Kyseessä drinkki, jota muutama vuosi taakse päin laivalla ollessani nautiskelin.Nimi on Gabriella Special ja ainekset tähän on: rhum (havanna club silver dry), melon liqueur (midori melon), lime juice ja granberry juice.Ongelmana onkin sitten että missä suhteessa näitä tulee lasiin ja onkohan tällä drinkillä jotakin toista nimeä vai onko laivan oma juttu...???
Tietääkö kukaan???
jeminca
1
350
Vastaukset
- ..............
Nimestä jo voi päätellä että se on laivan oma drinkki, mutta kannattaa kokeilla grogilasiin 2cl rommia, 2cl midoria, 2cl limemehua, jäitä ja pidennät karpalomehulla ja maistat maistuuko drinkki samalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315