Kuinka voisin tehdä ihan vaan Notepadillä VBS.llä
Scriptin joka luo kaksoisklikkaamalla: kansion ja
lopuksi pyytää/kysyy kansiolle annettavaa nimeä?
Löytyykö tieto taitoa teiltä! kiitokset.
VBScriptillä kansio
6
523
Vastaukset
- hän kuukelin
neuvoista löydy:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=vbscipt making folder&btnG=Google-haku&meta=- samakunalottikin
mutta ei ratkaisua tuohon kuinka se ehdottaisi itse scriptin lopuksi kansion nimeä jossa olisi jonkinlainen oletus arvokin jo..
- tarkoittaa yhtä
samakunalottikin kirjoitti:
mutta ei ratkaisua tuohon kuinka se ehdottaisi itse scriptin lopuksi kansion nimeä jossa olisi jonkinlainen oletus arvokin jo..
kuin sitä että uudelleennimetään jo tehty kansio.
Joku rename-scripti tuohon vaan jatkoksi
vaikka:
http://techtasks.com/code/viewbookcode/344 - ...
samakunalottikin kirjoitti:
nimi=InputBox("Tiedostonimi:",,"oletus.txt")
- tuotanoinniin
... kirjoitti:
nimi=InputBox("Tiedostonimi:",,"oletus.txt")
tuota tarkoitin tosin, kuinka tuon samaisen scriptin saa nimeämään uuden kansion siihen syötettävällä nimellä.
luo uuden kansion -> käyttäjä kirjoittaa ilmestyvään inputboxiin halutun kansio nimen ->
painaa ok -> uusi kansio luodaan käyttäjän toimesta.
- Quitti
Kiitokset vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727