Miksei Perussuomalaiset ota selvää kantaa maahanmuuttopolitiikkaan? Oikeanlainen linjaveto takaisi melkoisen nousun kannatuksessa.
Maahanmuutto
10
293
Vastaukset
- TÄRKEÄÄ
Ottaa selvä linja millaista porukkaa tänne haalitaan. Kuntalaisethan niiden kanssa joutuu elään.YÖVAHTI
Julkisesti esittänyt pakolaisten vastaanotto keskeytymistä Kotkassa, kunnes entiset on työllistetty ja saatu omaksumaan tyydyttävästi maan kielen ja tavat.
Jos yli kymmenen vuoden suomen oleskelun jälkeen, tarvitaan edelleen julkiseen varoin tulkki asioidessaan sosiaalitoimistossa, on jotain pahasti pielessä.- WONTTERI
Hienoa että joku uskaltaa!
Toivotan menestystä.YÖVAHTI - Kettu V.
muuttanut Suomalainen pakolainen ei oppinut englannin/ruotsin kieltä. Minun mielestäni kaikki teidät Putin-nuoret pitäisi pakata karjavaunuun ja kuskata Venäjälle.
- esittänyt kantasi
...jo useampaan otteeseen, vaan aina se jää syystä tai toisesta aika vähälle huomiolle, ilmeisesti toisto ei ainakaan ole tulosta tuottava keino asioiden eteenpäinviemiselle..
Suomen kielen opettelusta sen verran, aloituksesta kykenee helposti ymmärtämään että kysymys kuului miksei PerusSuomalaiset puolueena ole ottanut kantaa ko. asiaan... esittänyt kantasi kirjoitti:
...jo useampaan otteeseen, vaan aina se jää syystä tai toisesta aika vähälle huomiolle, ilmeisesti toisto ei ainakaan ole tulosta tuottava keino asioiden eteenpäinviemiselle..
Suomen kielen opettelusta sen verran, aloituksesta kykenee helposti ymmärtämään että kysymys kuului miksei PerusSuomalaiset puolueena ole ottanut kantaa ko. asiaan...Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai uskomus menee kaupaksi.
Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.- sinä itse
wonterghem kirjoitti:
Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai uskomus menee kaupaksi.
Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.yhtenä mamu ongelmana yrität vain tyrkkiä toisia mamuja edemmäs, jotta voit rohmuta itse eenemmän.
Flaamit ovat ongelma jo belgiassakin, joten flaameja ei kaivata suomeen. Palaa mamu takaisin omiesi joukkoon. - Kettu V.
wonterghem kirjoitti:
Minun painoarvo ei ole vielä riittävän suuri, että pystyisin vaikuttamaan itse puolueen kantaan ja lausumiin, mutta hitaasti hyvää tule.
Lupaan tehostaa markinointi, tosin ei tämän palstan kautta, joka kieltämättä on tehoton.Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai USKOMUS menee kaupaksi.
Kettu V. kirjoitti:
Jatkuva toisto kuuluu markkinointiin, eli riittävän usein kun toistaa, tuote tai USKOMUS menee kaupaksi.
tulevasta työvoimapulasta, on markkinoitu 70,80,90 ja 2000 luvulla, ja media toistaa kaiken aikaa,
nykyään moni tuntuu jo uskovan siihen.- Kettu V.
wonterghem kirjoitti:
tulevasta työvoimapulasta, on markkinoitu 70,80,90 ja 2000 luvulla, ja media toistaa kaiken aikaa,
nykyään moni tuntuu jo uskovan siihen."maahanmuuttokriitikoiden" vääristelyä, miksi et menisi kotimaahasi kylvämään vihaa ja levottomuuksia, jaa niin, teikäläisethän on siellä jo saaneet maan tuhoutumisprosessin hyvälle alulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744