Tietoa dvd.stä

kellään

Moi. Onks tietoo millo ilmestyy lisää dvd.tä serranoista? Tai jos joku olis nauhottanut kaikki kolmos ja neloskauden jaksot, niin voisin ostaa niitä..

12

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajua

      milloin tulee 3.tuotantokausi dvd boxi.. on sitä kyllä tässä saatu odotella liian kauan

      • noora81

        kuulemma kesäkuun lopulla. Tieto on saatu anttilan asiakaspalvelusta.


      • noora81
        noora81 kirjoitti:

        kuulemma kesäkuun lopulla. Tieto on saatu anttilan asiakaspalvelusta.

        No, nyt sitä julkaisua on taas siirretty kuukaudella, eli heinäkuun lopussa pitäs ilmestyä.


      • noora81 kirjoitti:

        No, nyt sitä julkaisua on taas siirretty kuukaudella, eli heinäkuun lopussa pitäs ilmestyä.

        No niin tietty :( Mä kun niin ootin tuhkimotarinan koko boksin ilmestymistä ja serranolle jatkoa...


    • Kiasa

      Mistä niitä saa edes ostettua? Haluaisin hankkia niitä...

      • esim

        Netanttilasta tilasin kaks ekaa. Sit saa mtv3 storesta, ja vissiin cdon.ilta..


      • ja kaupasta

    • tähänastiset löytyis

      Eli jos ne haluaist nähä ni voin poltella sulle dvd:t! Ite olisin kiinnostunu vaihdossa saamaan tokan tuotantokauden, ku jäi tos ekal esityskerral kesäduunin takia suurin osa tokast tuottiksest näkemäti!

      Jos haluut vaihdella ni ilmota!

      • Kyllähän mä ostaisin vaik poltettuna ne, mut kun en tiiä sit että näenkö mä tällä koneella niitä, ellei ne ole alkuperäisiä? Osa koneista ei kuulema näytä ku originaalit.. Toisaalta mä en hennois myydä sitä kakkoskautta, mut... hmm.. Onko sulla kolmoskautta vai vaan nelonen?


      • eli siis
        minni_76 kirjoitti:

        Kyllähän mä ostaisin vaik poltettuna ne, mut kun en tiiä sit että näenkö mä tällä koneella niitä, ellei ne ole alkuperäisiä? Osa koneista ei kuulema näytä ku originaalit.. Toisaalta mä en hennois myydä sitä kakkoskautta, mut... hmm.. Onko sulla kolmoskautta vai vaan nelonen?

        Multa löytyis Neljännen tuotantokauden tähänastiset jaksot, nauhoitan kyl kesäl kaikki mitä tulee:) ja kolmosta ei ikävä kyllä multa löydy, tajusin liian myöhään uusintoja katellessani et nehän vois nauhotellakki itelleen!

        Ja mä en siis mitään myyntihommia täs ole hoitamas, van ihan normaalia treidiä, eli mä kopsaan sulle noi 5 tähänastista nelosen diskii ja sä kopsaat mulle ne 4 tokan tuottiksen diskii ja vaihto vaikka postissa, ellet asu pk-seudul. Mut jos jotain s-postiossaa sais tai muuta ni vois jutella tarkemmin!


      • eli siis kirjoitti:

        Multa löytyis Neljännen tuotantokauden tähänastiset jaksot, nauhoitan kyl kesäl kaikki mitä tulee:) ja kolmosta ei ikävä kyllä multa löydy, tajusin liian myöhään uusintoja katellessani et nehän vois nauhotellakki itelleen!

        Ja mä en siis mitään myyntihommia täs ole hoitamas, van ihan normaalia treidiä, eli mä kopsaan sulle noi 5 tähänastista nelosen diskii ja sä kopsaat mulle ne 4 tokan tuottiksen diskii ja vaihto vaikka postissa, ellet asu pk-seudul. Mut jos jotain s-postiossaa sais tai muuta ni vois jutella tarkemmin!

        [email protected]


      • eli siis
        minni_76 kirjoitti:

        [email protected]

        Dear Minni, postia kantsii vilkasta;) jatketaan siel sit!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3699
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      57
      1326
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      253
      1140
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1024
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      300
      983
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      942
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      923
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      899
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      894
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      874
    Aihe