ESAKALLIO SOMERO

Paimion Poika

Perjantaina Esakalliolla Napsahtaa!!!! Johtaja
Kansa esiintyy, niin että napa ruskaa! Kaikki joukolla Esakalliolle taivuttelemaan!!! Täytyykin tästä nyt heti lähteä ostamaan uutta partavettä, jotta
on sitten kaikki kondiksessa, kun ottaa kalkkunoihin
yhteyksiä ja painaa rinta rottingilla mänemään....

15

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitathan sitten tänne kuulumisia Tapani Kansan esiintymisestä, luen mielellään keikasta, kun en itse pääse Someron keikkaa katsomaan ja kuulemaan.

• likka89:)

olis kyllä aivan mahtavaa päästä näkemään Tapsaa..! Viime kesänä olin Ämyrillä kattomassa, ja oli kyl tosi upeet tunnelmat!!:D mielenkiinnolla odotan minäkin kuulumisia esiksen reissusta sitten:)

• Poppana1

Juu, perjantaina olisi tarkoitus suuunnata meikäläisenkin Esakalliolle Tapsaa kuuntelemaan ja katselemaan ja ehkä vähän tanssahtelemaankin Tapsan tahdissa :o)
      Kirjoitan sieltä sitten raporttia.

ps. Yritähän "Paimion poika" keksiä naisille vähän kauniimpi nimitys, kuin "kalkkuna", niin sinulle käy varmaan vielä parempi flaksi ;o)

• Jivejalka

Esakalliolla tavataan ! Annetaan Tapsalle oikein lämmin ja hieno kannustus ja vastaanotto siellä.
      Tapanin esiintyessä en kylläkään malta tanssia, mutta jos hän laulaa RAKKAUTEMME VALSSIN, niin sen tahdissa olisi kyllä ihanaa päästä pyörähtelemään parketille. Se on niin lennokaan ja keveän oloinen valssi.

• Poppana1

Tapani bändeineen veti hienon keikan. Ilta oli ihana. Parkkipaikat oli täynä autoja, kun tulin paikalle noin klo. 22.00.
      Tapani aloitti ensinmäisen settinsä n. 22.30. Toineen bändi spiikkasi Tapsan Pepito-Bändin lavalle, ja heti melkein perässä lavalle pyyhälsi Tapsa. Ei tarvinnut hänen saapumistaan bändin jäsenten mitenkään erikseen kuulutella ja/tai tukea rumpujen päristyksellä.
      Hyväntuulisesti ja rennosti Tapani esiintyi. Muutaman kerran kävi sanomassa joidenkin laulujen aikana kosketinsoittajalle jotain, mutta ei mitenkään töykeästi tms. koska yhdenkin juttutuokion jälkeen kosketinsoittajaa ja Tapsaa nauratti kovasti.

Tapani on laulaja, joka säteilee karismaa. Äärimmäisen charmantti ja karismaattinen esiintyjä. Oli tyylikkäästi pukeutunutkin: Musta puvuntakki jossa punainen liina taiteltuna rintataskuun, musta paita ja mustat housut joissa punainen raita sivussa.
      Hyvässä timmissä Tapsa näyttää olevan. On hoikistunutkin, kun vertaa siihen maaliskuussa televisiosta tulleeseen juhlakonserttiin ( tai sitten TV-kuva vaan pulskistaa ihmistä).

Ohjelmisto sisälsi monia hienoja lauluja. Tapsan omien hittejen lisäksi kuultiin myös rockia ja pari ihanaa argenttiinalaista tangoa.
      Tapani lauloi encorena Anniinan, jonka jälkeen sai kovat suosionosoitukset, mutta enää toista kertaa Tapani ei tullut takaisin lavalle, vaikka yleisö sitä kovilla abloodeilla vaatikin.

• Jivejalka

Ihana keikka ja ihana tunnelma. Tapani on niin hurmaavan lutunen livenä ! Komeaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Ei uskoisi, että hän on "jo" liki kuusikymppinen. Hänessä on niin jotain sellaista poikamaista pilkettä.

Tein biisilistan lauluista, joita Tapani tuollakeikalla lauloi:

-Kultaineen nuoruus
        -Kulkurin valssi
        -Valkovuokot
        -Tähdet meren yllä
        -Tuulia
        -Kaunis nainen
        -All my loving
        -Kuljen taas kotiin päin
        -Kultaniityt
        -Vain yhden kerran eläessään
        -Kalajoen hiekat
        -Amore
        -Sydänsuruja
        -Sataman tango
        -Valo pikkuinen
        -Ei itketä lauantaina
        -Päättyneet on päivät
        -Olen Veikko Nieminen
        -Käymme yhdessä ain
        -Äidin pikkupoika
        -R.A.K.A.S
        -Anna mun jäädä sun luo
        -Odotan sinua niin
        -All sook up
        -Jailhouse rock
        -Delilah
        -Hopeinen kuu
        -Anniina

• Kiitos paljon keikkaraportista MMM, Jivejalka ja Poppana1.

• MMM

Tapsa on cool!!! Diggasin erityisen paljon niistä rockenroll-biiseistä. Se vähän häiritsi, kun joku vahvistin särisi ilkeästi, kun musiikki ja laulu tuli vähän kovempaa.
      On muuten hieno Bemari Tapsalla. Ihastelin sitä siinä parkkipaikalla. Ilmeisesti Tapsa oli sen autonsa juuri pessyt ja vahannut, kun se niin säihkyi ja kimmalsi.

• Kiitti vaan keikkakuulumisista ! :)

• tietoako?

Onko Esakallion lavalle jotain ikärajoja perjantaisin tai lauantaisin?? Voiko lapset ottaa mukaan sinne?? Olis kiva jos joku tietäis.. :)

• Suski**
        tietoako? kirjoitti:

Onko Esakallion lavalle jotain ikärajoja perjantaisin tai lauantaisin?? Voiko lapset ottaa mukaan sinne?? Olis kiva jos joku tietäis.. :)

Olen nähnyt tanssilavoilla lapsiakin ( myös Esakalliolla) , eli kyllä lapsen voi tanssilavalle mukaansa ottaa ( jos ei nyt ihan muutaman vuoden ikäisestä pikkulapsesta ole kyse ).

• tietoako? kirjoitti:

Sun kannattaais varmaan soittaa tai kysyä kysyä sähköpostilla (Esakallion kotisivuilla on se puhelinnumero ja mailiosoite) niiltä , että onko sinne joku ikäraja, mut mun ymmärtääkseni lapsi pääsee kyllä tanssilavoille täysi-ikäisen seurassa.
        Oon kyllä nähnyt lapsia lavoilla. Tanssiravintoloihin ei lapset varmaan sensijaan pääsekkään.

• Lankiska
        Justiinax kirjoitti:

Sun kannattaais varmaan soittaa tai kysyä kysyä sähköpostilla (Esakallion kotisivuilla on se puhelinnumero ja mailiosoite) niiltä , että onko sinne joku ikäraja, mut mun ymmärtääkseni lapsi pääsee kyllä tanssilavoille täysi-ikäisen seurassa.
        Oon kyllä nähnyt lapsia lavoilla. Tanssiravintoloihin ei lapset varmaan sensijaan pääsekkään.

Mielestäni lapsia ei tarvitse tanssilavalle raahata, niiden paikka on kotona....
        Esakallion esiintyjien laatu on vuosi vuodelta laskenut....muistan vuosia kun siellä esiintyi keskiviikko iltaisin kesällä hyviä esiintyjiä, kuten Jean S, Yölintu, joka toki on onneksi tulossa elokuussa....toki makuasioista ei voi kiistellä, mutta itseäni ei ainakaan hotsita kuunnella Kari Tapiota, Mattia ja Teppoa ym.

• tosiaan............
        Lankiska kirjoitti:

Mielestäni lapsia ei tarvitse tanssilavalle raahata, niiden paikka on kotona....
        Esakallion esiintyjien laatu on vuosi vuodelta laskenut....muistan vuosia kun siellä esiintyi keskiviikko iltaisin kesällä hyviä esiintyjiä, kuten Jean S, Yölintu, joka toki on onneksi tulossa elokuussa....toki makuasioista ei voi kiistellä, mutta itseäni ei ainakaan hotsita kuunnella Kari Tapiota, Mattia ja Teppoa ym.

Tanssikeikat tosiaan on yleensä niin myöhään ,että ainakin pienten lasten on silloin aika olla jo nukkumassa.

• joku vaan
        Lankiska kirjoitti:

Matti ja Teppo ovat kyllä aika hyviä esiintyjiä. Heillä on hauskoja välijuontoja, mutta biisit ovat liikaa samankaltaisia keskenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe