Tupakoiko Miia Nuutila?

Miian fani

Yks kaverini sanoi, että Miia Nuutilalla on selvä tupakkaääni. Väitti myös nähneensä Miian tupakoivan jossain tv-sarjassa. Itse en kyllä muista sellaista nähneeni, ja epäilen muutenkin Miian tupakointia. Sen sijaan muistan hänen yhdessä haastattelussa korostaneen terveellisiä elintapoja. En usko Miian ainakaan säännöllisesti polttavan, mutta ehkä hän on niin sanottu sosiaalinen tupakoitsija joka polttaa joskus juhlissa tms. Eipä asialla nyt niin suurta väliä oo. Miia on loistava näyttelijä, erinomainen juontaja ja kaunis nainen huolimatta siitä tupakoiko hän vai ei.

26

7916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä usko

      Miia Nuutilalla on niin selvä ja raikas ääni,
      etten usko hänen tupakoivan.

      Tupakaääni on esim. Hannele Laurilla ja Paula Koivuniemellä, vaikka en tiedäkään Paulan tupakoinnista.

      Pikkuisen pisteet laskee, jos Miia tupakoi, mutta ei se hänen näyttelijälahjojaan miksikään muuta.

    • ex-työtoveri

      Ei tupakoi, tai ei ainakaan pari vuotta sitten vielä tupakoinut, joten ääni on luonnostaan juuri sellainen kuin on.

      Terkut Miialle, olet ihana ja oikeasti lämmin ihminen!

      • jollain

        on tupakoitsijan ääni, niin minusta Salkkareiden Ismo Laitelalla. No meni vähän eri tv-sarjaa tämä kommentti..


    • Ärsyttävää spekulointia

      Mitä väliä polttaako ja en kyllä voi, kun ihmetellä, miks se ketään ees kiinnostaa ja mitä se kellekään kuuluu? Tartteeko julkkiksista kaivaa kaikki esille, eikä mikään sais olla yksityistä? Mun mielestä julkkiksia pitäs käsitellä ja arvioida julkisuudessa vaan niiden julkisen työn osalta ja jättää ne yksityishenkilöt julkisen työn takana rauhaan kaikkine puolineen. Ja miks sun pitää kehitellä jotain ihmeteorioita Nuutilasta "sosiaalisena tupakoitsijana", jos joku on olevinaan nähny sen röökillä? Miks et vois myöntää itelles, et se vois polttaa iha normaalisti. Varsinkin, ku asialla ei oo mitään merkitystä ja se polttaminen ei vaikuta mitenkään siihen millanen ihminen Miian on. Nyt en tarkota sua, mut ihmettelen, miks joidenkin silmissä "pisteet laskee" tupakoinnin takia niin ku tuossa jossain muussa viestissä joku kirjottaa. Mitkä ihmeen pisteet siinä laskee? Tupakoinnilla ei käsittääkseni ole mitään tekemistä sen kanssa, miten hyvä tyyppi joku on.

    • usko, et

      tupakoi, eikä äänikään siihen viittaa. Miia on muuten mallinpituinen nainen, sillä hän on 178cm pitkä. Fakta tieto.

    • O839
      • sun mielestä

        tupakoi...ei se sitä tarkoita, jos joutuu rooleissa tupakoimaan, et sitä tekee myös siviilissä...


      • Miia sauhutteli

        FC-Venus elokuvassa. Ei hän kyllä varmaan säännöllisesti polta.


    • entinen koulukaveri

      Miialla on ollut tuollainen ääni niin kauan kuin minä hänet olen tuntenut eli yläasteikäisestä asti. Hän on minusta todellinen helmi ihmisenä ja näyttelijänä eikä sillä suoraan sanottuna olisi mitään merkitystä vaikka hän tupakoisikin. Mitä merkitystä sillä on? Joku puhui pinnojen laskemisesta; jos haavekuvasi särkyy, tervetuloa todellisuuteen. Kukaan meistä ei ole täydellinen.

      • ei mikään fani

        Olen nähnyt kaksi elokuvaa,joissa Nuutila näytteli:Suden vuosi ja FC Venus.Ei hän mielestäni mitenkään loistanut näissä elokuvissa. Luulen,että Nuutila sai ehkä ansaitsematontakin suosiota tämän Tahdon asia-sarjan myötä.


      • entinen koulukaveri
        ei mikään fani kirjoitti:

        Olen nähnyt kaksi elokuvaa,joissa Nuutila näytteli:Suden vuosi ja FC Venus.Ei hän mielestäni mitenkään loistanut näissä elokuvissa. Luulen,että Nuutila sai ehkä ansaitsematontakin suosiota tämän Tahdon asia-sarjan myötä.

        En suitsuttanut, vaan totesin. Entäs Isänmaan toivot? Miia on parhaimmillaan komedioissa sekä omassa spesiaalissaan, runon lausunnassa. Hän osaa ottaa yleisönsä mennen tullen. Nämäkin ovat tietysti makukysymyksiä, koska kullakin tuntuu olevan oma näkemyksensä siitä millainen hyvä näyttelijä on. Toki Miia ei vielä kehittynyt samaan kategoriaan kuin Outi Mäenpää, Leena Uotila, Miitta Sorvali tai joku muu suuresti arvostamani henkilö, mutta hänessä on paljon potentiaalia ja halua kehittyä.


      • miia-fanittaja
        ei mikään fani kirjoitti:

        Olen nähnyt kaksi elokuvaa,joissa Nuutila näytteli:Suden vuosi ja FC Venus.Ei hän mielestäni mitenkään loistanut näissä elokuvissa. Luulen,että Nuutila sai ehkä ansaitsematontakin suosiota tämän Tahdon asia-sarjan myötä.

        Jos joku ihminen tulee pidetyksi se tarkoittaa sitä että on tehnyt asian oikein.Ja silloin saa suitsutusta ja jos suomen ihmiset pitävät miia Nuutilasta niin mitä se "turha suitsutus" on.Eikös tavalliset ihmiset ole niitä joille elokuvia ja tv-ohjelmia tehdään eikä teille katkeroituneille kriitikoille.Hahhaahaa kyllä kansa tietää!-Miia-fanittaja- p.s. Isänmaantoivot paras suomalainen tv-sarja!


      • Tseksy
        miia-fanittaja kirjoitti:

        Jos joku ihminen tulee pidetyksi se tarkoittaa sitä että on tehnyt asian oikein.Ja silloin saa suitsutusta ja jos suomen ihmiset pitävät miia Nuutilasta niin mitä se "turha suitsutus" on.Eikös tavalliset ihmiset ole niitä joille elokuvia ja tv-ohjelmia tehdään eikä teille katkeroituneille kriitikoille.Hahhaahaa kyllä kansa tietää!-Miia-fanittaja- p.s. Isänmaantoivot paras suomalainen tv-sarja!

        Eikö olekin?


      • Riitta Raitisvuo

        ...se pahe tappaa. Varsinkin sellaisia perheellisiä ihmettelen, jotka tupakoivat. Vaikka savuttelisi ulkona, niin vaatteisiin jää se savu, joka naulakosta leviää kodin huoneilmaan. Näin olen lukenut, että tutkittu on. Samaten on selvitetty, että tupakoivien vanhempien lapset rupeavat itse savuttelemaan useammin kuin tupakoimattomien vanhempien lapset. Kodin esimerkki vaikuttaa paljon. Sama muuten pätee alkoholin käyttöön.


      • Kiesussentään
        Riitta Raitisvuo kirjoitti:

        ...se pahe tappaa. Varsinkin sellaisia perheellisiä ihmettelen, jotka tupakoivat. Vaikka savuttelisi ulkona, niin vaatteisiin jää se savu, joka naulakosta leviää kodin huoneilmaan. Näin olen lukenut, että tutkittu on. Samaten on selvitetty, että tupakoivien vanhempien lapset rupeavat itse savuttelemaan useammin kuin tupakoimattomien vanhempien lapset. Kodin esimerkki vaikuttaa paljon. Sama muuten pätee alkoholin käyttöön.

        Mulle nyt on ihan sama mitä ks. juontaja tekee vapaa-ajallaan..polttaako tupakkaa, hyppiikö kengurupallolla tai syökö liharuokaa..hankkikaa elämä. Tupakkaääni..hohhoijaa.


      • Ex-yh

        Minulle sillä (tupakoimattomuudella) on suuri merkitys, arvostan sitä että välittää omasta ja lähimmäisten terveydestä. Sitä paitsi aikuinen on aina - tahtomattaankin - roolimalli lapsille ja nuorille, varsinkin jos on julkisuuden henkilö.


      • hoida_hommasi
        Ex-yh kirjoitti:

        Minulle sillä (tupakoimattomuudella) on suuri merkitys, arvostan sitä että välittää omasta ja lähimmäisten terveydestä. Sitä paitsi aikuinen on aina - tahtomattaankin - roolimalli lapsille ja nuorille, varsinkin jos on julkisuuden henkilö.

        Mun mielestä jokaisen lasten vanhempien asia on kertoa kakruilleen, joka ikinen tyyppi, idoli on oikeesti kuin kuka tahansa kadun taapertaja. Julkkiksellakin, on omat heikot kohdat, hyvät ja huonot puolet samalla lailla kuin kenellä tahansa taviksellakin, ei vanhempien tartte muksujen ihannoimia tyyppejä jalustalle nostaa, ne pitää inhimillistää ihmisen tasolle. Kun kukaan ei oo täydellinen, ei edes julkkis!


      • Anonyymi
        Kiesussentään kirjoitti:

        Mulle nyt on ihan sama mitä ks. juontaja tekee vapaa-ajallaan..polttaako tupakkaa, hyppiikö kengurupallolla tai syökö liharuokaa..hankkikaa elämä. Tupakkaääni..hohhoijaa.

        Tupakoi ja syö lihaa.
        Vappu ei polta ja on miellyttävä.


    • Mallasi

      Miia Nuutilan tupakointi onkin varmaan elämää suurempi asia. Mitä h....tiä. Hanki elämä!

    • emäntänääs

      Se on hirvee korsteeni. Sen asuntokin savuaa taukoamatta, ikkunoista ja ovista tulee läpi hirveet kaasut.

      • Anonyymi

        Postiluukusta tulee haju rappukäytävään.
        Asuu yksiössä kaupungissa.


    • Anonyymi

      Kyllä tupakoi, ketjussa vetää kirssenkörsseniä. Kaveri oli maajusseissa ja olin kuvauksissa itekki peesaamassa. Poltti se myös jopet showssa ku esitti hupakkoa.

    • Anonyymi

      Mia Nuutila ei ole toiveista huolimatta esitellyt sulojaan yleisölle.

      • Anonyymi

        Ei kai sitä karvasta kamelinvarvasta tarvihe kellekkään esitteekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sitä karvasta kamelinvarvasta tarvihe kellekkään esitteekkään.

        Karvahattu tänä päivänä! Ei.


    • Anonyymi

      Noin kymmenen vuotta sitten oli semmonen erittäin ilkeä tupakoiva nainen morsiammena yhdellä maajussilla. Sillon kamera porukalla oli aina miettiminen miten saadaan yön aikana tapahtunut draama aamulla jotenki kuvailluksi. Miia veti monta kevyt savuketta ilkeimmän morsiammen ja kuvausryhmän kanssa. Ilkeä morsian sai näin vähän kuvausryhmää pikkurillinsä ympärille ja omaa kieroutunutta perseenoonsa esille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe