auttakaa nyt mua!Tarttis löytää pohja kunniakirjaan.Meillä on lasten "olympialaiset" tulossa ja ois kiva antaa lapsille osallistumiskunniakirjat.Mahtasko jostain löytyä valmis pohja,,ettei tarttis kokonaan ite väsätä?
kunniakirja
5
7058
Vastaukset
- Kuvankäsittelijä 9
Kaikkia varmaan on kun osaa hakea. Mutta vaikka aihe on yleinen, niin en ole netissä törmännyt valmiisiin pohjiin. Se ei sitten tarkoita etteikö niitä olisi.
Mutta itsekin käytän graafisen alan ihmisenä KlipArt rompuilla olevia kuvia ja pohjia.
Niissä niitä on satoja / aihe.
Ja omatekoinen on aina omatekoinen.
Ei se iso työ ole esim PowerPoint ohjelmalla tehdä. Tai yksinkertaisella kuvankäsittelyohjelmalla.- kisat
..ja korkeelta!Osaan tätä tietotekniikkaa niin vähäsen,että otanpa esiin perinteiset pahvit ym. askartelutarvikkeet ja teen mitalit lapsille kaulaan! Ovat varmaan tyytyväisiä niihinkin ellei jopa iloisempia kaulassa roikkuviin KULTAmitaleihin! Kiitos sinulle kuitenkin avustasi ja yrityksestäsi auttaa avutonta!
- AA-fani
Pakko vastata, vaikka ilmoitit tekeväsi mitalit.
Mä olen tykännyt Aku Ankan nettisivuilla saatavista kunniakirjoista. Nimeltään se on sudenpentugeneraattori. Kirjoittamalla nimen, saat siitä tulostetun sudenpentujulisteen, jossa on nimestä tehty arvonimi. Esim AKU saa arvonimen Ainaisesti Kiroileva Unissakävelijä - kisat
AA-fani kirjoitti:
Pakko vastata, vaikka ilmoitit tekeväsi mitalit.
Mä olen tykännyt Aku Ankan nettisivuilla saatavista kunniakirjoista. Nimeltään se on sudenpentugeneraattori. Kirjoittamalla nimen, saat siitä tulostetun sudenpentujulisteen, jossa on nimestä tehty arvonimi. Esim AKU saa arvonimen Ainaisesti Kiroileva Unissakävelijäkävin generaatorissa ja sain makeat naurut heti amusta,kiitos siitä!Mulla kisailee kuitenkin 2-5 vuotiaat tenavat ja jotenkin tuntuu,että eivät ymmärrä vielä näin hienoja arvonimiä.Sain omalle perhelleni kuitenkin ihanat arvonimet viikonlopun alkajaisiksi ja olo on kuin kuninkaallisella!
- Anonyymi
Liikasen häät,niin kunniakirjat saa mitätöityä kun niiden vaimo opettaa.
Unelma 150000 haave.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671078Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973- 141970
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15949Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822- 74819