Timo T. A. Mikkonen

oli HURJANA!!

Timo T.A. Mikkonen pitää "julkkisblogia" 7 päivää lehdessä.
Timo ei ole ainoa blogin pitäjä ko. lehdessä, vaan miss Kuopio, Anne-Mari Berg pitää myös julkkisblogiaan samassa lehdessä Timon rinnalla.

Timo T. A. tilittää, kun joku on ajanut hänen pihaansa mönkijällä.
Se oli sodanjulistus Timolle, näin ainakin hänen kirjoituksestaan voi päätellä.

Suoria lainauksia Timo T. A.:n blogista:

"Pulssi nousi eikä syyttä. Pihallemme oli tunkeuduttu eikä taatusti ystävällisissä merkeissä. Vaikka olenkin nuoruusvuosinani kuulunut palokuntaan, äkkipukeutuminen vei silti hetken. Kesällä olisin ollut jo juosten portilla."

"Rajavartioston sissikomppaniassa sodan käyneiltä kaukopartiomiehiltä 42 vuotta aiemmin saatu peruskoulutus oli taas tarpeen"

"Olen 40-vuotisen julkisen urani aikana ollut hengenvaarassa monia kertoja. Tykistötulen alla, veitsi kurkulla, miinakentillä ja väijytyksessä. Jos joka pidätyksestä olisi tiedotettu, kuten YLE tekee nyt toimittajistaan, olisin ollut uutisaiheena monta kymmentä kertaa."

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/timotamikkonen/1211270627603/yksityisalue lapikulku kielletty/

Tähän ei voi sanoa oikein mitään, vetää siis sanattomaksi.

30

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipu Taata

Että Tipu Taata Mikkonen on kova sälli !

• niin..

Eikös tuo Timo T. A. ratkaissut Kennedyn murhankin?

• 8. ihme
        niin.. kirjoitti:

Eikös tuo Timo T. A. ratkaissut Kennedyn murhankin?

Mitä egoon tulee.

• Etes muista

Ei tätä julkkista etes muista, muuten kuin että nyt sitten itse muistuttaa että on julkku, Myrskylässä ovat sitten alkaneet vainota tätä tärkeää henkilöä ja se on kyllä väärin, kannataisiko noinkin tärkeän ja tunnetun vaihtaa maisemia ja nimeään niinhän ne suuren maailman julkutkin tekee, vai pitäsköhän äijän mennä legurille kertomaan nämä tarinat?

• hyvä..

vaihtoehto.
        Tyypillä on lepakoita vintillä.

• taisi olla käypäläinen

äijähän saatiin ulos talosta, siksi aikaa että ehti joku nuorempi jolkki käydä, asioilla, heh, heh.Hyvin suunniteltu juttu, Taata pihalle ja hommat hoituu.

• LOL LOL!!

Ei vittu, mä repesin nauruun kun luin ton Timon jutun.
        Katsokaa nyt mitä äijä kirjoittaa:
        "Olen 40-vuotisen julkisen urani aikana ollut hengenvaarassa monia kertoja. Tykistötulen alla, veitsi kurkulla, miinakentillä ja väijytyksessä. Jos joka pidätyksestä olisi tiedotettu, kuten YLE tekee nyt toimittajistaan, olisin ollut uutisaiheena monta kymmentä kertaa."

Ja lisää hupaisia yksityiskohtia oli blogissa, kun Timo oli otsalampun kanssa hiippaillut metsässä.

Kieltämättä tuon Timo T.A:n jutut tuo mieleen erään palstan vakikirjoittajan jutut, tämän Hitman-1:sen meinaan, ainakin minun mielestä.
        Aika samanlaista tekstiä.

Kertoihan Hitman-1, että hänen henkensä on ollut monesti hiuskarvan varassa, ja vain Korkeimman suojelus on hänet pelastanut.

• Vanhaksi agentiksi
        LOL LOL!! kirjoitti:

Ja lisää hupaisia yksityiskohtia oli blogissa, kun Timo oli otsalampun kanssa hiippaillut metsässä.

Kieltämättä tuon Timo T.A:n jutut tuo mieleen erään palstan vakikirjoittajan jutut, tämän Hitman-1:sen meinaan, ainakin minun mielestä.

Kertoihan Hitman-1, että hänen henkensä on ollut monesti hiuskarvan varassa, ja vain Korkeimman suojelus on hänet pelastanut.

Ole nuorehko ja melko siedettävän näköinen vaimo, jota nuo agenttijutut ei ehkä enään aina jaksa kiinnostaa, eli ukko metsään fikkari otsassa, ja nuorempi mies iltakahveelle kyliltä.

• T. A:n
        LOL LOL!! kirjoitti:

TV-toimittajauran, tietävät, että sillä hassulla on niin suuri ego,
        ettei se mitenkään mahdu hänen kroppaansa.
        Hän on saattanut itsensä naurun alaiseksi monta kertaa ja tuo seiskan juttu oli uusin tapaus lajissaan.

• vaikuttaa...
        Vanhaksi agentiksi kirjoitti:

Ole nuorehko ja melko siedettävän näköinen vaimo, jota nuo agenttijutut ei ehkä enään aina jaksa kiinnostaa, eli ukko metsään fikkari otsassa, ja nuorempi mies iltakahveelle kyliltä.

Nuorempi polvi ei ehkä tiedä kuka Timo T.A. Mikkonen on.
        Niin kauan hän on ollut pois jo valtamediasta.

Mutta on kyllä varteenotettava mahdollisuus, että nimimerkki Hitman-1=Timo T.A. Mikkonen.

Kirjoitustyyli on aivan samanlainen.
        Molemmat korostavat upseeriuttaan, uskontoa (aika ahdasmielisessä merkityksessä), molemmat kirjoittavat kirjakieltä ja molemmat vaikuttavat vainoharhaisilta.

Eli vahvasti näyttää, että agentti Hitman-1 asuu Myrskylässä!?

• melkein
        vaikuttaa... kirjoitti:

Nuorempi polvi ei ehkä tiedä kuka Timo T.A. Mikkonen on.
        Niin kauan hän on ollut pois jo valtamediasta.

Mutta on kyllä varteenotettava mahdollisuus, että nimimerkki Hitman-1=Timo T.A. Mikkonen.

Kirjoitustyyli on aivan samanlainen.
        Molemmat korostavat upseeriuttaan, uskontoa (aika ahdasmielisessä merkityksessä), molemmat kirjoittavat kirjakieltä ja molemmat vaikuttavat vainoharhaisilta.

Eli vahvasti näyttää, että agentti Hitman-1 asuu Myrskylässä!?

Lasse Vireenin naapurissa.

• Uugghh!

Yli-ihminen! Supersuoriutuja! Kovin! Paras! Asiantuntevin! Rohkein! Vahvin! Armottomin!

• Ihaileva Nainen.

Olen viehättävä keski-ikäinen nainen, ja tuo Timon kertomus sai minut aivan kuumaksi.

Vaarojen mies tuo Timo, sellainen sytyttää minut.

Kuinka pitkä tuo Timo on muuten?
        Olen nähnyt hänet vain televisiossa, niin ihan mielenkiinnosta kysyn?

• mies!
        Ihaileva Nainen. kirjoitti:

Olen viehättävä keski-ikäinen nainen, ja tuo Timon kertomus sai minut aivan kuumaksi.

Vaarojen mies tuo Timo, sellainen sytyttää minut.

Kuinka pitkä tuo Timo on muuten?
        Olen nähnyt hänet vain televisiossa, niin ihan mielenkiinnosta kysyn?

Timo on valtavat 152 cm. pitkä mies, jonka massiivinen olemus pelottaa miehiä ja luo turvallisuudentunnetta naisille.

• Otti turpansa pahoin minultakin, koska puhui paskaa minkä ehti. Teehetkiä Bushin kanssa White Housessa oli paha moka ja valhe!

• Josiirollaolismunat
        ironmikess kirjoitti:

Otti turpansa pahoin minultakin, koska puhui paskaa minkä ehti. Teehetkiä Bushin kanssa White Housessa oli paha moka ja valhe!

Noniin, löysithän sinä vielä sen ajan viestiketjun kun sinua pidettiin juuri sopivan hömönä, harmittomana palstapellenä.

Muutamaan vuoteen ei sitten kukaan ole jaksanut edes virnistää jutuillesi.

• tosiaan..

Tuo kirjoitus on kyllä aika hupaisa, jos näin asian voi ilmaista.
      Ihan kuin Timo T.A. pelkäisi jotain.
      Kovin vainoharhaista tekstiä tuo on mielestäni.

Mutta Timo T.A. Mikkonen on omasta tahdostaan kirjoittanut JULKKISBLOGIN 7-päivää lehteen, joten turha on Timon sitten itkeä, jos sitä kommentoidaan.

Varmaan Timo saa tuosta blogin pitämisestä jonkin verran rahaa 7 päivää lehdeltä.

• Guevaara

Jospa kuitenkin Timo TA Mikkonen on suuri sankari. Ja te muut kirjoittelette täällä siksi, että karehditte hänen lahjojaan ja rohkeuttaan. Hän on vähän kuin Che Guevara, rohkea sissi, joka tekee viidakossa (piilossa katseilta) sankaritekoja. Kun hänet ammutaan, sitten vasta Suomi osaa arvostaa hänen tekojaan.

• muutenkin...

Jos Timo T.A. on Hitman-1 nimimerkki, niinkuin luulen, niin ei kannata vidduilla Timolle.

Hitman-1 tulee kuin varjo yöstä, ja terminoi uhrinsa.

Hitmannillä on pistooli, ja hän suorittaa vaarallisia tehtävämatkoja.

• itseään esille!

Jaa, kai täällä saa sentäs kommentoida Timo T.A. Mikkosen "julkkisblogia"!!???

Sen takiahan se on "julkkisblogi", että se on julkisuudessa, ja sitä saa kommentoida.

Tästähän Timo Mikkoselle maksetaan.

Eli Timo on tullut bloginsa kanssa julkisuuteen ihan omasta tahdostaan.

Se, että hän paljastaa olevansa pelokas ja vainoharhainen, siis ainakin minun mielestä, on hänen oma asiansa.

Timo on tainnut katsella liikaa amerikkalaisia elokuvia, sillä Suomessa ei ole mitään "No tresspassing" kylttejä, eli Suomessa ei saa ampua ihmisiä, jos sattuu tulemaan "yksityisalueelle".

• Lahtari Ari
        muutenkin... kirjoitti:

Jos Timo T.A. on Hitman-1 nimimerkki, niinkuin luulen, niin ei kannata vidduilla Timolle.

Hitman-1 tulee kuin varjo yöstä, ja terminoi uhrinsa.

Hitmannillä on pistooli, ja hän suorittaa vaarallisia tehtävämatkoja.

Olet vain säålittävä sätkyukko ja pelokas pelleurpo!

• Timo on?
        itseään esille! kirjoitti:

Jaa, kai täällä saa sentäs kommentoida Timo T.A. Mikkosen "julkkisblogia"!!???

Sen takiahan se on "julkkisblogi", että se on julkisuudessa, ja sitä saa kommentoida.

Tästähän Timo Mikkoselle maksetaan.

Eli Timo on tullut bloginsa kanssa julkisuuteen ihan omasta tahdostaan.

Se, että hän paljastaa olevansa pelokas ja vainoharhainen, siis ainakin minun mielestä, on hänen oma asiansa.

Timo on tainnut katsella liikaa amerikkalaisia elokuvia, sillä Suomessa ei ole mitään "No tresspassing" kylttejä, eli Suomessa ei saa ampua ihmisiä, jos sattuu tulemaan "yksityisalueelle".

Oikeutettu kysymys, eli mistä Timo T.A. Mikkonen on tunnettu, että voin selittää 18-vuotiaalle nuorelle, että kuka "julkkis" on kyseessä.

Siis mistä Timo tunnetaan?

Siitäkö Timo tunnetaan, että on vain Timo?

Mitä merkittävää hän on saanut aikaan, että olisi julkkis?

Samanlainen julkkis, kuin tuo Anne-Mari Berg, joka on paljastanut rintansa medialle, ja nyt kirjoittaa Timo T.A. Mikkosen rinnalla "julkkisblogia".

No, ymmärrettävää Timon kannalta.
        Onhan se muutaman sata euroa parempi, kuin ei mitään.

• R. Nixon

tekstiä, mitään tavatonta nyt ole. Ei mainita edes parvekkeella olevan konekivääri aseman miehittämistä, ilmeisesti silkkaa hienotunteisuuttaan syvän etelän herrasmies kun on.
      Kyllä pitäisi työläis kakaroille antaa keppiä ettei rehellisten veronmaksajien pihoille tulla kuopimaan.

• mitä hittoa???

Mitähän horinaa tuo konekiväärijuttukin oli?

Mutta suora lainaus Timo T.A. Mikkosen julkkisblogista:
        "Pihallemme oli tunkeuduttu eikä taatusti ystävällisissä merkeissä."

Siis mitä helvettiä???

Joku on tullut herra Mikkosen pihalle, niin Timo kirjoittaa jo vaahto suussa, että "eikä taatusti ystävällisissä merkeissä"
        Ketä hän oikein pelkää?

Eikö hänellä ole ystäviä??

Jos minun pihaani tulee joku, niin en ole heti taisteluasemissa, "että nyt joku vihollinen tulee"

Kummallita tosiaan.

Jatketaanpa Timon kertomuksen analysointia, ensinnäkin Timo T.A.:n otsikko "Yksityisalue, läpikulku kielletty" kertoo, että hän pelkää jotakin ja on vainoharhainen, ainakin minun mielestä siis.

Timo T.A. kirjoittaa aivan samalla tavalla kuin nimimerkki Hitman-1 tällä palstalla, esimerkki:

"Lähdin autolla perään. Nina jäi soittamaan muutamaa naapuria apuun ja rauhoittamaan poikia. Nuorten miesten mieli oli pahemman kerran järkkynyt. Tuntematon vaara oli ilmestynyt meluten aivan ikkunan alle. Olin pari iltaa aikaisemmin hiihtänyt poikien kanssa otsalamput päässä metsässä yön hiljaisuudessa. Luonto ei yllätyksineen ja nelijalkaisine liikkujineen heitä pelota. Epäystävällinen ihminen kylläkin."

Tuosta kommentista voi jokainen todeta, että Timo on hysterisoinut itsensä sotatilaan.
        Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, joku on vahingossa eksynyt Timo T.A.n pihalle, ja lähtenyt pois, niin Timo kirjoittaa kuin olisi sotatila.

Eikö Timo ole ottanut sitä huomioon, että ei kaikki ihmiset ole vihollisia ja epäystävällisiä!??

Ei kukaan normaali-ihminen säiky, jos joku vieras eksyy pihaan.

Timo T.A. kutsuu tätä, luultavasti harmitonta mönkijällä ajelijaa "tuntemattomaksi vaaraksi, joka on tunkeutunut hänen pihalleen"
        Huoh..

Miksi Timo T.A. pelkää ihmisiä??

Tämä hänen lausuntonsa leimaa kaikki tuntemattomat ihmiset, vaarallisiksi vihollisiksi.

"Luonto ei yllätyksineen ja nelijalkaisine liikkujineen heitä pelota. Epäystävällinen ihminen kylläkin."

Onko Timo T.A. ollut liian kauan työttömänä, kun on tullut noin vainoharhaiseksi?

• on unohdettu.
        mitä hittoa??? kirjoitti:

Siis mitä helvettiä???

Joku on tullut herra Mikkosen pihalle, niin Timo kirjoittaa jo vaahto suussa, että "eikä taatusti ystävällisissä merkeissä"
        Ketä hän oikein pelkää?

Jos minun pihaani tulee joku, niin en ole heti taisteluasemissa, "että nyt joku vihollinen tulee"

Kummallita tosiaan.

Jatketaanpa Timon kertomuksen analysointia, ensinnäkin Timo T.A.:n otsikko "Yksityisalue, läpikulku kielletty" kertoo, että hän pelkää jotakin ja on vainoharhainen, ainakin minun mielestä siis.

Timo T.A. kirjoittaa aivan samalla tavalla kuin nimimerkki Hitman-1 tällä palstalla, esimerkki:

"Lähdin autolla perään. Nina jäi soittamaan muutamaa naapuria apuun ja rauhoittamaan poikia. Nuorten miesten mieli oli pahemman kerran järkkynyt. Tuntematon vaara oli ilmestynyt meluten aivan ikkunan alle. Olin pari iltaa aikaisemmin hiihtänyt poikien kanssa otsalamput päässä metsässä yön hiljaisuudessa. Luonto ei yllätyksineen ja nelijalkaisine liikkujineen heitä pelota. Epäystävällinen ihminen kylläkin."

Tuosta kommentista voi jokainen todeta, että Timo on hysterisoinut itsensä sotatilaan.
        Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, joku on vahingossa eksynyt Timo T.A.n pihalle, ja lähtenyt pois, niin Timo kirjoittaa kuin olisi sotatila.

Eikö Timo ole ottanut sitä huomioon, että ei kaikki ihmiset ole vihollisia ja epäystävällisiä!??

Timo T.A. kutsuu tätä, luultavasti harmitonta mönkijällä ajelijaa "tuntemattomaksi vaaraksi, joka on tunkeutunut hänen pihalleen"
        Huoh..

Tämä hänen lausuntonsa leimaa kaikki tuntemattomat ihmiset, vaarallisiksi vihollisiksi.

"Luonto ei yllätyksineen ja nelijalkaisine liikkujineen heitä pelota. Epäystävällinen ihminen kylläkin."

Onko Timo T.A. ollut liian kauan työttömänä, kun on tullut noin vainoharhaiseksi?

Joskus -80 luvulla Timo T.A. oli jotenkin tunnettu toimittaja.

Nyt hän on näköjään täysin unohdettu, suoraan sanoen hylätty.

Yksikään media ei käytä Timo T.A. Mikkosen palveluja.
        Hän on yksinkertaisesti jo liian vanha.

Tuo 7-päivää lehden julkkisblogi on Timo T.A.n ainoa henkireikä näköjään.

Saako hän jotain 500 euroa siitä, että julkisesti tekee itsensä naurunalaiseksi?

Aika on ajanut Timo T.A. Mikkosen ohi armottomasti.

Tuskin kukaan nuori aikuinen, jotka ovat median suurkuluttajia, eivät tiedä kuka on Timo T.A. Mikkonen, jos sitä heiltä kysytään.

• Tarkkamies
        mitä hittoa??? kirjoitti:

Siis mitä helvettiä???

Ketä hän oikein pelkää?

Kummallita tosiaan.

Huoh..

Ironmikes on varmankin pelotellut Timoa lupaustensa mukaan:-))

Iiro huomasi täällä ensimmäisenä, että Hitman-1 on Timo Mikkonen ja nimeisi useita yhtäläisyyksiä, kuten uskonnollisuus, reservin upseerius, "vaaralliset tehtävät maailmalla", marskin sairaalloinen ihailu, ylipursuva isämaallisuus Molemmat nimesivät Lordin helvetin lähetiksi ja pahoittelivat eurovisiovoittoa.

Molemmat ovat venäjää haukkuvia ja Usaa yli kaiken ihannoivia.
        Kaiken lisäksi Timo T nimeää Suomi24:n suosikikseen omilla sivuillaan.

Eikä Hitman-1 ole mitenkään erityisesti tiukasti kieltänyt asiaa.

Naurettava reaktio pihapiiriin tulleesta, joka muka heti vihamielisissä aikeissa!!

• sotilas arvonsa?
        on unohdettu. kirjoitti:

Joskus -80 luvulla Timo T.A. oli jotenkin tunnettu toimittaja.

Nyt hän on näköjään täysin unohdettu, suoraan sanoen hylätty.

Yksikään media ei käytä Timo T.A. Mikkosen palveluja.
        Hän on yksinkertaisesti jo liian vanha.

Tuo 7-päivää lehden julkkisblogi on Timo T.A.n ainoa henkireikä näköjään.

Saako hän jotain 500 euroa siitä, että julkisesti tekee itsensä naurunalaiseksi?

Aika on ajanut Timo T.A. Mikkosen ohi armottomasti.

Tuskin kukaan nuori aikuinen, jotka ovat median suurkuluttajia, eivät tiedä kuka on Timo T.A. Mikkonen, jos sitä heiltä kysytään.

Olen närkästynyt!
        Tuollainen pellekö kehuu olevansa upseeri?

Mikä on oikeasti Timo T.A. Mikkosen sotilasarvo?

Onko hänellä auktoriteettia käskeä ketään, jos tulisi tosipaikka?
        Arvelen, että nuoret kollit nauraisivat hänen käskyilleen.

• Vanha mies
        sotilas arvonsa? kirjoitti:

Olen närkästynyt!
        Tuollainen pellekö kehuu olevansa upseeri?

Mikä on oikeasti Timo T.A. Mikkosen sotilasarvo?

Onko hänellä auktoriteettia käskeä ketään, jos tulisi tosipaikka?
        Arvelen, että nuoret kollit nauraisivat hänen käskyilleen.

Tipu Taa Taa Mikkonen on sotilasarvoltaan Kapteeni.

• Timo T. A .kin.
        Vanha mies kirjoitti:

Tipu Taa Taa Mikkonen on sotilasarvoltaan Kapteeni.

Niin, Timo T.A. on jo vanha, yli 60 vuotias ukko.
        Eli auttamatta jo eläkkeellä reservistä.

Timo on vanha ukko, joka ei kiinnosta ketään, eikä sodantullen hänellä olisi mitään asiaa enää tositoimiin.

• Vanha mies

Sankari, jonkun mummon kumoon kiireissään jollain Camarolla, (Köyhien Corvette) jossain Sörkan Nesteen kulmilla ja syynähän taisi itse mainita kovan kiireen haastatteluun, siis haastattelemaan jotain tunnettua julkkua, joten mummot kumoon vaan, heh melkoinen sankari tosiaan tämä Tipu Taa Taa on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5403
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2808
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      12
      2530
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      601
      2063
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      125
      1786
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1362
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1345
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1128
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      399
      1077
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1067
    Aihe