Ihan vaan että osattaisiin myöhemmin varoa jos näihin herroihin sattuu törmäämään, niin kertokaa nyt ihmeessä kuka on tämä ylätasolla vaikuttava ja itseään www.risto.fi sivuilla säälittäväksi uhriksi ja raukaksi tekevä mystinen Risto?
Muut kärkinimet ovat jo tiedossa; suuri ja mahtava, klubin Isä Aurinkoinen Hannu K ja itsensä ystävällisesti esittelyvideolla esitellyt Timo M. tunnetaan. Onko tämä Timo muuten sama kuin mystinen vyölaukkumies? Ja onko siellä huipulla vielä jotain muitakin, kaukaa kierrettäviä yksilöitä?
Capitan henkilögalleria
6
2902
Vastaukset
- monta monta
Hanski, Tiina, Marco, Kentsu, Timppa, Pekka, Ristoja parikin kappaletta niin ja Pave.
- Aikuinen...
Matti, Teppo, Antero, Liisa, Kaija, Inkeri, Unto, Heikki, Alpo, Pia, Ossi, Taavi, Janne (n. 10 kpl), Sanni, Samuli, Mika, (n. 15 kpl), Pirjo, Sauli, Jaakko (n. 13 kpl), Jorma, jarmo, Jaana, Maija, Kimmo, Ville (useita), Ulla, Kalle (aika monta), jopa yksi Untamo, Markus, Juha (aika yleinen nimi), Esko, Eero... Continue tomorrow!
- että kohta
se omakin nimi mainitaan
- Aikuinen...
että kohta kirjoitti:
se omakin nimi mainitaan
meinasin pitää vähän jännitystä yllä, mutta olkoon; RITVA. Eikä yhtään hermostuta, vaan oikeastaan naurattaa nämä jutut täällä. Terkkuja tutuille. Jatkan huomenna paljastuksia.
- aikuinen..
Aikuinen... kirjoitti:
meinasin pitää vähän jännitystä yllä, mutta olkoon; RITVA. Eikä yhtään hermostuta, vaan oikeastaan naurattaa nämä jutut täällä. Terkkuja tutuille. Jatkan huomenna paljastuksia.
on kova capitan puolustaja ja ilmoitti nimekseen Ritva. Ettei olisi itse Pynnösen akka kyseessä? =)
- Aikuinen...
aikuinen.. kirjoitti:
on kova capitan puolustaja ja ilmoitti nimekseen Ritva. Ettei olisi itse Pynnösen akka kyseessä? =)
en todellakaan, itse asiassa en ole kenenkään akka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604816Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362199Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581889- 1921841
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681570Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2891471Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881189
- 2071172
- 651134