kunniakirja

kisat

auttakaa nyt mua!Tarttis löytää pohja kunniakirjaan.Meillä on lasten "olympialaiset" tulossa ja ois kiva antaa lapsille osallistumiskunniakirjat.Mahtasko jostain löytyä valmis pohja,,ettei tarttis kokonaan ite väsätä?

5

6831

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvankäsittelijä 9

      Kaikkia varmaan on kun osaa hakea. Mutta vaikka aihe on yleinen, niin en ole netissä törmännyt valmiisiin pohjiin. Se ei sitten tarkoita etteikö niitä olisi.
      Mutta itsekin käytän graafisen alan ihmisenä KlipArt rompuilla olevia kuvia ja pohjia.
      Niissä niitä on satoja / aihe.

      Ja omatekoinen on aina omatekoinen.
      Ei se iso työ ole esim PowerPoint ohjelmalla tehdä. Tai yksinkertaisella kuvankäsittelyohjelmalla.

      • kisat

        ..ja korkeelta!Osaan tätä tietotekniikkaa niin vähäsen,että otanpa esiin perinteiset pahvit ym. askartelutarvikkeet ja teen mitalit lapsille kaulaan! Ovat varmaan tyytyväisiä niihinkin ellei jopa iloisempia kaulassa roikkuviin KULTAmitaleihin! Kiitos sinulle kuitenkin avustasi ja yrityksestäsi auttaa avutonta!


      • AA-fani

        Pakko vastata, vaikka ilmoitit tekeväsi mitalit.

        Mä olen tykännyt Aku Ankan nettisivuilla saatavista kunniakirjoista. Nimeltään se on sudenpentugeneraattori. Kirjoittamalla nimen, saat siitä tulostetun sudenpentujulisteen, jossa on nimestä tehty arvonimi. Esim AKU saa arvonimen Ainaisesti Kiroileva Unissakävelijä


      • kisat
        AA-fani kirjoitti:

        Pakko vastata, vaikka ilmoitit tekeväsi mitalit.

        Mä olen tykännyt Aku Ankan nettisivuilla saatavista kunniakirjoista. Nimeltään se on sudenpentugeneraattori. Kirjoittamalla nimen, saat siitä tulostetun sudenpentujulisteen, jossa on nimestä tehty arvonimi. Esim AKU saa arvonimen Ainaisesti Kiroileva Unissakävelijä

        kävin generaatorissa ja sain makeat naurut heti amusta,kiitos siitä!Mulla kisailee kuitenkin 2-5 vuotiaat tenavat ja jotenkin tuntuu,että eivät ymmärrä vielä näin hienoja arvonimiä.Sain omalle perhelleni kuitenkin ihanat arvonimet viikonlopun alkajaisiksi ja olo on kuin kuninkaallisella!


    • Anonyymi

      Liikasen häät,niin kunniakirjat saa mitätöityä kun niiden vaimo opettaa.
      Unelma 150000 haave.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe