Maahanmuutto

politiikka

Miksei Perussuomalaiset ota selvää kantaa maahanmuuttopolitiikkaan? Oikeanlainen linjaveto takaisi melkoisen nousun kannatuksessa.

10

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄRKEÄÄ

Ottaa selvä linja millaista porukkaa tänne haalitaan. Kuntalaisethan niiden kanssa joutuu elään.YÖVAHTI

• Julkisesti esittänyt pakolaisten vastaanotto keskeytymistä Kotkassa, kunnes entiset on työllistetty ja saatu omaksumaan tyydyttävästi maan kielen ja tavat.
      Jos yli kymmenen vuoden suomen oleskelun jälkeen, tarvitaan edelleen julkiseen varoin tulkki asioidessaan sosiaalitoimistossa, on jotain pahasti pielessä.

• WONTTERI

Hienoa että joku uskaltaa!
        Toivotan menestystä.YÖVAHTI

• Kettu V.

muuttanut Suomalainen pakolainen ei oppinut englannin/ruotsin kieltä. Minun mielestäni kaikki teidät Putin-nuoret pitäisi pakata karjavaunuun ja kuskata Venäjälle.

• esittänyt kantasi

...jo useampaan otteeseen, vaan aina se jää syystä tai toisesta aika vähälle huomiolle, ilmeisesti toisto ei ainakaan ole tulosta tuottava keino asioiden eteenpäinviemiselle..

Suomen kielen opettelusta sen verran, aloituksesta kykenee helposti ymmärtämään että kysymys kuului miksei PerusSuomalaiset puolueena ole ottanut kantaa ko. asiaan...

• esittänyt kantasi kirjoitti:

...jo useampaan otteeseen, vaan aina se jää syystä tai toisesta aika vähälle huomiolle, ilmeisesti toisto ei ainakaan ole tulosta tuottava keino asioiden eteenpäinviemiselle..

Suomen kielen opettelusta sen verran, aloituksesta kykenee helposti ymmärtämään että kysymys kuului miksei PerusSuomalaiset puolueena ole ottanut kantaa ko. asiaan...

Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
        Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai uskomus menee kaupaksi.
        Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.

• sinä itse
        wonterghem kirjoitti:

Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
        Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai uskomus menee kaupaksi.
        Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.

yhtenä mamu ongelmana yrität vain tyrkkiä toisia mamuja edemmäs, jotta voit rohmuta itse eenemmän.
        Flaamit ovat ongelma jo belgiassakin, joten flaameja ei kaivata suomeen. Palaa mamu takaisin omiesi joukkoon.

• Kettu V.
        wonterghem kirjoitti:

Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai USKOMUS menee kaupaksi.

• Kettu V. kirjoitti:

Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai USKOMUS menee kaupaksi.

tulevasta työvoimapulasta, on markkinoitu 70,80,90 ja 2000 luvulla, ja media toistaa kaiken aikaa,
        nykyään moni tuntuu jo uskovan siihen.

• Kettu V.
        wonterghem kirjoitti:

tulevasta työvoimapulasta, on markkinoitu 70,80,90 ja 2000 luvulla, ja media toistaa kaiken aikaa,
        nykyään moni tuntuu jo uskovan siihen.

"maahanmuuttokriitikoiden" vääristelyä, miksi et menisi kotimaahasi kylvämään vihaa ja levottomuuksia, jaa niin, teikäläisethän on siellä jo saaneet maan tuhoutumisprosessin hyvälle alulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      95
      2980
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      95
      2455
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      39
      2265
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      78
      2247
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1856
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      13
      1496
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1287
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1190
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1107
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1064
    Aihe