Missä miehet ratsastaa...

Ledzeppele

Hyvää formulahuomenta kaikille tasapuolisesti!
Sitä minä vaan ... että on hianooo olla miäs!
Tänään taas kaksi suomalaisnuorukaista kisailevat kuninkuusluokassa, kattoo ny kumpi saa pyrstöönsä.
Ei miehisyys ole mihkään kadonnu, eikä katoa! Siitä me miehet pidämme huolen. Omanarvontunto oo siitä kiinni, mitä muut motkottaa, mä on mä ja mä oon miäs! se on siinä!

9

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

      vois päätellä sinun käyttävän ledivaloista väännettyä kranssia kutreilla. Taidan erehtyä?

      • Ledzeppele

        ...se toki on! Intiaaninainen anna! Wau!


    • yopollo

      iänkaiken itseäni ihmisenä pitänyt, vähät viisuista ja formuloista. Ja tämän päivän bongausreissu meni kiville kun laji ei sitten ollutkaan se mikä piti olla.

      Mutta huomenna uudestaan.

      • Meille voisi tulla bongailemaan,miten käy harakan ja pääskysten rinnakkaiselo kun pesää rakentavat ihan vierekkäin.Haarapääskyt ovat aika dominoivia,mutta en usko harakan olevan sen maltillisempi.

        Erittäin mielenkiintoinen kesänalku näin ollen,koska harakkaa en ole tavannut tältä tontilta varsinkaan pesimispuuhissa.


      • yopollo
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        Meille voisi tulla bongailemaan,miten käy harakan ja pääskysten rinnakkaiselo kun pesää rakentavat ihan vierekkäin.Haarapääskyt ovat aika dominoivia,mutta en usko harakan olevan sen maltillisempi.

        Erittäin mielenkiintoinen kesänalku näin ollen,koska harakkaa en ole tavannut tältä tontilta varsinkaan pesimispuuhissa.

        on pääskyille hyvin vaarallinen naapuri. Juuri vietin lomaani saaressa missä ennen tapasi pesiä kymmeniä räystäspääskyjä, mutta kun sitten saareen ilmaantui ensimmäinen pesivä harakkapari, se söi saaren pääskyjen poikueet niin loppuun ettei siellä pesi enää ensimmäistäkään.

        Toivottavasti haarapääskyillä siellä on pesä paremmassa suojassa.


      • yopollo kirjoitti:

        on pääskyille hyvin vaarallinen naapuri. Juuri vietin lomaani saaressa missä ennen tapasi pesiä kymmeniä räystäspääskyjä, mutta kun sitten saareen ilmaantui ensimmäinen pesivä harakkapari, se söi saaren pääskyjen poikueet niin loppuun ettei siellä pesi enää ensimmäistäkään.

        Toivottavasti haarapääskyillä siellä on pesä paremmassa suojassa.

        mitä ne nyt tänne pesiyty.
        Onneksi haarapääskysten pesäpaikka on meidän kellarissa tai paremminkin autotalli se on.
        Nuo pääskyt ovat meihin tottuneet,mutta uskoisin,että harakat eivät ja siten uskalla mennä sisätiloihin..saa nähdä.

        Räystäspääskyt ovat löytäneet meiltä ulkovaraston tilat,joten sisätiloissa nekin.


      • yopollo
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        mitä ne nyt tänne pesiyty.
        Onneksi haarapääskysten pesäpaikka on meidän kellarissa tai paremminkin autotalli se on.
        Nuo pääskyt ovat meihin tottuneet,mutta uskoisin,että harakat eivät ja siten uskalla mennä sisätiloihin..saa nähdä.

        Räystäspääskyt ovat löytäneet meiltä ulkovaraston tilat,joten sisätiloissa nekin.

        että jos pesät ovat sisätiloissa, ne ovat turvassa. Ulkoseiniltä harakat kyllä nokkivat oikopäätä hajalle pääskyjen savimajat, sen verran tarkkoja ja ketteriä ovat.


      • yopollo kirjoitti:

        että jos pesät ovat sisätiloissa, ne ovat turvassa. Ulkoseiniltä harakat kyllä nokkivat oikopäätä hajalle pääskyjen savimajat, sen verran tarkkoja ja ketteriä ovat.

        Harakkaa en ole nähnyt mailla halmeilla,jokohan käry kävi.Koira haukuu hanakasti haarapääskyille,ei muuten siedä niitä ollenkaan.Siinä pääskynen istuu puhelinlangalla,kenties urospuolinen vai naaras ja sirkuttaen antaa käskyjä itse pesänrakentajalle.
        Tietenkin varoitushuutoja,kun pää pyörii miltei ympäri ja tillistelee taivaalle yhtenään.:)
        Savimajoja meille rakennettiin viime kesänä kovasti ja keittiön ikkunat kertoisivat kaiken,ellen olisi niitä välillä pessyt.


    • Nii eihän se miehisyys mihinkään ole kadonnut. En ole koskaan aliarvioinut miestä enkä miehisyyttä. Joskus se omanarvontunto saa kolauksen mutta tapahtuuhan niitä kolahduksia naisillekin. Mukavaa kun olette olemassa :). Ilman teitä elämä olisi tosi tylsää :).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe