Mutta jos kyse on aidasta, niin on ainakin heti tiheä näkösuoja. Itse en varmaan edes osais kaivaa noin lähekkäin kuoppia astiataimia varten... ;)
- Pikku puutarhuri
Kaivoin äsken varovasti eiliset taimet yläs, nyt on väli jo puolta pitempi, kiitos taas olet ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275941Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48737- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31504- 44500
- 48477
- 40465
- 30459