Tällä mun trendikkäällä uudella A3:sella. Tässä on lastu ja paljon poweria.
Päihitän kaikki
12
682
Vastaukset
- 70-luvun
keltainen jopo, kyllä lähtee :) kun on vetänyt aamulla kaurapuuroa niin poweria riittää pitkään :)
- heteromies,
joten ei ole mitään tarveta ajaaa audilla..
- K-Kaahari
Ja aamen!
Sulla on vaan lastu vaan mullapa on klapeja ja niillä lämpiää sauna. Lastu vetää meidät jopa aikaan ennen pärettä. Pärehän on kuin suuri lastu sitä alettiin käyttää kun keksittiin puuhia jotka kestää illalla yli 2 minuuttia.
Klapissa on poweria!- upeeta!
Vai kävit power-parkissa, ja isi osti sulle puusta veistetyn leikkiauton. Jeee, lastussa löytyy ja uusia voipi vuolla...
- kohveli
Miksi et osta isompaa Audia? eihän A3 ole mitään,
mutta onko uusi vai vanha? - puskavaanari
Jos haluat leuhkia niin osta kunnon auto, vaikka Ferrarin F1. Siinä riittää potkua pitkällekin taipaleelle eikä tartte rahvaan pensa-asemilla alennuspensaa jonottaa kun omat omasta tynnyristä maksaa noin 10€/l. Sillä jo voisi vähän elvistellä naapurin flikoille.
- Käräyttäjä
On se kätevä tämmönen kännykkä kun pikseleitä on enemmän kuin tarvisi, mutta tällähän vasta lasin kirkasta kuvamateriaalia saa hurjastelijasta kun menee ohi. Noin 10.sekunnin kuvamateriaali ohi hurjastelevan rekkarista ja autosta ja lopuksi oman mittarin nopeus vielä siihen lisäksi joka näyttää aina suurinta sallittua nopeutta. Pidä vaan poika varasi ettet aja pääkaupunki seudulla metallin sinisen passatin ohi ylinopeutta.
- terveyttäsi
Mites pikkupoliisille käy, jos siitä toisesta autosta nousee semmoinen 120 kiloinen 2-metrinen lihasmassaa omaava örmy? kannattaisi ajaa itse ja antaa muiden ajaa ettei oma terveys mene....
- ...
terveyttäsi kirjoitti:
Mites pikkupoliisille käy, jos siitä toisesta autosta nousee semmoinen 120 kiloinen 2-metrinen lihasmassaa omaava örmy? kannattaisi ajaa itse ja antaa muiden ajaa ettei oma terveys mene....
The stronger they are, the harder they fall.
- nimimerkin takaa
terveyttäsi kirjoitti:
löytyy 160- senttiä pitkä, 55 kiloa painava teinipoika.
Eihän sitä paitsi Audilla aja kukaan itseään kunnioittava Tosimies.
Ja luultavasti A3:een ei edes mahtuisi 2- metristä kuskia, vaikkei olisikaan mikään körmy tai pullukka.
Ei paljon auta jos istuu tollanen nysvö ratin takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312553SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä862096Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231991Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991272