Onko täällä ketään ketkä kattoo nyt niinkun Tuhkimotarinaa ihan ihka ensi kertaa? vai meitä vain ketkä katotaan uusintoja? ^^
Tuhkimotarina faneja
6
363
Vastaukset
- koukussa MGB:llaan
En nähnyt viime vuonna sarjaa aivan alusta, mutta nyt tulee sellaisia jaksoja, jotka olen mielestäni nähnyt. Siis uusintoja katsellen:).
- ihanaaaa
Katoin eka kerralla melkeen alusta ja jäin koukkuun. Tietty katon uusinnatkin :)) Ajattelin tilata koko dvd boksin kunhan se ilmestyy. Toivottavasti pian...
- telenovelafani
DVD boksihan ilmestyy 13.6.
- telenovelafani
Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin
- La Bella
telenovelafani kirjoitti:
Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin
Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.
- telenovelafani
La Bella kirjoitti:
Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.
La Bella: Siitä koska se on cdoncomissa xD ja koska kyseisestä boksista jo Subin Subjectissa viime vuonna mainittiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890