Nyt tämä on varmaa tietoa. Epärehelliset clubilaiset on erotettu ja homma jatkuu 100% varmuudella.
1.6.2008 aukeaa
10
2314
Vastaukset
- lupin ukko
16:30.
- varmaa tietoa
kuin ne kaikki aikaisemmatkin? Mikä on seuraava varavaravaravaravaravaravarapäivä? 16.6.?
- Vakuusvaje
Klubistahan erotettiin rehelliset ja rikolliset perustajat veivät potin.
Wincapitan kalenterissa 1.6. = ei koskaan.Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
- kerta
jaquesh kirjoitti:
Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
Tämä oli eka arvaus. Ei ole ennen käsitelty aihetta.
- Täällä on
jaquesh kirjoitti:
Olisko jollakulla muistissa kaikki ne päivämäärät jolloin klubin ob aiemmin pitänyt aueta 100% varmasti?
- imehtelijä
Juu aukeehan se, mutta millä ehdoilla!?:
- clubi ei ole sama firma enään.
- virtuaalirahat jotka siirtyy ei siten ole uuden firman rahoja.
- virtuaalirahoja ei voi nostaa vaan niitä saa sijoittaa.
Herätkää jo vihdoin siihen että hande myi osuutensa clubille, tyhjensi kassan ja suksi sudaniin..
Vanha eikä uusi clubi ei ole eikä tule näyttämään tulostaan ja tasettaan josta rahojen olemassaolon voisi edes teoriassa osoittaa olevan olemassa..
..Ja kaikkea voidaan (mitä ada ei voi).. - iioioioooio
Ylälinjassahan ne rosvot ovat! Onko heidät erotettu?
- ei uhota
Arvailua, ellei tule suoraan klubista.
- Nyt helpotti
Olen painellut itkunsekaisin tuntein F5-näppäintä 7.3. lähtien ja odottanut Sivujen aukeamista. Välillä olen kyyristynyt lattialle sikiöasentoon nyyhkyttämään surkeaa kohtaloani pimeät ja itsetuhoiset ajatukset mielessäni. Olen hokenut itsekseni manauksia kaikelle mahdolliselle, syyttänyt kaikkea minua ympäröivää ja rypenyt itsesäälissäni. Välillä parkaisen julmasti, kun kadun syvästi rahojeni antamista Hannulle samalla toivoen, että Sivut aukeavat. Miten Hannu, Vapahtaja, Armahtaja ja Kultasydän saattoi näin hylätä? "Eeli, lama sabaktani" sanotaan sanassa.
Kun luin kirjoituksesi saatoin jälleen nousta seisomaan ja katsoa ikkunasta ulos. Nyt kun TIEDÄN Sivujen aukeavan, en enää pelkää tai häpeä surkeaa olemustani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23315161Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12410127Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464786IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251546