punaisia pisteitä jaloissa

Allergia?

Hei!

Onko kellään ollut vastaavaa?
Minulle kehittyy ajoittain pieniä punaisia pisteitä ihan pienistä pisteistä isompiin täpliin. Pääosin ne rajoittuvat jalkoihin ja joskus käsiin.
Tämä liittyy yleensä kun on ottanut alkoholia. Näyttäisi nokkosihottumalta mutta ei lienee sitä. Paukamat kutisee hieman muttei haitallisessa määrin. ainaoastaan kosmeettisesti inhottavia, koska niitä voi olla kymmeniä ellei satoja.
Katoavat n.3-4 päivän kuluessa.

Olen alkanut epäillä että olen allerginen alkoholille, koska tämmöiset ilmestyy yleensä alkoholin käytön yhteydessä. Vai voisiko olla kaljassa joku aine mikä tätä aiheuttaa? Vai meneekö verenkierrollisiin asioihin?

Jos jollain samanlaisia kokemuksia niin kertokaa.

1

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisältämät

aineet. Voit olla allerginen jollekin oluen valmistuksessa käytetylle aineelle esim. hiivalle. Työkaverini on oluen ystävä, mutta myös pahasti niille allerginen ja atoopikkona kärsii jo pullollisenkin jälkeen ihon hillittömästä kuivumisesta ja kutiamisesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      132
      5666
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5246
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4315
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3690
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3348
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2940
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2079
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1965
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1743
    Aihe