Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mihin aikaan palkka tulee tilille ?

Orja voimaa!

Mihis kellon aikaa palkka tulee tilille palkka päivänä??

ei oo ennen tullu tällästä mietittyä, mutta nyt on tili tyhjä ja auton tankki myös! Ja huomenna palkka päivä ja tankata pitäis että pääsis sinne!

Eli tuleeks se tilille 00:00 vai 08:00 vai sitä myöhemmin vai koska?

18

13193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on puolen yön

      jälkeen, mutta työnantajasi on saattanut määritellä tilin maksun vaikka klo 8:00.. Mun tili on aina tilipäivänä 00:01 jälkeen tuhlattavissa.

      • että tulen ku saan rahaa!

        Siis jos ei tankattua saa aamulla heti!

        Kyseessä aika suuri miljardien liikevaihto yritys! mahtaakohan merkitä tohon että miten se palkan maksu aika on määritetty! luulis että yöksi, kaikista tietoteknisistä jutuista johtuen ??


    • klo 4. - 5.00

      Palkat, eläkkeet ja etuudet ovat uuden maksupalvelulain voimaantulon jälkeen tilillä maksupäivänä aamuyöllä klo 04-05 aikaan.

      • Huono kuluttaja.

        Minun tilillä on rahaa aina niin paljon, että sama tuleeko saatavat tilille tänään huomenna vai ensi viikolla.
        Joka tapauksessa jokaisena kertana tilini paisuu koska en pysty ja ehdi tuhlata kuukaudessa edes sitä määrää joka sinne tulee. Aina jää yli 500 - 1200 euroa.


    • miettijä.

      jokohan aloittaja on saanut autonsa tankattua.

      • Huolestunut hulttio.

        On ehtinyt auto hyytyä monta kertaa, ehkä on vaihtanutkin autoa, ehkä on ehtinyt saada kenkää, ehkä lomautettu, ehkä firma on mennyt konkurssiin, ehkä...
        Mistäpä näistä tietää mitä on tapahtunut 5,5 vuoden aikana.
        Eikä hän saapunut kertomaan, tuliko se palkka tilille vai ei. Nyt olemme eläneet epätietoisuudessa näin kauan. Olen joutunut terapiaan asian vuoksi kun en tiedä tapauksen oikeaa laitaa. Se ahdistaa. Terapeuttini on sanonut, unohda jo bnuo pankkiasiat. Mutta kun ne palaavat valveuniini joka yö kun olen huolissani, onko ihmisillä rahat tilillä juuri yöllä vai päivällä vasta.
        Pankeiltakin olen kysellyt ja ne eivät suostu kertomaan, onko ihmisillä rahaa tilillä, paljonko sitä on yöllä, paljonko päivällä.
        Pahin on itseni kohdalla kun en ole saanut psyyke-eläkettä ollenkaan. Nyt en voi tarkistaa yöllä tuleeko se psyyke-eläke tilille ja mihin aikaan. Olisi kiva nähdä aamuisinkin tiliotteelta "Kela on maksanut sosiaalisesti rajoittuneen eläkkeenne niin ja niin vähän tilillenne".


    • Laki ja järjestys

      Uusimman EU-direktiivin mukaan kaikki palkanmasut on keskeytetty toistaiseksi.On nimittäin selvinnyt vakavia puutteita verotuksessa.Työnsaantivero ei ole huomioitu palkanlaskennassa moneen vuoteen,siitä syystä jäädytetään kaikki palkat toistaiseksi,ainakin niin kauan että kaikki verot on saatu perittyä.Niillä joilla ei ole palkkatuloja peritään ulosottotoimin valtion saatavat.

      • Jyrki Hätäinen.

        Minulla on pystyssä ollut neljäkymmentä vuotta, siis työnsaantiverojen maksaminen.
        Taitaa tulla sellainen lasku ettei selviä maksuista eläkkeelläkään.
        Taidan jatkaa työn tekoa seuraavatkin neljäkymmentä vuotta.
        Kai eläkeiän nostaminen sallii sellaisen?


      • Laki ja järjestys
        Jyrki Hätäinen. kirjoitti:

        Minulla on pystyssä ollut neljäkymmentä vuotta, siis työnsaantiverojen maksaminen.
        Taitaa tulla sellainen lasku ettei selviä maksuista eläkkeelläkään.
        Taidan jatkaa työn tekoa seuraavatkin neljäkymmentä vuotta.
        Kai eläkeiän nostaminen sallii sellaisen?

        Saman EU-direktiivin mukaan annetaan pitkään työälmässä olleille helpotusta verojen maksussa.Eläkeikää nostetaan 94 vuotiaaks.Jos työläinen menehtyy jostain syystä tätä ennen, niin voidaan siirtää verojenmaksun perikunnalle.


      • Jyrki Hätäinen.
        Laki ja järjestys kirjoitti:

        Saman EU-direktiivin mukaan annetaan pitkään työälmässä olleille helpotusta verojen maksussa.Eläkeikää nostetaan 94 vuotiaaks.Jos työläinen menehtyy jostain syystä tätä ennen, niin voidaan siirtää verojenmaksun perikunnalle.

        Asiallista.
        Perikunnastani kaikki ovat luottokelvottomia, holhouksen alaisia ja heillä on edunvalvojat.
        Arveluttaa joutuuko etuusvalvoja maksamaan velat omasta pussistaan? Entä Kela?


    • vanderburgh

      9 aikaan jo tilillä

      • henrik ijöls72

        1600euron tulot tarvii että saa


      • henrik ijlös72
        henrik ijöls72 kirjoitti:

        1600euron tulot tarvii että saa

        pesukone on kuivausrumpu kiinostais gigantin osamaksuilla.


    • alastalon salissa.

      Myllis ei kuulemma maksa mitään kirkkonsa työntekijöillä. Elävät kuulemma "pyhästä hengestä". Niin on Seppo kertonut.

      • xanorit ja lauteet

        pitänee paikkansa


    • munkkilan parooni

      monenlaista puhetta riittää niiltä, jotka ovat pöntöstä halienneita naamoja katselleet?!

    • Anonyymi

      Vuonan 2023
      Suomessa SEPA-pikasiirtona tehty maksu siirtyy vastaanottajalle n. 10 sekunnissa.

      Vuorokausi vaihtuu klo 00:00:00.

      • Anonyymi

        Miekin oon podari ja juon kaikki kelarahat aina.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe