Onko täällä ketään ketkä kattoo nyt niinkun Tuhkimotarinaa ihan ihka ensi kertaa? vai meitä vain ketkä katotaan uusintoja? ^^
Tuhkimotarina faneja
6
326
Vastaukset
- koukussa MGB:llaan
En nähnyt viime vuonna sarjaa aivan alusta, mutta nyt tulee sellaisia jaksoja, jotka olen mielestäni nähnyt. Siis uusintoja katsellen:).
- ihanaaaa
Katoin eka kerralla melkeen alusta ja jäin koukkuun. Tietty katon uusinnatkin :)) Ajattelin tilata koko dvd boksin kunhan se ilmestyy. Toivottavasti pian...
- telenovelafani
DVD boksihan ilmestyy 13.6.
- telenovelafani
Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin
- La Bella
telenovelafani kirjoitti:
Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin
Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.
- telenovelafani
La Bella kirjoitti:
Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.
La Bella: Siitä koska se on cdoncomissa xD ja koska kyseisestä boksista jo Subin Subjectissa viime vuonna mainittiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976