Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka olit ennen syntymääsi?

inka-inkarnaatio

Muistaako joku pätkiä aiemmista elämistään? En tiedä, mille palstalle tämä kuuluu kun jälleensyntymiselle ei kai ole omaa palstaa, vai onko? En löytänyt.

65

3421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      ja asuin Vantaalla. Kuolin 60-luvun lopussa ja synnyin uudestaan 70-luvun alussa.

      Koko lapsuus meni ihmetellessä edellisen elämän muistoja ja traumaattista kuolemaani. Muistelin kuinka ajoin autolla ja tanssitin jotain naista. Olin ihmeissäni kaikista muistoistani missä olin mies, kun nyt olin kuitenkin syntynyt tytöksi.

      Noin seitsemän vuotiaaksi asti heräsin usein öisin näkyyn mikä otti minusta vallan täysin. Juoksin tuossa näyssä henkeni edestä ja en tiedä ampuiko joku minut vai mitä tapahtui, mutta seuraava muistikuva oli, että syöksyin mustaan tunneliin missä kiepuin ja missä oli hirvittävää jylinää ja imua. Syöksyin tunnelissa hirvittävää vauhtia kunnes aloin vähitellen nähdä valoa ja lopulta olin osana tuota valoa hajonneena eikä siellä ollut ääniä eikä mitään, vain kirkasta turkoosia valoa ja hiljaisuutta. Sitten näky loppui ja olin taas oma itseni, enkä meinannut uskaltaa mennä enää nukkumaan kun pelkäsin herääväni tuohon kauheaan kokemukseen uudestaan.

      Vaikka heräsinkin näkyyn aina unestani, niin se ei ollut unta. Pystyin siis kävelemään ja juttelemaan samaan aikaan ja yritin ravistella näkyä pois päältä, mutta se oli niin voimakas ja osana minua, että en voinut mitenkään hallita sitä. Se meni aina samassa kaavassa, enkä koskaan saanut lopetettua sitä ennen kuin olin käynyt aina uudestaan läpi takaa-ajon, tunnelin ja valon samassa järjestyksessä.

      Lapsena ihmettelin tuota kokemusta enkä oikein tajunnut mistä oli kyse ja ihmettelin mistä kaikki ravintolamuistot ja muut semmoiset oikein tuli.

      Tärkein muisto edellisestä elämästäni on kuitenkin talo missä kävin aina nuorena miehenä. Muistan kuinka talo oli ihan tienristeyksessä ja kuinka tulin ovelle talon takaa ja oven edessä oli korkea pensasaita. Oven vieressä vasemmalla oli keltainen lyhty minkä kuviotkin muistin. Katsoin sitä aina hymyillen.

      Muisto on minulle tärkeä siksi koska vahingossa nykyisessä elämässäni löysin tuon talon.

      En ollut koskaan tässä elämässä käynyt kaupungissa missä tuo talo sijaitsee kunnes kerran olin treffeillä yhden pojan kanssa ja hän sattui asumaan tuossa kaupungissa.

      Olimme ajelulla ja minä istuin pelkääjän paikalla. Kun tulimme yhteen tienristeykseen ja kun katsoin sivulleni, niin yhtäkkiä eteeni tuli näky. Olin siis ihan selvinpäin ja muutenkin terve, mutta siinä minä vain katsoin näkyä mikä viipotti edessäni sen aikaa kun oltiin liikennevaloissa.

      Näyssä olin sisällä talossa ja nojasin tiskipöytään lasi kädessä. Olin mies ja katselin kun talossa juhlittiin. Oli puheensorinaa ja 60-luvun musiikkia. Näin tuon risteyksessä olevan talon sisälle ja kun lähdettiin valoista liikkeelle niin näky pikku hiljaa hiipui.

      En tietenkään voinut kertoa näystäni pojalle koska olimme treffeillä ensimmäistä kertaa ja hän olisi varmaan pitänyt minua ihan tärähtäneenä mutta koko treffien ajan mietin vain sitä mitä näin ja hoksasin, että olen oikeasti elänyt ennenkin ja että kaikki muistot mitä lapsena muistelin on ihan todellisia muistoja.

      Treffien jälkeen palasin tuon talon luokse uudestaan. Koska näyssäni näin talon sisään, niin ulkoseinät ja muu ympäristö jäi vähemmälle joten minun oli pakko palata tarkistamaan, että se todella oli se talo mitä aina lapsena muistelin.

      Piirsin kotona paperille kaiken mitä lapsena muistelin talosta. Piirsin keltaisen lyhdyn kuvioineen ja pensasaidan, polun talon takaa ovelle ja talon mallin. Kun palasin takaisin niin kaikki oli juuri niin kuin olin muistellut lyhtyä myöten. Korkeaa ja tuuheaa pensasaitaa ei enää ollut, mutta juuret oli jäljellä ja kun myöhemmin olen löytänyt kuvan talosta mikä on otettu 80- luvulla niin silloin siinä oli vielä se korkea aita.

      En tiedä miksi muistan niin paljon edellisestä elämästäni, mutta ehkä se johtuu siitä, että kuolin jotenkin ennen aikojani ja sitten minut roiskastiin tänne heti uudestaan jatkamaan elämänkouluani. Ehkäpä siksi muistikuvat tirskuu jotenkin läpi tai sitten siihen voi olla joku henkevämpikin selitys. Ainakin kaikki mitä olen kokemusteni kautta hoksannut on muuttanut suhtautumistani elämää ja muita kohtaan paremmaksi.

      • ......

        Olisi kiva kuulla onko muilla samantyyppisiä kokemuksia. olen yrittänyt etsiä netistä ja kirjoista tietoa, mutta sitä löytyy vain harvakseltaan. Ehkä ihmiset eivät kehtaa avautua :)Uskoisin kuitenkin, että en todellakaan ole ainoa joka muistaa.

        Yhtä kirjaa on pakko vielä mainostaa. Carol Bowmanin Paluu Taivaasta on mielestäni mahtava kirja, siinä on kertomuksia lasten muistikuvista edellisistä elämistä ja ihan suomeksi. Kun sitä luki niin tuli ihana olo kun tuntui kuin omaa elämäänsä olisi lukenut, niin paljon siellä oli samankaltaisia tapauksia.


      • upeaa.
        ...... kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla onko muilla samantyyppisiä kokemuksia. olen yrittänyt etsiä netistä ja kirjoista tietoa, mutta sitä löytyy vain harvakseltaan. Ehkä ihmiset eivät kehtaa avautua :)Uskoisin kuitenkin, että en todellakaan ole ainoa joka muistaa.

        Yhtä kirjaa on pakko vielä mainostaa. Carol Bowmanin Paluu Taivaasta on mielestäni mahtava kirja, siinä on kertomuksia lasten muistikuvista edellisistä elämistä ja ihan suomeksi. Kun sitä luki niin tuli ihana olo kun tuntui kuin omaa elämäänsä olisi lukenut, niin paljon siellä oli samankaltaisia tapauksia.

        että kerrankin täällä yksi ainoa ihana ihminen kehtaa kertoa kokemuksestaan edellisestä elämästään.
        Itse kyllä tiedän eläneeni lukemattomia elämiä, mutta ainakaan tällä kertaa minun ei ole annettu muistaa niistä mitään. Hauskaa muuten, itselläni on yhtenä henkioppaana inkanainen, kuten aloittajakin inkasta mainitsi.
        Uskoisin, että tapauksesi on aika harvinainen, tai sinulla(todennököisesti)on voimakkaasti mediaalisia taipumuksia. Älä suinkaan säikähdä tapahtumia, ne ovat sinulle vain pelkkää extraa. Joskus voit saada aika kummiakin näkyjä, mutta luota vaan itseesi ja korkeimpaan.


      • Inka-inkarnaatio

        Tarkkoja muistikuvia sinulla, upeaa. Itselläni on vain tosi hajanaisia ja sekavia ohikiitäviä hetkiä ilmeisesti toisen maailmansodan ajoilta. En tiedä, olenko ollut juutalainen vai kuuluinko johonkin vastarintaliikkeeseen, mutta natsien vastapuolella olen ollut. Näitä välähdyksiä sain lapsena paljon. Intiaanielämiä on myös paljon, mutta mikään inkakuningas tuskin olen ollut, kuten tuossa yksi epäuskoinen arveli minun -tai jonkun- uskovan. Kertokaa ihmiset lisää, jos vain muistatte!


      • jonkinlaista

        hoitoa tuohon sekavuustilaasi. Lääkkeitä on apteekit pullollaan ja terveyskeskus osaa ohjata sinut oikeanlaiselle lääkärille.
        Vaadi myös terapiaa, se kuulemma on kallista nykyään, mutta siihen sinulla on oikeus... ja ympäristöäsi ajatellen ehkä myös velvollisuus...


      • Heather-Jarouse
        ...... kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla onko muilla samantyyppisiä kokemuksia. olen yrittänyt etsiä netistä ja kirjoista tietoa, mutta sitä löytyy vain harvakseltaan. Ehkä ihmiset eivät kehtaa avautua :)Uskoisin kuitenkin, että en todellakaan ole ainoa joka muistaa.

        Yhtä kirjaa on pakko vielä mainostaa. Carol Bowmanin Paluu Taivaasta on mielestäni mahtava kirja, siinä on kertomuksia lasten muistikuvista edellisistä elämistä ja ihan suomeksi. Kun sitä luki niin tuli ihana olo kun tuntui kuin omaa elämäänsä olisi lukenut, niin paljon siellä oli samankaltaisia tapauksia.

        niin oletko yrittänyt etsiä "itseäsi"
        tiedätkö minkä niminen olit?!
        oletko pystynyt selvittämään ketä siinä talossa asui 60-luvulla
        tarinasi on niin mielenkiintoinen
        ja koska elit suomessa ,niin luulisi että voisit saada selville enemmän jos vain sinulla on aikaa ja mahdollisuutta tehdä selvitystyötä
        jos sinut on vielä ammuttu niin jo se on aika harvinaista ja paikkakunnan lehdissä on varmasti ollut tapauksesta kirjoittelua


      • ..........
        Heather-Jarouse kirjoitti:

        niin oletko yrittänyt etsiä "itseäsi"
        tiedätkö minkä niminen olit?!
        oletko pystynyt selvittämään ketä siinä talossa asui 60-luvulla
        tarinasi on niin mielenkiintoinen
        ja koska elit suomessa ,niin luulisi että voisit saada selville enemmän jos vain sinulla on aikaa ja mahdollisuutta tehdä selvitystyötä
        jos sinut on vielä ammuttu niin jo se on aika harvinaista ja paikkakunnan lehdissä on varmasti ollut tapauksesta kirjoittelua

        yrittänyt selvittää kuka olin, mutta se on yllättävän vaikeaa. Tiedän kyllä kuka asui tuossa muistelemassani talossa 60-luvulla ja olen jopa netistä löytänyt heidän sukupuun, mutta ainakaan heidän perheestään kukaan ei ole kuollut 60-luvun lopussa ainakaan tuon sukupuun mukaan. Voihan olla, että olin talossa vain kyläilemässä tai vaikkapa asiakkaana tai työntekijänä, sillä talo toimi 60-luvun lopulla kuulemma myös tehtaanmyymälänä.
        Olen myös käynyt tuon kaupungin kirjastossa tutkimassa 60-luvun lehtien mikrofilmejä jos olisi löytynyt jotain nuorukaisen väkivaltaisesta kuolemasta, mutta ei näissä lehdissä mitään sen tyyppisiä ilmoituksia ollut.

        Pystyn kyllä rajaamaan kuolemani vuosien 1967-1970 välille, sillä muistan selvästi myös Tikkurilan uimahallin ja kuinka hyppäsin siellä pää edellä uimaan. Uimahalli on rakennettu 1967 ja minä olen syntynyt 1970 joten tuon kolmen vuoden sisällä olen kuollut.

        Yksi entisen elämän lapsuusmuistokin sopii hyvin tuohon kaupunkiin, sillä muistossani olin pieni poika ja katselin omakotitaloalueella taivaalle missä lentokone lensi niin matalalla, että näin koneen ihan selvästi. Matalallahan ne Tikkurilassa vieläkin lentää kun lentokenttä on ihan vieressä.

        En muista ammuttiinko vai kivitettiinkö minut vai mitä, mutta takaa minua joku ajoi ja juoksin henkeni edestä ja sitten kuolin...

        En minä tätä entistä elämääni jatkuvasti muistele, mutta joskus tulee kausia kun monet asiat muistuu yhtäkkiä mieleen ja olo on kuin muistikatkoksen saaneella ihmisellä. yhtäkkiä muistaa jotain mutta ei muista kuitenkaan kuka oli ja miksi tapettiin. Tietenkin kiinnostaisi tietää enemmän, mutta en tiedä mistä enää kyselisin.. Kirkonkirjoistakaan ei voi etsiä koska niissä on joku sadan vuoden suoja-aika, enkä siis sieltäkään pääse tonkimaan.
        Voisinhan käydä haastattelemassa talon omistajaa kun hän on edelleen hengissä, mutta hän pitäisi minua varmaan aika tärähtäneenä :)

        On kyllä aika mielenkiintoista ajatella, että varmaan suurin osa tutuista ja ehkä myös entiset vanhempanikin ovat elossa. Olen monesti miettinyt tunnistaisinko heidät jos näkisin ja entä mitä tapahtuisi jos törmäisin siihen tyttöön jota tanssitin :) toisaalta mietityttää myös se, että murhaajanikin on varmaan vielä hengissä, joten ei parane kysellä väärältä tyypiltä, ettei tule murhatuksi uudestaan :)

        Sinulla on käynyt hyvää tuuria kun olet löytänyt itsesi. Oli ihana lukea juttusi ja huomata, että on muitakin joilla on ollut samanlainen itsensä etsimis projekti kuin minulla ja upeaa, että olet päässyt noin pitkälle, että tiedät nimet ja kaikki ja valokuvankin olet nähnyt :) Tuohon minäkin tähtään ja uskon, että jos on tarkoitettu, niin minäkin saan jonkun oivalluksen tai ehkä joku entinen tuttu osuu vielä tielleni.

        Olisi muuten hauska nähdä se sinun entinen ja nykyinen valokuva ja vertailla :) Tosi mielenkiintoista :)


      • Anonyymi
        jonkinlaista kirjoitti:

        hoitoa tuohon sekavuustilaasi. Lääkkeitä on apteekit pullollaan ja terveyskeskus osaa ohjata sinut oikeanlaiselle lääkärille.
        Vaadi myös terapiaa, se kuulemma on kallista nykyään, mutta siihen sinulla on oikeus... ja ympäristöäsi ajatellen ehkä myös velvollisuus...

        Taidat kyllä nyt olla itse terapian ja lääkitykse tarpeessa.Taitaa olla jo aika myöhäista,kun elämme aikaa 2022


    • kukaan.

      Ennen syntymääni minä en ollut kukaan, koska minua ei ollut. Myöskään kukaan muukaan ei ole ollut kukaan, vaikka n. 50 miljoonaa ihmistä luulee olleensa esim. inkakuninkaita.

      • sanon, että

        Todista.


      • teikäläisillä, mutta...

      • Aritta
        teikäläisillä, mutta... kirjoitti:

        http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/jalleensyntyminen.html

        ei tarvitse todistaa omia kokemuksiaan. Jos joku ei usko niihin niin se on sen häpeä ja ongelma.

        Ja skeptikoille se näyttää olevankin ISO ongelma kun he yrittävät väkisin keksiä erilaisia syitä ihmisten kokemuksiin. Eihän ne mitenkään voi olla totta. Miksei?

        Heidän vastanäyttönsä eivät vain oikein toimi.


      • ,,,
        teikäläisillä, mutta... kirjoitti:

        http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/jalleensyntyminen.html

        Et kuitenkaan siitä huolimatta voi väittää, että jälleensyntymistä ei ehdottomasti ole, jos et pysty sitä väitettä todistamaan.

        Vaikka jälleensyntymistä ei pystyttäisi osoittamaan, tästä ei seuraa automaattisesti sitä, että sitä absoluuttisesti ei ole.


      • ...
        ,,, kirjoitti:

        Et kuitenkaan siitä huolimatta voi väittää, että jälleensyntymistä ei ehdottomasti ole, jos et pysty sitä väitettä todistamaan.

        Vaikka jälleensyntymistä ei pystyttäisi osoittamaan, tästä ei seuraa automaattisesti sitä, että sitä absoluuttisesti ei ole.

        Tuo tunnetaan argumentoinnin virheenä argumentum ad ignoramum.

        Todisteen olemattomuus ei ole olemattomuuden todiste, jos joku sitä kysyy.


      • maristronautti
        teikäläisillä, mutta... kirjoitti:

        http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/jalleensyntyminen.html

        Yksi todistettu jälleensyntymistapaus, kiehtova tarina. Kannattaa lukea, jos jostain löydätte:
        Sture Lönnerstrand; Shanti Devi, kertomus jälleensyntymisestä,1996, Kirjayhtymä Helsinki (kirjapaino Gummerus, Jyväskylä). Alkuteos: Shanti Devi, en berättelse om reinkarnation, 1994.


      • Anonyymi

        Etkä ole edelleenkään kukaan,etkä mikään,Olet tyhmä väliinputoaja,joka ei saa jatkoaikaa enää seuraaviin elämiin.


    • Heather-Jarouse

      lyhyesti eräästä olemuksestani:
      elämän jonka elin 1800-1900-lujen taitteessa
      nimeni sekä syntymä- ja kuolinaikani tuli mieleeni yhtä äkkiä
      (anteeksi kun en sitä tässä kerro mutta asia on liian henkilökohtainen)
      ja ryhdyin etsimään ko.henkilöä netinkautta
      ja löysinhän minä "itseni"
      olin amerikkalainen nainen ja löysin myös kuvan itsestäni
      samat silmät, nenä, korvat, kaula, vartalonmuoto
      ja asento
      ja arvatkaa minusta on kuva (tässä elämässä) jossa olen 1900-luvun vaatteessa korsetteineen ,hiuslaitteineen kaikkineen ja tuossa löytämässäni edellisenelämäni kuvassa amerikkalaisena naisena
      minä olen aivan samantyppisessä puvussa ja hiukseni ovat tismalleen samallalailla
      me olemme kuin kaksoset sillä erotuksella että suunmuoto ja leukamme ovat eri tyyppiset
      mutta oletan sen johtuvan ed.elämäni hampaiden huonosta hoidosta, silloinhan hammaslääketiede ei ollut kehuttavaa ja niin osaavaa kuin nykyään.
      kuvassa oli myös talo jossa olen asunut ja talosta ei kuvassa näkynyt kuin osa ja minulla oli muistissa että talon parvekkeelta näkyi järvelle, joten etsin kartasta paikan ja löysin sen järven -siellä se oli niinkuin mielikuvissani olin nähnyt.
      muistan että olen haudanut talon lähellä olevaan metsikköön rakkaan koirani ja hänen pantansa jossa oli hopeakoru -sen kun pääsisin tässä elämässäni etsimään...
      tämä ja muistot edellisistä elämistäni ovat antaneet minulle ymmärrystä itseäni ja muita kohtaan
      sitäkautta olen ymmärtänyt syyn- ja seurauksenlain olemassa olon
      ja miksi meillä toisilla on jo syntymälahjana joitakin ominaisuuksia joita toisten on kovantyön kautta opeteltava jne.
      se voi joskus tuntua epäoikeudenmukaiselta vaikka asian laita ei niin ole
      sillä universumissamme kaikki toimii tasa-arvon periaatteella

      • Erjuth

        Olen itsekin pannut merkille, että olin ollut edellisissä elämissäni melko paljon samannäköinen kuin nyt. Jopa siinä näyssä ehkä juutalaisena miehenä, jolla oli kipa päässään (ja sandaalit ja kaapu). Toivon myös löytäväni vielä tietoja viimeisimmästä elämästäni.


      • Aritta

        sinulla olemaan kuvaa sen aikaisesta ystävättärestäsi? :-)


      • Heather-Jarouse
        Aritta kirjoitti:

        sinulla olemaan kuvaa sen aikaisesta ystävättärestäsi? :-)

        mutta jos jostain löytäisin edes ystäväni tyyppisen henkilönkuvan niin kyllä sen sinulle lähetän ;-)


      • Heather-Jarouse
        Erjuth kirjoitti:

        Olen itsekin pannut merkille, että olin ollut edellisissä elämissäni melko paljon samannäköinen kuin nyt. Jopa siinä näyssä ehkä juutalaisena miehenä, jolla oli kipa päässään (ja sandaalit ja kaapu). Toivon myös löytäväni vielä tietoja viimeisimmästä elämästäni.

        juutalainen mies?! ja miten olet löytänyt itsesi?
        Onko sinulla kuvia ent.elämäsi ihmisestä vai ovatko "kuvat" sisäisen näyn kertomia?
        minä olin toisen maailmansodan aikana pikku tyttö jonka äiti oli italialais-juutalainen ja isä saksalainen
        ja asuimme Gdanskissa tästä elämästä en ole löytänyt (vielä) faktaa mutta ehkä joskus löytyy :-)
        En minä näitä ed.elämän juttuja ole jatkuvasti miettimässä
        enkä etsi mennyttä, onhan meidän elettävä tätä elämäämme, mutta joskus asiat vain tapahtuvat
        ja tulee muistoja esim. hiljentyessä tai joogatessa
        niin, jooga on myös eräs asia jota olen tehnyt pikkutytöstä lähtien
        siihen ei kukaan ole minua opettanut
        ja loogista on se ajatus että olen sen tuonut jostain menneestä
        intialainen musa, vaatteet, jumalkuvat ja ruoka ovat minulle "helppoja" ja on periodeja jolloin tuo maailma on elämässäni voimakkaasti läsnä vaikka en ole mikään "intiafriikki" -se vain on?!


      • Aritta
        Heather-Jarouse kirjoitti:

        mutta jos jostain löytäisin edes ystäväni tyyppisen henkilönkuvan niin kyllä sen sinulle lähetän ;-)

        Olisi kiva nähdä. Jos vaikka olisi samannäköinen kuin nyt.


      • Kirjaudu sisään

        Pari vuotta sitten kerroit myös edellisestä elämästäsi. Muistatko kuka silloin olit?


      • Kirjaudu sisään
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Pari vuotta sitten kerroit myös edellisestä elämästäsi. Muistatko kuka silloin olit?

        Kysymys oli Heatherille.


    • .........

      kokemuksia tänne, tämä on niin loistava ketju.
      Niin että kiitos vaan inka-inkarnaatiolle :)

      • sinuhe s

        maalasin kuvia hautakammioiden seinille.
        Maalaan nytkin
        mutta paperille ja kankaalle.


      • Heather-Jarouse
        sinuhe s kirjoitti:

        maalasin kuvia hautakammioiden seinille.
        Maalaan nytkin
        mutta paperille ja kankaalle.

        ovat varmaan kaikki "muistajat" eläneet jossain vaiheessa -minäkin
        sieltä on minun jarouse-leijonani, hän joka kulkee vierelläni henkimaailmassa, ja Anubis on minulle ovenvartija elämän ja kuoleman rajalla
        sekä uninäkyni näkyjen selittäjä
        Egyptin jumalat!! ovat (näin olen unistani ymmärtänyt) vihkimyksen eri asteita, he ovat eri asteisia symboleja vihkimyksille eli yhden jumalan (tietenkin) monet kasvot
        vihkimykset tapahtuivat asteittain samalla periaatteella kuin luokat kouluissa, edellinen vihkimys oli perusta seuraavaan...
        voitte väittää vastaan mutta tämä on minun totuuteni ;-)
        egyptin "usko" rappeutui ajansaatossa ja jumalista ja heidän palvelijoistaan tuli alkuperäisen totuuden irvikuvia (niinkuin aina tapahtuu historiassamme kun alkuidea on kulutettu loppuun)ja sitten tulikin Jeesus ja kristinusko ja katsokaa ympärillenne! mitä tapahtuu maailmassa?! Minne me olemme menossa...
        neljäs vaihe on tulossa -olkaat valmiit ;-)


      • sinuhe s
        Heather-Jarouse kirjoitti:

        ovat varmaan kaikki "muistajat" eläneet jossain vaiheessa -minäkin
        sieltä on minun jarouse-leijonani, hän joka kulkee vierelläni henkimaailmassa, ja Anubis on minulle ovenvartija elämän ja kuoleman rajalla
        sekä uninäkyni näkyjen selittäjä
        Egyptin jumalat!! ovat (näin olen unistani ymmärtänyt) vihkimyksen eri asteita, he ovat eri asteisia symboleja vihkimyksille eli yhden jumalan (tietenkin) monet kasvot
        vihkimykset tapahtuivat asteittain samalla periaatteella kuin luokat kouluissa, edellinen vihkimys oli perusta seuraavaan...
        voitte väittää vastaan mutta tämä on minun totuuteni ;-)
        egyptin "usko" rappeutui ajansaatossa ja jumalista ja heidän palvelijoistaan tuli alkuperäisen totuuden irvikuvia (niinkuin aina tapahtuu historiassamme kun alkuidea on kulutettu loppuun)ja sitten tulikin Jeesus ja kristinusko ja katsokaa ympärillenne! mitä tapahtuu maailmassa?! Minne me olemme menossa...
        neljäs vaihe on tulossa -olkaat valmiit ;-)

        taisi Egyptiläinen muinaisusko saada lopullisen kuolinuskon islamin syrjäyttäessä sen.

        Pyramidit kai olivat jonkinlaisia vihkimystemppeleitä.


    • ...

      vaikka nykyisessä olomuodossani olenkin nainen, olen todennäköisesti joskus ollut mies ja ratsusotilas - ritari, samurai, mamelukki, rajput tms.

      Ne taidot - miekkailu, ratsastus jne tuntuvat kuin olevan jossakin sisälläni jo valmiiksi, ja että kuin ne tulisivat pienen harjoittelun jälkeen sieltä itsestään ulos. Samoin erilaiset kunniakoodit ja -käsitykset tuntuvat olevan kuin luonnollisia. Rakastan hevosia ja keskiajan historiaa; tuntuu kuin olisin siellä omassa elementissäni. Silti varsinaisen ylhäisön elämä tuntuu vieraalta.

      Olen mukana historian harrastuspiireissä ja minulla on ties kuinka monta hyllymetriä historian kirjoja juuri tuolta aikakaudelta.

    • näky menneestä

      minulla on näky menneestä, jossa seison laivan kannella ja minulla on upea 1900-alun aikainen puku päällä. Olen hieno nuori nainen, minulla on valkoiset hansikkaat kädessä ja valkoinen hattu. Nojaan laivan kannella kaiteeseen ja katselen merelle, vieressäni seisoo nuori herrasmies. JOtenkin on sellainen olo, että jäin tuolle laivareissulle, enkä koskaan palannut...
      Kylmät väreet meni jo lapsena, kun näin vanhoja laivoja...Britannicin sekä Titannicin varsinkin...

      Samoin minulla on jotain muistikuvia, että olisin entisessä elämässäni ollut nuori mies. Muistan, että aika oli ehkä 70lukua tai 80-luvun alkua. Minulla oli olkapäillä ulottuvat hiukset, mokkanahkatakki ja kävelin tietyön keskeltä...todella outoa...makasin maassa...

      Kaikki tuntuu jotenkin unimaisilta, en tiedä olenko ollut valveilla vai unessa, kun olen noita nähnyt. Noista tapahtuneista on kuitenkin kauan.

    • vähän tietäväisempi?

      Olen ollut Reptoidi nimeltä joku Anron tai jotain sinnepäin (kutsumanimi).
      Olen tappanut ja orjuuttanut ihmisiä luultavasti. Mutta taisin tulla järkiini ja aloin kapinoida muita reptoideja vastaan ja siihen luultavasti kuolin.

    • muistoni

      olin pieni tyttö, luulen, että siihen aikaan oli jotain ruttoa liikkeellä ja sairaat(ruton saaneet), teljettiin samoihin rakennuksiin. Muistoni tästä:Menen jonkun talon luokse, sinne ei saisi mennä, mutta menen salaa. Katson ikkunasta sisään, näkyy sänky, leveä tummaa puuta oleva sänky, siellä makaa kaksi naista, toinen vanhempi kuin toinen. Nuorempi nukkuu, vanha nainen huomaa minut ja säikähdän, se alkaa huitoa käsillä ja mölisee oudosti, säälin heitä, mutta samalla pelkään. Tämä on minun muistoni, olen muistanut tämän aina, ihan pikkuisesta tytöstä asti.

    • 1111111

      no serkkuni sanoi että olisin ollut vietnamin sodassa pyh mutta minusta tuntuu että olen kummiskin ollut joku kuuluisa

    • 1111111

      EI TAIDA LIITTYÄ TÄHÄN MUTTA KOIRIIN
      minun yksi koira muistuttaa isän koiraa

    • Jalous mallina*

      Reincarnation on omakohtaista kokemusta, jota ei voida todistaa mitenkään, koska kukaan toinen ihminen ei pysty menemään toisen ihmisen tietämisen piiriin.

      Olen kokenut itse neljä oikeaa ja hyvin yksityisen tarkan muisti kokemuksen, Vain minä itse tiedän mitä ole kokenut! Elän aina jalat maassa. en takentele utulinnoja.

      Näissä kokemuksissani olen varsin kaukaisella aika kaudella, ja elin ympäristö on meidän kulttuurillemme täysin vierasta. Kirjastonn tietojen avulla pystyin löytämään Johtolangan oikeaan aikakauteen, kuitenkin ymmärsin kaiken näkemäni, koska näin itseni tummana ja aivan erirotuisena mitä on nyky Suomalainen. Toiset kaksi kokemustani vievät minut todella tumman väristen ihmisten priin. muistan karmean kohtaloni heidän parissaan.

      Viimeinen kokemukseni tapahtuu aikana valkoisten maassa, jossa riehuu vallankumouksen julmat aallot. Minut riistetään ulos talostani ja viedään Kaupungin teloitus paikalle. Pääni laitetaan Giljotiinin luukulle josta lukitus putoaa kaulalleni. Viimeinen muisto kaikesta jää minulle on Tzot niminen ääni. Tähän päättyy tämä viimeinen kohtaus. Joka ikinen muistoni loppu vaihe on päättynyt teloitukseen.

      Oma toivomukseni olisi saada selville Hypnoosin avulla, Mikä on ollut taustana tämän kaltaisiin teloitus tuomioihin, joista olen elämän pyörässä päässyt jatkamaan elämää, jossa tavoitteena on Jalous Mallina.

    • pienisuurityttö

      Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne myös minun muistoni entisestä elämästäni. Nykyään olen nainen, edellisessä olin myös naispuolinen, mutta luulen, että kuolin jo lapsena...jokin käsitys siitä mihin kuolin, oli rutto..Muistan kuinka oli kiellettyä mennä naapuriin, koska naapurissa oltiin sairaita..menin kuitenkin salaa naapuriin, katselin heidän ikkunastaan sisään ja näin kuinka kaksi naispuolista henkilöä makasi sängyssä..olivat kovin sairaan näköisiä...vanha mummo huusi jotain ja huitoi käsillä, merkiksi minua sinne sisälle...oletin että sillä oli jano..kotoinen olo tulee punaisesta talosta, kaksikerroksinen, ulko-ovi kaksi ovinen...lapsia monta, pienet kamarit..isä pelottava, äiti hiljainen...mutta tällaista..

    • Muistan kuolematkin!

      Hmm muistan useita elämia ja kuolemiakin, yhtä yksityiskohtaisesti kuin aloittaja. Myös sillä piirteellä että viimeksi eletystä edellisestä elämästä on tarkimmat muistot. Ja tuo henkilö oli suorassa polvessa edesmennyt sukulaiseni. Suuri määrä yksityiskohtaisia muistoja! Ja vielä kun joku uskaltaakin väittää, että inkarnaatio ei ole totta. Pidän sellaisia vain kehittymättöminä ja tylsämielisinä alkuasukkaina.
      Ja näille alkusasukkaillekin tiedoksi, kun ihminen kuolee, hän elää välivaiheessa heti kuoleman jälkeen. On eri asteisia välivaiheita ja minä muistan omani viimeisestä kuolemastani tapahtumat ruumishuoneella, kun ruumiini oli viety sinne ruumispesua varten kivuliaan tuskaisen ja ahdistavan syöpäkuoleman jälkeen. Olen horrosmaisessa tyynessä tilassa, kaiken muistan hyvinkin tarkasti. Naisen joka tulee saappaat jalassa pesemään alastomana ruumissängyllä makaavaa naisen kuollutta ruumista. Nainen heittää surutta rutiininomaisin ottein ämpäristä kiehuvat vedet ruumiin päälle - ja se polttaa, havahdun heti irti horroksestani ja näen kaiken yhtäkkiä ruumiini yläpuolella, jossa ei tunnu kipu lainkaan, mutta olen ikäänkuin hereillä siinä aamuauringon kajossa joka kajastaa sairaalan kellarikerroksen ikkunasta. Metallinen, jalkoihin päin kapeneva ja kallistuva ruumispesusänky näkyy , ruumis makaa elottomana.
      Ruumisautolla minut vietiin myöhemmin arkussa pois siunauskappeliin hautausta varten, puiden ja kaiken ympärillä näkyi sininen usva jotka näin ruumisauton ikkunasta..ruumiista irti jotenkin näki asiat vaan, ne vain näki..unenomainen horros, jossa kuitenkin ärsykkeisiin reagoi ja näihin kohdistui huomio..siis kuolleena! Vanha sanonta kuuluukin: kunnioittakaa vainajia.
      Ja se usva on eetteritason energinen kenttä joka ympäröi ihan kaikkea olevaista, tiedoiksi peeloille jotka kieltävät totuuden kun eivät tiedä mistään mitään.

    • asdasdasdjhkhjfjfk

      En tiedä oliko se unta vai mitä se oli mutta kun olin espanjassa näin yhden tienristeyksen minkä olen nähnyt ennenkin en tiedä olinko muurahainen vai makasinko maassa mutta siinä ''unessa'' katsoin matalalta

    • jaksad

      Miksi kaikki eivät muista, hyvin harvat vain?
      Itse en muista mitään sellaista että olisin elänyt ennenkin.
      Toden näköisesti en muista seuraavaakaan elämääni, mikäli sellainen on.
      Olisihan se jännittävää, vähän peloittavaakin, mutta liekö sitten sattumanvaraista vai elääkö kaikki moneen kertaan?

      • kokija

        " Miksi kaikki eivät muista, hyvin harvat vain? "

        Syy on siinä että tuo muisti ei ole persoonassa vaan akashassa joka on maailmanmuisti. Persoonan ylittänyt voi muistaa varmuudella, persoonassa olijat vain arvailevat menneisyyttä kuvien perusteella, jotka nousevat mieleen. Se ei ole kuolevaisen persoonan menneisyyttä vaan kuolemattoman olennon, joka me olemme ja joka ei oikeasti jälleensynny. Se näyttää vain siltä, sillä materiaalinen maailma ihmisineen on todellisuudessa vain kasa kankaalle heijastettuja kuvia.


      • kokija
        kokija kirjoitti:

        " Miksi kaikki eivät muista, hyvin harvat vain? "

        Syy on siinä että tuo muisti ei ole persoonassa vaan akashassa joka on maailmanmuisti. Persoonan ylittänyt voi muistaa varmuudella, persoonassa olijat vain arvailevat menneisyyttä kuvien perusteella, jotka nousevat mieleen. Se ei ole kuolevaisen persoonan menneisyyttä vaan kuolemattoman olennon, joka me olemme ja joka ei oikeasti jälleensynny. Se näyttää vain siltä, sillä materiaalinen maailma ihmisineen on todellisuudessa vain kasa kankaalle heijastettuja kuvia.

        Vaikka ihmiset ovat kuvia näytöllä ja ohjelmoituja robotteja, niin mksi heistä ollaan kiinnostuneita? Koska robottimaisiin kuviin on sitoutunut Elämää, joka luulee olevansa kuva. Kuva kuvittelee syntyvänsä ja kuolevansa, kenties yhä uudelleen ja uudelleen. Miten tästä kuvien kierrätyksestä päästään, johon Elämä on sitounut: Tämä sitoutuminen kuvahahmoihin, joka aikaansaa erllisyyden, jota ei ole, on ainut synti mitä on.

        Miten kuviin takertumisesta päästään ja Elämä vapautetaan niiiden näennäisestä otteesta? Ymmärtämällä olevansa Elämä ja vain Elämä. Tiedostamalla alitajuinen erityisyyteen ja erllisyyteen hakeutuminen, eli tiedostamalla synti. Tiedostamalla koko psykologinen ihmisolemus tietoisuuden juurta myörten. Tällöin on väistämätöntä, että ihminen havaitaan kuvaksi, jolloin irtoaa ote siitä, ja Elämä voi olla.


    • Kirjaudu sisään

      Monien muiden tavoin olin jälleen Napoleon.
      Muistaako ne kaksi ihmistä jotka ovat tähän vietiketjuun vastanneet sitä mitä kertoivat pari vuotta sitten. He kertoivat olleensa Napoleonin joukoissa. Tässä viestiketjussa on siis kaksi vastaajaa jotka ovat niin kertoneet. Muistatteko?

      • sappua

        Jälleensyntymismuisti on tehnyt monelle tepposet. Varsinkin jos kovasti haluisi, että olisi ollut jokin suurmies.


      • Kirjaudu sisään
        sappua kirjoitti:

        Jälleensyntymismuisti on tehnyt monelle tepposet. Varsinkin jos kovasti haluisi, että olisi ollut jokin suurmies.

        Entäpä vastaukset tähän kysymykseeni?

        "Muistaako ne kaksi ihmistä jotka ovat tähän vietiketjuun vastanneet sitä mitä kertoivat pari vuotta sitten. He kertoivat olleensa Napoleonin joukoissa. Tässä viestiketjussa on siis kaksi vastaajaa jotka ovat niin kertoneet. Muistatteko? "

        Luulen että nuo kaksi ihmistä eivät muista mitä ovat kertoneet "edellisistä elämistään". Se johtuu siitä että keksityt tarinat eivät pysy muistissa läheskään niin hyvin kuin todet.


    • arjuuna

      Tiede on hyväksynyt syyn ja seurauksen mukaisen kehityksen maailman kaikkeudessa, ja tällä ne on tavallaan tietämättään hyväksyneet jälleensyntymisopin
      vaikka eivät sitä käytännössä hyväksykkään ja johtuu siitä että sillä ei ole tietoa siitä, että myös ihmisen henkinen puoli on tämän lain alainen
      Sen takia ihisen elämän aikanaan hakkimat syyt ja seuraukset eivät voi päättyä kuolemassa, ja niin niiden on jatkettava seuraavassa elämässä niin kauan kuin ne on ymmärretty ja se seurauksena ne päättyvät, mutta se ei ole kuolema vaan uusi elämä joka ei sisällä enään seurauksia

    • 20+13

      En tiedä ennen syntymää olleeni mitään, mutta syntymäni jälkeen kaikki on mennyt faktallisesti päin helvettiä.
      Ei ole edes terveytä siunantunut, siis elää täydesti, ei ole töitä, ei rahaa eikä tulevaisuutta ja kun näiden faktojen lisäksi bonuksena seuraa kuinka herrat sen kun rällästää kansalta varastamillaan varoilla eli pelaa omiin nimiin niitä omia pelejään, niin henkisestkin tää on hirveetä katella.

    • Muistojen tulos

      Selitys näille kokemuksille kerrottiin minun edellisessä elämässäni toisen sivilisaation asukkaana. Asuin muistikuvan mukaan kuuden valovuoden päässä planeettakunnastamme. Matkustaminen maahan oli sallittu vai harvoille ja tapahtui toisen ulottuvuuden kautta jollain (matkustamiseen) sopivalla energiatasolla.
      Nyt kun elän nykyistä "taviselämääni" Suomessa, tiedän että tämä kokemus on erilainen. Muistan edellisestä elämästäni että käytimme Maan sieluja aika-avaruuteen vangituissa siiloissa. Heille syötettiin yllättävän paljon Matrix-elokuvan tapainen energiataso ikäänkuin unena. Tuota energiatasoa pidettiin yllä jonkilaisella orgaanisella tietokoneella, jossa laskentateho oli erittäin suuri verrattuna nykyisiin ihmiskunnan nopeimpiin tietokoneisiin. Laskentateho ei silti riittöänyt kaikkeen, ja niinpä olin myäärtänyt että valon nopeus oli asetettu "hitaaksi" jotta todellisuuden päivitys pystytään kaikkialla tekemään.
      Ilmeisesti meidät on vangittu näihin siiloihin ja näemme energioiden pysyväisyyden takia joskus muistoja aiemmista elämistä. Osa meistä on istutettu tuolta yli 3 miljardia vuotta vanhasta sivilisaatiosta näkemään näitä unia, eli jälleensyntymään maapallolle.

      En osaa enkä tiedä kaikkea selittää, mutta meidät on tänne istutettu ja tuntemamme valonnopeus johtuu laskentatehon rajallisuudesta oikeassa maailmassa. Valo on siellä äärettömän nopeaa. En vain osaa selittää miksi minun edellisen sivilisaationi tietokoneet ovat silti ääretöntä hitaampia.

    • Se oli johon kaikki on luotu,näkyväiset ja näkymätön maailma,oli ennen meitä.
      Joka sitten on viimeisenä seisova multienpäällä,meidän nimen on kirjoitettu jo ennen maailman perutatamista.

    • w d

      Muistan vain olleeni intiaani, se ilmenee myös kävelytavassani tässä elämässä. En ole kanta-astuja.
      Muistoja tai mielikuvia minulla ei ole, vain tietämys siitä, että näin on ollut. Muista elämistäni minulla ei ole muistikuvia, mutta epäilemättä niitäkin on ihna tarpeeksi.
      Tässä elämässä olen 48- vuotias mies.
      Kirjavinkkejä:
      Elisabeth Haich- Vihkimys
      Paul Brunton - Egyptin salaisuuksien jäljillä
      Mika Waltari- Sinuhe
      Kaikki nuo kirjat tarjoavat eri näkökulman samaan asiaan - Egyptiin.

    • mafioso1858

      Minä muista olleeni italialainen mies toden näköisesti mafioso ja olin saanut luodin oikeaan jalkaa (klenkkaan sillä vieläkin) ja välillä näen sen tilanteen ja sen luodin joka lävisti pääni unessa tunnen sen tuskan ja kivun minkä se luoti tuottaa se on 1850-lukua. minua on ihmetyttänyt se että osaan niin hyvin italiaa vaikka en ole kuullutkaan sanoja ennen mutta tiedän mitä ne tarkoittavat varsinkin viettelyyn ja rikoksiin liittyvät sana ovat pyörivät mielessäni useasti.

    • Janne Pakkasessa

      Olin Mauri Pekkarisen isoisänisoisänisänisä, kuolin ilmeisesti jossain niityllä paikallisen talebaanin hyökkäyksessä. Tuli muistaakseni kiistaa jostain hirvenraadosta. Minulla oli käyrä kulli ja haisin paskalta.

    • velho3

      Ei persoona voi syntyä uudelleen, jos niin olisi niin mehän muistaisimme sen, mutta persoonan elämänsä aika kootut syyt seuraukset eivät voi hävitä kuolemassa, koska olemme saaneet edelliseltä persoonalta perimänä, perisyntinä, ja lissäämme tai poistamme siitä seuraksia
      Voimme kuitenkin muistaa osia edellisten persoonien elämistä
      Luonnon lain mukaan olemme syitten ja seurausten ketju, joka päättyy kun joku persoona stten elässään ymmärtää sen miten se on aikoinaan syntynyt ja miksi se seuraa meitä psykologisena perimänä

      Kun olemme ymmärtäneet tuon kaiken , niin primämme hajoaa, ja koko ketju vapautuu Aatamin ajoista asti tuosta ketjusta,
      ja se on kaiken kärsimyksen ja ahdistuksen päättymistä, ja elämistä ajattomassa nykyhetkessä

    • Tavallinen matkaaja

      Transsi- ja ruumiistairtautumiskokemuksia liittyen jälleensyntymään, aikaan ja erilaisiin olentoihin:

      Olin punahiekkaisessa autiomaassa (mikä muistuttaa pikemminkin Grand Canyonin ympäristöä tai Marsia kuin Egyptiä) jonkinlaisen rakennelman äärellä tai sisällä. Kivet joista se oli rakennettu, olivat vanhoja, suorastaan muinaisia. Paikka vaikutti raunioituneelta. Olin yksin, eikä muita ihmisiä,olioita tai rakennuksia esiintynyt näyssä. Minun tapauksessani autiomaassa yksin oleminen korreloisi ainakin nykyisen persoonani kanssa; viihdyn paljon yksin ja vetäydyn mielelläni omiin oloihini, ajoittain toiset ihmiset tuntuvat jopa uhkaavilta. En kuitenkaan osaa sen tarkemmin sanoa, siirtyvätkö persoonallisuuden piirteet ja kokemukset seuraavan elämään vai eivät. Olinko karkoitettu tai matkalla johonkin? Näky oli selkeydessään ja kirkkaudessaan hämmentävä, sillä "olin" autiomaassa.

      Viestiketjussa mainittiin aiemmin matrix-tyylinen hologrammimaailma. Viitteitä ästä on esiintynyt kokemusteni yhteydessä, ja kaikella materiaalilla vaikuttaisi todellakin olevan jonkinlainen suhde valon eri taajuuksiin (tämä on minun tapani selittää asia). Joka tapauksessa me näemme vain pienen osan siitä, mitä ulkopuolellamme on - kun valon taajuus muuttuu, voi havaita meidän "naapureitamme". Näitä ovat ainakin jonkinlaiset puolielolliset tai elottomat robottimaiset olennot, joiden käsitin olevan ikään kuin todellisuuden ylläpitäjiä, eli ne ovat tekemisissä juuri tämän meidän havaitsemamme taajuuden ylläpitämisessä. Ne eivät olleet hyvän- tai pahantahtoisiakaan, eivätkä juurikaan kiinnittäneet minuun huomiota. Myös ne vaikuttivat olevan todella vanhoja, ulkonäöltään hieman pääsiäissaaren kivipatsaiden näköisiä.

      Kahdesti olen kohdannut jonkinlaisen meitä korkeamman olennon, joka oikeastaan, oli puhdasta rakkauden syleilyä. Joku voisi sanoa, että tämä oli Jumala tai suojelusenkeli. Omin sanoin sanottuna se oli kohtaaminen jonkinlaisen lähteen tai universumin luojahengen tai -olion kanssa. Jotenkin ymmärsin, että minun olemassaoloni oli seurausta tästä oliosta. Tämän tietoisuuden kohtaaminen on ollut elämäni kohokohta, enkä unohda sitä koskaan. Kohtaaminen on kuitenkin väärä sana, sillä en osaa kuvaillla, onko tällä oliolla "ulkoista" olomuotoa lainkaan; käsitykseni on, että kyse on tietoisuudesta ja energiasta joka tulee joltakin toiselta tasolta.

      Nämä kokemukset ovat herättäneet minulle kysymyksiä siitä, mitä aika oikein on. Meillä vaikuttaisi olevan mahdollisuuksia päästä universumin aikavirtaukseen käsiksi: minun kokemukseni tästä on, että virtauksesta voi ilmetä erilaisia universumin olentoja, joilla on oma kulttuurinsa ja kielensä. Jotkut näistä vaikuttavat olevan tekemisissä ajan, universumin ja symbolien kanssa. Asiaa on vaikea selittää, sillä näiden olentojen kieli on ollut sanatonta tai symbolista ja ne ovat olemassa eri tasolla kuin me. Koskaan en ole tavannut mitään pahantahtoista olentoa, välinpitämättömiä kylläkin. Pahuuden käsite on siis toistaiseksi ollut omiin pelkoihin tai muihin ihmisiin liittyvää. Olennoilla (ihmiset mukaanlukien) vaikuttaisi olevan jonkinlainen yhteinen tarkoitus ja usein kohtaamisesta on syntynyt käsitys kommunikoinnista ja avunantamisesta.

      Näyissäni on esiintynyt myös maya- tai inca-intiaani, joka osoitti kohti auringonpimennystä, sekä jostakin nykyisen Pakistanin, Nepalin tai Pohjois-Intian alueelta oleva nainen, jonka kasvot olivat peitettyinä eräänlaisella vaalealla hunnulla. Yllään hänellä hänellä oli huivi ja kauniita pyöreitä pronssi/kuparikoruja.

      Mitään nykykulttuuriin liittyvää kokemusta, jonka voisi yrittää empiirisesti vahvistaa, minulla ei ole. Minulle jälleensyntymä on tosi ja todistettu, toivottavasti nykytieteellä ei enää menee kauaa tämän faktan selvittämiseen. Olen itsekin yliopiston "tuote" ja siellä olisi vielä paljon opittavaa ihan d-vitamiinin tutkimisesta lähtien. Kiitos, ja pahoittelut, jos meni ohi topicista!

    • Kuka olit
      Tänne syntyy lihaan vain kerran,toinen syntymien on sitten ylhäältä syntymien,palaa ijankaikkiseen elämään.
      Kuolema on vain poirtti toiseen elämään, sitten toisille toinen kuolema,ensin ruumiilinen ja viimeisenä sielullinen kuolema,sen tuska on kauhistuttava hedän tulensa ei sammu heissä palaa aina ja ijankaikkisesti hedän himojensa tuli, ahdistus.

    • Niinkuin kaikki muut

      Tiedämme että kaikki ovat olleet edellisissä elämissään jotain suurta ja mahtavaa.
      Onhan se nyt paljon todennäköisempää että olit esim. Egyptin hallitsija kuin tavallinen duunari. Onhan hallitsijoita ollut sentään paljon enemmän ihmishistoriassa kuin tavallisia duunareita.

      Itse olin edellisessä elämässäni Adolf Hitler. Btw, sori se holokaustijuttu, mutta teidän on pakko ymmärtää, että kun mies uskoo tarpeeksi siihen omaan juttuunsa, niin välillä homma lähtee hanskasta kun intohimolla toteutetaan omia näkemyksiä.

    • Porsaankorva

      Sama ajatus tuli minunkin mieleeni,että kaikki nuo väittää olleensa jotakin suurta edellisessä elämässään.Tuommoiset muistot ovat sielunvihollisen päähänne laittamia.Kyllä se tietää ihmisten elämät koska meitä jatkuvasti yötä päivää käy syyttämässäkin milloin mistäkin.On kuitenkin vain tämä yksi ainoa elämä ja tämän jälkeen joudumme tekemään tiliä miten sen olemme käyttäneet.Tilille joutuminen teoistaan kauhistuttaa ainakin minua,ja jos ei niin tekisi,olisinkin jo päättänyt elämäni oman käden kautta jo kauan sitten.Vihaan tätä elämää ja jos joutuisin kuoltuani syntymään uudelleen pitäisin sitä pahimpana ja sadistisempana rangaistuksena mitä kuvitella saatan.Takaumia edellisistä elämistä ei ole ollut,vaikka joskus jossain paikassa jossa ensi kertaa on tullut vierailtua,tunnistin paikan unistani joita olen nähnyt.En moiti näitä viestejä aloitusketjussa sillä itseäni on demonit eksyttäneet oikein urakalla,mutta pyrin silti kuitenkin havaitsemaan ja etsimään totuutta,eli mikä on demoneista mikä taas itsestäni,ja mikä on Jumalan.

    • Jyrki suomen saatana

      mafioso1858 jos olisit saanut 1800 luvulla luodin päähäsi,olisi se ollut lyijyluoti joka olisi osuessaan räjäyttänyt päästäsi puolet hajalle.On hyvin epätodennäköistä että olisit edes tajunnut mikä sinuun osui,sillä niin nopeasti olisit ollut hengetön.

    • Mach mit

      Hmph,
      ainoa mahdollinen tapa "uudestisyntyä" ja vieläpä paremmalla karmalla kuin aiemmin, on se että opiskelet itsellesi hyvän ammatin, siinä sivussa olet mukava tyyppi, kohtelet muita ihmisiä kunnioittavasti ja saat lahjana laajan kaveripiirin. Pidät huolta henkisestä ja fyysisestä tasapainostasi ja näytät hyvältä, etkä ala tyhmäksi tai pelleksi. Löydät tuon setupin avulla mukavan, kauniin, hoikan (geenit) ja hyvin tienaavan vaimon. Sellaisella on itsetunto kohdallaan ja seksi sujuu. Hankit hänen kanssaan 2-4 lasta. Niistä kasvaa hyvässä perheympäristössä hyvällä alueella kauniita ja tasapainoisia lapsia. Näet silloin omien geeniesi menneen askeleen eteenpäin. Keräät heille mammonaa siinä sivussa pesämunaksi, ettei lasten tartte ihan tavisten kanssa kilpailla 80m2 rivitaloista asuntonäytöillä... Siinä on uudelleensyntymää kerrakseen ja muisteltavaksi takan äärellä whisky-lasi kädessä wanhana ja harmaana - odotellen lasten ihanaa perhettä saapuvaksi seuraavan päivänä kylään!

    • tällä

      Ei ole mitään sellaisia kokemuksia, sori.

      • noh noh noh

        häpee kaikil muil o muistoi

        häpeeeeeee!


    • inka-inkraatio:lle


      Jälleen syntymistä,tässä ajassa ei edes ole.sitä vaitoin on uudesti syntyminen ylähäältä,joka ei synny vedestä ja hengestä ei pääse jumalan valtakuntaan.

      Tänne synnytään vain kerran,eletään ijankaikkisuutta varten.

      • Anonyymi

        Mitäs tapahtuu vaikka pienelle vauvalle, joka kuolee, meneekö taivaaseen, vaiko helvettiin?

        Tai kehitysvammainen, joka on 6-vuotiaan tasolla, mihin hän menee?

        Aivan älytöntä, että ihmisiä tuomittaisiin johonkin, vain tämän yhden elämän perusteella, koska osan elämä päättyy jo, ennen kuin se on edes ehtinyt kunnolla alkaa.

        Joku saa hyvän elämän, elää sen hyvin, ja menee varmasti taivaaseen, jos se muka niin menisi, joku taas saa huonon elämän, elää sen huonosti, ja päätyy helvettiin.

        AIvan helvatun epäoikeudenmukaista.

        Älytöntä uskoa johonkin ikuisiin tuomioihin, vain tämän maallisen, yhden elämän perusteella.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe