Moi. Onks tietoo millo ilmestyy lisää dvd.tä serranoista? Tai jos joku olis nauhottanut kaikki kolmos ja neloskauden jaksot, niin voisin ostaa niitä..
Tietoa dvd.stä
12
1589
Vastaukset
- hajua
milloin tulee 3.tuotantokausi dvd boxi.. on sitä kyllä tässä saatu odotella liian kauan
- noora81
kuulemma kesäkuun lopulla. Tieto on saatu anttilan asiakaspalvelusta.
- noora81
noora81 kirjoitti:
kuulemma kesäkuun lopulla. Tieto on saatu anttilan asiakaspalvelusta.
No, nyt sitä julkaisua on taas siirretty kuukaudella, eli heinäkuun lopussa pitäs ilmestyä.
noora81 kirjoitti:
No, nyt sitä julkaisua on taas siirretty kuukaudella, eli heinäkuun lopussa pitäs ilmestyä.
No niin tietty :( Mä kun niin ootin tuhkimotarinan koko boksin ilmestymistä ja serranolle jatkoa...
- Kiasa
Mistä niitä saa edes ostettua? Haluaisin hankkia niitä...
- esim
Netanttilasta tilasin kaks ekaa. Sit saa mtv3 storesta, ja vissiin cdon.ilta..
- ja kaupasta
esim kirjoitti:
Netanttilasta tilasin kaks ekaa. Sit saa mtv3 storesta, ja vissiin cdon.ilta..
1. ja 2. kauden bokseja voi ostaa netistä myös YLE Shopista:
http://www.yle.fi/java/yle_shop/PublishedService?pageID=3&file=page&
- tähänastiset löytyis
Eli jos ne haluaist nähä ni voin poltella sulle dvd:t! Ite olisin kiinnostunu vaihdossa saamaan tokan tuotantokauden, ku jäi tos ekal esityskerral kesäduunin takia suurin osa tokast tuottiksest näkemäti!
Jos haluut vaihdella ni ilmota!Kyllähän mä ostaisin vaik poltettuna ne, mut kun en tiiä sit että näenkö mä tällä koneella niitä, ellei ne ole alkuperäisiä? Osa koneista ei kuulema näytä ku originaalit.. Toisaalta mä en hennois myydä sitä kakkoskautta, mut... hmm.. Onko sulla kolmoskautta vai vaan nelonen?
- eli siis
minni_76 kirjoitti:
Kyllähän mä ostaisin vaik poltettuna ne, mut kun en tiiä sit että näenkö mä tällä koneella niitä, ellei ne ole alkuperäisiä? Osa koneista ei kuulema näytä ku originaalit.. Toisaalta mä en hennois myydä sitä kakkoskautta, mut... hmm.. Onko sulla kolmoskautta vai vaan nelonen?
Multa löytyis Neljännen tuotantokauden tähänastiset jaksot, nauhoitan kyl kesäl kaikki mitä tulee:) ja kolmosta ei ikävä kyllä multa löydy, tajusin liian myöhään uusintoja katellessani et nehän vois nauhotellakki itelleen!
Ja mä en siis mitään myyntihommia täs ole hoitamas, van ihan normaalia treidiä, eli mä kopsaan sulle noi 5 tähänastista nelosen diskii ja sä kopsaat mulle ne 4 tokan tuottiksen diskii ja vaihto vaikka postissa, ellet asu pk-seudul. Mut jos jotain s-postiossaa sais tai muuta ni vois jutella tarkemmin! eli siis kirjoitti:
Multa löytyis Neljännen tuotantokauden tähänastiset jaksot, nauhoitan kyl kesäl kaikki mitä tulee:) ja kolmosta ei ikävä kyllä multa löydy, tajusin liian myöhään uusintoja katellessani et nehän vois nauhotellakki itelleen!
Ja mä en siis mitään myyntihommia täs ole hoitamas, van ihan normaalia treidiä, eli mä kopsaan sulle noi 5 tähänastista nelosen diskii ja sä kopsaat mulle ne 4 tokan tuottiksen diskii ja vaihto vaikka postissa, ellet asu pk-seudul. Mut jos jotain s-postiossaa sais tai muuta ni vois jutella tarkemmin!- eli siis
minni_76 kirjoitti:
Dear Minni, postia kantsii vilkasta;) jatketaan siel sit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203