Tällä mun trendikkäällä uudella A3:sella. Tässä on lastu ja paljon poweria.
Päihitän kaikki
12
676
Vastaukset
- 70-luvun
keltainen jopo, kyllä lähtee :) kun on vetänyt aamulla kaurapuuroa niin poweria riittää pitkään :)
- heteromies,
joten ei ole mitään tarveta ajaaa audilla..
- K-Kaahari
Ja aamen!
Sulla on vaan lastu vaan mullapa on klapeja ja niillä lämpiää sauna. Lastu vetää meidät jopa aikaan ennen pärettä. Pärehän on kuin suuri lastu sitä alettiin käyttää kun keksittiin puuhia jotka kestää illalla yli 2 minuuttia.
Klapissa on poweria!- upeeta!
Vai kävit power-parkissa, ja isi osti sulle puusta veistetyn leikkiauton. Jeee, lastussa löytyy ja uusia voipi vuolla...
- kohveli
Miksi et osta isompaa Audia? eihän A3 ole mitään,
mutta onko uusi vai vanha? - puskavaanari
Jos haluat leuhkia niin osta kunnon auto, vaikka Ferrarin F1. Siinä riittää potkua pitkällekin taipaleelle eikä tartte rahvaan pensa-asemilla alennuspensaa jonottaa kun omat omasta tynnyristä maksaa noin 10€/l. Sillä jo voisi vähän elvistellä naapurin flikoille.
- Käräyttäjä
On se kätevä tämmönen kännykkä kun pikseleitä on enemmän kuin tarvisi, mutta tällähän vasta lasin kirkasta kuvamateriaalia saa hurjastelijasta kun menee ohi. Noin 10.sekunnin kuvamateriaali ohi hurjastelevan rekkarista ja autosta ja lopuksi oman mittarin nopeus vielä siihen lisäksi joka näyttää aina suurinta sallittua nopeutta. Pidä vaan poika varasi ettet aja pääkaupunki seudulla metallin sinisen passatin ohi ylinopeutta.
- terveyttäsi
Mites pikkupoliisille käy, jos siitä toisesta autosta nousee semmoinen 120 kiloinen 2-metrinen lihasmassaa omaava örmy? kannattaisi ajaa itse ja antaa muiden ajaa ettei oma terveys mene....
- ...
terveyttäsi kirjoitti:
Mites pikkupoliisille käy, jos siitä toisesta autosta nousee semmoinen 120 kiloinen 2-metrinen lihasmassaa omaava örmy? kannattaisi ajaa itse ja antaa muiden ajaa ettei oma terveys mene....
The stronger they are, the harder they fall.
- nimimerkin takaa
terveyttäsi kirjoitti:
löytyy 160- senttiä pitkä, 55 kiloa painava teinipoika.
Eihän sitä paitsi Audilla aja kukaan itseään kunnioittava Tosimies.
Ja luultavasti A3:een ei edes mahtuisi 2- metristä kuskia, vaikkei olisikaan mikään körmy tai pullukka.
Ei paljon auta jos istuu tollanen nysvö ratin takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717