mitäs kaikkea te olette oppineet tuhkimotarinaa seuratessanne? ainakin hyvin säädyllisiä ovat nuo rikkaat piirit. ja kaikkeen suhtaudutaan niin vauhkolla ja hätiköiden. esim. ei surra pidätystä vaan sännätään suuna päänä puolustamaan pidätettyä. jännää :)
espanjalainen kulttuuri
2
371
Vastaukset
- Estrambótica
Tuhkimotarinan tapahtumat sijoittuvat siis Venezuelaan, eivät Espanjaan :D Mutta olen tykästynyt latinokulttuuriin, se ei ole läheskään yhtä tylsä ja väritön kuin pohjoismainen melankolinen kulttuuri! Ihanan tulinen!
- Ulla-70
Itse kiinnitin myös huomiota tuohon poliisin näkyvään halveksuntaan. Oulussa oon tottunu "pelekäämään polliisia" :o) Tuhkimotarina oli kyllä varsinaista viihdykettä. Alussa ärsytti vain joidenkin (varsinkin miesten) "naismainen" venkoilu ja huitominen. Ja saihan tuossa sarjassa ammuskella ja tappaa ilman kummoisia rangaistuksia. Toivottavasti SE ei kuitenkaan kuulu kulttuuriin, vaan ainoastaan tuohon ohjelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725