Mutta kun en saa. Niin kauan kun on valtion kirkko, rahani viruvat väkisin yritystoiminnan kautta uskonnon ylläpitämiseen. Uskonnon johon en edes usko. Sekö on vapautta? No ei kyllä ole.
Vastaukset 4
- vapaa muuttamaan
johonkin toiseen maahan jossa vapaus toteutuu paremmin...
- se on hieno
ohje. Perustuslaki ei toteudu mutta jos ei asiasta tykkää niin hei ainahan voi muuttaa. Ush...
- toimii,....
se on hieno kirjoitti:
ohje. Perustuslaki ei toteudu mutta jos ei asiasta tykkää niin hei ainahan voi muuttaa. Ush...
mutta sinun mielestäsi siis kansaa pitää vaihtaa!!!
Suomessa perustuslaki takaa sen, että kansa voi toimia oman katsomuksensa mukaan, moniarvoisesti, kaikkien mielipiteitä kunnioittaen. - toisten suihin
toimii,.... kirjoitti:
mutta sinun mielestäsi siis kansaa pitää vaihtaa!!!
Suomessa perustuslaki takaa sen, että kansa voi toimia oman katsomuksensa mukaan, moniarvoisesti, kaikkien mielipiteitä kunnioittaen.Kansan vaihtamisestako puhuin? Ohhoh. Eikös se ole enemmän kansan vaihtamista, että se joka katsoo tulleensa lainvastaisesti kohdelluksi, voi ihan muuttaa pois...?
Perustuslaki ei toimi kaikissa kohdissaan. Siitähän tässä pitkälti oli puhe; uskonnonvapaus on mutta ei toteudu kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951791
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851359- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471150- 731127
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1901113- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt10827- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711