Valitut palat

Digest-naiivi

Tilasin jonkun nettisivun reunasta Valitut Palat kun halvalla sai, ja tilaajalahjankin vielä. Ajattelin että sopivaa lukemista mökin paskahuussiin kesäksi.

Siitä alkoi sellainen rumba, jonka selvittelyssä on kulunut aikaa ja hermoja. Mikään ei mennyt niin kuin olisi olettanut. Ei mitään tilausvahvistusta alkuun, sitten yhtäkkiä lehti tuleekin, ei tule tilaajalahjaa, tulee vääränlainen, tulee lasku väärällä summalla ja väärälle tilausajalle, uusi oikeanlainen, taas vääränlainen lasku, karhulasku edellisestä ja taas uusi karhu.

Jokaisessa välissä olen ollut yhteyksissä asiakspalveluun joka on luvannut hoitaa asian kuntoon, mutta huonolla menestyksellä.

En suosittele asiointia Valittujen Palojen kanssa!

11

5067

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mediatietoinen
      • kuluttajien tarkka valvoja

Valitut Palat osoittautuu todellakin kuluttajalle pettymykseksi. Googletin seuraavaa:

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=434068&tstart=0

Mistähän lähtien Valitut Palat on alkanut julkaista valheellisia artikkeleita yhteiskunnallisesti merkityksettömistä asioista. Pitäisiköhän tehdä ihan kysely ja valitus tuonne Reader Digestin päämajaan

• VP

Löysin pari kpl Valittuja Paloja lomamatkallani hotellikirjastosta ja innostuin. Pistin netin kautta tilauksen, ei mitään special tarjoksia. Joulukuussa tuli ensimmäinen numero ja sen mukana netissä ilmoitettu maksu.
      VP näyttää piristyneen vanhetessaan, ihan kelvollista luettavaa ja menee nimenomaan lomamatkoilla allastarinana...

• Irmeli vaan

Minä tilasin tämän VP:n syksyllä. Lehti osoittautui kauhean raadolliseksi. Ei ollut enää se sama VP kuin vuosikymmen takaperin. VP:n onnistuin peruuttamaan ilman selittelyjä ja puhelinruuhkaa tästä:
        Lehden sähköposti [email protected]

• 20+20
        Irmeli vaan kirjoitti:

Minä tilasin tämän VP:n syksyllä. Lehti osoittautui kauhean raadolliseksi. Ei ollut enää se sama VP kuin vuosikymmen takaperin. VP:n onnistuin peruuttamaan ilman selittelyjä ja puhelinruuhkaa tästä:
        Lehden sähköposti [email protected]

http://www.pirjokauppinen.blogspot.com

• tarkkasilmainen
    • Harri Haukka
    • ohhohh
    • 03250-91064

mEIDÄN SUOMI PERUUTUS

• valkkaa palaa

kirjeitä sataa olette voittaneet vaikka ei edes enää lehden tilaaja. Siis se naurattaa..miten voi ja on ainut pakkakunnallanne..Hölynpölyä mihin jonkun suojavaltuutetun pitäs puuttua.En suosittele. Tuolla ne vanhatkin on lukemattomana kaapissa että jos joskus ja jos ei koskaan tyylillä.

• Nelkyt ja risat

Taitaa olla heikko levikki kun jo alle kasikymppisiä yrittävät jymäyttää voitoilla, tulee jatkuvalla syötöllä jos jonkinmoista kuponkia ja kirjettä.
        Onneksi olkoon, sinä teit sen. Jopa 97% kotitalouksista on rankattu voittajien ulkopuolelle, sinulle tulee lähiaikoina kirje jossa on voittokoodit, saatat olla seuraava voittaja.

Nyt pitäisi sitten varmaan tilata tuo väsynyt lehti, vittu että korpeaa tuo touhu.

Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2723
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      44
      1216
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe