Tuhkimotarina faneja

vastatkaahan

Onko täällä ketään ketkä kattoo nyt niinkun Tuhkimotarinaa ihan ihka ensi kertaa? vai meitä vain ketkä katotaan uusintoja? ^^

6

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koukussa MGB:llaan

      En nähnyt viime vuonna sarjaa aivan alusta, mutta nyt tulee sellaisia jaksoja, jotka olen mielestäni nähnyt. Siis uusintoja katsellen:).

    • ihanaaaa

      Katoin eka kerralla melkeen alusta ja jäin koukkuun. Tietty katon uusinnatkin :)) Ajattelin tilata koko dvd boksin kunhan se ilmestyy. Toivottavasti pian...

      • telenovelafani

        DVD boksihan ilmestyy 13.6.


      • telenovelafani

        Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin


      • La Bella
        telenovelafani kirjoitti:

        Minä aloin seurata tätä telenovelaa viime vuoden huhtikuussa joten jäi muutamia jaksoja katsomatta :D Onneksi sain ladattua ne netistä ja olen katsonut nyt kaikki jaksot :D Tietenkään en ole niitä televisiosta nähnyt, joten nyt nään ne televisiosta käsin

        Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.


      • telenovelafani
        La Bella kirjoitti:

        Mistä tiedä että boksi ilmestyy 13.6.

        La Bella: Siitä koska se on cdoncomissa xD ja koska kyseisestä boksista jo Subin Subjectissa viime vuonna mainittiin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe